BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dt. juny 29, 2010 10:47 am

No pateixis aairin, quan tingui a mà la info te la passo per privi, ok?

De totes maneres, estic totalment d'acord amb la Nuvolet... les dates més comunes (maig a setembre) són les més buscades, així que si teniu algun restaurant en concret que us faci il·lusió, aneu a veure'l ja i demaneu primer de tot per les dates.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dt. juny 29, 2010 12:28 pm

buniketa ha escrit:No pateixis aairin, quan tingui a mà la info te la passo per privi, ok?

De totes maneres, estic totalment d'acord amb la Nuvolet... les dates més comunes (maig a setembre) són les més buscades, així que si teniu algun restaurant en concret que us faci il·lusió, aneu a veure'l ja i demaneu primer de tot per les dates.

Gràcies buniketa!

Per lo d'anar a mirar els restaurants ho tinc en compte que les dates més comuns estan agafades però espero tenir una mica de sort... Després tot serà lamentar-se, ja ho sé! Us mantindré informades noies.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. juny 29, 2010 12:28 pm

ja he fet 100 missatges ueeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! A veure què em depara la meva nova situació...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cuca lleida » dt. juny 29, 2010 12:52 pm

buniketa ha escrit:Cuca... tens crònica? o te l'obrim? A mi m'interessa especialment, ja que vàreu fer el convit al mateix lloc on el farem nosaltres, al Palau de Margalef. Se m'acuden algunes preguntes per fer-te, t'envio privi.
Per cert, què tal el viatge de noces? On vau anar? Tot bé? Segur que sí, perquè aquestes coses sempre van molt bé!

si que tinc cronica pero no crec que la faci no se...
ok pel privi.
De viatge vem anar a Xina i super be . En ho hem passat mooooooolt be!us animo a anar-hi
nenes dema me conecto i responc als privis...avui fa un mes que estem casats i vaig a fer un dinaret sorpresa pel meu nino!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

que bonito es el amoooor ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 29, 2010 1:32 pm

aairin tens una sorpreseta miraaa!!!! viewtopic.php?f=49&t=21869

cuca enhorabona per el primer meset de casats, uuu la xina, s'està posant molt de moda anar-hi. posa alguna foto!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dt. juny 29, 2010 2:03 pm

wow cuca quin viatge més xulo!!! just anit vèiem un documental que ens hem baixat de callejeros viajeros Shangai i ens va sembla in-creíble!! nosaltres tenim molt clar que pel de noces anirem al Japó però la Xina el tenim a la llista de "viatges pendents" :-)ok:

aairinn que bé que ja hagis arribat als 100!!! ara ja pots veure els compte enrere i les cròniques! Com et diuen les noies, jo també t'aconsello que comencis quan abans a mirar restaurants... teniu alguna data en ment?
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dt. juny 29, 2010 2:28 pm

cadui ha escrit:wow cuca quin viatge més xulo!!! just anit vèiem un documental que ens hem baixat de callejeros viajeros Shangai i ens va sembla in-creíble!! nosaltres tenim molt clar que pel de noces anirem al Japó però la Xina el tenim a la llista de "viatges pendents" :-)ok:

aairinn que bé que ja hagis arribat als 100!!! ara ja pots veure els compte enrere i les cròniques! Com et diuen les noies, jo també t'aconsello que comencis quan abans a mirar restaurants... teniu alguna data en ment?

Sí, ara faré una ullada a tot allò nou que puc veure ja! Per la data, a mi em faria gràcia el primer cap de setmana de setembre. Per motiu de feina he de descartar casar-me ni al maig ni al juliol, així que no hi ha gaire per triar... perquè m'agradaria casar-nos als mesos de calor, vull lluir un bon escot!!!!jajajajaj
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dt. juny 29, 2010 2:32 pm

Aairin que guaiii jo també vuuulll compte enrere... :-)ok: però encara em falten molts.

Cuca Felicitats!!!! ja ha passat un mes??? avui he estat amb el teu ninooo, coneixent-lo segur que amb la sorpresa el deixes supercontent és un sol :-) :-) per cert, com diu la Nuvolet, podries penjar alguna foteta del viatge de noces...

Noies venga va que això va viento en popaaaa veig que està mogudet això cada cop que entro veig alguna cosa nova, això enganxa, ara tinc una mica de costat el facebook *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inqueta » dt. juny 29, 2010 2:44 pm

Ahh nenees ja he cobrat la declaració de renda ueeeeehh >.-<: >.-<: >.-<: o sigui que una miqueta més de calaix per la boda. Han anat super ràpid, la vaig fer la setmana passada *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dt. juny 29, 2010 3:13 pm

a mi també m'ho van pagar super ràpid inqueta... feia anys que em tocava pagar i aquest any que m'han tornat calerons em vaig posar molt contenta, només han estat 50€ però són meus i aquest any me'ls quedo jo jajaja! :-)
sobre els missatges ja veuràs que això enganxa i que un cop comences a escriure no pots parar!! en un tres i no res hauràs arribat als 100!!!

aairinn el setembre és bona data, no fa calor calor però encara s'està bé. Espero que tinguis sort i trobis un restaurant que us agrada per aquesta data :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dt. juny 29, 2010 3:20 pm

A nosaltres amb la hipoteca ens tornen bastaaants calerons >.-<: i auuu cap a la saca!!! >.-<:

Aiirin a mi també m'agrada el setembre però casi prefereixo al maig-juny que aixi queda menys :P :-)0(-:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. juny 29, 2010 3:28 pm

Cadui i Cuka!! hem podrieu enviar la info que teniu dels vostres viatges, nosaltres estem que anirem a zona oriental (Xina i Japó) i si no pogués ser, ens decantariem per EEUU!! Estic inpacient pels vostres privis!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. juny 29, 2010 4:57 pm

aairinn ha escrit:
cadui ha escrit:wow cuca quin viatge més xulo!!! just anit vèiem un documental que ens hem baixat de callejeros viajeros Shangai i ens va sembla in-creíble!! nosaltres tenim molt clar que pel de noces anirem al Japó però la Xina el tenim a la llista de "viatges pendents" :-)ok:

Sí, ara faré una ullada a tot allò nou que puc veure ja! Per la data, a mi em faria gràcia el primer cap de setmana de setembre. Per motiu de feina he de descartar casar-me ni al maig ni al juliol, així que no hi ha gaire per triar... perquè m'agradaria casar-nos als mesos de calor, vull lluir un bon escot!!!!jajajajaj

Aairin, jo em caso el primer cap de setmana de setembre, exactament el 3!! a veure si coincidim de dia!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dt. juny 29, 2010 7:15 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Cadui i Cuka!! hem podrieu enviar la info que teniu dels vostres viatges, nosaltres estem que anirem a zona oriental (Xina i Japó) i si no pogués ser, ens decantariem per EEUU!! Estic inpacient pels vostres privis!!

Gemma estic pendent que un cosí meu que és un gran enamorat del Japó i que hi ha estat vàries vegades em munti una ruta xula per fer el viatge. Quan tingui algo t'ho dic... de moment no he mirat res més perì quan tingui algo t'ho passo! Em penso que hi ha un post sobre viatges al Japó a Bodes 2011, allà també han comentat alguna cosa :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 10:35 am

Nuvolet! Aquest és el dia que em faria gràcia casar-me a mi, però ja veurem si pot ser... Quina gràcia si coincidíssim de dia!! On ho fas tu? Perdona, segurament ho has dit mil cops però encara no recordo els llocs de totes!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 10:37 am

Inqueta, tu aviat hi arribaràs, comenta tot el que puguis i quan ja estiguis impacient (com ho estava jo) ajuda't d'un foro que serveix per arribar als 100 missatges (trampa piadosa :-P).

Algú em pot dir com he de fer per posar la foto al perfil? Sóc una sin rostro i no em mola gens!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: NUVOLET » dc. juny 30, 2010 10:42 am

aairinn ha escrit:Nuvolet! Aquest és el dia que em faria gràcia casar-me a mi, però ja veurem si pot ser... Quina gràcia si coincidíssim de dia!! On ho fas tu? Perdona, segurament ho has dit mil cops però encara no recordo els llocs de totes!!!

Ho faig a la Prats, i em caso a l'Ajuntament de Lleida!! A veure si tens sort, i queda aquest dia allà on ho vulguis fer. :-)ok:

La foto te l'has de carregar al tauler de control de l'usuari
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 11:29 am

Un moment! M'acabo d'adonar que ja no tinc 100 missatges! Ai deumeu, com pot ser???????
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 11:31 am

NUVOLET ha escrit:
aairinn ha escrit:Nuvolet! Aquest és el dia que em faria gràcia casar-me a mi, però ja veurem si pot ser... Quina gràcia si coincidíssim de dia!! On ho fas tu? Perdona, segurament ho has dit mil cops però encara no recordo els llocs de totes!!!

Ho faig a la Prats, i em caso a l'Ajuntament de Lleida!! A veure si tens sort, i queda aquest dia allà on ho vulguis fer. :-)ok:

La foto te l'has de carregar al tauler de control de l'usuari

Gràcies Nuvolet, ja tinc foto!

Jo vaig a un casament d'aquí a dos dissabtes a la Prats, és un lloc molt maco també! Ja et contaré què tal.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: NUVOLET » dc. juny 30, 2010 12:30 pm

aairinn ha escrit:Un moment! M'acabo d'adonar que ja no tinc 100 missatges! Ai deumeu, com pot ser???????

Qeu rarooo!!! es veritat¿¿¿ no se que ha pogut passar, però et deixa entrar en el teu compte enrera???
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants