Autor: gemmaijordi2011 » dg. jul. 04, 2010 10:40 pm

Autor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 8:06 am

Autor: cadui » dl. jul. 05, 2010 8:46 am

Autor: concadella » dl. jul. 05, 2010 10:00 am
Autor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 10:04 am
concadella ha escrit:Bones!!!! Felicitas per les vostres bodes!!! Jo también hem caso el 14 de Maig. Segurament o celebrarem a l'espigol de Balager, ens estem acabanrt de decidir? el coneixeu o n'heu sentit a parlar? quina opinio en teniu?

Autor: inqueta » dl. jul. 05, 2010 11:38 am
concadella ha escrit:Bones!!!! Felicitas per les vostres bodes!!! Jo también hem caso el 14 de Maig. Segurament o celebrarem a l'espigol de Balager, ens estem acabanrt de decidir? el coneixeu o n'heu sentit a parlar? quina opinio en teniu?

Autor: cadui » dl. jul. 05, 2010 8:06 pm
m'he comprat també una torereta en tul de seda que ja l'he encarregat també i ara a esperar fins la primera prova!! estic com en un núvol avui
A veure si tinc un ratet després de sopar i us faig crònica detallada al meu compte enrere.

Autor: buniketa » dl. jul. 05, 2010 8:34 pm

Autor: NUVOLET » dl. jul. 05, 2010 9:50 pm
cadui ha escrit:apa!! una lleidatana més pel 14 de maig!!!! què bé!!! felicitats pel vostre casament i benvinguda al fòrum.
No hi he estat mai però ma germana gran va estar en un casament fa poc a l'Espígol i va sortir encantada de tot i sobretot del menjar, així que bona elecció![]()
NOIES VESTIT RESERVAT!!!!!!!![]()
![]()
m'he comprat també una torereta en tul de seda que ja l'he encarregat també i ara a esperar fins la primera prova!! estic com en un núvol avui
A veure si tinc un ratet després de sopar i us faig crònica detallada al meu compte enrere.
quina iluuuuuu!!!! normal que estiguis en un nuvol avui jejejeje

Autor: inqueta » dl. jul. 05, 2010 10:36 pm
cadui ha escrit:apa!! una lleidatana més pel 14 de maig!!!! què bé!!! felicitats pel vostre casament i benvinguda al fòrum.
No hi he estat mai però ma germana gran va estar en un casament fa poc a l'Espígol i va sortir encantada de tot i sobretot del menjar, així que bona elecció![]()
NOIES VESTIT RESERVAT!!!!!!!![]()
![]()
ohh de moment no puc llegir els vostres comptes enrere sniff però bueno ja arribaré...

Autor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 06, 2010 8:51 am

Autor: NUVOLET » dt. jul. 06, 2010 2:39 pm

Autor: aairinn » dt. jul. 06, 2010 4:37 pm

Autor: cadui » dt. jul. 06, 2010 7:14 pm

Autor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 06, 2010 10:36 pm

Autor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 10:07 am

Autor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 10:07 am

Autor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 1:54 pm
cadui ha escrit:"Habemus vestido!!!!" jajaja!! sisi noies, és super emocionant! t'imagines vestida el dia de la boda i les cares de la teva gent en veure't arribar i sobretot la del teu nen allà plantat i ufff els pèls de punta!!!
Aairinn me l'he comprat a Cymbeline, a Barcelona, però us recomano moltíssim que us passeu per la botiga que tenen a Lleida, el tracte va ser fantàstic!! A veure si ara us puc fer la crònica abans d'anar a sopar![]()
Ara ja he començat a rumiar amb més calma com vull que siguin les sabates i la roba interior. A veure si ara, durant les rebaixes, ho trobo tot i em trec un altre bon pes de sobre!
Per cert, més novetats!!!!! JA HEM COMPRAT ELS VOLS PEL VIATGE DE NOCES!!!! destí JAPÓ!!!!![]()
Cadui que us ho monteu pel vostre compte o què??? A natres un dels viatges que ens agrada és la costa oest d'EEUU i Polinèsia però ja ho veurem...

Autor: aairinn » dc. jul. 07, 2010 2:57 pm