BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 01, 2010 5:46 pm

jo he gaudit molt de la ruta vestidil i ha estat un moment molt xulo i que sempre recordaré, sobretot el dia que vaig anar amb ma mare i les meves germanes! però ara ja només vull disfrutar provant-me el diana jejejeje!! ara no recordo quin era el que et vas provar primer... era un pronovias oi?
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. jul. 01, 2010 6:09 pm

Ais!!!!Noies!!! Hem feu una enveja (sana) però enveja!!!per favor...
QUina il·lusió sobretot per la teva mare i germanes Carol, veure't allí vestida de núvia ...
I llavors un cop tries el vestit (que tot deuen ser talles enormes) quan triguen a dur-te la teva talla!? i provar-te fer-te els primers retocs i després abans de casar-te!? tampoc tants mesos no1?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 01, 2010 6:23 pm

doncs no ho sé del tot segur Gemma però he llegit que una noia l'ha encarregat ja i es casa al juny i li han donat hora per la primera prova (quan et proves per primer cop el teu vestit de la teva talla) per l'abril, així que conto que cap al febrer/març em donaran cita a mi... ufff haurem de tenir paciència!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 01, 2010 10:16 pm

Osti nenes a mi també em feu enveja (sana) ehhh :-)ok: >.-<: >.-<: jo ja començo a estar immersa en preparatius... avui he anat a l'Artfang i he vist invitacions, nuvis i detallets i la veritat és que m'han agradat força, ha estat una primera "toma de contacto" jijijjjj i demà a veure un altre restaurant >.-<: >.-<: a mi encara em queda una mica per al vestit :-) :-)
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: NUVOLET » dv. jul. 02, 2010 7:26 am

Inqueta, jo també vaig anar al Artfang a fer cop d'ull a les invis, hi ha de molt mones!!!
Ja teniu la data, es que no se si ja ho has dit o no!!!

Be, noies ja som divendres per sort aquest finde a la platgeta!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 02, 2010 7:48 am

Nuvolet, encara no tenim data però tot apunta al mes de maig, avui anem a veure un altre restaurant tot i que ja estem bastant decidits. Per cert, què et van semblar de preu les invitacions de l'Artfang??? :-///: :-///: havia llegit que era molt car... i de fet, només he mirat invitacions per internet perquè això encara està molt verd jijijj però em va semblar que n'hi havia de tots els preus i n'hi havia de molt mones.

Alaaa a disfrutar de la platgeta!!! a mi em toca treballar tot el finde :-( :-(
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 02, 2010 7:49 am

Bon cap de setmana nenes!!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 02, 2010 8:53 am

Hola!

Quan nosaltres vam estar a l'Artfang mirant invis, en vam veure de molt maques, però la veritat és que si voleu, potser trobaríeu la mateixa per internet i a un preu una mica més ajustat. Per què? Doncs perquè si la cosa no ha canviat, has de pagar a part la impressió. A nosaltres ens va semblar que ens agradaven més les d'internet, però tot i això vam acabar optant per fer-nos-les nosaltres mateixos.

Quant als detalls... jo ja ni els vaig mirar allí perquè no hi havia el que nosaltres volíem, però us explicaré el que em va comentar una noia que li havia passat. Va fer la comanda dels detalls per al seu casament, i tot i que els va reservar dos mesos abans, fins AL DIA ABANS del casament no els va tenir. Bé, la qüestió és que, a sobre de no tenir-los fins al dia abans del casament, quan va arribar a casa i va obrir la caixa per col·locarlos als cistells, va resultar que la meitat dels detalls NO EREN ELS QUE HAVIA ESCOLLIT. Com que ja no tenia temps de canviar-los, se'ls va haver de quedar. I, evidentment, ja els havia pagat. Resulta que es van quedar sense detalls dels que havia triat i sense consultar-li ni dir-li res, li'n van posar uns altres que ells van decidir.

En part, evidentment, la culpa era seva: jo els hagués enviat a passeig quan li donaven llargues, però també hauria mirat la caixa abans de sortir de la botiga (tot i que potser si estava embalada ja no, per la mandra, bàsicament) i de pagar-los.
Com que l'experiència d'aquesta noia va ser així i la veritat, no és precisament una botiga de les més econòmiques, no em va donar gens de confiança i ja no ho vam mirar. Si anem a comprar-hi alguna cosa serà alguna parella de nuvis per regalar o alguna cigonya si n'hi ha, però quelcom que em pugui emportar d'allí mateix en aquell mateix moment.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. jul. 02, 2010 9:05 am

Si, la gran majoria de invis que hi havia al artfang estàn per internet, i les de la caselles també, i una mica mes barates, així que cadascú decideix si vol tracte botiga o per el contrari ho fa per internet, qeu tampoc crec que hagi cap problema. ara no tinc les direccions webs de les invis ja ho buscaré i os les poso.ok?? :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 02, 2010 9:12 am

NUVOLET ha escrit:Si, la gran majoria de invis que hi havia al artfang estàn per internet, i les de la caselles també, i una mica mes barates, així que cadascú decideix si vol tracte botiga o per el contrari ho fa per internet, qeu tampoc crec que hagi cap problema. ara no tinc les direccions webs de les invis ja ho buscaré i os les poso.ok?? :-)ok:

No, no hi ha cap problema perquè t'envien mostres i tu les pots veure abans. De totes maneres, si ja les heu vistes a la botiga, no cal demanar-les fins que tingueu dissenyat el text i el que hi vulgueu escriure. Aleshores sí que en podeu demanar una mostra per veure com queda realment. I a partir d'aquí, doncs fer la comanda. És molt fàcil i totalment fiable. Jo recomano els tractes per internet perquè sembla que no, però sí que s'estalvia i tens igualment prou autonomia per fer les coses com les vols.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 02, 2010 9:53 am

Ohhhh pues a mi si em fan això m'haurien sentit ehhh a més a més què és això de donar-los-hi l''últim dia???? :--( :--(
a mi m'agrada fer i tenir les coses amb temps i tot controlat. Em va anar bé d'anar-hi perquè m'agrada tocar el tacte del paper de la invitació, però no descarto fer-ho per internet. A més a més, buniketa, tens raó fan pagar la impressió a part, però no em vam parlar perquè com que només hi feia una ullada ja vam quedar que ho mirariem de cara a la tardor :-( :-(
Ho tindré en compte. ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 02, 2010 10:01 am

Sí, sí... a mi em va semblar vergonyós, no diu gaire de la professionalitat dels agents de la botiga. Això és una de les coses que jo valoro molt... la disposició per fer un bon servei. No cal que et facin la gara-gara ni tampoc he cregut mai en allò de "qui paga mana" i per tant té dret a ser prepotent i els altres han de ser servicials fins a la humiliació, ni molt menys... Però igual que recomano els serveis d'aquells amb qui he tingut tractes satisfactoris, també deixo de recomanar aquells que no ha estat igual. Per això em refio tant de les opinions de la gent. És evident que no tothom és igual, que potser aquella gent ara ja no hi treballa, però és evident també que no parla gens bé ni de la responsabilitat ni interès dels treballadors ni tampoc de la botiga. Que quedi clar que és la meva opinió i que quan jo hi he anat a comprar mai he tingut problemes, però és cert també que mai m'he plantejat fer-hi compres de gran volum. De fet, després de saber aquesta història ja ni se'm va passar pel cap.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 02, 2010 10:11 am

Bon dia noies!!

Jo a l'artfang de lleida també he tingut alguna mala experiència, no per tema bodorril, però sí que des de llavors intento no posar-hi massa els peus. Em van vendre un penjador de forja que em van dir q aguantaria i només posar-lo a casa no s'aguantava. Quan vaig tornar, la mestressa em va dir q allò estava dissenyat per penjar clauers i això, no per abrics i que qui m'ho havia venut ja m'ho hagues hagut de dir... M'ho vaig canviar per un altre model (més car) i quan vaig arribar a casa vaig veure que estava defectuós molt defectuós, inaprofitable vamos. Vaig tornar a la botiga i em van dir q no em podien tornar els diners, que em farien un vale. Jo vaig insistir molt en que era la seva obligació tornar-me els diners d'un producte defectuós i al final van acabar tornant-me només la part que havia posat de més i per la resta un vale.

Ja sé que pot semblar una tonteria, però no em va agradar com em van tractar i, tot i que sé que tenen coses moníssimes, intentaré prescindir-ne. Ah, vaig tornar a entrar-hi un cop per gastar-me el vale, sumant i resumant per no haver de posar ni un euro més... jejeje
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dv. jul. 02, 2010 2:37 pm

jo no he comprat mai a l'Artfang -hem tira més el Natura- però veient els vostres comentaris se'm treuen les ganes!!!

Nuvolet que bé, finde de platgeta... guadeix molt!!!

A mi em toca treballar demà però diumenge segur que anirem a alguna platja a prop de Bcn i dilluns a buscar el vestit!!! jijii! es nota que em moro de ganes d'anar-hi ja??? :-))
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 02, 2010 8:18 pm

ei jo també marxo ara cap a la platja a l'Ametlla de mar més concretament, m'ha convidat ma mare a passar el finde a l'apartament de la seva cosina.

bon finde noies!!!!!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. jul. 03, 2010 8:50 am

Poseu-vos ben morenetes noies!!!! Jo aquest cap de setmana em quedo per Lleida que tinc una feinada de por!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dg. jul. 04, 2010 12:30 pm

Cadui, acabo de veure fotos de l'hotel on faràs el casament i és xulíssim!!!! >.-<: a més a més amb aquella mena de piscina que es veu a dins del restaurant... és genial!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 04, 2010 1:07 pm

gràcies inqueta! a nosaltres ens va enamorar!! la zona "zen" tant al nostre estil, l'amabilitat del personal, el bon tracte, la proximitat a Sta María del Mar, la possibilitat de que tothom dormi al mateix lloc del banquet... era ideal per nosaltres :-)ok:

Estic pensant de muntar una nit romàntica al meu nen pel nostre aniversari (el 30 d'agost) en el nostre hotel, així provem des de dins com es sent un allà, això si, amb circuit spa inclòs jeje!! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. jul. 04, 2010 4:47 pm

Clar que siiiiiiiii ohhhh la ida dels spa's a mi m'encanta ja contaràs... >.-<:

Nenes, natres podria ser que aquesta setmana que ve ja concretem restaurant :-///: i demà si puc aniré a veure el mossèn que ma mare ja l'ha trucat, ell diu que per les dates que no ens preocupem que seria molta casualitat dos bodes en un mateix dia, però homeeee i si es donés la casualitat??? reessss, s'ha de deixar tot ben lligat :-)ok:
A més a més, estic amb un dilema: m'agradaria que ens casés un mossèn que coneixem que és jove i molt catxondo però crec que al mossèn del poble li sabrà greu perquè ell m'ha fet el bateig, la comunió i la confirmació. I segons tinc entès ell ha de consentir que un altre mossèn vingui a la seva parròquia.. Aisss no sé, de moment no li diré res, ja ho veurem.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. jul. 04, 2010 10:38 pm

Inqueta en principi si vols que et casi un altre mossen , a la teva parròquia o pot fer, clar que es dóna per entés que li has de preguntar/demanar permís al mossén oficial de la parróquia, jo per exemple a Mollerussa hi ha 3 mossens i jo vull que hem casi un en concret la resta, ni que si atansin!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants