BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dc. juny 30, 2010 12:31 pm

aairinn ha escrit:
NUVOLET ha escrit:
aairinn ha escrit:Nuvolet! Aquest és el dia que em faria gràcia casar-me a mi, però ja veurem si pot ser... Quina gràcia si coincidíssim de dia!! On ho fas tu? Perdona, segurament ho has dit mil cops però encara no recordo els llocs de totes!!!

Ho faig a la Prats, i em caso a l'Ajuntament de Lleida!! A veure si tens sort, i queda aquest dia allà on ho vulguis fer. :-)ok:

La foto te l'has de carregar al tauler de control de l'usuari

Gràcies Nuvolet, ja tinc foto!

Jo vaig a un casament d'aquí a dos dissabtes a la Prats, és un lloc molt maco també! Ja et contaré què tal.

Doncs, aairin ja em faràs una mini-crònica!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 30, 2010 2:16 pm

aairinn ha escrit:Inqueta, tu aviat hi arribaràs, comenta tot el que puguis i quan ja estiguis impacient (com ho estava jo) ajuda't d'un foro que serveix per arribar als 100 missatges (trampa piadosa :-P).

Algú em pot dir com he de fer per posar la foto al perfil? Sóc una sin rostro i no em mola gens!!

Si aiirin ja l'he vist el foro i m'hi he posat també, i jo tenia 50 missatges i també els he perdut, només tinc 25!!! això podria ser que no contessin aquests missatges d'aquest foro snifff :-/ :-/
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 2:53 pm

Ni em deixa entrar al compte enrera ni res, terrible! Ara que ja estava tota emocionada amb els meus avenços i mireu...

Doncs res, inqueta, dels consells que t'havia donat agafa només la primera part, la segona d'escriure el foro aquell ja hem vist que no és efectiva!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. juny 30, 2010 3:19 pm

aairinn ha escrit:Ni em deixa entrar al compte enrera ni res, terrible! Ara que ja estava tota emocionada amb els meus avenços i mireu...

Doncs res, inqueta, dels consells que t'havia donat agafa només la primera part, la segona d'escriure el foro aquell ja hem vist que no és efectiva!

Tranquil.la aairin que el teu compte enrere queda obert, fins que tornis als 100!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 3:37 pm

Bueno, algo és algo, ara que a sé que el tinc obert estaré més motivada a tornar a arribar als 100!! iupiiiiiiiiiiiii
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. juny 30, 2010 4:15 pm

Vinga anims! aairin i inqueta, que encara que sembli que es dífil os planteu en un moment als 100!! No sé que os ha degut passar però no compten els missatges sino hi ha resposta, ho vaig llegir un cop pel foro! Potser serà això?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. juny 30, 2010 5:09 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Vinga anims! aairin i inqueta, que encara que sembli que es dífil os planteu en un moment als 100!! No sé que os ha degut passar però no compten els missatges sino hi ha resposta, ho vaig llegir un cop pel foro! Potser serà això?

Uffffff igual sí que és això, però on jo vaig escriure sempre contestava algú o altre... Raro raro raro!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 30, 2010 5:56 pm

Siii en aquest foro hi escrivia d'altra gent... no ho sé... però bueno estaré igualment per aqui esperant arribar als 100!!! >.-<: i veure les vostres cròniques i poder tenir compte enrere. Ara que com tampoc tenim data encara, no cal correr :-)) :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dc. juny 30, 2010 7:49 pm

aairinn he vist que això dels missatges li ha passat a alguna altra noia pel fòrum... és raro però hauràs de tornar a sumar 100!!!!
noies dilluns vaig a encarregar el vestit!!! he decidit que ja no busco més jijji!!! ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. juny 30, 2010 8:22 pm

Molt bé Carol!!!Enhorabona!!!!
Ja he vist el vestit és molt maco!!Quina il·lusió no!? QUines ganes de que passi l'estiu i arribi l'Octubre per poder triar el meu!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. juny 30, 2010 8:29 pm

aiiix siii tinc moltes ganes de tornar a posar-me el vestit!! ja veuràs com abans que ens adonem tenim a sobre la tardor i amb ella els vostres vestits!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 30, 2010 9:43 pm

Clar que sí Cadui!!! si aquest ja t'agrada no cal mirar més. Enhorabona!!! >.-<: >.-<: >.-<: Si és un amor a primera vista, no et fallarà.
Podries donar alguna pisteta de com és??? ni que sigui per privi... és per xafardejar una miqueta jijjjiji
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dc. juny 30, 2010 9:56 pm

aix clar que tu no has pogut entrar al meu compte enrere encara.. quin despiste!!! aquí va una foteta :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 30, 2010 10:08 pm

uaaaauuuuu que xulo >.-<: >.-<: >.-<:

ohhhh deu fer una impressió provar-se el vestit de núviaaaa :-///: :-///:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dc. juny 30, 2010 10:16 pm

és una sensació indescriptible i sobretot quan trobes el TEU!!! 200% recomanable noies!! :-)ok:

passo a dormir que avui he tingut dia intensiu... de 7 a 14h treballar i de 16h a 20h un curs d'actualització sobre la diabetis que ens feien a l'hospi, estic k.o.!!! :-( demà més noies!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dc. juny 30, 2010 10:27 pm

venga doncs a descansar...
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 01, 2010 7:26 am

Oh Cadui, quina passada de vestit, segur que estàs estupendíssima amb ell posat!!! Quina il·lusió deu fer vestir-se de núvia per primer cop, en tinc unes ganes ja!!! Enhorabona pel vestit!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 01, 2010 7:28 am

cadui ha escrit:aairinn he vist que això dels missatges li ha passat a alguna altra noia pel fòrum... és raro però hauràs de tornar a sumar 100!!!!
noies dilluns vaig a encarregar el vestit!!! he decidit que ja no busco més jijji!!! ::love::

Així la inqueta i jo no som les úniques, menos mal...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 01, 2010 3:46 pm

noies és una sensació indescriptible quan et veus vestida de núvia per primer cop, oi buniketa??!! a més, en el meu cas el primer vestit que em vaig provar va ser el MEU vestit!!! me l'he tornat a provar després de posar-me altres models per si de cas i em continuo veient tant estupenda com el primer cop. Sabeu quin va ser el meu pensament?? "el meu nen caurà de cul quan em veurà entrar per Sta Maria del Mar" jajajaja!!! crec que això resumeix lo bé que em vaig sentir amb ell posat, no?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 01, 2010 3:52 pm

Sembla que et persegueixo, Cadui...

La veritat és que sí. És una impressió molt maca, jo cada vegada estic més convençuda que el primer vestit que em vaig posar serà el meu... cada vegada m'agrada més i més. Però jo sí que em vull esperar a que surti la nova col·lecció per poder comparar i veure una mica més de varietat. I què coi... disfrutar d'aquest moment de núvia, jejejejeje De totes maneres, personalment crec que ja el tinc decidit.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant