elxa ha escrit:Bon dia a totes!!!
Que tal esteu?? jo ja per akí de nou, he estat desconexion total en tot el finde, no hem parat a casa.
Dissabte vaig tenir la despe i va ser genial! jjejejee..vam riure moltísim, pero no us puc passar fotos pq me les han de passar les amigues, jo no portava res, de seguida que les tingui us les passo.
Vosaltres que tal?
Nur com van els nervis? akesta setmana et cases!!!!!!!!
laiac akest ull com va? ha millorat avui?
tara ja estais en casita de nuevo!
papallonaaa tu también vas tenir despe dissabte a veure si puc veure les teves fotos.
Happi com ha anat el finde? el teu nen com va?
Estiu neni el piset com ho portes? ta xuli?
giss que tal el finde?
torsaeann neni quan tornes??
Nenaaaaaa...així que despeeee!!!! m'he de ficar al dia que no he llegit res de res!!!!....
Com portes el nervis wapiiissssimmmmaaa????? mira que a tut también et queda super mega pocccc!!!! que guaaaiiii!!!!!!
Nosaltres estem bé!!! el nen va millorant moltíssim i va deixant les crosses ...i la veritat jo penso que ara és ell el que té ganetes de que arribi l'any vinent pq l'altre dia ja em deia que un altre cop em de començar a mirar cosetes...jejejejeje.
Moltes gràcies per preguntar wapiii!!!!!!
Venga que demà acaba la setmaneta aqui al poble, no??? pq el divendres és pontttttt!!!
tindrás temps per acabar de cosetes, no???Petonets!!

!!!!!

jajajaja!!! Ja he vist fotillos, que guai nena!! És una llàstima que tot passi tan ràpid oi? Bueno, ara que ja ha passat ja saps que tens a la vista, oi? BODORRIO!!!!!!!!!!!!!! La setmana vinent ja!!!!