BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 28, 2010 9:26 am

Noies de lleida!!! malegro que aneu perfilant les vostres bodes (a les noves) ja ens anireu contant mes cosetes, inqueta quin restaurant has mirat?? us faig preguntes així aneu contestant i ràpidissim s'arriva als 100 missatges!! superada aquesta barrera dels 100 es un no parar i aviat arribes als 1000 jejejeje
Aquest cap de setmana he anat a la platgeta i estic torradissima!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 10:17 am

bon dia lleidetanes!!

soc una infiltrada pq el millor dia de la meva vida ja l'he passat. Soc del foro del 2010 i volia dir-vos que si necessiteu alguna cosai us ppuc ajudar ho fare.
He llegit per sobre...nenes que us queda menos d'un any i aixo encara que sembli mooooolt lluny passa volant, us ho dic per experiencia! :-)ok:

aixi que anims i un consell aprofiteu la fira per mirar fotografs si es que no en teniu! a vegades fan oofertes per la fira.
:-)
mil petonets a totes i anims!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:38 am

Hola Cuca,
quina gràcia trobar-te per aqui, estàs d'infiltrada però ja et tinc controlada ehh :-) :-) vau arribar bé dissabte??? :-///: :-///: Mira per mi, si guardessis algun presupost de restaurants i me'l vols passar em faries un favor... petonets per tu i el teu supernene. ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:22 am

Jo també estic oberta a rebre pressupostos que tingueu de restaurants, qualsevol informació és bona per mi!!!

Estic amb tu buniketa amb això de no escriure missatges sense sentit, per poca cosa que diguem sempre és millor que escriure un seguit de símbols o de punts suspensius només per plenar missatges. Així que us inflaré el cap a comentaris i preguntes. Qui avisa no és traïdor!!!jejejej
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 11:32 am

siiiiiiiiiiiiiiiiiiii
vam arribar be, cansats pero vius...jejejejeje
ja mirare lo dels presupostos pero heu de pensar que nosaltres ho miravem al 2008 aixi que imagino que hauran pujat una miqueta.
Desaconsellarvos del tot Cal Moli (m'han parlat molt malamet se d'una nuvia que va sortir plorant d'alli..ho se de primera ma) penso que aquell dia es el mes important i per tant ninguna nuvia ha de plorar de rabia ni de decepcio.
Nosaltres ens vem deixar portar i al meu parer crec que va sortir tot be. Jo estic molt contenta de la organitzacio del maitre i tot en general, ho repetiria am els ulls tancats!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:56 am

Totalment d'acord amb tu. Jo he estat a dos casaments a Cal Molí i, pel meu gust, molt malament. Sobretot el primer. No sé si és pel restaurant o pel menú que havíen triat els nuvis, però el menjar terrible, la núvia estava fatal... I el segon cop feien la cerimònia civil i tot allí, la cerimponia bé però el banquet poc recomanable també. No sé si hauré tingut mala sort o és que sempre és així, però és un lloc que jo no me'l miraré pas.

Algú ho farà allí? Segurament algú té més bona opinió i ens pot canviar el punt de vista!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:58 am

cuca lleida ha escrit:bon dia lleidetanes!!

soc una infiltrada pq el millor dia de la meva vida ja l'he passat. Soc del foro del 2010 i volia dir-vos que si necessiteu alguna cosai us ppuc ajudar ho fare.
He llegit per sobre...nenes que us queda menos d'un any i aixo encara que sembli mooooolt lluny passa volant, us ho dic per experiencia! :-)ok:

aixi que anims i un consell aprofiteu la fira per mirar fotografs si es que no en teniu! a vegades fan oofertes per la fira.
:-)
mil petonets a totes i anims!! :-///: :-///: :-///:

Per cert, cuca, on vau fer la celebració vosaltres?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 28, 2010 12:51 pm

aairinn ha escrit:Jo també estic oberta a rebre pressupostos que tingueu de restaurants, qualsevol informació és bona per mi!!!

Estic amb tu buniketa amb això de no escriure missatges sense sentit, per poca cosa que diguem sempre és millor que escriure un seguit de símbols o de punts suspensius només per plenar missatges. Així que us inflaré el cap a comentaris i preguntes. Qui avisa no és traïdor!!!jejejej

D'inflar el cap res, aairinn, que per a això estem. Si et podem resoldre qualsevol dubte ho farem... això van fer amb nosaltres quan vam començar i aquesta és la funció i la finalitat del foro, que ens puguem ajudar en el que calgui per poder fer realitat el casament dels nostres somnis, no?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 28, 2010 12:54 pm

aairinn ha escrit:Totalment d'acord amb tu. Jo he estat a dos casaments a Cal Molí i, pel meu gust, molt malament. Sobretot el primer. No sé si és pel restaurant o pel menú que havíen triat els nuvis, però el menjar terrible, la núvia estava fatal... I el segon cop feien la cerimònia civil i tot allí, la cerimponia bé però el banquet poc recomanable també. No sé si hauré tingut mala sort o és que sempre és així, però és un lloc que jo no me'l miraré pas.

Algú ho farà allí? Segurament algú té més bona opinió i ens pot canviar el punt de vista!!!

Pel que fa a Cal Molí, mai he anat a cap casament allí, però una vegada hi vaig anar a un sopar d'empresa. Suposo que, evidentment, sempre depèn del que es contracta i tal, però el menú no va ser gens recomanable. No em va agradar gens i ni se'm va passar pel cap anar a visitar-lo. Si us hi fixeu, i si heu llegit tot el post de les lleidatanes 2011 veureu que al llistat de possibles restaurants no hi apareix...

A mi em sap greu, però només vaig mirar un restaurant i amb aquell ens vam quedar: El Palau de Margalef. Si us interessa informació de Margalef, sí que us la puc passar.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. juny 28, 2010 1:19 pm

On para Cal Molí? no he anat mai!!! si tantes opinions coincideixen serà per alguna cosa... :--( Jo em caso a la Prats si algú vol informació, que m¡ho digui per privat!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 1:55 pm

hola boniques!

nosaltres ho vam fer al Palau de Margalef. I no tinc paraules de lo contents que vem estar!!!
la esglesia va ser Sant llorenç (lleida)
els convidats ens deien que tot era bonissim...i realment al tastet ens va costar molt de decidir!!!

El dissabte vaig anar a una boda a la Boscana (finca dels del REsquitx) molt xulo i la boda superbe. El menjar bonissim tambe.

muacs
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. juny 28, 2010 2:40 pm

NUVOLET ha escrit:On para Cal Molí? no he anat mai!!! si tantes opinions coincideixen serà per alguna cosa... :--( Jo em caso a la Prats si algú vol informació, que m¡ho digui per privat!

Cal Molí está al costat del club de Tenis de Lleida!, nosaltres només el vam veure per fora i ja no ens va agradar, i vam passar per casualitat perque ens van comentar que era allí, nosaltres no en teniem ni idea, i al marxar de lleida i vam passar, però ja dic que per fora no ens va convecer!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dl. juny 28, 2010 4:12 pm

vaja quina fama té el cal molí aquest... no havia sentit a parlar d'aquest lloc però em sembla que tampoc hi penso trepitjar per allà sentint el què dieu!
noies jo no us puc ajudar massa amb el tema restaurants ni fotògrafs de Lleida perquè ens casem a Barcelona però si que potser us puc donar opinions igual que vaig fer amb la gemma, la nuvolet i la buniketa :-)ok:

Cuca m'alegro de que el vostre casament fos perfecte! és una sort doncs ens passem mooolts mesos preparant-ho tot per a que sigui així! felicitats per la nova condició de dona casada!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dl. juny 28, 2010 6:21 pm

Ostras noies! Margalef és una aposta segura, ja heu sabut triar ja!! Tothom en surt encantat, però jo no m'ha plantejat mai fer-ho allí, diuen que hi ha tanta llista d'espera que em fa iuiu anar a preguntar i tot. Buniketa, si tens info a mi sí que m'agradaria que me la passessis, igual m'entra el "gusanillo" i tot...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 28, 2010 7:11 pm

aairinn ha escrit:Ostras noies! Margalef és una aposta segura, ja heu sabut triar ja!! Tothom en surt encantat, però jo no m'ha plantejat mai fer-ho allí, diuen que hi ha tanta llista d'espera que em fa iuiu anar a preguntar i tot. Buniketa, si tens info a mi sí que m'agradaria que me la passessis, igual m'entra el "gusanillo" i tot...

Això de la llista d'espera... depèn del convençuda que estiguis que vols fer-ho allí i del moment que tu vulguis. És a dir, si no tens decidida la data, vés-hi, veus les instal·lacions, el tracte, et comenten els menús, els preus i el calendari. Nosaltres hi vam anar al setembre del 2009 i vam reservar a finals d'octubre, perquè volen tenir les dates més o menys concretes per a la fira. Quan hi vam anar només quedaven algun diumenge i algun divendres. En aquest cas no et podré parlar de condicions perquè les desconec. Per la fira encara quedaven força dates. Després ja no ho sé. Si et dic la veritat, val la pena anar-hi ni que només sigui per tafanejar i visitar el lloc. Després, com tot, cadascú decideix.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:11 pm

Ostras doncs jo no he sentit a parlar mai de Cal Molí... no sé ni on és. Jo puc afirmar de primera mà que el Palau de Margalef està genial, Cuca tot va anar de lujo, a més a més, tal i com ens vau dir: D'UNA BODA EN SURT UNA ALTRA... ::love:: ::love:: ::love:: i mira...
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 29, 2010 9:49 am

inqueta ha escrit:Ostras doncs jo no he sentit a parlar mai de Cal Molí... no sé ni on és. Jo puc afirmar de primera mà que el Palau de Margalef està genial, Cuca tot va anar de lujo, a més a més, tal i com ens vau dir: D'UNA BODA EN SURT UNA ALTRA... ::love:: ::love:: ::love:: i mira...

jejejej que bo! que way que us caseu nena!!!
felicitats una altra vegada *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ara disfruta dels preparatius...que passa tot volaant. El nino i jo teniem data desde feia any i mig....sembla molt pero passa volant!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. juny 29, 2010 9:54 am

Cuca... tens crònica? o te l'obrim? A mi m'interessa especialment, ja que vàreu fer el convit al mateix lloc on el farem nosaltres, al Palau de Margalef. Se m'acuden algunes preguntes per fer-te, t'envio privi.
Per cert, què tal el viatge de noces? On vau anar? Tot bé? Segur que sí, perquè aquestes coses sempre van molt bé!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dt. juny 29, 2010 10:19 am

Bon dia!

Així potser sí que passem a veure el Palau de Margalef, encara que temo que, si ho fem, potser passo a ser una núvia del 2012... de tant que m'agradi!!!!

Buniketa, em pots passar informació del que tinguis? Gràcies maca
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 29, 2010 10:26 am

Jo us aconsellaria que passessiu en quan pogueu als restaurants que os interessin, perque encara que sembli que falta, les dates mes comuns de bodes per al 2011 ja estàs agafades, be ja ens contareu.... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants