BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 21, 2010 10:23 am

Benvinguda, Luala!!! aquí estem per ajudar-te en lo que convingui, que et cases a Lleida? tens pensat si per l'esglesia o per lo civil, algun restaurant? be, ja ens aniràs comentant cosetes!!

Carlina, doncs no et puc ajudar a lleida no concec cap pastisseria que fassi aquest tipo de pastissos!!! :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:35 am

carlina ha escrit:Hola noies!

Estic fent un pressupost per un aniversari infantil inspirat amb la hello kitty per l'agost i hem falta pressupostar el pastís, he mirat pastissos personalitzats.
He mirat per internet i no trobo ninguna botiga per Lleida que ho faci, per Barcelona n'hi ha un munt i t'ho envien a casa però si ho trobo per Lleida millor.
En sabeu alguna?
Us poso una foto de com volen el pastís, el model encara no l'han triat però serà de la hello kitty.

Carlina, jo no sé de cap botiga per aquí que faci aquestes coses, però més que per internet, potser podries agafar el llistín telefònic per poder parlar amb llocs on vénen pastissos o llaminadures, xocolates, per demanar si ho fan o si els poden aconseguir...
De totes maneres, ara no recordo com es deia, però em sembla que hi havia una d'aquestes botigues de BCN que et portaven el pastis personalitzat fins a casa... és qüestió de mirar-ho.

Una altra cosa: i si proves de fer-lo tu? És un últim recurs, eh? La laracroft en feia i em penso que va penjar en algun lloc (potser era el seu compte enrera) un tutorial de com fer-los. Són pastissos amb fondue de núvols, o alguna cosa així.

Em sap greu no poder ajudar-te més...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:39 am

Yana ha escrit:Com veieu no arribo encara als 100 per tenir compte enrrere aixi que us explicare per aqui, snif snif

No t'amoïnis, Yana! ja en portes la meitat! Tu continua explicant-nos cosetes i ja veuràs com de seguida hi arribes i et podem obrir el teu propi compte enrere i podràs tafanejar pels nostres!

Benvinguda Luana! Ja veuràs com amb el foro t'ho passaràs molt bé i aprendràs moltes cosetes, a més de recopilar un munt d'idees pel teu casament! De totes maneres, t'he de dir que tot això està molt i molt bé, però el millor del foro són les nenes! Especialment les de Lleida! jeejejejeje. Esperem que ens expliquis cosetes de tu, del teu xicot, quan i on us casareu... tot tot i tot!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dl. juny 21, 2010 11:24 am

Gràcies noies, si preguntaré a algunes pastisseries per Lleida a veure si en fan.

El dia 28 fem un anyet de casats!!!!!Com passa el temps!
Com que no tenim massa diners per gastar no podem anar a fer cap viatge, doncs anem el mateix dia 28 a passar a cavall, ho hem de contractar encara però tenim clar que volem anar a l'hipica peu fort de Sort, aix estic molt emocionada pq és un dels meus somnis poder muntar a cavall. I llavors dinarem en algun restaurant de Sort.

A veure si hem podeu aclarir una cosa: he llegit per internet que al fer un any són les bodes de cotó i en altres hi posa les de paper. Què són de cotó o de paper?

Bueno continuo amb la búsqueda del pastís.

Fins una altra noies!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 21, 2010 12:46 pm

hola!

Luala, veig que tu estàs com jo, tens previst casar-te l'any vinent però no saps on, com ni quan. Nosaltres encara no hem fet res oficial i no ho farem fins que no sapiguem al menys, el dia D. A mi m'agradaria fer-ho al juny o juliol, així que tot just queda un any. Sempre corrent i depressa jo...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 21, 2010 12:47 pm

Una altra cosa noies, a veure si alguna em podeu ajudar. He vist dos llocs preciosos per fer la cerimònia civil i el banquet, el Mas d'en Txep i El Molí de Can Duc. Alguna de vosaltres en sap alguna cosa d'aquests dos llocs?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 1:06 pm

Jo no he anat a cap casament al Mas de Can Txep, però en conec una de les sòcies, va ser alumna meva. Coneixent-la, et recomano molt el lloc. Sé que cap dels amos es dedicava a això, però és la seva feina el cap de setmana. Els encanta aquest món, gaudeixen molt organitzant casaments i ells s'hi entreguen al màxim. Ja fa molts anys que els funciona, i n'he sentit meravelles així que...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 21, 2010 1:19 pm

buniketa ha escrit:Jo no he anat a cap casament al Mas de Can Txep, però en conec una de les sòcies, va ser alumna meva. Coneixent-la, et recomano molt el lloc. Sé que cap dels amos es dedicava a això, però és la seva feina el cap de setmana. Els encanta aquest món, gaudeixen molt organitzant casaments i ells s'hi entreguen al màxim. Ja fa molts anys que els funciona, i n'he sentit meravelles així que...

És que jo ni tan sols sé qui ho porta, he sentit que és molt recomanable i he mirat el seu web però poca cosa més. Més endavant, quan tinguem més idea de la data en què ens volem casar els hi trucaré per demanar informació i anar-ho a veure, per que fa molt bona pinta!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 1:24 pm

Suposo que al novembre es farà la Fira Denuvis. La veritat és que l'any passat hi eren, de manera que segur que aquest any hi tornen a ser. Si no teniu clar on anar, i no teniu pressa per la data (els mesos més conflictius són d'abril a setembre; s'omplen de seguida a tot arreu) és una bona ocasió per veure restaurants i ofertes.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 21, 2010 1:52 pm

Sí, suposo que sí que hi anirem. Jo mai hi he estat i en tinc ganes!!!! I de pas, a veure si trobem el què volem!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dl. juny 21, 2010 9:09 pm

noies acabo d'arribar de les terres de ponent!! ha sigut molt emocionant veure les carones de les meves germanes i de ma mare quan m'han vist vestida de núvia!! hem anat a Aire que tenia hora i m'he emprovat un munt! la noia que m'ha atès molt maca de debò. També m'he emprovat dos de l'any que ve. Tenien un mini book amb els vestits i us anuncio que a Aire ve una línia molt "vintage", tot i que també hi havia models molt similars als del 2010. També m'ha pres nota del meu telèfon i m'ha dit que em trucarà quan li entrin més vestits de la nova col·lecció. D'Aire l'únic amb el que m'he sentit còmoda i m'agradava com em quedava ha estat el Yasmin (no trobo foto).

Després hem anat a Cymbeline i hem estat de sort perquè m'he pogut emprovar mooooolts vestits a pesar de no haver demanat hora prèviament! M'he tornat a emprovar els dos que més em van agradar i em penso que està decidit!!!!! >.-<: Dir-vos d'aquesta botiga que la dependenta un sol de dona i que a més m'ha dit que la casa sempre regala el can-can, la lliga i el coixí pels anells!

Us explico amb més detall al meu compte enrere!!

Carlina que ve sona això del passeig a cavall per celebrar l'anyet!! ::love::

Que bé!!! lleidatanes noves pel 2011 al fòrum!!!! Benvingudes noies i enhorabona pels vostres casaments!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Luala » dt. juny 22, 2010 7:36 am

Doncs sí, estic contenta d'estar aquí.
I com diu la aairin encara no tinc dia, tot i que, si pogues ser, m'agradaria casar-me a finals d'any (octubre o novembre)... tot i que ja es veurà.
La boda serà per l'església, al meu poble (que encara no us dic quin és) pq no és oficial, però ja tenim força coses pensades...I als pobles petits tot se sap...
Per restaurants hem començat a demanar preus a La Boscana. Tinc l'avantatge que el meu "futur-marit" té una productora que realitza bodes (fotos i video) i esclar coneix molts restaurants de la provincia de Lleida, i és dels que més li agraden, però encara tenim de continuar mirant...
Ja anire informant, i també estaré al cas de vosaltres! Gràcies per la bona benvinguda!
Boda hivernal...
Luala

Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 18, 2010 5:07 pm
Ubicació: Segarra, Lleida

EntradaAutor: cadui » dt. juny 22, 2010 5:24 pm

doncs esperarem novetats Luala! a veure si us convenç la Boscana i decidiu data aviat... tot i que si teniu pensada una boda hivernal no crec que tingueu massa problemes per trobar lloc en un restaurant. La carlina, si no m'equivoco, es va casar a La Boscana i va quedar molt contenta!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 23, 2010 11:06 am

Hola a totes!!!

natres tenim previst casar-nos la primavera del 2011, tot just comencem a mirar restaurants. Fa unes dues setmanes que ens hem decidit. Aniré seguint el foro per agafar idees.

Salutacions.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dc. juny 23, 2010 11:24 am

inqueta ha escrit:Hola a totes!!!

natres tenim previst casar-nos la primavera del 2011, tot just comencem a mirar restaurants. Fa unes dues setmanes que ens hem decidit. Aniré seguint el foro per agafar idees.

Salutacions.

Benvinguda, inqueta, i moltes felicitats pel vostre casament!

Explica'ns cosetes, ja veuràs que pel foro hi ha gent molt maca que ens agrada saber els uns dels altres i ajudar-nos en tot allò que poguem. Informació, opinions, valoracions, experiències, idees... és un foro genial!

Teniu data, ja? si voleu el restaurant per a la primavera, possiblement us veureu obligats a triar la data en funció del restaurant! sobretot si teniu clar el lloc que us agradaria... ja ens aniràs explicant!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. juny 23, 2010 2:59 pm

benvigunda inquieta i enhorabona pel casament!! aquí ens ajudem les unes a les altres en tot el què puguem així que no dubtis a preguntar/parlar o comentar el què et sembli eeeh!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 23, 2010 4:53 pm

Inquieta, així tu estàs com jo! Estic contenta d'estar al fòrum, aquí donen moltes idees totes, a més, les noies ho tenen tot molt avançat, són unes craks!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dc. juny 23, 2010 5:26 pm

aairinn més que unes cracks és que portem moooolts mesos ja de preparatius!! no patiu que això és posar-s'hi i de seguida es tenen cosetes avançades :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dj. juny 24, 2010 3:08 pm

Gràcies noies per la benvinguda, només un petit apunt i no vull semblar puntillosa, el nick és inqueta i no inquieta jaja (bueno que també en sóc una mica ehh jaja)) .
Bueno tornant al tema de la boda, tot just fa dues setmanes que tinc l'anell de promesa. De moment ja tenim concertada cita per la Dida de Vallfogona que és un lloc on m'agrada força, el trobo acollidor i té jardí. Serà una boda més aviat petita, tenim previst uns 100 o 120 invitats, fet que ens limitarà amb els grans restaurants ja sabeu.
Bueno res, estaré al cas del que aneu avançant i lo dit, a prendre idees.

Saluuut.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dj. juny 24, 2010 3:23 pm

cadui ha escrit:jomateixa quant temps sense veure't!!! a veure si teniu sort i aquesta persona accepta per casar-vos, ja ens contaràs!!

noies ahir vaig estar a Cymbeline provant-me de tot i quina emoció!!! com impressiona veure's vestida de núvia ufff!!! ::love:: me'n vaig provar de molts tipus i de molts estils i hi va haver un que em va enamorar!!! no sé si serà el meu perquè primer em vull provar els d'Aire que m'agraden tant (hi vaig dilluns) però aquest serà un candidat molt important. A veure si trobo fotos de tots els que em vaig provar i us faig la crònica al meu compte enrere!!

Per cert noies, sabeu si Cymbeline i Aire estan a la matixa botiga a Lleida?? és que he vist pels webs que ambdues marquen la mateixa adreça: Acadèmia, 3. Si és així espero que tinguin aquest model i així li podré ensenyar a ma mare sense que hagi de pujar un altre dia! Aah serem colla dilluns, finalment venen les meves dues germanes, ma mare, i molt possiblement ma sogra i la padrina del meu nen!!! No hi cabrem jajaja!!

Que guai!!! a mi encara em queda lluny això del vestit però al llegir el post casi m'emociono quan la Cadui diu que impressiona veure's vestida de núvia jaja suposo que és perquè em sembla que quan em toqui a mi també m'impressionarà :-) :-) :-)
Imatge

Imatge
inqueta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants