Bodas para sant jordi

un gran any!

Re: Bodas para sant jordi

EntradaAutor: kel&Toni » dc. abr. 28, 2010 2:48 pm

al mio le pasa igual...tiene una paxorra el tío!! a veces lo envidio eh!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: tni et dje » dc. abr. 28, 2010 6:36 pm

yo también lo envidio a veces... pero la mayoria de las veces me pone nerviosa!!!
y yo se q el dia de la boda yo estare comiendome las uñas y el tio tan pancho...
es q ademas yo soy muy timida y vergonzosa y el es todo lo contrario... si, los polos opuestos se atraen!!
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dc. abr. 28, 2010 9:28 pm

jejeje....hombre...pa sacarme a bailar a mi, que soy una patata bailando hay que ser hechao palante sí! pero tu a mi tampoco me pareciste tan vergonzosa eh!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: tni et dje » dj. abr. 29, 2010 8:53 pm

q no!! q bailaste muy bien!!!!
q si, q si... a su lado mas de una vez digo: tragame tierraaa, yaaa!!!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: cucuruxu » dc. maig 12, 2010 4:05 pm

Las niñas de Sant Jordi!!! Que tenemos el post abandonado!!
Tenéis novedades flores???? :-))
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: spiderpitu » dc. maig 12, 2010 4:14 pm

Yo voy a preguntar a la florista de mi trabajo que siempre hacen unas cosas preciosas para la recepcion y tambien hacen flores para bodas.
A parte de eso ningun novedad. : ban :
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dv. juny 04, 2010 5:41 pm

Chicas! tni et dje me pidió precios de rosas para regalar a las mujeres y niñas el día de la boda...y ya que me he tomado la molestia de mirarlo, os lo pongo en este post pq igual más de una chica esta interesada!

No quiero hacer negocio, pero y también me caso para Sant Jordi y lo quería hacer, comenté en otro post que mis tíos se dedican al negocio de las flores al por mayor y puedo sacar las rosas a buen precio a través de ellos, no me saco nada...es por hechar una mano simplemente eh!de hecho mis tío trabajan con flor seca y la parte verde de los ramos, pero en St. Jordi hacen una excepción!

Los paquetes de rosas rojas son de 20, y varían segun las longitudes...a grosso modo...paquete con 10 rosas de 50cm y 10 rosas de 60 cm cuestan 12€, es decir, a 0,60,€ cada rosa. si las quereis más grandes van de 10cm en 10 cm y va aumenando 2€ cada talla. no se si me he explicado bien...por cierto, mi tío me ha dixo que hay más baratas pero que la calidad baja mucho y que a él no le gusta venderlas...la marca de estas es la freedom, y me ha dixo que es una de las mejores calidades del mercado! Eso sí, estan sin montar ni nda, al por mayor! así que arriba las manualidades!

Si quereis espigas, hay dos tipos, verdes y secas. las verdes, van en paquetes de 50 unidades y valen 2,5 €, y las secas van a peso pero mas o menos me ha dicho que valen unas 60 unidades sobre 1,80€.

También puedo conseguir lazo, cucuruchos para ramos, macetas, centros, papel...yo que se, pero teneis que venir conmigo o decirme calro claro lo que quereis.

Bueno, si alguien esta interesado que me envie un privado y si quereis me ocupo yo o les doy el tlf de mis tio y se pasen por el almacén!lo que os vaya bien!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: zaarita » dv. juny 04, 2010 7:52 pm

Hola pues yo ya tengo el ramo encargado!!!!!! Si como ois!!!!! Me pase con mi amiga a elegir su ramo que se casa en septiembre y por curiosidad le pregunte que cuanto me costaria un ramito de rosas romas para el dia de sant jordi que me casaba y me dijo que sobre unos 50 euros mas o menos (no lo quiero nada grande lo quiero de 10 rosas y sencillito) pero me dijo que para ese dia no se dedica a bodas que como mucho hace 1 boda xq se dedica mas a la venta ese dia asi que nada para que no se me adelantara nadie ya lo tiene apuntado!!!!!
Imatge
zaarita
:: núvia rookie

Entrades: 62
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: tni et dje » dg. juny 06, 2010 9:09 am

gracias! ya te he contestado en mi ca... cuando sepa algo seguro te lo digo!!
Imatge
tni et dje

EntradaAutor: montse_eu » ds. juny 19, 2010 8:57 am

Hola chicas!!

Al igual q vosotras me caso el día de Sant Jordi!!! y últimamente le estoy dando vueltas a un tema...nosotros nos casamos en el restaurante, pero la ceremonia no es real...supongo que tendremos q ir al ayuntamiento o al juzgado unos días antes, pero claro el viernes es fiesta y el jueves dudo si el ayuntamiento estará abierto. Si nos casamos el miercoles o el jueves, el permiso de 15 días empieza a contar desde ese momento...y perdemos muchos dias de fiesta!!! Había pensado, hacer la boda "real" al martes siguiente (porque el lunes es el dia de la mona)...pero claro es raro hacerla despues no???
Como lo veis?? como lo vais a hacer vosotras????
montse_eu

Entrades: 20
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 11:53 pm

EntradaAutor: buniketa » ds. juny 19, 2010 4:32 pm

montse_eu ha escrit:Hola chicas!!

Al igual q vosotras me caso el día de Sant Jordi!!! y últimamente le estoy dando vueltas a un tema...nosotros nos casamos en el restaurante, pero la ceremonia no es real...supongo que tendremos q ir al ayuntamiento o al juzgado unos días antes, pero claro el viernes es fiesta y el jueves dudo si el ayuntamiento estará abierto. Si nos casamos el miercoles o el jueves, el permiso de 15 días empieza a contar desde ese momento...y perdemos muchos dias de fiesta!!! Había pensado, hacer la boda "real" al martes siguiente (porque el lunes es el dia de la mona)...pero claro es raro hacerla despues no???
Como lo veis?? como lo vais a hacer vosotras????

Montse, en el ayuntamiento (aunque no sé de dónde eres), igual que en el juzgado te puede resultar complicado elegir tú la fecha... te la suelen dar. Según de dónde seas, habrá más o menos demanda... según la época del año, la gente tendrá más o menos disponibilidad... De todas maneras, por lo que tengo entendido, tienes un año para disponer de esos 15 días de permiso matrimonial... consultadlo.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: zaarita » dg. juny 20, 2010 9:53 am

Yo me juntare los 15 dias de permiso con 15 dias de vacaciones xq queremos hacer un crucero y solo salen los sabados y claro el mismo sabado de la boda no vamos a poder irnos!!! y tampoco queremos claro!!! jejej asi que despues de la boda tendremos una semanita para organizar bien el crucero hacer las maletas y mientras tanto disfrutar de las fotos de la boda los videos y todo eso!!! jejej
Imatge
zaarita

Entrades: 62
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dc. juny 23, 2010 9:33 am

Sant Jodinenques!!! Hoy nos quedan nada más y nada menos que 10 mesecitos!!!!!
Felicidades a todas wapas!!!!
*.-o-o.* :-///: :mu:: : ban : >.-<: :-))
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: euterpe » dj. oct. 14, 2010 10:47 pm

Noies, tenim el post abandonadíssim! Dissabte que ve només faltaran 6 mesos pel nostre gran dia. Aaaaaaiiiiiixxxxxx!!!

Com ho porteu? Nosaltres ja tenim moltes coses enllestides, però encara ens en queden moltes altres per triar! Sabíem que els preparatius portaven feina, però tanta!?!?!

Al final què feu amb el tema "roses"? Nosaltres també havíem pensat de regalar-ne una a cada noia/dona, però la florista ja em va dir que ni ho pensés, que aquells dies van molt cares.

Ahir vaig comprar per Internet peces de feltre tallades en forma de rosa (baratetes!). Quan les rebi, a viam si em veig capaç de fer unes agulles o alguna altra cosa per l'estil. Si poseu "felt rose" o "felt roses" a Imatges de Google, trobareu fotos que us poden donar una idea del que m'agradaria fer.

Pel que fa al punt de llibre... També teníem pensat de regalar-ne! (Que originals, totes plegades, oi? jaja). En vaig veure un de molt xulo per Internet. Estava fet amb dues cartulines de diferents colors i al damunt hi havia enganxada una tira de 4 fotos dels nuvis tipus "fotomatón". Segurament acabarem fent alguna cosa semblant.

També he vist per Internet (Internet és un gran món!!!) la foto d'uns nuvis que segurament també es van casar per Sant Jordi (o bé Sant Jordi els agrada molt!) perquè els nuvis del pastís nupcial eren un cavaller amb una rosa i una princesa. Em va encantar la idea! Potser me la copio perquè, de moment, no he vist cap parella que m'agradés prou per comprar-me-la.

Heu enviat ja les invitacions? A nosaltres ens les han de donar la setmana que ve. Les volem donar més aviat del que és costum perquè com que el 23 d'abril és Setmana Santa... No ens agradaria xafar les vacances planejades de ningú! Així que avisarem amb temps.

Alguns dels convidats us han posat alguna pega per haver decidit casar-vos aquell dia? Nosaltres tenim uns familiars que són pastissers, i no podran venir perquè han de fer mones. Quan vam triar el dia, no hi vam caure! Vam pensar en canviar la data, però és que ens agrada tant Sant Jordi!!!

I una altra cosa... Les que us caseu pel civil ja heu portat els papers al jutjat? Nosaltres ja els tenim tots però encara no els hi hem dut. Fa una estona he llegit per aquí que segons el jutjat triguen un temps o un altre, i que n'hi ha que poden trigar fins a 8 ó 9 mesos! Si el nostre ha de trigar això, ja fem tard! :.0.-0.:

A veure si alguna de vosaltres s'anima i escriu una miqueta.

Petonets a totes!!! : besito :
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: euterpe » dj. oct. 14, 2010 10:53 pm

zaarita ha escrit:Mirar estas son mis rositas!!!! las estoy haciendo con arcilla y luego las pinto!!! las utilizare para hacer los centros de mesa para el banquete!!
Imatge

Zaarita, com tens pensat fer el centre amb les roses? Les clavaràs a algun lloc? A una bola de porexpan, potser? És que no em faig la idea... :-/

Gràcies!

(Per cert! T'estan quedant xulíssimes!)
Imatge
euterpe

EntradaAutor: Massianya » dv. oct. 15, 2010 6:47 am

Euterpe, et segueixo els passos!!

euterpe ha escrit: També he vist per Internet (Internet és un gran món!!!) la foto d'uns nuvis que segurament també es van casar per Sant Jordi (o bé Sant Jordi els agrada molt!) perquè els nuvis del pastís nupcial eren un cavaller amb una rosa i una princesa. Em va encantar la idea! Potser me la copio perquè, de moment, no he vist cap parella que m'agradés prou per comprar-me-la.

Tens l'enllaç? Ho havia buscat però no vaig trobar res!

Jo vull buscar roses de veritat, però encara no he buscat preus.

Kel, ho dius de debò que us podem encarregar les roses? D'on sou?

Per cert, els papers dej Jutjat ja estan a punt!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: veronik18 » dv. oct. 15, 2010 3:02 pm

nenitas aquí teniu una altre que es casa per SANT JORDi i avui vaig a mirar el vestit, jajajaj així que estic super nerviosa

Important: aquesta parella de nuvis q són un sant jordi i princesa on estan ??? on les puc trobar???? m'agrada la idea

tema roses estic super penjada pq són molt i molt cares i no se q fer , uuuuueeeeeeeeee

i tema papers per jutjat que necessitem i amb quan de temps ???

sóc una mica feliççç oiiiiiiiiiiii
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dv. oct. 15, 2010 6:00 pm

veronik, doncs feia molt de temps que no em passava per aqui! però si els preus que jo he posat més amunt per les roses, et semblen cars, t'asseguro que no trobaras res més barat, perque els meus tiets treballen al major, directament del mercat de la flor de catalunya...o sigui que si et serveix de referencia el preu, pensa que es el més barat que trobaras! o això penso,clar, mai es sap! :-/
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: euterpe » dv. oct. 15, 2010 9:00 pm

Hola! La parella de nuvis del cavaller i la princesa la fan a una botiga de Badalona, la ciutat on jo visc. Es diu Isabel i Cinta i està al carrer Rivero núms. 21-23. El telèfon és el 93 464 07 02 i el seu e-mail és isabelicinta@telefonica.net

Si hi volguessiu anar, l'estació de la Renfe no queda massa lluny d'allà.

Us passo un enllaç d'un àlbum d'imatges que tenen a Picasa perquè us feu una idea del que fan:

http://picasaweb.google.com/ISABELICINT ... edwebsite#

En el seu bloc he trobat aquesta parella de Sant Jordi i princesa, però no és aquella de la qual us vaig parlar ahir.

http://picasaweb.google.com/ISABELICINT ... 1250742690

En aquesta botiga podeu fer-hi encàrrecs i demanar que us facin unes figures especialment per a vosaltres, totalment personalitzades.

No he penjat mai una imatge en un fòrum, però he llegit per aquí com fer-ho i intentaré sortir-me'n. Personalment, m'agraden més aquestes figures que les anteriors. No recordo d'on vaig treure la foto; era d'un àlbum de fotos d'un casament, però no sé de qui. :-/
No es veu gaire bé però sí que ens en podem fer una idea.

Imatge

Espero haver-ho fet bé!!!
Imatge
euterpe

EntradaAutor: euterpe » dv. oct. 15, 2010 9:20 pm

veronik18 ha escrit:i tema papers per jutjat que necessitem i amb quan de temps ???
sóc una mica feliççç oiiiiiiiiiiii

veronik18... Em sembla que sí que ets una mica feliç, jeje!!! Però suposo que encara estàs a temps! Jo estic una mica espantada perquè ahir vaig llegir que a alguna parella li han trigat molt a obrir l'expedient i ha anat d'un pèl que es poguessin casar. Em sembla que hi havia una noia que comentava que, si no els podien fer el "papeleo" abans de la celebració, el farien després. A mi això no m'agradaria! :.0.-0.:

T'escric tot el que m'han demanat a mi, que suposo que és el mateix que demanen a tothom:

- DNI (original i fotocòpia). Això és fàcil, eh! >.-<:

- Certificat de naixement literal expedit pel Registre Civil de la població on vas néixer. Ha de tenir un màxim d'antiguitat de 3 mesos. Es pot demanar per Internet. Jo ho vaig fer així i en un no-res ens els van enviar per correu postal. Fàcil i còmode!

- Certificat d'empadronament actual i dels dos últims anys. Per a això has d'anar a l'ajuntament del lloc on estàs empadronat i demanar un "certificat històric de l'habitant".

- Document de Fe de Vida i Estat. Això es pot demanar a qualsevol ajuntament o jutjat (no fa falta que sigui del teu poble o ciutat).

- Llibre de Família en el cas que la parella tingui fills comuns.

- Els vidus han de portar el certificat del matrimoni anterior i el certificat de defunció de la seva anterior parella. L'antiguitat d'aquests certificats ha de ser de màxim 3 mesos.

- Els divorciats i els que tinguin el matrimoni anul·lat han d'aportar el certificat literal del matrimoni anterior, que també ha de tenir una antiguitat màxima de 3 mesos.

A més a més, els dos membres de la parella han d'omplir i signar una sol·licitud (full blanc) i un imprès estadístic (em sembla que li diuen full INE).

I també necessites 2 testimonis, que no poden ser familiars.
Imatge
euterpe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants