Mrs. Happiness ha escrit:Bones titis!!! que tal anat el dilluns??' jo no m'he pogut escapar en tot el dia...i ara entro a saludar...
Elxa....ja acabes de treballar? perfecte pq així tens més temps per preparar-ho tot de tot, no??'' jejejejeej 5 dies nomésss!!
Demà prova de vestit, no??? molta sorttttt!!
Laiac ..... EL NOM....CANVIA-M'HO PLEASE!!...
El bateig super bé....a l'església es va portar com un auténtic campió el meu petit i al final es va quedar crokis total...així que a les últimes fotos va sortir dormint als braços...i després a menjar...quin fart!!! així que avui estic que veig el menjar i marxo!!! jejejejeje
Tot genial...gràcies per preguntar...és tot tant xulo!!! i emotiu..jejejejeje
Papallona...demà es queda o no???? ja dirás alguna coseta pq he de baixar a Tgn que m'han trucat per una entrevista...ja us explicaré!!! però la tinc a les 17:30h així que ja dirás i m'organitzo!!!
Nur....disfruta del viatge!!!! el dissabte tot molt bé a mi em va encantar (que he de dir jo jejejeje) i molt de menjar...cosa que s'agraeix!!!!!jejejejeje. La festa molt divertida i el video molt emotiu....jopeta ja t'ho dic jo que em va agafar una plorera!! Disfruteu de tot nena....que us ho mereixe-ho...i a la tornada ja saps!!! crónica!!! El bateig molt bé!!! gràcies
AIXXXXXXXXXXXXXXxx PERDONAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! fins ara no ho havia vist!!!!!!!!!!!SORRY SORRY....ja tà eeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!uffffff
i demà entrevista???????? ens ho has d'explicar eeeee, a veure com va???????
me n'alegro que tot anés tan bé........els petitons...o s'adormen o ploren com desconsolats!!!!!! són així!!!!!!!

jejejejeje. La festa molt divertida i el video molt emotiu....jopeta ja t'ho dic jo que em va agafar una plorera!! Disfruteu de tot nena....que us ho mereixe-ho...i a la tornada ja saps!!! crónica!!! El bateig molt bé!!! gràcies