Autor: nur_jor » dj. juny 24, 2010 9:49 pm

Autor: laiac » dv. juny 25, 2010 7:21 am

Autor: tara » dv. juny 25, 2010 7:36 am

Autor: laiac » dv. juny 25, 2010 12:02 pm

Autor: torsaeann » dv. juny 25, 2010 12:16 pm

Autor: Papallona* » dv. juny 25, 2010 1:00 pm

Autor: nur_jor » dv. juny 25, 2010 4:03 pm

Autor: tara » dv. juny 25, 2010 5:32 pm

Autor: Giss » dv. juny 25, 2010 7:09 pm

Autor: laiac » ds. juny 26, 2010 10:37 pm

Autor: Giss » ds. juny 26, 2010 10:55 pm

Autor: nur_jor » dg. juny 27, 2010 10:20 pm
Ti nini!! Ti nini!!! Ti nini!! uan xu fri four!!!

Autor: torsaeann » dl. juny 28, 2010 7:13 am
nur_jor ha escrit:Hola guapissimes!!!
Entro un momentet a saludar-vos!!
Ahir va ser un dia genial! Molt especial!!! El millor de la meva vida!! I el recordaré sempre sempre sempre!!!! Em vaig sentir molt feliç!! Tot va anar bé, i la gent s'ho va passar bé. I jo em sentia contentissima! Tant que no podia parar de riure!!!! Que feliç estava!!! Quam hi penso s'em dibuixa un somriure tonto a la cara... Quanta felicitat!!
I lo millor de tot, la companyia! Això d'estar rodejada de gent a la que estimes i que t'estimen, no té preu!!! Us agraeixo de tot cor a totes el fet d'acompanyar-me en el dia més feliç de la meva vida. Sé que sense vosaltres no hauria estat el mateix. Poquet a poquet us he anat coneixent, i de la primera a la darrera sou fantàstiques!!!! I estic encantada d'haver-vos conegut. I per mi va significar molt tenir-vos allí amb mi. Us estimo molt guapíssimes!!!! Moltes gràcies per tot!!!!!!! Sou molt especials per mi!!! Un petonàs enorme per a totes!!!! Muas!!!!!
Elxa, Papallona... les següents sou valtres. Espero de tot cor que passeu un dia fantàstic. Que ho disfruteu molt perquè és un dia inoblidable, que només és viu una vegada, i que per desgràcia passa volant!!!! Així que a disfrutar-lo a tope!! Viviu-ho intensament!!! I gaudiu de la festa, de la companyia... de tot!!!! Em sap molt de greu no poder estar aquí en el vostre dia, però us asseguro que us tindré molt presents durant els vostres dies.
Ninetes, que ens veiem en 15 dies. Feu un peazo reportatge de la Elxa i la Papallona, eh!!! Que no em vull perdre detall!!! jejeje!!!
Tara, Happi, espero que els vostres respectius batejos hagin anat molt bé!!!
Un petonet a totes i fins la tornada!!!
Disfruta del viatge i gaudeix de cada moment.
A la tornada ja quedem i ens fiquem el dia de tot oks?
Vas ser una nuvia preciosa nineta¡¡¡¡¡
Molts muas i que tinguis una lluna de mel molt feliç.
Aps... no sé si us ho havia dit però... SOU LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ti nini!! Ti nini!!! Ti nini!! uan xu fri four!!!
![]()
Patunets!!!

Autor: torsaeann » dl. juny 28, 2010 7:15 am

Autor: tara » dl. juny 28, 2010 7:24 am

Autor: laiac » dl. juny 28, 2010 10:45 am

Autor: Giss » dl. juny 28, 2010 9:01 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 28, 2010 9:08 pm
jejejejeje. La festa molt divertida i el video molt emotiu....jopeta ja t'ho dic jo que em va agafar una plorera!! Disfruteu de tot nena....que us ho mereixe-ho...i a la tornada ja saps!!! crónica!!! El bateig molt bé!!! gràcies 
Autor: Mrs. Happiness » dl. juny 28, 2010 9:10 pm

Autor: Papallona* » dl. juny 28, 2010 9:13 pm