"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 22, 2010 9:37 am

elxa ha escrit:Bon dia a totes!!!

Que tal esteu?? jo ja per akí de nou, he estat desconexion total en tot el finde, no hem parat a casa.

Dissabte vaig tenir la despe i va ser genial! jjejejee..vam riure moltísim, pero no us puc passar fotos pq me les han de passar les amigues, jo no portava res, de seguida que les tingui us les passo.

Vosaltres que tal?

Nur com van els nervis? akesta setmana et cases!!!!!!!!

laiac akest ull com va? ha millorat avui?

tara ja estais en casita de nuevo!

papallonaaa tu también vas tenir despe dissabte a veure si puc veure les teves fotos.

Happi com ha anat el finde? el teu nen com va?

Estiu neni el piset com ho portes? ta xuli?

giss que tal el finde?

torsaeann neni quan tornes??

Nenaaaaaa...així que despeeee!!!! m'he de ficar al dia que no he llegit res de res!!!!....

Com portes el nervis wapiiissssimmmmaaa????? mira que a tut también et queda super mega pocccc!!!! que guaaaiiii!!!!!!
Nosaltres estem bé!!! el nen va millorant moltíssim i va deixant les crosses ...i la veritat jo penso que ara és ell el que té ganetes de que arribi l'any vinent pq l'altre dia ja em deia que un altre cop em de començar a mirar cosetes...jejejejeje.

Moltes gràcies per preguntar wapiii!!!!!!

Venga que demà acaba la setmaneta aqui al poble, no??? pq el divendres és pontttttt!!! >.-<: >.-<: >.-<: tindrás temps per acabar de cosetes, no???

Petonets!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. juny 22, 2010 9:39 am

Papallona.....bona nit!!!!! que descansisss!!! jejejejeje. Com ho portes tot???

Nur...................et queda no res!!! :-///: :-///: i aquests nervissss???? petonets!!!

La Torsaeann...ha d'estar ja aqui....BENVINGUDA TORSAEANNN!!!

Ninetes....marxo a preparar classes i fins la nit ja no entro!!!! Passeu un super dia xulissss!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dt. juny 22, 2010 10:13 am

Elxa, gracias, ahora ya me he chutado y parece que no duele tanto, pero!!!!!!!!! al final sere la mujer sin cabeza!

Nena ultimo dia de trabajo!!!!!!!! esto ya esta aqui!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:39 pm

Hola guapissimes!!
Ja estic de nou per aquí!! jejeje Porto uns dies que no em donava temps ni de passar-me per aqui!! Quin estrés!!!!

Nenes... que em caso dissabte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que fort! Que fort!!!! És una sensació molt rara, no?? Això de tenir la boda tan aprop... no sé, sembla que no sigui real... molt extrany!!! Però m'encantaaaaaaaaaa ::love:: !!!!!

Vaig a posar-me al dia en un moment i després marxaré a... recollir el meu vestidet!!!!!!!!! :mu::

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:44 pm

tara ha escrit:Bon dia guapes!!!!!!!!!!

He estat tot el finde desconnectad total, pero ja estic al piset!!!!!!!!!!!!!! m'agrada estar-me a casa,
pero.......... al final t'estresses una miqueta, pero ja esta ahir van arribar els papis!!!!!!!!!!

Nenes que aquestasetmana sera curteta, espero.........perque les setmanes que hi ha algun dia de festa s'em passen mes lentes!!!!!!!!!!!

Nur, nena no se que dir-te, a veure jo com sabia que ja estava tot enllestit i tot lligat, no estava nerviosa, raro en mi, pero mira en l'unic moment que em vaig posar nerviosa, va ser el dia de la boda a l'hora de marxar de casa, jo no volia arribar tard i alli ningu no tenia cap pressa per sortir de casa, va ser l'unic moment de nervis!!!!!!!!!!!!!!
Pero nena tila, molta tila!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guapes anem parlant!!!!!!!

Hole! Ja has tornat de nou a la normalitat a caseta! :-)ok:

Ais nena... ojalà em passés com a tu, però no! Jo veig que ho tinc tot lligat, i en comptes de relaxar-me com tu, jo penso "segur que em falta algo!" "hi ha algo que se'm passa per alt!"... i així estic que per aquí a casa no m'aguanta ningu!!!!!!!!! AAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

I a sobres tothom em diu que lo pitjor és el dia abans, es veritat??? Que aquell dia si que surten nervis! Ais mareta... més dels que ja tinc?? SOS!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:46 pm

elxa ha escrit:Bon dia a totes!!!

Que tal esteu?? jo ja per akí de nou, he estat desconexion total en tot el finde, no hem parat a casa.

Dissabte vaig tenir la despe i va ser genial! jjejejee..vam riure moltísim, pero no us puc passar fotos pq me les han de passar les amigues, jo no portava res, de seguida que les tingui us les passo.

Vosaltres que tal?

Nur com van els nervis? akesta setmana et cases!!!!!!!!

laiac akest ull com va? ha millorat avui?

tara ja estais en casita de nuevo!

papallonaaa tu también vas tenir despe dissabte a veure si puc veure les teves fotos.

Happi com ha anat el finde? el teu nen com va?

Estiu neni el piset com ho portes? ta xuli?

giss que tal el finde?

torsaeann neni quan tornes??

Hole guapa!! Els nervis... fatal, la veritat!! :star::

I tu què?? De despe, eh!!!! : ban : jajajaja!!! Ja he vist fotillos, que guai nena!! És una llàstima que tot passi tan ràpid oi? Bueno, ara que ja ha passat ja saps que tens a la vista, oi? BODORRIO!!!!!!!!!!!!!! La setmana vinent ja!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:50 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEsss!!!!!

que fins ara no us he pogut dir res!!! si que està apagat això no?????
jo estic aquí treballant i repassant tot el que tinc pendent!!!!!!grgrgrgrgr és una caca, a sobre, tinc l'ull fatal........bueno fatal, vull dir que encara no m'ha passat l'efecte del coliri, i encara hi veig borrós, i doble i tot.....no me n'entero del que faig!!!!

COM HA ANAT EL FINDE?????????
NOVETAAAAAATS???????? tenim dues despedidessssss, ELXA; PAPALLONAAAAAA com va anar!!!!!!!!!!!d'altres fent el gos, i la nostra TORSEANN que aviat torna no??????????
TARAaaaa.........mira que posar-te nerviosa per això......a la meva bod aera jo que veia que es feia tard, i perque mun pare no es posés nerviós deia.....tranquiiiiiiiil, que tenim temps, no passa res si arribo tard!!!!jijijijij

i NURrrrrr......com ha anat l'últim finde de soltera!!!!!!!

Bueno ninetes, ja no crec que entri fins la nit.......espero que us vagi molt molt bé el diaaaaaa!!!

PATUNEETS!!!!!!!!!

guapa! que tal aquest ull?? ja estas treballant? cuida't molt eh!!

dons l'últim finde de soltera molt bé! el vaig soprendre amb un soparet al gaudí centre, s'hi menja genial!! ais... ja ha passat!! ei, que no tornaré a tenir mai més cap finde de soltera!!!!! que fort!!! aquest que arriba ja estaré casada!!!! wwooooooooooooowwwwwwwwwwwwww!!!!!!! em flipo sola!!!! :-)

petonets!! i a cuidar-se!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:51 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!!! com ha anat el finde?
Jo molt bé... ahir vam anar a la prova del menú i... HABEMUS MENÚ! jijiji
Va estar molt bé... ja us explicaré.

A veure si ens veiem aviat!

Nur! que et cases dissabte! i elxa! que te casas la semana que viene!

Habemus menu!!! Enhorabona!!! :-)ok:
Explica explica!!
Nena, que se t'acosta!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:53 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!! i bonanit per a mi.. en 20minutets marxaré cap a casona... kines ganes!!!!

Nur a gaudir dels ultims preparatius ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

un petunet a totes!!!

Papallona! Com anem? Com van els preparatius? 15 dies nineta!!! Això és un no parar, el boda-tour treu fum!!! jejeje!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 2:56 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!! ja soc per aqui!!!!!!! i un altre cop amb la ditxosa migranya, ja no se que he de fer!!!!!!! necessito una solucio JA!!!!!!!!!!!!!

Papallona guapa que descansis!!!!!!!!!!!!!

Nur, que tal??????? ja tens el vestit a casa??????????

Elxa, guapa, ya tienes mas o menos todo organizado o que?????????

Laiac, com esta el teu ull????

Bueno ninetes vaig a xutar-me ja de bon mati, happi a tu tambe t'agafen tant sovint?????

Hola! Nena, un altre cop migranya! Que xungo... espero que estiguis millor!! Últimanet és un dia si i un dia tambe, eh!! Cuida't!!

Doncs... que tal?? Com un flam!!! jajajaja!!! Però molt ilusionada!! El vestidet el vaig a recollir aquesta tarda!! Avui el tindré ja a caseta!! Que fort!! I tambe em passaré a buscar el meu anell de compromís que el vaig portar a rodiar... que el tenia tot ratlladet pobret!!! Tarda liada avui... però quina ilusió tot plegat!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 3:04 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Papallona.....bona nit!!!!! que descansisss!!! jejejejeje. Com ho portes tot???

Nur...................et queda no res!!! :-///: :-///: i aquests nervissss???? petonets!!!

La Torsaeann...ha d'estar ja aqui....BENVINGUDA TORSAEANNN!!!

Ninetes....marxo a preparar classes i fins la nit ja no entro!!!! Passeu un super dia xulissss!!

No res!! 4 dies!!! aaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!! que raro sona!!!! i recordo quan el marcador em sortia 1 any i mesos... uf uf!!! Nena, en no res ho tindràs aquí!! És impresionant com passa tot!! ::love::

La Torsaeann tornava avui oi??

Que vagin molt bé les classes guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 3:05 pm

elxa ha escrit:jelou ninetes!!

que tal esteu?? jo acabo d'arribar a la feina, hem anat a fer la declaració d'hisenda, una cosa menos!

avui últim dia de feina i no torno fins dilluns!! iiuuppii!!

torsaeann ja estàs per akí???????????? >.-<:

tara otra vez con migrañas!! te voy a regalar un massaje o algo para que no te vengan tan amenudooooo!!!!!! que pesadas que són!

laiac com va l'ull piratilla estàs a la feina?

papallona, bona nit!! que descansis!

NUUUURRRRRRRR!!!!!!!!! ande tas! avui últim dia de cole!!!!! vacancetes, bodorriooo!!!! com van els nervis???????

a les demés petonetsssssssssss!!!!!!! muaks!!!

Hole!! Avui últim dia de cole!!!!! Ja està! Un altre curs passat!! Avui recordaven les meves companyes el començament de curs quan els hi vaig dir: "al final de curs em caso!!!!" i mira, ja hi hem arribat!!!!

Però no m'ho sembla que hagi acabat el curs. Els altres anys, en l'últim dia quan els nens marxaven ja cap a casa amb tot (albums, llibres, material... etc) jo em quedava super descansada, deia "uf, ja està!!" i em quedava super relaxada, però aquesta sensació no la tinc aquest any... de descansada res, de relaxada res! jajaja!!!

Demà encara hi he de tornar al cole, a acabar de tancar alguns temes... i ja estarà!!!!

Tu portes els nervis a ratlla? Que tal?

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 22, 2010 3:06 pm

Ens veiem a la nit, petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. juny 22, 2010 8:48 pm

Huole!!!

Com esteu ninetes?

Nur! doncs a mi em queda un mes i crec que ja estic nerviosa... aquesta nit m'he despertat a les 5h i ja no he pogut dormir més! pensant en coses de la boda... mare meva! jo sóc com tu... però és que és normal tenir nervis... dissabte et cases!!! què guay! sortirà tot genial!

Elxa! què guay la despe!

Torsaeann, ja et tenim per aquí??? manifiéstate!!!

A totes les demés molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. juny 22, 2010 9:31 pm

hola bunikes!
bueno per fi a caseta i de trankis!!

es veritat nur avui ultim dia de cole pels nens!!! i res 4 de la boda!1

aix nena.. a mi em passa el contrari no tinc neris per res del món... puff vaig tant de cul.. que casi que no hi penso!!!.... suposo que es lo que té l'estress avui m'ho deia ma mare.. que en part millor!!! jijij

vingaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tu gaudeixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx que guapa que estaras!!

torsaeann bunikaaaaaaaaaaaaaaaaa ja estas per aquíiiiiiiiiiiiiiiii

un peto a totes!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. juny 23, 2010 7:15 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! be aixo de bon dia, aqui esta força tapat, no se si no ploura!!! esperem que no sino..........quina revetlla, no?????????

Nur, nena el que has de fer es aprofitar les pocs dies de soltera que et queden amb el teu futur i fer cosetes per entretenir-vos, i no pateixis que ho tens tot controlat i super controlat, aneu a passejar, a la platjeta, no se ocupeu totes les hores del dia!!!!!!! i tilaaaaaaaaaaaaa, mooooooooooolta tilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
I ja tens una de les coses mes importants a casa, el VESTIT!!!!!!!!!!!! aixi que nena disfruta d'aquest dies!!!!!!!!!

Elxa, tu tambien liadilla, esto se acerca!!!!!!!

Papallona, ja has descansat força, que tu tambe tens alguna coseta pendent en menys de dues setmanes!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a esmorzar!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. juny 23, 2010 7:52 am

Ninetes!!!! bon dia......

ultimament els dies són bastant estressants i a la nit estic ko i ja no entro a dir-vos res.....bé, ahir em vaig viciar a física o química, ja em direu.........

TARa.......ja ha esmorzar???????????jo també tinc ganaaaaa, però com esmorzi ara, a les 12 em plego de gana!!!!!!!!

NUR...............jo estic amb la papallona, jo crec que quan em vaig casar, com que era una època molt molt molt dolenta a la feina i anava de cul...per això no vaig estar gens nerviosa....no tenia temps....i em dia de la boda....jo crec que ni una til·la eeeee......la mar de feliç!!!!!

Papallonaaaaa.............descansaaaaaaa que si si.....això també se t'acosta eeeeeeeee...........vaya findes que ens esperen!!!!!!! qui em passa el règim que farà després de les bodes?????

jo aquí, treballant amb l'ull xungu encara, i a sobre, no se'm va ocorrer dia millor que avui posar una reunió a les 15:30 de la tarda....apaaaaaaa, i aquí treballant i aquesta nit em demanaran que aguanti....si si!!!!!!

Nu res pitufines!!!!! anirà entrant durant el dia!!! espero que estigueu totes molt molt molt bé.......!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETS!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 23, 2010 9:00 am

Bon dia bunikes!!!

doncs si a mi también em toca pero com hi ha tant de moviment abans del meu cap de setmana bodorril casi que no m'entero.... aquest mati el vull dedicar a això a veure que em falta.

bueno ninetes el preboda de ALCOLOR fatal... el mar molt bonic i els colors del voltant també pero es que no hi ha una foto que els 2 sortim bé!!! jopsssssssssssssssss i ha una que +-
i la vull per fer un regal.. truco a la tia per a que m'envii la foto en alta resolució i me respon que clar... que ella ven fotus... i que li haig d'encarregar a ella... ( que si que es veritat) pero si jo vull fer algu amb una foto es el meu problema no?!!! era per fer una entrega...

que malament....
estic per anar a un altre fotograf... i a 15 dies de la boda.. m'ho haig de pensar amb calma

Nurrrrrrrrrrrrrr ja he triat el vestit per el teu bodorrio!!! ja ho tinc preparadet, que fins ara en cap boda he tingut temps d'emprovar-me res!!!

aixxxxxxxxxx...vull trankilitattttttttttttt

el dia 29 kedem ehhhhhhhhhhhhh!!!! si es a casa meva millor que així sabeu on es iho tinc tot aqui!

un petunet a totes!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:34 pm

Giss ha escrit:Huole!!!

Com esteu ninetes?

Nur! doncs a mi em queda un mes i crec que ja estic nerviosa... aquesta nit m'he despertat a les 5h i ja no he pogut dormir més! pensant en coses de la boda... mare meva! jo sóc com tu... però és que és normal tenir nervis... dissabte et cases!!! què guay! sortirà tot genial!

Elxa! què guay la despe!

Torsaeann, ja et tenim per aquí??? manifiéstate!!!

A totes les demés molts petonets!!!

Hole, a un mes ja estàs nerviosa? jejjeje!!! Calma't!!! O quan et quedin un parell de dies ja et veig pitjor que jo!!!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. juny 23, 2010 12:35 pm

Papallona* ha escrit:hola bunikes!
bueno per fi a caseta i de trankis!!

es veritat nur avui ultim dia de cole pels nens!!! i res 4 de la boda!1

aix nena.. a mi em passa el contrari no tinc neris per res del món... puff vaig tant de cul.. que casi que no hi penso!!!.... suposo que es lo que té l'estress avui m'ho deia ma mare.. que en part millor!!! jijij

vingaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tu gaudeixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx que guapa que estaras!!

torsaeann bunikaaaaaaaaaaaaaaaaa ja estas per aquíiiiiiiiiiiiiiiii

un peto a totes!!!!!!!

Hole, vas molt estressada? I es que son molts preparatius, oi? I això i la feina i tot... puf!!!
Petonets guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants