"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dj. jul. 01, 2010 7:39 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Qui va de rebaixes??????????????? jo vull anr-hi!!!!!!!!!!!!! podriem fer quedada rebaixera, no?????

Ahir vaig parlar amb el fotograf i segurament divendres ja ens entreguen l'album!!!!!!! tinc unes ganetes de veure'l!!!!!!!! ja quedarem i us l'ensenyo!!!!!

Papallona, nena la bola ja esta feta, em falta la resta pero ahir vaig tenir mal de cap (una mica extrany en mi!) pero bueno a veure si avui despres d'anar a comprar
tinc tenps i ho finiquito!!!!!!!!! sino dema!!!!!!!! aixi que divendres ja tindras el vestidet en el teu poder, eh!!!!!!!! que guai aixo s'acosta!!!!!!!!

Elxa, tia que no se te ve el pelo!!!!!!!!!!!!! Tranqui ya sabemos que los ultimos dias
se va un poco de culo!!!!!!!!!!

Bueno guapetones que he de marxar a buscar les nomines que aqui la gent esta espitosa per veure-les!!!!!!!!!!! parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 01, 2010 7:57 am

NINETEEEEEEEESSSS!!!!!

avui un dia més.....dia completito....ahir ni piscina ni res, vaig estar fatal tota la tarda, i a sobre, com que no vaig fer la tarda, avui em toca fer tarda, i ara anar cap a tgn a una reunió, i després una visita!!!!aaaaaaa

PAPALLONAAAAAAAA iupiiiiiiiiiiiiiiiiii divendres vestit!!!!!!!!!!!!així que te'l vas veure bé?? te l'han arreglat de la cintura???????? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* això ja està aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiii TU ETS LA PRÒXIMAAAA!!!!!!
i pels pètals...jo els que vaig comprar als xinitus també eren perfumats, i pel preu, no sortia a compte que te'ls tiressin per sobre eeeee!!!!! ostres....així que res de res d'arròs????? una cosa...a mi a la floristeria, la nit abans em van donar dues bosses plenes de pètals.......i no em van fer pagar res!!! vols dir que no te'ls podrien donar??? ho vaig posar en un cistell i va quedar bé!!!!!!nu sé!!!!

TARA...........siiiiiiiiiiiii REBAIXEEEEEEEEEEEEEESSs *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* avui comencen no??? que fuerteeeeeeee, i no m'he comprat casi res de temporada!!!!!!!buffff, ja està bé estalviar!!!!

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSSS heu vist el meu marcador?????????????? 11 MESOOOOOOOOSSSS.....d'aquí un mes fem l'ANY DE CASAAAAAAAAAAATSSSS......no sabem si estar a menorca que és on volem anar aquella setmana...o arribar el dia abans, i anar a un hotelet a celebrar-ho!!!!!mmmmmmmmmmmmmmmm

Bueno precioses!!!! segueixo amb la feinaaa.......

espero que totes estigueu MOLT MOLT i MOLT bÉEEEEEEE
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. jul. 01, 2010 8:12 am

Ei laiac tens rao!!!!!!!!!!! 11 mesets!!!!!!!!!!!!!! com passa el temps!!!!! que ho heu de celebrar o que??????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 01, 2010 8:54 am

Ninetes........mentres arriben els nens entro a saludar.....

Papallona....ja sta el vestit enllestit????? uoooohhhhhh >.-<: >.-<: >.-<:

ELXA.....2 DIASSSSSSSSSSSSSSSSSS Oh my Godddd!!!!!

Laiac.....tu ja 11 mesos de casada.... que fort, no???? fareu alguna coseta especial per l'any????

A totes les demés....petons enormes i que ens veiem el dissabte...jijiijijijij!!!! Que passeu un bon dia....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 01, 2010 1:22 pm

Nineteeeeeeess!!!!!

us escric desde la feina, dinant......quin rotlluuuuuuuuu, i haig d'aguantar fins les 18....estic per agafar el cotxe i anar a algun lloc de rebaixes no????? tinc temps amb l'hora de dinar!!!buf buf......

ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hole preciosaaaaaaaaa.....estic mirant la previsió del temps....i VAYA SOLETE que farà el dissabteeeee....a mi m'agafarà un patatús si fa aquesta calor!!!!!!! però que guaiiiiiiii >.-<: >.-<: anem de bodaaaaaaa :-):-):-): :-):-):-): por segunda semana consecutivaaaaa!!!!!jijijijiji

HAPPIiiiiiiiiiiii t'he enviat un mail de feinaaaaaa, no sé si l'hauràs vist, no era des del meu correu!!!!!!!!!

Ninetes....avui els 11 mesos....nanai de la xina....no farem res de res, aquesta nit treballa així que......i jo no arribaré a casa fins tard!!!!!buffffffffff

i per l'any......pos...en principi volíem anar al termes, que és on vam passar la nit de noces....però....tamb´`e hem mirat un hotelet que és una passada a ribes de freser, està lluny, però si arribem amb vaixell de menorca el dia 31, hi podríem anar directament...però no deixen agafar només una nit!!!!!!i surt caret!!!!! aixxxxxxxxx...així que al final, a caseta o porai dinar romantic i prou....ja veureu!!!!!

li podria fer algo no????????????????mmmmmmmmm....idees idees!!!!!!!!!!jijiji

Patunets...........després torno!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. jul. 01, 2010 6:58 pm

elxa ha escrit:hola bonikes!!

que tal esteu? fa caloreta oi? uf! pues sí, estic akí un momentet a la feina que tenia que arreglar uns papers....ejem...ejem.... : sgra : pero ja ho tinc fet i marxo, pero abans volia dir-vos HOLA!!!
m'he fet les ungles...mmm....que xulis m'han kedat!! fiiuuuu, fiiiuuuu!!!!
Ptons!

Niñaaaaaa que en 2 diitas te veremos vestidita de blancooooooo

Q guayyyyy!!!!!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara25 » dj. jul. 01, 2010 7:38 pm

Ninetes que nos queda poquito !!!!!!
Imatge
tara25
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 01, 2010 11:03 pm

Hola ninetes guapissimes!!!!
Com esteu????
Nosaltres rebentats de caminar i caminar... i les targetes traient fum!!! jajajajaja!! pero molt be!!! La merda es el menjar... com a casa no hi ha res!!! Vull un bon pa amb tomacaaaaa!!!!!!
Res guapes! Dema matinarem per anar a buscar l'avio cap a riviera! Quines ganes de descansar i prendre el sol tranquilament!! A veure si des d'alla us puc dir algo!!!
Vinga guapes, un petonet a totes!!
I Elxa... ja se t'acosta eh!!!!! Que vagi tot molt be!! Pensare molt en tu!!!
I Papallona... un setmaneta i tu!!! Que fort... com passa el temps!!!!
Cuideu-vos molt i fins la tornada!!! Muaks a totes!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 01, 2010 11:06 pm

NUR!!!!!!!!!!!!!!!!! ninetaaaaaaaaaaaa!!!! que guaiiiiiiiiiii...........desde nova york un dia més has pensat en nosaltres!!!!!

i demà cap a la riviera mayaaaaaaaaaaaa..............que forrrrrrrrttttt, i el dissabte una setmaneta de casats....que lluny que us tenim ara i que a prop que vam estar dissabte!!!!!

PASSEU-S'HO MOLT MOLT MOLT BÉEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! a gaudirrrrrrrrr!!!!!!!!!!

PAtunets!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 01, 2010 11:08 pm

elxa ha escrit:hola bonikes!!

que tal esteu? fa caloreta oi? uf! pues sí, estic akí un momentet a la feina que tenia que arreglar uns papers....ejem...ejem.... : sgra : pero ja ho tinc fet i marxo, pero abans volia dir-vos HOLA!!!
m'he fet les ungles...mmm....que xulis m'han kedat!! fiiuuuu, fiiiuuuu!!!!
Ptons!

Ninetaaaaaaa!!!! que fas a la feina??????????? es queeeeeeee, aquest sogreeeeeeee...........vajaaaaaa!!!!!!!!

així que ja t'has fet les ungles???? i tens el vestit??????' aixxxxxxxx quins nervis per dissabteeeeee!!!!! pos demà a descansar eeeeee!!!!!! te lo manda la mami laiac!!!!!!!!!!! a mumir i a descansar i a no fer res..........QUE ET CASES JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. jul. 02, 2010 8:12 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!!!!!!!

QUe ja hi ha algu que s'ha firat o que??????? Jo a veure si aquesta tarda hi puc anar un ratet no es que necessiti res sino es per caprici!!!!!!!!!!!!!!

Elxa!!!!!!!!!!! que ya, ya, ya, ya, (me he quedaooooo empana!) que ya mañana te casas!!!!!!!!!! tu traqnuila y disfruta a tope del dia, desde primera hora, vale!!!!!!
Oye eso que tu ya sabes lo hare por telefono que con la targeta no me deja y te lo pasare por mail, el dinero tranqui que ya lo arreglaremos!!!! (es un regalet que li fa al seu futur!)

Laiac, nena aquesta tarda de rebaixes???????????

Nur, que guai!!!!!!! ni a NY, t'oblides de nosaltres eh!!!!!!!

Papallona, nena feina feta, dissabte ho carreguem al teu cotxe, espero que t'agradi!

Nenes vaig a esmorzar que tinc ganeta!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 02, 2010 8:42 am

Ninetessss!!!!

BON DIAAAAAAAAAA........buffffff no sé si aniré a gaires rebaixes avui, no estic gaire fina!!!!! aquesta calor.......no puc dormir gens bé a les nits, m'aixeco 3 o 4 vegades!!!!i una caldaaaaa!!!!!aixxxxxxx

Ahir si que vaig treballar i vaig anar a una botiga de reus....tinc uns pantalons, dos camisetes i...taxaaaaaannn vaig trobar un vestit sencill però molt monu que ja segur em poso a la boda de la PApallona!!!!!! i baretet baratet!!!!!!! i si tinc algun evento més durant l'estiu, pos me'l poso!!!!!!!

Vaig a treballar un ratet..........el dia està com a raro no????? però demà FARA UN SOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patuneeeeeeeeeets a totes!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. jul. 02, 2010 6:42 pm

elxa ha escrit:nenes!!!!! uix quin poc moviment que hi ha hagut per akí!!! jo us deixo un ultim missatget de soltera ja que no hem podré conectar més.

Moltisimes gràcies a totes per tota l'ajuda, ja sabeu que les bodes sense el foro no haguessin sigut iguals, espero que demà ens ho passem molt bé i disfrutem de la festa.

Molts petons a totes!!!!!!!! : besito : : besito : : besito :

Nena¡¡demà et cases¡¡¡¡¡¡que fort.....disfruta molt i ens veiem¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 02, 2010 9:04 pm

hola buniques!!!!!!!!!!!!

laiacccccccccc uoooooooooooooooooooo vestit pel bodorio tu ben guapa que ja saps..... jijijijij

ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
kariñetttttttttttttttt aix qué nervios!!! qué mañana te casas!!! ahi estaremos!!!!! vaya que si!!!

ninetes torno ara de girona... hem anat a recollir els ninots de la maria font.. n+ els he vist per fotos .. el ninet el seu ijo el meu,,, i la vritat es que m'ha encantat jijijij

bueno i abans de tornar hem passat per la roca del valles a fer algo de rebaixes.. i res.. unes sabaetetes, unes rayban, un secador i el ninet uns samarretes, uns polos, unes chancles ,,, tampoc hi ha tanta cosa... nuse,,

Bueo bunikes.. a vera si arrivem ensa keda 1horeta de viatge ( tinc millor connexió a l'autooista.. que a casa!!!) i res demà bateig i laiaccccccccccccccccccccccccc anire a casa tevaaaaaaaaaaaaaa i així me ccanvio... et va bé?????????????????????????????

petunets a totes demà ens tornem a veure yujuuuuuuuuuuuuuu i admirarem a la Elxa qué guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jijijij

ta demàaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » ds. jul. 03, 2010 12:43 am

Hola ninetes!!!
Ja estem a la riviera maya!! Quina passada tot!!!

Nenes, entro un moment per demanar-vos un favor!!!!!!!!!! Avui es el gran dia de la Elxa i em dol no poder estar allí... feu-li totes un petonàs molt gran de part meva!!!!!!! val???

Petonets a totes!!!

Elxa! Que tot vagi molt be i que sigueu molt feliços!!!! Viviu intensament el dia d'avui perque es unic!!!! PEtonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. jul. 03, 2010 6:26 am

Bon dia ninetes!!!

Avui es el teu gran dia Elxa!!!! DISFRÚTALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Qué guay Nur que hagis pogut connectar-te des de la Riviera i desitjar-li lo millor a la Elxa!

Nenes, ens veiem aquesta tarda! tornem de bodorrio!!! El Boda-tour està que treu fum!!!!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. jul. 03, 2010 7:29 am

Bon dia ninetess......entro a saludar-vos!!! encara que ja se que aquesta tarda ens veiem!!!! pq anem de boddaaaaaa.....uooohhhhhh.

ELxa....tu dia ya ha llegadooooo y seguro que estarás impressionantemente guapaaaaaa!!!!!!! a disfrutar de toddoooo

A totes les demés, res que ens veiem a la tarda i Papallona....que vagi molt bé el bateig, okis??????

Fins a la tarda boniquessssss!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara25 » ds. jul. 03, 2010 9:29 am

Elxa avui és el teu GRAN DIA !!!!!

MOLTES FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!! Disfruta'l al màxim wapisima !!!!!!
Imatge
tara25

Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

EntradaAutor: laiac » ds. jul. 03, 2010 10:09 am

BON DIA NINETEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!

Poseu-vos totes ben guapes eeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!que AVUI ANEM DE BODAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

NURRRRRRRRRRR .......ara estaràs mumint potser!!!! però tranquil·la que li donarem un axuxón MOOOOOOOLT GRAN de part teva!!!!!!!!

Això d'anar a la tarda de boda et fa estar més relaxada...ara aniré a esmorzar, després potser 30 minutets a la piscina, dinar i a la peluuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precioses TOTEs.................fins aquesta tardaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » ds. jul. 03, 2010 10:37 am

Bon dia ninetes¡¡¡que tal? AVUI ÉS CASA LA ELXA¡¡¡¡¡ nena disfruta molt i ens veiem totes guapíssimes aquesta tarda¡¡¡¡¡

mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant