VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dj. juny 17, 2010 3:13 pm

Gracias a todas, estoy deseando ver los de todas!!! :-)ok: :-///:
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Al&Bel » dj. juny 17, 2010 6:29 pm

Yo a partir de Octubre lo miro y cuando lo tenga os lo digo, que ganitas!!!! >.-<:
Al&Bel
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. juny 19, 2010 9:47 am

marsal75 ha escrit:
HELENIAH ha escrit:Hola chicas! En primer lugar enhorabuena a las que ya habéis encontrado vestido, yo todavía estoy en busca y captura! :-eh_::
Por cierto Marsal, he leído que fuiste a probarte vestidos de novias Gelen. Podrías decirme en que tienda? Es de barcelona? Había visto algunos modelos de esta casa muy chulos en una revista pero no tenía ni idea de que los pudiera encontrar por aquí.
Silvia tu vestido me encanta, yo le había hechado el ojo pero en las tiendas en las que había mirado del 2009 ya no tenían nada, de hecho me estoy encontrando con varios modelos del 2010 que también me gustan y están descatalogados :-( Dónde encontráis modelos de otras temporadas? Yo pregunté en una tienda que vende vestidos de varios diseñadores, entre ellos Yolancris y me dijeron que se podía pedir a la casa que te lo hicieran pero que te lo tenías que quedar sí o sí sin probártelo antes y me pareció muy arriesgado.

yo los de Gelen Novias me los probé en Granollers, en una tienda que se llama Boutique Atelier, que esta en la calle Ricomà. He leido en algún sitio que si quieres saber donde exactamente tienen vestidos de ellos es mejor que les llames a Murcia y se lo preguntes (en su pag web esta su telefono), via mail yo aun es hora de que me contesten.

Gracias Marsal! Iré a echar un vistazo y si no probaremos entonces con el comodín de la llamada :..:

Vanesa, realmente bonito tu vestido! :-)ok: Yo estuve en pronovias el otro día y la verdad es que no tuve mucha suerte. Apenas les quedaban vestidos de la colección 2010 (casi todo Manuel Mota que son muy bonitos pero se te escapa cada suspiro cuando ves los precios... ) y del 2011 tampoco les había llegado mucha cosa. Creo que me esperaré a septiembre a que lleguen las nuevas colecciones pero sigo pensando que los del 2009 eran mucho más de mi estilo. Que pena!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: sílvia&oscar » dl. juny 21, 2010 8:39 am

Heleniah,

en la tiendo que yo fui me dijeron que si que me lo podian hacer, que aunque fuera del 2009, si me lo quedaba seguro, me lo hacian igualmente. Me dijeron que son vestidos que no los tienen en la tienda, pero que si hay chicas que les gusta lo pueden pedir. Yo me probé el mismo pero con la falda lisa, sin ser tan "bombada", que es el que tenian en la tienda y pude ver el efecto, y como ya iba con la idea clara de que queria la parte de abajo "bombada" y me prové otros modelos con ese tipo, pues me heche palante!!!!!! Me encanta!!!!!!!!!!!! >.-<:

Besitos!!!!

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 9:40 am

Claro, el hecho de que no esté en la tienda, que sea de otra temporada o que no esté en la colección si te ha gustado uno del avance, por ejemplo, no significa que no te lo puedan hacer, ni que no lo puedas comprar. Me explicaron en Pronovias cuando fui a probarme algunos del avance 2011 que si me gustaba uno y después ese no estaba en la colección, que lo podía pedir igualmente. Lo que pasa es que si lo pides, te lo tienes que quedar, porque te lo hacen para tí. Eso significa que no te lo puedes probar... y si después no te gusta, pues nada... te lo tienes que quedar igual. Es por eso que yo fui a probármelos igual y así ya sé lo que hay. Esté después o no en la colección, como ya sé cómo me quedaba y que me gustaba, pues si decido quedarme ese lo podré pedir igual. Si no te lo has probado antes, casi que tienes que hacer un acto de fe...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annapatxi » dl. juny 21, 2010 10:15 am

Hola a totes,
una pregunta, quantes proves et fan del vestit?? l'ultima proba quan es??
es que com que visc a navarra, pero em caso a catalunya, no se que es millor, si comprarlo aqui o a catalunya..

gracies!!!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 21, 2010 10:47 am

Bfff! Jo crec que el millor seria que te'l compressis allà on vius, més que res per comoditat, però és clar... és una qüestió particular. A mi a Pronovias em van comentar que es feien un parell o tres de proves, tot i que el més habitual és que siguin dues. De totes maneres, et faran les que convingui, eh?

Et poses el vestit: el dia que el tries (et prenen les mides i fas el primer pagament); la primera prova (comproven que està ben ajustat i t'agafen els baixos; aquest dia ja has de portar les sabates i la roba interior; efectues el segon pagament); la segona prova (la definitiva, a una setmana o uns dies aproximadament del casament; efectues el tercer i darrer pagament, segurament, si no hi ha res a retocar, ja te l'emportes). Em penso que és així... ara, jo sóc igual de novatilla que tu, jejejejejeje.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: kittysan » dt. juny 22, 2010 11:26 am

buniketa ha escrit:Bfff! Jo crec que el millor seria que te'l compressis allà on vius, més que res per comoditat, però és clar... és una qüestió particular. A mi a Pronovias em van comentar que es feien un parell o tres de proves, tot i que el més habitual és que siguin dues. De totes maneres, et faran les que convingui, eh?

Et poses el vestit: el dia que el tries (et prenen les mides i fas el primer pagament); la primera prova (comproven que està ben ajustat i t'agafen els baixos; aquest dia ja has de portar les sabates i la roba interior; efectues el segon pagament); la segona prova (la definitiva, a una setmana o uns dies aproximadament del casament; efectues el tercer i darrer pagament, segurament, si no hi ha res a retocar, ja te l'emportes). Em penso que és així... ara, jo sóc igual de novatilla que tu, jejejejejeje.

Jo crec que és així a totes les tendes.
Imatge
kittysan
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 11:55 am

buniketa ha escrit:Bfff! Jo crec que el millor seria que te'l compressis allà on vius, més que res per comoditat, però és clar... és una qüestió particular. A mi a Pronovias em van comentar que es feien un parell o tres de proves, tot i que el més habitual és que siguin dues. De totes maneres, et faran les que convingui, eh?

moltes gracies,
ja ho preguntaré quan hi vagi.... perque el que em preocupa es la última proba, perque lo mes segur que una semana abans, o com a minim uns dies abans ja vagi cap al meu poble, k segur que haurem d'acabar de preparar coses...i si em fessis fer la proba uns dies abans i tinguessin que retocar alguna cosa seria imposibleeee.

ja veurem...
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: buniketa » dt. juny 22, 2010 5:09 pm

Home, una altra opció és comentar a la botiga el teu calendari, per tal que tinguis el vestit enllestit abans de marxar. O veure si és possible que et facin la venta i els arranjaments a la botiga, però que te l'enviïn a alguna botiga propera al teu poble si no és que allà ja n'hi ha una per fer una prova extra per si t'has aprimat o alguna cosa d'última hora...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. juny 22, 2010 6:01 pm

jo estic amb la buniketa... jo sóc de Lleida però em caso a Barcelona i tot i que he anat a la meva ciutat a emprovar-me vestits (per a que em veiés ma mare) me'l compro a Barcelona per la comoditat de tenir-lo aquí per les proves. De totes formes en una de les botigues que hi vaig anar em van dir que si volia me'l podia comprar a Lleida i si vaig molt liada els darrers dies per l'última prova me l'envien a Barcelona i el recullo a Barcelona, evidentment previ pagament de la quantitat que falti a la botiga de Lleida... potser és una opció que pots preguntar quan vagis a provar vestits annapatxi :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 7:38 pm

Gracies, ho feré!!! quan em posi a buscar el vestit ho preguntaré! perque si vaig a rosa clarà o pronovias no crec que hi hagi problema, si anes a alguna altre botiga potser hi hauria algun progblema...no ho se, quan hi vagi ja m'ho trobaré.

gracies a totes, sort que vaig trobar aquest forum, la veritat es que sou de gran ajuda i estar molt be per treure idees per tot!!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Massianya » dj. juny 24, 2010 8:50 am

Hola!
M'estreno amb el primer missatge...

Com ho heu fet això del vestit? Heu hagut de mirar moltes botigues abans de trobar el vostre? Jo el que no vull fer és passejar-me gaire per internet, perquè em conec, sé que en trobaré un que m'agrada i després només voldré aquell...
Em fa l'efecte que no serà fàcil...

Manresanes, quina botiga em recomaneu?
Ja us aniré explicant els progressos.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. juny 24, 2010 2:55 pm

Massianya ha escrit:Hola!
M'estreno amb el primer missatge...

Com ho heu fet això del vestit? Heu hagut de mirar moltes botigues abans de trobar el vostre? Jo el que no vull fer és passejar-me gaire per internet, perquè em conec, sé que en trobaré un que m'agrada i després només voldré aquell...
Em fa l'efecte que no serà fàcil...

Manresanes, quina botiga em recomaneu?
Ja us aniré explicant els progressos.

Doncs personalment t'aconsello que miris primer els catàlegs per internet, és més fàcil si et fas la idea de com són les línies de cadascuna de les botigues... quin és l'estil que més et fa el pes... Però a l'hora d'anar a emprovar, el millor és agafar els que t'agradin, però també d'estils diferents. Una cosa és que ens agradi al catàleg o que ens agradi el vestit, la línia, el disseny... i una altra molt diferent és que ens quedi bé. I també pot passar a la inversa: que ens pensem que no ens quedarà bé o que no ens fa el pes i que resulti que un cop posat sigui EL vestit.

El millor és mirar, remirar, portar uns vestits preferits per emprovar, però sobretot emprovar diferents estils i també deixar-te aconsellar per les dependentes. Això no vol dir que t'hagis de quedar el que et diuen, però si són professionals, saben el que es fan i no t'enganyaran. Aquest és el meu parer inicial, però també cal tenir en compte que hi ha noies que amb un parell de vestits o una sola visita a una botiga han tingut clar, perquè així ho han sentit, que era EL SEU. Cada núvia és un món i cada recerca de vestit una aventura diferent! Penso que la clau és gaudir-ho molt, perquè és una experiència única a la vida.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. juny 24, 2010 4:21 pm

Massianya estic d'acord amb el que et comenta la Buniketa... cal mirar i remirar els catàlegs, anar a provar a les botigues i provar-s'ho tot, tant el que no t'agrada com el que si! mai se sap quin, quan, com ni on ens espera el NOSTRE vestit! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Massianya » dv. juny 25, 2010 8:57 am

Em sembla que teniu raó... començaré a mirar catàlegs per internet, però sense emocionar-me massa, que a les "tiarres" aquestes dels catàlegs tots els vestits els queden la mar de bé...

Gràcies pels consells!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: HELENIAH » dv. juny 25, 2010 6:27 pm

Cuanta razón tenéis chicas!! Yo me había mirado los catálogos por internet un millón de veces y había hecho una selección exhaustiva de todos los modelos tanto del 2009 como del 2010 (y últimamente del 2011). La mayoría de vestidos que me gustaban era con volantes en la falda o mucho encaje y la primera vez que fui a una tienda la chica me dijo que por mi estatura (soy más bien bajita) quizás me quedaría mejor otro estilo. Me probé varios de encaje que no me acababan de convencer y casualidades de la vida la dependienta me sacó uno de gasa que en la vida se me hubiera ocurrido pedirle y volià!!! Tanto mi madre como yo quedamos encantadas, me veía guapísima, especial... y desde entonces por más que miro no paro de pensar en aquél vestido.
El problema: que como yo tenía una idea tan preconcebida del estilo que quería, a pesar de que el vestido me tiene enamorada, no me acabo de decidir porque pienso que la gente me va a ver muy sencilla y prefiero esperar a la nueva colección por si acaso sale algo parecido pero con más detalles (eso sí, ya me he asegurado de que pueda pedirlo de todos modos en septiembre, porque en el fondo sigo pensando que es el mío ::love:: )

Así que no importa que las dependientas puedan poner mala cara, a probar se ha dichooooo y de todos los estilos!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

EntradaAutor: kasia25 » dv. juny 25, 2010 7:01 pm

heleniah!!!!!! me ha pasado lo mismo!!! siempre habia soñado que me casaria con un vestido con una falda con volumen, y me he enamoradao de uno completamente distinto!!! es lo que tu dices, cuándo te los pruebas cambian mucho!!!!! cuál te gusta a ti? a mi el romina de RC.
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. juny 25, 2010 8:58 pm

Hola noies!

Una bona notícia per les enamorades de l'estil de Rosa Clarà, ha sortit una nova línia més "low cost" que les altres que té: Luna novias. Al setembre ja serà a les botigues i els preus sembla que seran molt atractius (uns 1000 euros de mitja).

*.-o-o.* *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. juny 26, 2010 9:19 pm

Kasia, el romina de RC es precioso!!! Tiene que quedar muy bonito. Yo a Rosa Clará todavía no he ido, me retiene un poco el tema precios porque me idea era gastarme máximo unos 1800 € y creo que suben un poco más. La suerte que tengo es que el que a mí me ha enamorado además está súperbien, 1.200 €!! Es de San Patrick, el Ébano, pero ya te digo que no tiene nada que ver el modelo en la página web a cuando te lo pruebas en la tienda, hace una silueta increíble y se ve mucho más fino y elegante.
Si no es mucho preguntar, sube mucho el Romina? La verdad es que es del estilo que voy buscando (ahora *.O.-O* ) y de todos modos me gustaría pasar por RC, y si como dice shaik podemos encontrar algún modelo parecido un poco más económico mejor que mejor!!!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant