"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 18, 2010 8:32 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!! ja es DIVENDRES!!!!!!!!!!!! wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ja em queda menys per fer de cangur, ja tinc ganetes de que tornin!!!!!!!!!

Happi, nena que el simpático chat del facebook es un rollo i no el domino gaire!!!! m'hen haureu d'ensenyar!!!!!!!! Pero merci per preguntar, ara que avui ja torno a estar una mica aixi i es del temps!!!!!!!!!

Laiac que vagi be avui al metge, a veure que et diu!!!!!!!!!!!!!

Papallona, depilacio total!!!!!!!!!!!

Nur, ja ho tens tot enllestit, no??????????

Petonets a totes i a veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!!

Ja m'ho vaig imaginar....jo al principi tampoc sabia com i deixava a la gent amb la paraula a la boca :-) :-) cap problema!!!! Així que avui tornes a estar =? aixó és aquest temps que no sap si sortir el sol quedar-se a mitges o només núvol!!!!
A veure si ja arriba el bon temps i es calma el tema "migranyes"....
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 18, 2010 8:36 am

Doncs bé....avui m'he quedat a caseta que tinc feina aqui....a la tarda marxem a celebrar el cumple d'un amic i ja com ens quedem a sopar a Reus i tal...doncs vull enllestir...així demà em passaré tot el dissabte sense fer ressssssssssssss de ressssssssssssss!!! jejejejejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. juny 18, 2010 8:51 am

Torno en una estonetaa...a veure si hi ha moviment!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. juny 18, 2010 10:01 am

NINETESSSSS!!!!!!! bon diaaaaaa!!!

Primer que tot, GRÀCIES per preguntar....i sento no poder-vos contestar a totes, però no he seguit gaire aquests dies i estem a punt de marxar al metge!!!!!!

pel que veig això si, NUR todo viento en popa no???? molt bé molt bé.........així que ahir només vas fer feineta del cole..ja està bé, així aniràs enllestint!!!!!! i la setmna que ve?? fins quan treballes????sé que ho has dit però em perdo!!!!!

Pos això ninetes, ara a les 11:30 tinc hora al metge, a veure que em diu, la caca es que m'he tornat a posar el coliri aquell i vaig mig zombie i l'efecte dura un munt!!!!!!!!bufffffff........

Un PATUNET molt gran a totes..........seguiu fent feineta!!!cuideu-vos.....i ja anireu explicant les novetats!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 18, 2010 2:23 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!! ja es DIVENDRES!!!!!!!!!!!! wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ja em queda menys per fer de cangur, ja tinc ganetes de que tornin!!!!!!!!!

Happi, nena que el simpático chat del facebook es un rollo i no el domino gaire!!!! m'hen haureu d'ensenyar!!!!!!!! Pero merci per preguntar, ara que avui ja torno a estar una mica aixi i es del temps!!!!!!!!!

Laiac que vagi be avui al metge, a veure que et diu!!!!!!!!!!!!!

Papallona, depilacio total!!!!!!!!!!!

Nur, ja ho tens tot enllestit, no??????????

Petonets a totes i a veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!!!!

Hole!! Deu ni do!! En surts d'una i caus en un altre!! Que farem amb el teu cap!!!??? A veure si el temps s'estabilitza d'una vegada i et deixa respirar!!!!

Nena, saps? M'has d'explicar el teu secret!!! Quan et vas casar tenies els nervis a ratlla, i no estaves gens nerviosa... i jo pensava "ojalà jo sigui igual!!", i res de res!! Sóc tot lo contrari a tu!!!!!!! Falta una setmana i cada matí em llevo abans que soni el despertador i lo primer que em ve al cap és: he de fer això! he de fer allò!... aaaaaaaahhhhhhhhhh!!!! I ja m'estresso de bon matí!! Com ho vas fer!? Com t'admiro!!!!

I a lo de tenir-ho tot enllestit... ara és ananr tancant temes. Aquesta tarda hem quedat amb els fotografs, al finde anirem al restaurant... etc...

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 18, 2010 2:26 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....ja és Divendressss!!!! uooohhhh :-///: :-///: com es presenta el finde???

Nur..el teu últim finde de soltera!!! que fueeerrrrtteeee!!! jejejejeje. Doncs ahir per tgn bé...hem quedat amb els nostres fotógrafs per la setmana vinent i llavors ahir....vam anar a veure pq ens volem fer un reportatge de parella...i vam anar al composit ...i vam mirar i mirar i la veritat esk el que ens va proposar ens va agradar bastant...I de preu surt bastant bé...bé...comparat amb el Royes de Reus. No eren els mateixos??? doncs diferencia n'hi ha....però ara encara que estem decidits estem pensant quan fer-ho....si abans de que jo marxi o després...però vaja...ens va agradar....

Laiac....a veure que et diu el metge....sort i que vagi bé!!!! :-)ok:

Hole!!
Un reportatge de parella? Què és com un pre-boda? O és a banda i després tambe fareu pre-boda? Ais... em sembla que m'he liat! jajajaja!!! Nena, el Royes se flipa una miqueta, eh!!!! Bé, ja ens ensenyaras el resultat, eh!! I ja sabeu on us fareu el reportatge?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 18, 2010 2:30 pm

laiac ha escrit:NINETESSSSS!!!!!!! bon diaaaaaa!!!

Primer que tot, GRÀCIES per preguntar....i sento no poder-vos contestar a totes, però no he seguit gaire aquests dies i estem a punt de marxar al metge!!!!!!

pel que veig això si, NUR todo viento en popa no???? molt bé molt bé.........així que ahir només vas fer feineta del cole..ja està bé, així aniràs enllestint!!!!!! i la setmna que ve?? fins quan treballes????sé que ho has dit però em perdo!!!!!

Pos això ninetes, ara a les 11:30 tinc hora al metge, a veure que em diu, la caca es que m'he tornat a posar el coliri aquell i vaig mig zombie i l'efecte dura un munt!!!!!!!!bufffffff........

Un PATUNET molt gran a totes..........seguiu fent feineta!!!cuideu-vos.....i ja anireu explicant les novetats!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!

Laiac!! La nostra pirata nineta, ejeje! Com estàs de l'ull?? A veure que t'haurà dit el metge! Espero que la cosa vagi a millor, eh!!! Cuida't guapa!

La setmana vinent treballo fins dimecres. Les classes acaben el dia 22, i el 23 hi aniré per recollir i guardar tot el material i deixar-ho tot ben guardadet de cara al curs vinent! Em fa una peresa això de guardar-ho tot en caixes i al setembre tornar-ho a treure... però molta peresa!!!!! En fi, és lo que hay! I tambe haure de passar notes i tal... el dimecres serà un dia entretingudet! I després... bodorrio a la vista!! Que fuerte! Que fuerte!!!!

Vinga guapa, a cuidar-se!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. juny 18, 2010 2:33 pm

Res xiques, ens veiem al vespre!

Un petonet molt gran per a totes!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. juny 19, 2010 10:25 am

elxa ha escrit:Bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal esteu?? ja som dissabte de nou, que ràpid que passen els dies! fffffiiiiiuuuuuu.........

Nur només 1 setmaneta aix...mareta!!

Happi he llegit lo del reportatge de fotos que guai!! ho fareu amb composit?

Laiac com va l'ull, que et va dir el metge?? millor?

tara hasta cuando haceis de canguro? tienes ganas de irte para casita?

a totes les demés que tal va?? novetats??

ninetes ahir vaig tenir un dia horrible, ara us passo mail, muaks!!!

Hole guapa!!
Quantes novetats!! Ja t'he contestat a tot!! Això se t'acosta, eh!!! 2 setmanetes!!!!!!!!!! I com que això ja està al caure... tataxan!!!!!!! aquí tens la teva PRE-CRONICA!!!!!!!!!!!!!!!! viewtopic.php?f=50&t=21821
Petonets!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. juny 19, 2010 10:28 am

Nenes! Quin poquet moviment hi ha per aquí!!!! Que esteu a la platgeta?? jejeje!!!

Laiac, com va aquest ull????? :-()-)

A totes, que passeu un molt bon cap de setmana guapes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » ds. juny 19, 2010 11:54 pm

Huolaaaaaaaa!!!

com va el finde chicas??? jo ambs els sogres a casa.. de moment tot bé... demà tenim la prova del menú!!!!
Al matí anirem al spa del Dorado, que ens han convidat i després a jalar! a veure què tal! tinc unes ganes... ja us passaré fotos!

Laiac, com va el teu ull? millor?

Tara, qué tal el finde? haces de canguro?

Torsaeann!!! que ja s'acaba lo bueno... disfruta de l'últim dia bonica!!!

Nur!!! en una setmana seràs una dona casada!!! que fuerte que fuerte que fuerte!!!

Elxa, y tu en dos!!!!

Papallona, y tu en tres!!!

deu meu!!!!!!!! com vola el temps!!! d'aquí a no res estarem casi totes casades!!! uf uf uf quins nervis!!!

Estiu, tu què tal el piset?

Happi, como estás? me alegro mucho de que el nen esté mucho mejor! en nada habrá vuelto todo a la normalidad!

Bueno ninetes, demà us explico què tal.

Petonets a totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. juny 20, 2010 11:23 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

estic vivaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! ostres!!! em va saber greu no poder dir res el divendres abans de marxar, però vam arribar tard del metge, i el meu nen volia que l'acompanyés a una cursa que tenia a huesca, i mira, al final hi vaig anar i a les 14 ja marxavem!!!!! i ahir al arribar estavem petadiiiiiiissims, ens havíem aixecat a les 4:45 del matí!!!!!!

El metge em va dir que seguís fins dissabte amb el coliri més xungu, el que feia que no hi veiés gaire, i que fins dimarts amb ho altre.......tot i això....jo nu sé, però em va donar l'alta i em va dir que ja ho tenia bé i.........jo sincerament, em segueix fent mal l'ull, i ara mateix em plora un munt!!!!!!espero que demà que torno a treballar tot el dia estigui bé!!!!!!!!!

aixxxxxxx quantes novetaaaaaaaaaaats!!!! i vosaltres??? com heu passat el finde???????????aixxxxx, que m'haig de passar per les precròniqueeeeeeeeeeeesssssssssss perque NUR..............6 DIES!!!!!!!!!!! i elxaaaa, ja TENS PRE_CRONICAAAAAAA!!!!que fuerte que fuerte!!!!!

Molts patunets a totes.........i a veure si em poso al dia de mail i de tot!!!!
PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. juny 21, 2010 7:49 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!

He estat tot el finde desconnectad total, pero ja estic al piset!!!!!!!!!!!!!! m'agrada estar-me a casa,
pero.......... al final t'estresses una miqueta, pero ja esta ahir van arribar els papis!!!!!!!!!!

Nenes que aquestasetmana sera curteta, espero.........perque les setmanes que hi ha algun dia de festa s'em passen mes lentes!!!!!!!!!!!

Nur, nena no se que dir-te, a veure jo com sabia que ja estava tot enllestit i tot lligat, no estava nerviosa, raro en mi, pero mira en l'unic moment que em vaig posar nerviosa, va ser el dia de la boda a l'hora de marxar de casa, jo no volia arribar tard i alli ningu no tenia cap pressa per sortir de casa, va ser l'unic moment de nervis!!!!!!!!!!!!!!
Pero nena tila, molta tila!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guapes anem parlant!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. juny 21, 2010 12:51 pm

NINETEEEEEEsss!!!!!

que fins ara no us he pogut dir res!!! si que està apagat això no?????
jo estic aquí treballant i repassant tot el que tinc pendent!!!!!!grgrgrgrgr és una caca, a sobre, tinc l'ull fatal........bueno fatal, vull dir que encara no m'ha passat l'efecte del coliri, i encara hi veig borrós, i doble i tot.....no me n'entero del que faig!!!!

COM HA ANAT EL FINDE?????????
NOVETAAAAAATS???????? tenim dues despedidessssss, ELXA; PAPALLONAAAAAA com va anar!!!!!!!!!!!d'altres fent el gos, i la nostra TORSEANN que aviat torna no??????????
TARAaaaa.........mira que posar-te nerviosa per això......a la meva bod aera jo que veia que es feia tard, i perque mun pare no es posés nerviós deia.....tranquiiiiiiiil, que tenim temps, no passa res si arribo tard!!!!jijijijij

i NURrrrrr......com ha anat l'últim finde de soltera!!!!!!!

Bueno ninetes, ja no crec que entri fins la nit.......espero que us vagi molt molt bé el diaaaaaa!!!

PATUNEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. juny 21, 2010 2:03 pm

Hola ninetes!!! com ha anat el finde?
Jo molt bé... ahir vam anar a la prova del menú i... HABEMUS MENÚ! jijiji
Va estar molt bé... ja us explicaré.

A veure si ens veiem aviat!

Nur! que et cases dissabte! i elxa! que te casas la semana que viene!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 22, 2010 6:38 am

Bon dia Ninetes!!!! i bonanit per a mi.. en 20minutets marxaré cap a casona... kines ganes!!!!

Nur a gaudir dels ultims preparatius ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

un petunet a totes!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. juny 22, 2010 7:08 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!! ja soc per aqui!!!!!!! i un altre cop amb la ditxosa migranya, ja no se que he de fer!!!!!!! necessito una solucio JA!!!!!!!!!!!!!

Papallona guapa que descansis!!!!!!!!!!!!!

Nur, que tal??????? ja tens el vestit a casa??????????

Elxa, guapa, ya tienes mas o menos todo organizado o que?????????

Laiac, com esta el teu ull????

Bueno ninetes vaig a xutar-me ja de bon mati, happi a tu tambe t'agafen tant sovint?????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 22, 2010 9:22 am

Bon dia ninetes!!!! que tal esteu???

He estat molt desconectada aquests dies....i ahir en tot el dia vaig entrar...cosetes a fer...jejejejej. I ara que tinc una estoneta entro...

Com es presenta el dimarts??? bé, és com si fos dijous ja....pq demà....com si fos divendres!!! jejejejeje. >.-<: >.-<: >.-<:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 22, 2010 9:25 am

Giss ha escrit:Huolaaaaaaaa!!!

com va el finde chicas??? jo ambs els sogres a casa.. de moment tot bé... demà tenim la prova del menú!!!!
Al matí anirem al spa del Dorado, que ens han convidat i després a jalar! a veure què tal! tinc unes ganes... ja us passaré fotos!

Laiac, com va el teu ull? millor?

Tara, qué tal el finde? haces de canguro?

Torsaeann!!! que ja s'acaba lo bueno... disfruta de l'últim dia bonica!!!

Nur!!! en una setmana seràs una dona casada!!! que fuerte que fuerte que fuerte!!!

Elxa, y tu en dos!!!!

Papallona, y tu en tres!!!

deu meu!!!!!!!! com vola el temps!!! d'aquí a no res estarem casi totes casades!!! uf uf uf quins nervis!!!

Estiu, tu què tal el piset?

Happi, como estás? me alegro mucho de que el nen esté mucho mejor! en nada habrá vuelto todo a la normalidad!

Bueno ninetes, demà us explico què tal.

Petonets a totes!!!

Hola Giss....pues estamos bien!!! volviendo a la normalidad la verdad....él está mucho mejor y la semana que viene pues volvemos a tener médico.... :-)ok: gracias por preguntar....

Y tu que??? que "heavy" lo del accidente, no??? bueno lo importante esk a él no le haya pasado nada....el coche es algo material y que le den...jejejejej. Com fué la prueba de menú???? explica que tal....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 22, 2010 9:26 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

estic vivaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! ostres!!! em va saber greu no poder dir res el divendres abans de marxar, però vam arribar tard del metge, i el meu nen volia que l'acompanyés a una cursa que tenia a huesca, i mira, al final hi vaig anar i a les 14 ja marxavem!!!!! i ahir al arribar estavem petadiiiiiiissims, ens havíem aixecat a les 4:45 del matí!!!!!!

El metge em va dir que seguís fins dissabte amb el coliri més xungu, el que feia que no hi veiés gaire, i que fins dimarts amb ho altre.......tot i això....jo nu sé, però em va donar l'alta i em va dir que ja ho tenia bé i.........jo sincerament, em segueix fent mal l'ull, i ara mateix em plora un munt!!!!!!espero que demà que torno a treballar tot el dia estigui bé!!!!!!!!!

aixxxxxxx quantes novetaaaaaaaaaaats!!!! i vosaltres??? com heu passat el finde???????????aixxxxx, que m'haig de passar per les precròniqueeeeeeeeeeeesssssssssss perque NUR..............6 DIES!!!!!!!!!!! i elxaaaa, ja TENS PRE_CRONICAAAAAAA!!!!que fuerte que fuerte!!!!!

Molts patunets a totes.........i a veure si em poso al dia de mail i de tot!!!!
PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!!!!

Nena...com portes el teu ull??? ja treballes??? espero que estiguis molt millor xuliiii!!!!! venga que ara arriba un mini pont i t'anirà bé per descansar tu i l'ull...jejejejeje.

Petonets!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant