"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dt. juny 15, 2010 8:11 pm

Huoleeeeeeee

Ja tenim el dimarts passat! Nur!!! que els dies volen!!! com van els nervis???

Laiac, espero que et recuperis aviat! si t'han donat la baixa millor... ara a descansar!

Un petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 15, 2010 9:17 pm

Hole ninetes!
Com ha anat el dia??

Les novetats d'avui les poso a la pre-crònica, ok?

Laiac, que et tenim de baixa? Uf... nena, descansa, segueix les indicacions del metge, i recupera't ben aviat!!!!! Cuida't molt l'ull, eh!!! Res de tele, pc... etc... a fer bondat!!

Tara, deu ni do com t'has llevat!! Espero que estiguis millor!

Elxa, que animada pel matí, eh!! Nena, no crec que et pugui ajudar massa perque jo tambe vaig de culet. Em sap greu!!! És un agovio això, eh!!! Cada dia algo a fer... i la feina no s'acaba!!!! Ànims!!!

Papallona, guapa!! Ja t'he constestat als mails... guapa!!

Giss, que tal portes els preparatius?

Estiu, ja tens mobles? jijiji...

Happi, ja tenim el dimarts passat!!!!!!!! Weeeeeeeeeeeee!! jejejeje!!!

PEtonets a totes, vaig a quadrar taules!! Uf... és lo pitjor que hi ha!!!!!!!!!!!!! Fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 15, 2010 10:11 pm

Bona nit ninetes!!!

bueno..

jo esta nit de guardia.. veient a pallassos que no tenen res pero si presa.. bueno.. ho deixo estar!

Laiac.. la baixa!! nineta.. aix.. mira de descansar una mica ja de pas!!! ets la nostra pirata del caribeeeeeeeeeeeeeee

tara!! així que tu tmb fotudeta.. menos mal que t'has pogut kedar a caseta nena!!! jo avui un mal de cap también.. sera el temps.. aix... bueno i la vista jo crec prq la forço molt... a vera com estas demà!!!!

Nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. que queda no res!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no sabia que amb aquesta canço :-)ok: .. feia molt que no li escoltava a ningu!! molt bé molt bé!!!

Elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa avui activa pel forooooooo ehhhhhhhhhhhhhhh jiji.. a vera demà com kedes!! aix que bunic els preparatius!!!!!!!

Giss nena i tu com ho portes has fet algo nou?

Estiuuuuuuuuuuuuuuuuuuu els mobles que??????????????

Happi!! ja no taxista jijiji kin descans! dimarts ja fora!!! i en nores cap de 7mana!!! yujuuuuuuuuuuuu

ei jo per fer kedada "artística" pels detalls.. mmm el dilluns 28 i dimarts 29 puc per la tarda!!!!! com us va?????

bueno.. que arriva un nen plorant us deixooooooooooo

mua
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 16, 2010 6:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. juny 16, 2010 6:47 am

Bon dia ninetes! que tingueu un bon dimecres!!!

Papallona! Jo els dilluns surto a les 20h... però dimarts tinc tota la tarda lliure! si voleu podem quedar a casa meva a berenar!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 16, 2010 6:53 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e 10 minuts acabo la guardia yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

i res.. ara passré a casa de mun tieta pq... tinc 7 convidats més!!!!!! ( 3 nens!!! pero..) i és clar.. les invis....

Giss... por mi genial!! a ver que dicen las otras!!! que se nos hexa el tiempo encima jijijiji

Bueno guapis
un besito!!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dc. juny 16, 2010 7:21 am

Bon dia guapes!!!! ja soc a la ofi, sembla que molt millor que ahir, pero jo com sempre no parlo massa fort, per si les mosques!!!!!!!!

Nienetes heu vist el meu marcador!!!!!!! 5 MESOS ja, jo com passa el temps!!!!!!! jo ho vull repetir!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena recupara't aviat, val?????

Papallona, nena jo no treballo a les tardes aixi que cuan tu diguis!!!!!!!!!!

Bueno vaig a fer alguna coseta, parlem despres!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 16, 2010 8:38 am

Bon dia titissss!!!

Per fi dimecres!!!! ja ha passat el dimarts...jejejejeje >.-<: >.-<: >.-<: Veig que hi ha moltes novetats per aqui....

Laiac....recupera't i mira...la baixa...penso que és el millor que t'han pogut fer pq és la única manera de descansar aquest ullet!!! ànimssss ::love::

Tara...punyetera migranya!!! aquests dies que no fan ni sol ni núvol són els pitjors....però si avui ja estàs millor...perfecte!
I si, s'acabo lo de taxista...bé pobret meu!!! però ara estic a caseta i ell a rehabilitació.... *.-o-o.* *.-o-o.*

Papallona...jo com diu la Tara...a partir del 28 ja tinc tota la tarda lliure...així que el que tu diguis. Ja hi pots comptar.. :-)ok: . Per cert, saps ja alguna coseta del pre-boda??? Nosaltres volem anar aquesta setmana per canviar dates i tal...que encara que ja ho sap des de que va passar tot...però per assegurar-nos!!!! per si un cas...jejejejej

Nur...aix nena...que aixó ja s'aproxima!!! ja quedar res...i ja quadrant taules!!!si ja t'ho dic...no queda res de res...

Elxa...que vagi molt bé avui a la "music" jejejejeje No t'emocionisss ehhh!!!!!

A totes les demés...que passeu un super dia...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dc. juny 16, 2010 6:04 pm

Hola boniques!!!

Com esteu? sobretot les malaltones, Laiac i Tara... espero que esteu millor!
Jo ja no tinc classes de repàs! quin descans... ara aprofito per anar enllestint cosetes que encara em queden...

Doncs a veure si a totes us va bé el dimarts 29 per la tarda doncs fem quedada de manualitats!!! què guay! en tinc ganes!

Petonets per totes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 16, 2010 6:21 pm

Bueno guapis entro un momentet.. ja us dire algo concret de les manulitts!!

molts petunets!!

Nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

esto huele a BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 16, 2010 8:55 pm

Guapes!! Com ha anat el dia??

Un altre dia passat per aigua!! aaagggg!!! Espero que el temps comenci a millorar ben aviat!!!!!!!! Algu sap on estan les clarisses???

Laiac, Tara, com esteu? Laiac, sembla que fas bondat perque no t'hem vist per aquí... així m'agrada!! A descansar de l'ull i recuperat ben aviat!!! Tara, avui millor?

Elxa!! Quin munt de coses a fer!! Com ha anat el tema de la musica?? I demà dia super intens, eh!! Ja ens explicaràs! Que vagi molt bé!!

Papallona, més invitats!! Com van els preparatius?

Giss, el dia 29 no podré... estaré perduda per NY flipant xq no sé ingles, jajajaja!!!

Estiu, on pares!?!

Happi, que vagi molt bé amb els fotografs!!

Aquesta tarda he baixat a Reus... i n'ha caigut una impresionant!! I jo anava amb sandàlies!! Mare meva... relliscava i no podia caminar i encara em mullava més!! Semblava un pato marejat pel mig del Lloveraaaa!!! Res, he baixat per acabar de tancar el tema del viatge. Ja ho tenim tot!!! Maletes incloses, jejeje! Que si no pidolo no me les donaven!!! jajajaja!!! Per pidolar que no sigui... jijijij!!!!

Petonets a totes!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. juny 16, 2010 9:00 pm

Bones neness...que tal esteu??? com anat el dimecres???

Jo estic apunt d'anar a estirar-m'he al sofa...estic petada...i esk feia dies que no anava al gym i avui he tornat....i estic pq em pleguin amb pinces!!!

Papallona...ja ens dirás alguna coseta de quan es fa la sessió manualitats, okis??? espero que vagi bé tot!!!

Nur...ha plogut a Reus??? mira que jo he sortit d'allà a les 17:30h i feia un sol....però esk a les 15:30 fotia una calor allà...insoportable!!!

Elxa...ja ens explicarás!!! com anat tot...i demà Dijoussss...dia movidito!!!!! uohhhhhh!!!! Que vaya muy bien!!!

Laiac recupera't aviat!!! :-()-)

Tara....tu que tal el cap avui, millor????

A totes les demés!!! que passeu molt bona nit i demà parlem una estoneta....petonets i bona nit!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. juny 17, 2010 7:06 am

Hola nenes... us escric de bon matí perquè no sé a quina hora arribaré aquesta nit...
Ahir a la nit em va trucar el nen que estava al polígon de reus tirat a la carretera... com que va caure tanta aigua... no va veure uns ferros qu hi havia a la carretera per les motos... i se'ls va menjar sencerets... així que el cotxe pobret... amb tot el parachoques trencat i la direcció afectada... así que avui hem d'anar amb un sol cotxe.

Bueno nenes... la vida és així... què hi farem...

Que tingueu totes un bon dijous! Petonets
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dj. juny 17, 2010 7:22 am

Bon dia ninnetes!!!

Laiac.. aixo tu bondat.. que soni set recuperara lullet

tara nena i que fas amb les tardes lliures uooooooooooooooooouoooooooo

Nur... i tant.. sempre s'ha de demanar!!! clar com ells no perden.... les clarisses no se si son pero l'altr dia vaig preguntar i a reus hi ha unes monges m'ho vaig apuntar a un paperet.... ja t'he dire pq estan a una plaça...

Elxaaaaaaaaaaaaaaaa.. hoy liadillo.. ya nos diras ayer si quedastes en algo definitivo

Giss kina jugarreta.. pero mira este coses millor no pensarles...

Estiu.. avui tindras molt moviment!!!!

Happiiiiiiiiii si si.. avui "cuadro agenda" i ho dic!!!!! jajjaja pero nena molt be digues que si Gym gym!!! a moure el culet!!!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

bueno avui tinc depilació completaaaaaaaaaaaaaaaa.. he kedat a les 10 així que vaig a recollir quatre coses i marxoooooooooooooooo

em connecto desde la feïna!!!!!!!!!!

dewwwwwwwwwwwww
Papallona*

EntradaAutor: tara » dj. juny 17, 2010 7:29 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!

Dons ahir vaig tornar a anar al llit amb mal de cap, pero per sort m'he aixecat be, al final me l'haure de tallar com a ultim recurs!!!! en fi es el que hi ha!!!!!!!

Nur nena ja vas fent el compte enrere, que aixo ja esta aqui!!!!!!!!!!! bodorrio, bodorrio......

Laiac, ja t'ho notes millor o que????? i si si has de fer bondat sino........

Papallona, guapa jo ja et dic que cualsevol tarda puc!!!!!!!

Ninetes anem xerrant!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. juny 17, 2010 9:06 am

NINETEEEEEEEESSS!!!!! bon diaaaaaaaaaaaaaaa...........

Em sap greu ahir, però només vaig entrar un momentet a mirar el correu i ja no vaig escriure....la veritat és que amb l'ull tapat és una miqueta "engorrós" fixar la vista per això que no vaig entrar..........

i avui...............doncs crec que el tinc pitjor que ahir..em rasca molt la ferideta, i em plora l'ull...a sobre, us estic escrivint amb ulleres de sol i l'ull cluc, perque jo sola tot no m'ho puc posar, i el meu nen encara dorm i m'ho ha de posar ell!!!!!!!!rgrgrgrgrgrgrgrrg ara intentaré jo solaaaaaaaaaaaaaaa................INFERMERAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Ninetes, veig que els dies passen i aneu avançant eeeeeeeee.......NUR, perdona que no et personalitzi a la crònica, però ja faig prou escrivint aquí..................però nena....el teu marcador fa porrrrrrrr!!!!!!
Elxaaaaa...que avui vagi bé el dia i totes les cosetes que has de fer!!!!!!!!!!!!!!!1 i ahir??? com va anar?????
Taraaaaaa...........talla't el cap, directament!!!!!!

I a totes gràcies per preguntar pel meu ullet, dempa torno al metge, nu sé com me'l veurà però jo avui...el veig xungu!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS molt grans!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. juny 17, 2010 2:07 pm

Bones ninetes....com va el dijous???

Jo ara vaig a fer classe 1 horeta....i Finishh!!!! se acabó i després anem a Tgn...

Papallona...depilació completa....uooohhhh!!!! jijijijijij. Que vagi molt i molt bé....

Laiac...sembla que aquest ullet va millorant, no??? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* cuida't sobretot....

Giss...que susto, no???? espero que no haya sido nada y ahora sin coche....jopeta...

Elxa....ánimos para esta tarde!!!! seguro que va genial!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: ya nos explicarás!!!

Nur....aixxx mareta mareta que aixó ja està aquiiiii!!!!! que fuerteeeeeeeeeee!!!!

A totes les demés....passeu un super dia i parlem més tard o sinó ja demà!!!! que vagi molt be
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. juny 17, 2010 7:41 pm

Hola ninetes!!

Com ha anat el dijous? Finde a la vista!!! El meu últim finde de soltera... AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Laiac, ais nineta, cuida't molt!!! I ja fas bé en no entrar per aquí!!! A veure que et diu demà al metge. Que segons ens expliques no té gaire bona pinta... Cuida't molt, eh!!!!!!!!

Tara, al final potser si que t'hauràs de tallar el cap, eh!!! Sort que avui estàs millor!

Elxa!! Explica, explica!! Ens has d'explicar moltes cosetes! Com ha anat tot??

Papallona, si trobes el paperet ja passaràs la direcció!! Sabeu que el numero d'ous que s'han de portar son 13? Ni más ni menos...

Giss, quin rollo lo del cotxe!! I és que la pluja és lo que no hi ha... :--(

Estiu, no deus parar amb el piset, jejeje!!

Happi, com ha anat per Tgn?

Weno... avui he estat liadilla amb feina del cole, aquesta tarda me la vaig reservar per enllestir coses d'aquest curs, i la veritat és que l'he aprofitat molt!!! Fins ara a les 8!!!!!!!! Uf... Ara després de sopar tornaré a posar-me en tema taules... ahir ja les tenia clares, però m'ha fallat una invitava que em va dir "segur segur segurissim que vindré!" ejem, ejem!!! Pos res... la veritat és que me la veia venir eh... en fi!

Si més tard no ens veiem, que vagi molt bé el divendres!! Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. juny 17, 2010 9:17 pm

Hola guapis! com esteu?

Yo sense coche... jo... menos mal que ho tenim a tot risc amb franquicia de 200€... la resta ho cobreix el seguro.
Demà venen els meus sogres, ell té prova de traje i diumenge tenim prova de menú.

Ah! m'he posat les ungles amb acrílic! són com les de gel però aguanten més! i m'han quedat més maques! semblen les meves, no semblen postises! si alguna s'ho vol fer que m'ho digui i ja us diré on és...

Elxa, qué tal la prueba? cuenta cuenta!

Nur! últim finde de soltera! qué fuerte suena eso no???

Laiac, com va aquest ull? i tara el teu cap?

A les demés us envio un petó molt fort i que passeu un bon divendres!!! que ja arriba el cap de setmana!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dv. juny 18, 2010 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!! ja es DIVENDRES!!!!!!!!!!!! wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ja em queda menys per fer de cangur, ja tinc ganetes de que tornin!!!!!!!!!

Happi, nena que el simpático chat del facebook es un rollo i no el domino gaire!!!! m'hen haureu d'ensenyar!!!!!!!! Pero merci per preguntar, ara que avui ja torno a estar una mica aixi i es del temps!!!!!!!!!

Laiac que vagi be avui al metge, a veure que et diu!!!!!!!!!!!!!

Papallona, depilacio total!!!!!!!!!!!

Nur, ja ho tens tot enllestit, no??????????

Petonets a totes i a veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 18, 2010 8:30 am

Bon dia ninetes....ja és Divendressss!!!! uooohhhh :-///: :-///: com es presenta el finde???

Nur..el teu últim finde de soltera!!! que fueeerrrrtteeee!!! jejejejeje. Doncs ahir per tgn bé...hem quedat amb els nostres fotógrafs per la setmana vinent i llavors ahir....vam anar a veure pq ens volem fer un reportatge de parella...i vam anar al composit ...i vam mirar i mirar i la veritat esk el que ens va proposar ens va agradar bastant...I de preu surt bastant bé...bé...comparat amb el Royes de Reus. No eren els mateixos??? doncs diferencia n'hi ha....però ara encara que estem decidits estem pensant quan fer-ho....si abans de que jo marxi o després...però vaja...ens va agradar....

Laiac....a veure que et diu el metge....sort i que vagi bé!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants