VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: kittysan » dt. juny 29, 2010 8:59 am

A mi tambe hi ha uns quants que m'encanten i encara faltaran molts mes i el preu encara millor *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
kittysan
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. juny 29, 2010 9:25 am

Hola chicas!
Me caso el año que viene y todavía no tengo ni vestido ni nada...una pregunta sabeis para cuando Rosa Clara pone la colección de 2011 en Internet¿? :hmm::
Alexandra23
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: kittysan » dt. juny 29, 2010 9:36 am

En internet ya hay unos cuantos pero en las tiendas hasta septiembre no tendran toda la colección, así que habrá que esperar :-(
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: kasia25 » dt. juny 29, 2010 8:52 pm

JA TINC VESTIT!!!! el romina de Rosa Clarà!!! per fi ja puc votar!!!!! : ban : : ban :
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 29, 2010 8:59 pm

Es precioso Kasia!!!!muy buena elección!!! mencanta joo yo también tengo ganis de ir a probarmelos, xo sk todo el mundo m dice k es super pronto...y yo con el ansia ya de empezar a saco a hacer las cositas jo :-( jejejeje
Imatge
Nikyara
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: esteruchy » dt. juny 29, 2010 9:29 pm

Nikyara a mi ya me han liado y voy este sabado a pronovias.... jajaja pero comprarlo.. me esperare a probarme más en septiembre ... :p
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 29, 2010 9:30 pm

Pues es k mi madre m e dice k m trankilice, k voy con las ansias jeejejeje pero bueno supongo k mesperare a despues d verano como kieren k haga, asi también taran las nuevas coleccioes...
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 29, 2010 9:31 pm

Ester estoy flipando mira los mesajes k m salen ahora 97!! jejejejeje se me han perdido unos cuantos ... :-/
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: esteruchy » dt. juny 29, 2010 9:35 pm

Nikyara ha escrit:Ester estoy flipando mira los mesajes k m salen ahora 97!! jejejejeje se me han perdido unos cuantos ... :-/

Pues si se han perdido unos cuantos xDD

Yo ganas tengo.. pero dije que me esperaría a septiembre octubre para las nuevas colecciones... peor mi madre con mi tía que es mi madrina y mi prima me pillaron hora en pronovias y ya me han liado xDD Porque yo no se decir que no :p
Imatge
Imatge
esteruchy

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 29, 2010 9:40 pm

Normal yo tampoco sabria decir k nooo y mas ai xa probarte vestiditos!!!k bien bueno ya nos explciaras!!!las sensaciones d verte vestidita d blankito *.-o-o.*
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: kel&Toni » dt. juny 29, 2010 9:45 pm

kasia, on has anat a comprar-lo?? a rosa clarà directament??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: cadui » dt. juny 29, 2010 9:51 pm

chicas a mi también me decía todo el mundo que iba muy pronto, que aún me queda mucho... pero en las tiendas en ninguna me han dicho nada... al contrario, en todas te dicen que necesitan mínimo 6 meses para hacer el vestido así que si lo coges con un poco más me imagino que no van tan agobiados de tiempo...

Kasia que guay que ya lo tengas!!! yo hoy he enviado mensajes a mis amigas para ver si el 5 les va bien que coja hora en cymbeline para ir a encargarlo y así me lo ven puesto!!! en un principio había pensado ir a mirarme más, pero he decidido que no busco más. Este me encanta y para qué dar más vueltas y voy a ir a por él??! Ya os contaré!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 29, 2010 9:59 pm

Es k si ya lo tienes tan claro, no le des mas vueltas y ves a por tu super vestidito!!! muaak
Imatge
Nikyara

EntradaAutor: cadui » dt. juny 29, 2010 10:11 pm

he estado hablando mi chico y me ha dicho que si siempre somos super prácticos -y de hecho todos los preparativos se rigen por la practicidad porque hemos ido concretando todo lo que tenemos, sin darle demasiadas vueltas- porqué me voy a complicar buscando más vestidos que probar si tengo claro que va a ser ese? así que ya está decidido, chicas me quedo con el Diana de Cymbeline!!! ::love:: ::love:: ::love:: Así que a ver qué me dicen mis amigas para ir a encargarlo la semana que viene.
Desde luego qué poco me va a durar la paga de verano en la cuenta o al menos parte de ella jajajajaja!!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: esteruchy » dt. juny 29, 2010 10:13 pm

jajaja que bé Carol ja tens vestit :D
Imatge
Imatge
esteruchy

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 29, 2010 10:23 pm

Així m'agrada Cadui amb decisió!!!!! es veritat, si ja ho tens clar, perquè donar-hi més voltes... :-)ok: es veia desde el primer moment en les teves paraules que aquell era el teu vestit.
Aixx, ojalà em passi com a tu, i no trigui gaire en trobar el MEU VESTIT, quan vagi a mirar-los. ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Alexandra23 » dc. juny 30, 2010 7:38 am

A mi me pasa lo mismo mi madre se pasa el día diciendo que me espere a después de veranos y yo me muero de ganas de ir a mirar....pero aguantaré!! jejejeje
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: kasia25 » dc. juny 30, 2010 8:59 am

kel a rosa clarà diagonal, un tracte bonissim!!!!! la veritat és que me n'he provat uns quants, i creieu-me, que quan t'has provat el que de debó t'agrada ho notes, i per molts que te'n provis darrere, saps que aquell és el teu vestit!!!! ::love:: ::love::
La veritat és que l'he encarregat ja perquè és de la col·lecció del 2010, i un cop s'acaba la tela que fan servir ja el deixen de fer, i me n'he provat del 2011 semblants, però no és el mateix, aixi que com ho tenia tant clar, no valia la pena estar patint a casa per si quedava tela o no!!! jo también era de les que esperaria a setembre, però he vist els avances, i de l'estil romina només a RC i ja me'n vaig provar 1 de similar i no queda igual, aixi que... RESERVA feta i no penso gens amb si me n'agradarà un altre perquè sé que NO! ::love::
Pel que fa per si anem d'hora, no patiu, a les botigues no et posen cap cara rara ni molt menys, és el que comentaveu, per elles millor anar amb temps que no pas amb presses, jo tinc la 1a prova a l'abril, i llavors encara me'n fan 2 més abans del casament ( i em caso a finals de juny, vaig flipar amb tanta prova, que guai!!!! ).
Aixi que per la meva experiencia us animo a que comenceu a voltar, perquè quan menys us ho espereu, o aquell model que us agrada però que us penseu que no us quedarà bé, us encanta i és el vostre!!!!!
CADUI, ja t'ho vaig dir, preciós el cymbeline, simplement ÚNIC! :-)ok:
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Massianya » dc. juny 30, 2010 1:15 pm

Això de mirar vestits per internet és perillós. Tinc un dilema d'escots... Veig que la gran majoria de vestits són amb escot "paraula d'honor", però... si no tenim res per aguantar-lo, què? A més, crec que si no hi ha una mica de pit no queden bé... No sé si amb uns sostenidors amb trampa (sense tires, és clar) o amb un corpinyo ultrasexi es pot arreglar tot...
Què es recomana per a les de tetes petites?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 30, 2010 3:03 pm

jo tampoc hi tenia gaire confiança amb els paraula d'honor perque pensava que caurien tenint molt de pit... pero quan te'ls emproves comproves que no cauen, que van ben cenyits perque solen portar una bona subjecció (ja estan pensats per a aixó). Ho que pots fer és emprovar-te'ls i així sortiràs de dubtes
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants