"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dl. juny 28, 2010 9:45 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones titis!!! que tal anat el dilluns??' jo no m'he pogut escapar en tot el dia...i ara entro a saludar...

Elxa....ja acabes de treballar? perfecte pq així tens més temps per preparar-ho tot de tot, no??'' jejejejeej 5 dies nomésss!!
Demà prova de vestit, no??? molta sorttttt!!

Laiac ..... EL NOM....CANVIA-M'HO PLEASE!! :-)ok: ...
El bateig super bé....a l'església es va portar com un auténtic campió el meu petit i al final es va quedar crokis total...així que a les últimes fotos va sortir dormint als braços...i després a menjar...quin fart!!! així que avui estic que veig el menjar i marxo!!! jejejejeje
Tot genial...gràcies per preguntar...és tot tant xulo!!! i emotiu..jejejejeje

Papallona...demà es queda o no???? ja dirás alguna coseta pq he de baixar a Tgn que m'han trucat per una entrevista...ja us explicaré!!! però la tinc a les 17:30h així que ja dirás i m'organitzo!!!

Nur....disfruta del viatge!!!! el dissabte tot molt bé a mi em va encantar (que he de dir jo jejejeje) i molt de menjar...cosa que s'agraeix!!!!! :e:-)e jejejejeje. La festa molt divertida i el video molt emotiu....jopeta ja t'ho dic jo que em va agafar una plorera!! Disfruteu de tot nena....que us ho mereixe-ho...i a la tornada ja saps!!! crónica!!! El bateig molt bé!!! gràcies :-)ok:

AIXXXXXXXXXXXXXXxx PERDONAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! fins ara no ho havia vist!!!!!!!!!!!SORRY SORRY....ja tà eeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!uffffff

i demà entrevista???????? ens ho has d'explicar eeeee, a veure com va???????
me n'alegro que tot anés tan bé........els petitons...o s'adormen o ploren com desconsolats!!!!!! són així!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. juny 28, 2010 9:47 pm

Papallona* ha escrit:Ninetessssssssssssssssssssssssssssssssss

LAIAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

ka fort!!!!!!!!!! moltes gràcies que ja tinc precronica!! pero que fuerte que fuerte!!
gràccies per enrrecordar-te!!!!!!!!!!!!!! aix 15 diiiiiiiiiiiiessssssssssssss.. es que no m'ho crec! ::love::

Nur gracies per les teves paraules!! gaudeix molt del viatge va ser una passada!!!!!!!!!!!

bueno ninetes demà ens veiem, no?
aix us explicaré lo del fotograf... al fina ens kedem amb alcolor... els altres no ens han acabat....un petunas a totesssssssssssssssss *.-o-o.*

NINETAAAAAAAAA siiiiiiiiiiiiiiiiiiii es que et queda MOOOOOOOOOLT poquet.............aixxxx quina iluuuuuuuuu!!!!!!!!!!

Nineta....ets un crack amb els plànos eeeeeeeee, però em sap greu, al final dinem a caseta, però a la tarda ja hem quedat amb la family per anar a veure la processó i després sopar una micona amb els amics!!!!!!!!jopetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

em sap greuuuuuuuu...........!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. juny 28, 2010 9:50 pm

NINETES!!!!!!!!!

avui amb aquesta calor estic una mica xof.........he anat a la fisio i després he fet una migdiada de 2 horetes!!!i al final, ni passejar ni res....de compres al carrefour i prou!!!!!! i ara estic mirant la tele amb el meu nebodet...com que estic sola, ha vingut a sopar i a mumir...i a veure si demà fa bon temps i anem a la piscineta!!!!!!!!!

Ninetes.....aquest mes és intens eeeeee....cada vegada que ho dic a algú flipen....dic..no es que...aquest dissabte passat vaig tenir boda, i el dissabte següent...i l'altra......i l'últim............jiijijij!!!!!!!!!!!

Molts patunets ninetes........desconecto i me'n vaig a veure SOTA TERRA amb el meu nebot que està flipant amb la història dels romans!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dt. juny 29, 2010 6:57 am

Bon dia!!! com esteu???

entro un momentet per dir-vos que jo aquesta tarda si que aniré a casa de la papallona!

Happi! hoy entrevista??? mucha suerte!!!! ah! me alegro que el bautizo fuera tan bien! esa padrineta!!!!

Elxa!!! 4 días!!!

Bueno guapetonas, nos vemos!!! que tengais un buen día!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 29, 2010 7:28 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!

Una altre dilluns mes, el dissabte genial, com vam riure i emocionar-nos!!!!! I la setmana que ve torne-m'hi!!!!!!!!!!

Elxa, que te queda na!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena el paraigues.......es que al final no se si el te la elxa o tu!!!!!!!!!! nena la tornada a la feina sempre es dura pero despres d'aquesta experiencia, bufff encara fa mes peresa!

Nur, disfruteu a tope de la lluna de mel i quin luxe la nit de noces, no!!!!!!!!!

Papallona, nena que tu tambe estas a nomes dues setmanetes del gran dia!!!!

Happi, que tal el bateig del petit!!!!!!!!!!!!!1

Bueno petonets a totes i vaig a fer alguna coseta!

Bon dia de dimarts¡¡¡ el paraigues el te la elxa¡¡no pateixis¡¡¡¡

Que tinguis un bon dia¡¡¡¡ que tal va anar el bateig?
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 29, 2010 7:30 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEES!!!!

bon diaaaaaa..............uixxx he estat mumint fins ara....i perquè m'ha despertat un senyor que venia a buscar un paquet que sinó.....però mira, he aprofitat a passejar a la meva Duna!!!!!!!!!

Com esteuuuuuuuuu!!!!!!!

NURRRRRRRR........gràcies per tot..........si siiiiiiii ti nini ti nini...one tu tree for......ens ho esperem i sempre ens sorprenem...això és bunic!!!!!!jijijii

TORSEANN preciossaaaaa, avui tornes a la normalitat?? que estrany que es fa no??? però bé, un meset i més vacancetes dona!!!!!

ELXAAAAAAAaaa...........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa el sàbadoooooooooo, aix aix aix, dissabteeeeeee...que me pongo, que me hago...que....que fuerteeeeeee........i PAPALLONAAAAAAAA a tu no gaire més eeeeeeeee!!!!!!!!!!aaaaaaaaa quin juliol....mareta!!!!!! : ban : : ban : : ban :

HAPPIIIIIIIIIIIII i el bateig???? com va anar???? i el petitó...es va portar bé???? va plorar????? aixxxxxx ka bunic!!!!ja ens explicaràs!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEssssssss que bé, no treballo avui ni demà.......i fa un solet.....jo vull anar a la platja però el meu maridet....va a ser que no....així que hauré d'aprofitar demà perque ell dormirà i jo marxaré......ara aniré a mirar la piscina del poble!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

Nena¡¡¡com van aquests dies de festa? que tal la piscina del morell?
Ja tot a la normalitat...quin rotllo.....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 29, 2010 7:33 am

HAPPI SORT AMB L'ENTREVISTA.......QUE GUAY¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. juny 29, 2010 7:33 am

ELXA¡¡¡¡AVUI DIMARTS..AIXÒ ESTÀ AQUI....DISFRUTA NENA...

MUA¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. juny 29, 2010 8:30 am

Bon dia!!!!!!!!
Mireu quina hora es!!!! pero he arribat i m'he posat a fer una coseta i ara acabo!!!!!!!!

Torsaeann, nena val, es que ja no sabia qui el tenia!

Happi, nena que vagi ve l'entrevista!!!!!

Laiac, quin morro tens festa!!!!!!!!! jo tambe vull!

Elxa, 4 dias!!!!!!!!!!! para verte en el altar y con ese pedazo de coche!!!!!!!! que vaya bien esta tarde!!!!!!!1

Guapes vaig a esmorzar sino despres es fa tardissim i no dino!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 29, 2010 8:27 pm

Guapissmes!!!! Que us expliqueu? No he pogut posar-me al dia. Espero que totes estigueu molt be!!!!
Per aqui tot be!!
Un petonet molt gran des de New York!!!! Muaks!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. juny 29, 2010 8:28 pm

Elxa, Papallona, com ho porteu tot??
Petonets a otes!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. juny 29, 2010 11:26 pm

NINETEEEESSSS!!!

mireu quina hora és!!!!!!quin dia més llarg avui!!!!!bufffffff!!!!!

aixxxxxxx expliqueu expliqueu....com ha anat???? heu fet moltes cosetes??? has avançat molt papallona??? aixxxx quin greu no haver-te pogt ajudar!!!!

i Happiiii, com ha anat l'entrevista????? bé??? ja m'explicaràs de què anava que segur que les altres ja ho saben!!!!!!!espero que bé!!!!!!

NURRRRRRRRRRR tuuuuuuuuuuu, desde nova york????????? que guai que pensis en nosaltres!!!!gaudeix molt, moltissim del viatge!!!!després de la boda que vas tenir t'ho mereixes!!!!!!!!!!!

Molts patunets ninetes...............vaig a mumir...no puc més!!!
Demà m'expliqueu eeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 30, 2010 7:01 am

bon bunikes!!!!

Gracies per venir ahirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ja estic mes trankileta i taraaaaaaaaaaaaaaa nena gràcies per emportar'tho

Laiac ahir vam fer els rams de xupaxups!! però va faltar l'embolcall i el llaç de fora i s'ho ha emportat la tara... q té un arsenal d'aquestes coses a casa!!! i els anilleros molt xulus però e un va faltar llaç blanc a l'ansa i , com no, tamb s'ho ha emportat la Tara.... Ah!!! i també vam fer els rams de la Giss!

ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa aix nenaaaaaaaaaaaa ja dimecres!!!! tela tela :-)ok:
aix ja tens el teu vestidet???????????????

Nur ja et ficaras al dia!!!

Torsaeann com va anar a casa de l'avia?

Happy no vaig pensar en demanar-te fotus del bateig aixxxxxxxxxxxxx i a l'ordinador es van quedar ficades les foto dellpre-boda pufff

bueno avui tinc prova de vestit!!!! a vere com va...

petunets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 30, 2010 7:19 am

Papallona* ha escrit:bon bunikes!!!!

Gracies per venir ahirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ja estic mes trankileta i taraaaaaaaaaaaaaaa nena gràcies per emportar'tho

Laiac ahir vam fer els rams de xupaxups!! però va faltar l'embolcall i el llaç de fora i s'ho ha emportat la tara... q té un arsenal d'aquestes coses a casa!!! i els anilleros molt xulus però e un va faltar llaç blanc a l'ansa i , com no, tamb s'ho ha emportat la Tara.... Ah!!! i també vam fer els rams de la Giss!

ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa aix nenaaaaaaaaaaaa ja dimecres!!!! tela tela :-)ok:
aix ja tens el teu vestidet???????????????

Nur ja et ficaras al dia!!!

Torsaeann com va anar a casa de l'avia?

Happy no vaig pensar en demanar-te fotus del bateig aixxxxxxxxxxxxx i a l'ordinador es van quedar ficades les foto dellpre-boda pufff

bueno avui tinc prova de vestit!!!! a vere com va...

petunets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gràcies per preguntar nena¡¡¡donc sopar i a les 09.45 ja agafaba el cotxe per marxar cap a casa¡¡¡ jajajajajaj va ser una cosa curta¡¡¡¡¡

Que tal? va anar bé no les manualitats d'ahir?

Un`petó guapa¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 30, 2010 7:20 am

Bon dia nenes....

Avui dimecres i últim dia de sortir a les 17, demà ja sortiré a les 2¡¡¡¡¡¡ i dinada¡¡¡¡¡¡¡¡que guay¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dimecres¡¡¡fins la nit¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dc. juny 30, 2010 8:40 am

NINETEEEEEEESS!!!!

bon diaaaaaaaaa................buffff 5 dies sense venir a la feina i 50 correus per llegir!!!!!grgrgr

PAPALLONAAAAAAAAAAA pos que guai no????? quin munt de coses........veig que molta feina feta!!! me n'alegro....si falta algo ja ho saps...jo vinc i t'ajudo eeeee!!!!!! però ja veig que la tara s'ha emportat deures per casa........eiiiiiiiiiiiiii i que avui vagi molt molt molt MOOOOOOOOOOOLT BÉ LA PROVAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

TORSEANN.........tot bé amb l'àvia?????? avui últim dia a les 17???jo també acabaria avui la última tarda, però el final me la canvio per demà!!!em va millor!!!!!!!!! però a partir de divendres, tot el juliol de 8 a 14!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* podré anar a la piscina, que per cert, ja tinc el pase de temporada!!!!!

I a la restaaaaaaaa, que vagi molt bé el dimecres...............no sé que passa que no m'arriben les notificacions!!!!!jopetaaaaaaaa......

ELXAAAAAAAAAAAA...........3 dIESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. juny 30, 2010 12:54 pm

Hola ninetes!!!!!!!!11

Porto tot el mati desconnectada, han canviat les ip's dels servidors principals i ho han
destorotat tot, tot el mati sense internet, el correu de la feina tambe parat una me.....

Nur, nena has pensat en nosaltres!!!!!!!!!! disfruteu moltissim de NY i RM!!!!!

Elxa, que esto esta al caer!!!!!!!!! que ganitas!!!!!!!

Papallona, aixi que avui prova de vestit eh!!!!!!!!! aquesta tarda acabare les teves
cosetes, val!!

Bueno guapetones petonets a totes, marxo que ara el correu esta que tru fum, claroooo
tot el mati sense funcionar i ara arriba tot de cop i ha de ser ja!!!! sort que em queden 5
minuts per plegar i fins dema!!!!!!! torsaeann aixo de plegar a les 14 es el millor de l'estiu!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. juny 30, 2010 5:19 pm

Bones nenes...

Quina calor....demà ja de 8 a14¡¡¡que guay¡¡¡¡

Laiac, ja tens el pase? que bé¡¡¡¡¡¡¡

Tinc unes ganes de que siguin les 14hores de demà.....

Nur, que tal per New york?

Elxa, ja està el casament aqui¡¡¡¡

Tara, donc si....el millor del juliol és plegar a les 14¡¡¡que guay¡¡¡¡¡¡ tu fas mes dies però ehhh¡¡¡¡¡jajajajajj

Happi, que tal? com va la calor el vent i la pluja per allà?

Papallona,com va avui?

Giss, que tal la feina?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dc. juny 30, 2010 8:50 pm

Holaaaa!!! què tal ninetes???

Avui hem fet la festa de final de curs a la guarde i sabeu que m'han regalat entre tots els papis???? una nit en un parador a escollir el que jo vulgui per tota Espanya!!!
uauuuu! m'he quedat flipada! no m'ho esperava pas! m'he emocionat molt! Ha sigut un regal "de boda", m'han fet una nota amb uns nuvis dibuixats súper monus! Quina il·lusió!
Així que després del viatge anirem un finde a disfrutar-ho!
Bé, després hem estat al restaurant per parlar unes cosetes i canviar el postre, que no n'estava convençuda... i molt bé.
Aix nenes el temps passa molt ràpid i ja no queda res per a que tot hagi passat!

Laiac, quin morruuuuu jo també vull anar a la piscina!

Tara y Torsaeann, yo también quiero salir a las 14h!

Nur!!! què guay tenir notícies teves desde NY!!! passeu-vos-ho molt bé!!!

Elxa y Papallona! qué tal la prueba de vestido???

Estiu, com va el piset?

Happi, qué tal?

Petonets per totes!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. juny 30, 2010 10:28 pm

Hola buniquesssssssssssssss
jajaj Laiac no t'amoïnis moltes gràcies!!! bueno ja voras la caseta me falten moltes coses pero bueno... es el nostre niditu d'amore!!!
m'ha fet ilu que vinguessiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: tot i que ho sento estava supercansada.. suposo que se'm notava... aix...

Tara nena tu trankiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii enncimas que ho fas no te meteré prisaaaaa para nadaaaaaaa
gracies ehhhhhh

x cert avui he trobat petals.. pero nenes que tots eren perfumats!! puff.. i per que ho tirin ( ja que no me poden tirar arros ...) una mica cutres no? he pensat comprar lanzapetalos.....

Torsaeann nena avui tot bé!!!

la prova del vestit ok.. se m'ha kedat una mica gran de cintura.. pero ja estava tot arregladet!! així que ja està. el recolliré divendres si puc.. pq hem d'anar a Girona buscar els ninos de Maria Font que guai!!!

bueno vaig a mirar los dels lanza petalos aquests...

petunets a totes!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant