Autor: vanesa14/05/11 » dj. juny 17, 2010 3:13 pm

Autor: Al&Bel » dj. juny 17, 2010 6:29 pm

Autor: HELENIAH » ds. juny 19, 2010 9:47 am
marsal75 ha escrit:HELENIAH ha escrit:Hola chicas! En primer lugar enhorabuena a las que ya habéis encontrado vestido, yo todavía estoy en busca y captura!![]()
Por cierto Marsal, he leído que fuiste a probarte vestidos de novias Gelen. Podrías decirme en que tienda? Es de barcelona? Había visto algunos modelos de esta casa muy chulos en una revista pero no tenía ni idea de que los pudiera encontrar por aquí.
Silvia tu vestido me encanta, yo le había hechado el ojo pero en las tiendas en las que había mirado del 2009 ya no tenían nada, de hecho me estoy encontrando con varios modelos del 2010 que también me gustan y están descatalogadosDónde encontráis modelos de otras temporadas? Yo pregunté en una tienda que vende vestidos de varios diseñadores, entre ellos Yolancris y me dijeron que se podía pedir a la casa que te lo hicieran pero que te lo tenías que quedar sí o sí sin probártelo antes y me pareció muy arriesgado.
yo los de Gelen Novias me los probé en Granollers, en una tienda que se llama Boutique Atelier, que esta en la calle Ricomà. He leido en algún sitio que si quieres saber donde exactamente tienen vestidos de ellos es mejor que les llames a Murcia y se lo preguntes (en su pag web esta su telefono), via mail yo aun es hora de que me contesten.

Autor: sílvia&oscar » dl. juny 21, 2010 8:39 am
Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 9:40 am

Autor: annapatxi » dl. juny 21, 2010 10:15 am

Autor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:47 am

Autor: kittysan » dt. juny 22, 2010 11:26 am
buniketa ha escrit:Bfff! Jo crec que el millor seria que te'l compressis allà on vius, més que res per comoditat, però és clar... és una qüestió particular. A mi a Pronovias em van comentar que es feien un parell o tres de proves, tot i que el més habitual és que siguin dues. De totes maneres, et faran les que convingui, eh?
Et poses el vestit: el dia que el tries (et prenen les mides i fas el primer pagament); la primera prova (comproven que està ben ajustat i t'agafen els baixos; aquest dia ja has de portar les sabates i la roba interior; efectues el segon pagament); la segona prova (la definitiva, a una setmana o uns dies aproximadament del casament; efectues el tercer i darrer pagament, segurament, si no hi ha res a retocar, ja te l'emportes). Em penso que és així... ara, jo sóc igual de novatilla que tu, jejejejejeje.

Autor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 11:55 am
buniketa ha escrit:Bfff! Jo crec que el millor seria que te'l compressis allà on vius, més que res per comoditat, però és clar... és una qüestió particular. A mi a Pronovias em van comentar que es feien un parell o tres de proves, tot i que el més habitual és que siguin dues. De totes maneres, et faran les que convingui, eh?
Et poses el vestit: el dia que el tries (et prenen les mides i fas el primer pagament); la primera prova (comproven que està ben ajustat i t'agafen els baixos; aquest dia ja has de portar les sabates i la roba interior; efectues el segon pagament); la segona prova (la definitiva, a una setmana o uns dies aproximadament del casament; efectues el tercer i darrer pagament, segurament, si no hi ha res a retocar, ja te l'emportes). Em penso que és així... ara, jo sóc igual de novatilla que tu, jejejejejeje.

Autor: buniketa » dt. juny 22, 2010 5:09 pm

Autor: cadui » dt. juny 22, 2010 6:01 pm

Autor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 7:38 pm

Autor: Massianya » dj. juny 24, 2010 8:50 am

Autor: buniketa » dj. juny 24, 2010 2:55 pm
Massianya ha escrit:Hola!
M'estreno amb el primer missatge...
Com ho heu fet això del vestit? Heu hagut de mirar moltes botigues abans de trobar el vostre? Jo el que no vull fer és passejar-me gaire per internet, perquè em conec, sé que en trobaré un que m'agrada i després només voldré aquell...
Em fa l'efecte que no serà fàcil...
Manresanes, quina botiga em recomaneu?
Ja us aniré explicant els progressos.

Autor: cadui » dj. juny 24, 2010 4:21 pm

Autor: Massianya » dv. juny 25, 2010 8:57 am

Autor: HELENIAH » dv. juny 25, 2010 6:27 pm
)

Autor: kasia25 » dv. juny 25, 2010 7:01 pm

Autor: Shaik » dv. juny 25, 2010 8:58 pm

Autor: HELENIAH » ds. juny 26, 2010 9:19 pm