Aquest cap de setmana he anat a la platgeta i estic torradissima!!!!

Autor: NUVOLET » dl. juny 28, 2010 9:26 am

Autor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 10:17 am

Autor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:38 am
Mira per mi, si guardessis algun presupost de restaurants i me'l vols passar em faries un favor... petonets per tu i el teu supernene. 

Autor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:22 am

Autor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 11:32 am

Autor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:56 am

Autor: aairinn » dl. juny 28, 2010 11:58 am
cuca lleida ha escrit:bon dia lleidetanes!!
soc una infiltrada pq el millor dia de la meva vida ja l'he passat. Soc del foro del 2010 i volia dir-vos que si necessiteu alguna cosai us ppuc ajudar ho fare.
He llegit per sobre...nenes que us queda menos d'un any i aixo encara que sembli mooooolt lluny passa volant, us ho dic per experiencia!![]()
aixi que anims i un consell aprofiteu la fira per mirar fotografs si es que no en teniu! a vegades fan oofertes per la fira.
![]()
mil petonets a totes i anims!!![]()
![]()

Autor: buniketa » dl. juny 28, 2010 12:51 pm
aairinn ha escrit:Jo també estic oberta a rebre pressupostos que tingueu de restaurants, qualsevol informació és bona per mi!!!
Estic amb tu buniketa amb això de no escriure missatges sense sentit, per poca cosa que diguem sempre és millor que escriure un seguit de símbols o de punts suspensius només per plenar missatges. Així que us inflaré el cap a comentaris i preguntes. Qui avisa no és traïdor!!!jejejej

Autor: buniketa » dl. juny 28, 2010 12:54 pm
aairinn ha escrit:Totalment d'acord amb tu. Jo he estat a dos casaments a Cal Molí i, pel meu gust, molt malament. Sobretot el primer. No sé si és pel restaurant o pel menú que havíen triat els nuvis, però el menjar terrible, la núvia estava fatal... I el segon cop feien la cerimònia civil i tot allí, la cerimponia bé però el banquet poc recomanable també. No sé si hauré tingut mala sort o és que sempre és així, però és un lloc que jo no me'l miraré pas.
Algú ho farà allí? Segurament algú té més bona opinió i ens pot canviar el punt de vista!!!

Autor: NUVOLET » dl. juny 28, 2010 1:19 pm

Autor: cuca lleida » dl. juny 28, 2010 1:55 pm

Autor: gemmaijordi2011 » dl. juny 28, 2010 2:40 pm
NUVOLET ha escrit:On para Cal Molí? no he anat mai!!! si tantes opinions coincideixen serà per alguna cosa...Jo em caso a la Prats si algú vol informació, que m¡ho digui per privat!

Autor: cadui » dl. juny 28, 2010 4:12 pm

Autor: aairinn » dl. juny 28, 2010 6:21 pm

Autor: buniketa » dl. juny 28, 2010 7:11 pm
aairinn ha escrit:Ostras noies! Margalef és una aposta segura, ja heu sabut triar ja!! Tothom en surt encantat, però jo no m'ha plantejat mai fer-ho allí, diuen que hi ha tanta llista d'espera que em fa iuiu anar a preguntar i tot. Buniketa, si tens info a mi sí que m'agradaria que me la passessis, igual m'entra el "gusanillo" i tot...

Autor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:11 pm
i mira...

Autor: cuca lleida » dt. juny 29, 2010 9:49 am
inqueta ha escrit:Ostras doncs jo no he sentit a parlar mai de Cal Molí... no sé ni on és. Jo puc afirmar de primera mà que el Palau de Margalef està genial, Cuca tot va anar de lujo, a més a més, tal i com ens vau dir: D'UNA BODA EN SURT UNA ALTRA...![]()
![]()
i mira...

Autor: buniketa » dt. juny 29, 2010 9:54 am

Autor: aairinn » dt. juny 29, 2010 10:19 am

Autor: NUVOLET » dt. juny 29, 2010 10:26 am