Autor: niru » dt. jul. 06, 2010 9:28 pm
Autor: buniketa » dt. jul. 06, 2010 9:41 pm
niru ha escrit:Hola noies!!!
Ostres estic flipant!! si que teniu coses fetes iaaaa!
nosaltres som també del 14 de Maig!! I ho farem al Mas de St Llei!
De moment només tenim fotograf, i ara estic dissenyant les invitacions ja que les farem nosaltres, però encara no he començat a mirar el vestit, pensava que encara no estava la nova col·lecció 2011 de Rosa Clara!! I pel que veig sembla sé que algu ja ha encarregat un vestit!! Ho pensava deixar pel Setembre!o veieu molt just?
NiRu

Autor: Bambanegra » dc. jul. 07, 2010 12:30 am
niru ha escrit:Hola noies!!!
Ostres estic flipant!! si que teniu coses fetes iaaaa!
nosaltres som també del 14 de Maig!! I ho farem al Mas de St Llei!
De moment només tenim fotograf, i ara estic dissenyant les invitacions ja que les farem nosaltres, però encara no he començat a mirar el vestit, pensava que encara no estava la nova col·lecció 2011 de Rosa Clara!! I pel que veig sembla sé que algu ja ha encarregat un vestit!! Ho pensava deixar pel Setembre!o veieu molt just?
NiRu

Autor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 8:34 pm

Autor: sarapia » dc. jul. 07, 2010 9:12 pm

Autor: cadui » dc. jul. 07, 2010 9:51 pm

Autor: inqueta » dj. jul. 08, 2010 7:20 am

Autor: buniketa » dj. jul. 08, 2010 8:18 am
inqueta ha escrit:Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis....![]()
Pel que fa a nosaltres, ja estem acabant de concretar, només falta que el restaurant ens confirmi el dia que més ens interessa. O sigui que casi segur que seré núvia de maig
![]()
![]()

Autor: Montseta28 » dj. jul. 08, 2010 9:11 am

Autor: Montseta28 » dj. jul. 08, 2010 9:13 am

Autor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 11:04 pm
buniketa ha escrit:inqueta ha escrit:Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis....![]()
Pel que fa a nosaltres, ja estem acabant de concretar, només falta que el restaurant ens confirmi el dia que més ens interessa. O sigui que casi segur que seré núvia de maig
![]()
![]()
jejejejeje, això també ens ha passat a nosaltres... De totes maneres, pensa que podria ser que el seu casament sigui posterior al vostre i també els els podràs donar... I si no, doncs hi ha dues alternatives: buscar uns altres candidats o bé no donar-ne cap...

Autor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 11:06 pm
inqueta ha escrit:buniketa ha escrit:inqueta ha escrit:Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis....![]()
![]()
![]()
jejejejeje, això també ens ha passat a nosaltres... De totes maneres, pensa que podria ser que el seu casament sigui posterior al vostre i també els els podràs donar... I si no, doncs hi ha dues alternatives: buscar uns altres candidats o bé no donar-ne cap...
Siii tens raó buniketa ara estic impacient per saber què ens volen dir, jo ja l'hauria trucat per preguntar-los-hi però el meu nen diu que això s'ha de parlar tranquilament sopant i si s'escau (que segurament que si) fent un xin-xin
però no crec
el que està clar és que és una de les dos, això no falla 

Autor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 2:16 pm

Autor: inqueta » ds. jul. 10, 2010 2:56 pm
en prendré nota 

Autor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 4:14 pm

Autor: adriana27 » ds. jul. 10, 2010 9:52 pm

Autor: inqueta » ds. jul. 10, 2010 10:02 pm

Autor: sarapia » dg. jul. 11, 2010 5:46 pm

Autor: cadui » dg. jul. 11, 2010 6:09 pm

Autor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 8:50 pm