BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. jul. 04, 2010 10:40 pm

Carol!!!Quina casualitat!!!El nostre aniversari també és el 30 d'agost!!!! Anem descobrint coses en comú cada cop!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 8:06 am

jejejejeje, el nostre aniversari és el 25 de maig, però el 30 d'agost és l'aniversari del meu nen...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 05, 2010 8:46 am

apa doncs totes de celebració el 30 d'agost!!!! jejeje!! l'agost sempre ha sigut el meu mes de l'any preferit, és un mes de celebracions! el 3 és el meu aniversari, l'11 del meu pare, el 22 era de la meva padrina i el 30 l'aniversari de nuvis!! A més a més, també fan anys 6 cosins més a l'agost!!! som una família de lleons jajaja!!

A tots dos ens hagués agradat de casar-nos el 30 d'agost però en dissabte (igual que l'any que vam començar a sortir) va caure l'any passat -i no hi havia plantejaments de boda pel 2009- i el proper és al 2014 i cap dels dos volíem esperar tant!!! així que ens vam decidir pel maig del 2011 perquè és el mes en què el meu nen acaba la residència MIR i sempre li havia atret aquesta data com a símbol de deixar enrere la solteria junt a la seva formació i començar junts una nota etapa. A mi m'era igual la data així que el maig ja em sembla perfecte, fa calor però no massa i a més el cap de setmana del 14 s'escau en pont per facilitar als de Madrid i Toledo que puguin venir :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: concadella » dl. jul. 05, 2010 10:00 am

Bones!!!! Felicitas per les vostres bodes!!! Jo también hem caso el 14 de Maig. Segurament o celebrarem a l'espigol de Balager, ens estem acabanrt de decidir? el coneixeu o n'heu sentit a parlar? quina opinio en teniu?
concadella

Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 29, 2010 4:03 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 10:04 am

concadella ha escrit:Bones!!!! Felicitas per les vostres bodes!!! Jo también hem caso el 14 de Maig. Segurament o celebrarem a l'espigol de Balager, ens estem acabanrt de decidir? el coneixeu o n'heu sentit a parlar? quina opinio en teniu?

Hola concadella! Benvinguda al foro i sobretot FELICITATS PEL TEU CASAMENT!

Nosaltres també ens casem el 14 de maig a Lleida i ho celebrem al Palau de Margalef. Jo no he anat mai a l'Espígol, però n'he sentit a parlar molt bé. Hi ha una forera del 2009, l'arbecub, que també ho va celebrar allí.

Us caseu per l'església o pel civil? On? Dóna'ns info, parla'ns de tu, explica'ns cosetes... d'on sou, a què et dediques, com us dieu (si ho podeu dir), què tens per al casament, què penseu fer... així podràs arribar als 100 missatges i podràs llegir i participar en el millor del foro... els compte enrere i les cròniques de les nenes ja casades!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 05, 2010 11:38 am

concadella ha escrit:Bones!!!! Felicitas per les vostres bodes!!! Jo también hem caso el 14 de Maig. Segurament o celebrarem a l'espigol de Balager, ens estem acabanrt de decidir? el coneixeu o n'heu sentit a parlar? quina opinio en teniu?

Jo no hi he estat en cap boda però n'he sentit a parlar molt bé, precisament aquesta setmana l'hem anat a mirar i el tracte de la parella que porta el restaurant és molt agradable. Fa molt bona pinta... i crec que fins i tot potser vam coincidir el dia que el vam anar a mirar jajaja
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 05, 2010 8:06 pm

apa!! una lleidatana més pel 14 de maig!!!! què bé!!! felicitats pel vostre casament i benvinguda al fòrum.
No hi he estat mai però ma germana gran va estar en un casament fa poc a l'Espígol i va sortir encantada de tot i sobretot del menjar, així que bona elecció :-)ok:

NOIES VESTIT RESERVAT!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: m'he comprat també una torereta en tul de seda que ja l'he encarregat també i ara a esperar fins la primera prova!! estic com en un núvol avui :-)) A veure si tinc un ratet després de sopar i us faig crònica detallada al meu compte enrere.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 8:34 pm

Això, això... detalls, detalls, VOLEM DETAAAAAAALLS! I l'enhorabona per la reserva del vestit! Ara ja pots anar a per les sabates i la roba interior, i les joies, si en vols... *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

jo vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. jul. 05, 2010 9:50 pm

cadui ha escrit:apa!! una lleidatana més pel 14 de maig!!!! què bé!!! felicitats pel vostre casament i benvinguda al fòrum.
No hi he estat mai però ma germana gran va estar en un casament fa poc a l'Espígol i va sortir encantada de tot i sobretot del menjar, així que bona elecció :-)ok:

NOIES VESTIT RESERVAT!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: m'he comprat també una torereta en tul de seda que ja l'he encarregat també i ara a esperar fins la primera prova!! estic com en un núvol avui :-)) A veure si tinc un ratet després de sopar i us faig crònica detallada al meu compte enrere.

ALEEEEE la primera lleidatana (encara que et casis a BCN) que ja te vestit >.-<: :-///: >.-<: *.-o-o.* quina iluuuuuu!!!! normal que estiguis en un nuvol avui jejejeje

Després llegeixo la teva crónica wapa!! : ban :
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 05, 2010 10:36 pm

cadui ha escrit:apa!! una lleidatana més pel 14 de maig!!!! què bé!!! felicitats pel vostre casament i benvinguda al fòrum.

Oleeeee que béeee!!! si siii jo també vuuuullll >.-<: ohh de moment no puc llegir els vostres comptes enrere sniff però bueno ja arribaré...
Ara com diu la buniketa a per la roba interior, les sabates, les joies...
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 06, 2010 8:51 am

Cadui ENHORABONA!!!!! Quines ganes de la primera prova, per quan és?!?I per arribar nosaltres a estar com tu!!!

Concadella!! Jo vaig a anar a una boda a l'espigol el passat dia de St Jordi d'aquest any, i va estar molt bé! Val a dir que va ploure, però ho van salvar molt bé. van estar molt atents per tot i el menjar força bo!!! Ah!!! Per cert, ENHORABONA pel casament!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dt. jul. 06, 2010 2:39 pm

Per les qui preguntaveu per l'Espigol, Nananda acaba de començar una crònica de la seva boda, a cròniques 2010, haureu de tenir els 100 misatges per veure-la això si....
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 06, 2010 4:37 pm

Ja tenim vestit? Ole oleeee que bé!!! Enhorabona cadui!!!! Quina emoció, deus estar guapíssima!!! On l'has comprat? Si es pot saber... Segurament ja ho has dit per aquí, però em faig un embolic entre totes...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. jul. 06, 2010 7:14 pm

"Habemus vestido!!!!" jajaja!! sisi noies, és super emocionant! t'imagines vestida el dia de la boda i les cares de la teva gent en veure't arribar i sobretot la del teu nen allà plantat i ufff els pèls de punta!!!

Aairinn me l'he comprat a Cymbeline, a Barcelona, però us recomano moltíssim que us passeu per la botiga que tenen a Lleida, el tracte va ser fantàstic!! A veure si ara us puc fer la crònica abans d'anar a sopar :-)ok:

Ara ja he començat a rumiar amb més calma com vull que siguin les sabates i la roba interior. A veure si ara, durant les rebaixes, ho trobo tot i em trec un altre bon pes de sobre!

Per cert, més novetats!!!!! JA HEM COMPRAT ELS VOLS PEL VIATGE DE NOCES!!!! destí JAPÓ!!!! ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 06, 2010 7:31 pm

YAHOOOOOOOOOOOOO! >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : : ban : :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 06, 2010 10:36 pm

FELICITATS CADUI!!! Ja podeu començar a empapar tota la cultura oriental!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 10:07 am

Molt bé Cadui, quina setmana més productiva eh!!jajajaj Vestit viatge, renoiiiii!!! La Cymbeline m'agrada, ja me la mirava quan estava a la plaça Sta Tereseta i mira que era joveneta però em cridaven molt l'atenció dels vestits que hi tenien. Segurament aniré a fer-hi una ullada quan arribi el dia.

Vull anar a Cymbeline, a la botiga de Rambla d'Aragó aque crec que es diu Tiara i també al Jordi Dalmau. En principi serà aquetsa la ruta que seguiré quan arribi el dia de buscar vestit.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 10:07 am

Ai mareeee jo pensant en el vestit i encara no hem decidit ni el dia en què ens casarem, quina felicitat!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 1:54 pm

cadui ha escrit:"Habemus vestido!!!!" jajaja!! sisi noies, és super emocionant! t'imagines vestida el dia de la boda i les cares de la teva gent en veure't arribar i sobretot la del teu nen allà plantat i ufff els pèls de punta!!!

Aairinn me l'he comprat a Cymbeline, a Barcelona, però us recomano moltíssim que us passeu per la botiga que tenen a Lleida, el tracte va ser fantàstic!! A veure si ara us puc fer la crònica abans d'anar a sopar :-)ok:

Ara ja he començat a rumiar amb més calma com vull que siguin les sabates i la roba interior. A veure si ara, durant les rebaixes, ho trobo tot i em trec un altre bon pes de sobre!

Per cert, més novetats!!!!! JA HEM COMPRAT ELS VOLS PEL VIATGE DE NOCES!!!! destí JAPÓ!!!! ::love:: ::love::

UUuuooooo!!!! Cadui com diu l'Aiirin quina setmana més productiva!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ahir vaig anar a l'agència perque em carreguessin de catàlegs, però em van dir que fins al mes de gener no em concretarien els preus!!!! :-( :-( Cadui que us ho monteu pel vostre compte o què??? A natres un dels viatges que ens agrada és la costa oest d'EEUU i Polinèsia però ja ho veurem...

I avui a veure el mossèn a veure què tal les dates...
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 2:57 pm

Inqueta, ja ens contaràs què tal va la reunió amb el mossèn, a veure si trobeu la data que voleu! Molta sort !!!
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant