tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! be aixo de bon dia, aqui esta força tapat, no se si no ploura!!! esperem que no sino..........quina revetlla, no?????????
Nur, nena el que has de fer es aprofitar les pocs dies de soltera que et queden amb el teu futur i fer cosetes per entretenir-vos, i no pateixis que ho tens tot controlat i super controlat, aneu a passejar, a la platjeta, no se ocupeu totes les hores del dia!!!!!!! i tilaaaaaaaaaaaaa, mooooooooooolta tilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
I ja tens una de les coses mes importants a casa, el VESTIT!!!!!!!!!!!! aixi que nena disfruta d'aquest dies!!!!!!!!!
Elxa, tu tambien liadilla, esto se acerca!!!!!!!
Papallona, ja has descansat força, que tu tambe tens alguna coseta pendent en menys de dues setmanes!!!!!!!!!!!!!
Bueno guapes vaig a esmorzar!
Hola nena! tila, molta tila a la teva salut!! jejejej!! Quan me la prengui pensaré en tu!! Espero que vagi bé la tila, eh!!! xq... mareta meva com estic!!!
El vestidet ja el tinc aki a casona, ara el tinc al meu costat!!!
que guai!!! Quina llastima que nomes me'l pugui posar un dia!!! Avui fa un dia tonto, a veure la revetlla que tindrem! Bona revetlla!!