MAYO 2011

un gran any!

Re: MAYO 2011

EntradaAutor: niru » dt. jul. 06, 2010 9:28 pm

Hola noies!!!

Ostres estic flipant!! si que teniu coses fetes iaaaa!
nosaltres som també del 14 de Maig!! I ho farem al Mas de St Llei!

De moment només tenim fotograf, i ara estic dissenyant les invitacions ja que les farem nosaltres, però encara no he començat a mirar el vestit, pensava que encara no estava la nova col·lecció 2011 de Rosa Clara!! I pel que veig sembla sé que algu ja ha encarregat un vestit!! Ho pensava deixar pel Setembre!o veieu molt just?

NiRu
niru

Entrades: 12
Membre des de: dt. maig 11, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 06, 2010 9:41 pm

niru ha escrit:Hola noies!!!

De moment només tenim fotograf, i ara estic dissenyant les invitacions ja que les farem nosaltres, però encara no he començat a mirar el vestit, pensava que encara no estava la nova col·lecció 2011 de Rosa Clara!! I pel que veig sembla sé que algu ja ha encarregat un vestit!! Ho pensava deixar pel Setembre!o veieu molt just?

NiRu

Tranquil·la que si comences a mirar-los al setembre tens temps. A les botigues recomanen uns 6 mesos abans del casament. El que passa és que pots aprofitar per mirar-te els del 2010 per si et fa gràcia emprovar-te'n algun...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Bambanegra » dc. jul. 07, 2010 12:30 am

niru ha escrit:Hola noies!!!

NiRu

Niru!! Nosotros teníamos reserva para el 14 en el mas! Pero al final la anulamos xq nos enamoramos de can ribas!! Que gracia!!
Un besito guapa! Y felicidades por la eleccion
Imatge
Imatge
Todo empezó en París...
Bambanegra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 458
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 07, 2010 8:34 pm

uuufff nenessss veig q ho porteu tot molt bé!!!!ara llegint m' han agafat nervis, pot ser anem massa tranquils!!!nosaltres ens casem el 21 de maig a Barcelona, a l' esglèsia de la Mercè a les 12:30h, i després el convit serà al Castell de l' Oliver a Sant Vicenç de Montalt. De moment tenim restaurant, esglèsia, fotògraf, cotxe i invitacions dissenyades, però ens queden un munt de coses: detallets, imprimir invitacions, vestits!!!!( vaig tard pel vestit?), floristeria, coro rociero, bufffffff no vull ni pensar q m' agobio, a veure si ara q estic de vacances li dono una empenta ben grossa al tema!!!!
ÀNIMS WAPESSSS I DISFRUTEU DE CADA PETIT MOMENT!!!!
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: sarapia » dc. jul. 07, 2010 9:12 pm

Enhorabona pel teu casament Montseta!

Jo vaig anar a un casament a l'esglesia de la Mercè i va ser preciós, és molt bon lloc!

Jo vaig fent llista de tasques pendents i anem fent, "sin prisa pero sin pausa" i mica en mica ho anirem tenint tot. Encara hi ha temps per a fer-ho tot, els nervis vindràn per Nadal, però en aquells temps segur que ja ho tindrem totes molt controlat.

Molts ànims i sort n'hi ha d'aquest foro, que entre totes ens ajudem, que sino.......
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 07, 2010 9:51 pm

Montse, sembla que et vagi perseguint pels diferents fòrums jaja!

Benvinguda de nou!! no t'angoixis que encara tenim 10 mesos per davant per enllestir tots els preparatius. Pensa que moltes de nosaltres portem des de l'estiu/tardor passada amb els preparatius i agafant idees del fòrum i això es nota, però tranqui que anem amb temps!

Jo ja tinc vestit perquè vaig mirar l'avanç de col·lecció del 2011 i no em va agradar cap, així que tenia molt clar que seria del 2010... el primer que em vaig provar, em va enamorar, però no t'estressis que encara que no comencis fins a la tardor amb la nova col·lecció vas bé de temps, a les botigues et diuen que necessiten mínim 6 mesos, així que fixat!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 08, 2010 7:20 am

Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis.... :-) :-) Pel que fa a nosaltres, ja estem acabant de concretar, només falta que el restaurant ens confirmi el dia que més ens interessa. O sigui que casi segur que seré núvia de maig *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 08, 2010 8:18 am

inqueta ha escrit:Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis.... :-) :-) Pel que fa a nosaltres, ja estem acabant de concretar, només falta que el restaurant ens confirmi el dia que més ens interessa. O sigui que casi segur que seré núvia de maig *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:

jejejejeje, això també ens ha passat a nosaltres... De totes maneres, pensa que podria ser que el seu casament sigui posterior al vostre i també els els podràs donar... I si no, doncs hi ha dues alternatives: buscar uns altres candidats o bé no donar-ne cap...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 08, 2010 9:11 am

Bon dia wapes!!!!
merci per la benvinguda i pel suport!!!ara ja estic més tranquil.la!!!la veritat és que nosaltres portem poc temps preparant coses, ja que el meu xicot em va demanar per casar-nos al desembre, tot i així deu n' hi do les coses que hem fet ja!!!
ara a l' estiu aprofitant els dos mesos de vacances faré els detallets de les convidades, que se m' ha posat al cap de fer alguna cosa amb feltre, aquesta tarda vaig a comprar tot el que necessito per anar fent proves!!!ja us ensenyaré com queden les proves que faci!!!
un peto per totes i mil gracies!!!!
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 08, 2010 9:13 am

aahhhh i pel que fa als nuvis jo també sospito que algun del que volem donar ens donaran una sorpresa, però teniu raó com q segurament el casament serà posterior els hi donarem igual!!a nosaltres fa un mes ens en van regalar uns en un casament d' uns amics, i fa una il.lusió!!!!!
Imatge
Montseta28

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 11:04 pm

buniketa ha escrit:
inqueta ha escrit:Si sii ja no queda tant ehh. Ostiii us volia explicar que ahir vam trucar a un amic per felicitar-lo pel seu cumple i el meu nen li va dir que teniem una notícia per donar-li i ell ens va dir que també tenien una noticia per donar-nos. Vam quedar que això ja ho xarrariem sopant... aiiiii mareee que se'ns casaran crec i per a ells havien de ser els nuvis.... :-) :-) Pel que fa a nosaltres, ja estem acabant de concretar, només falta que el restaurant ens confirmi el dia que més ens interessa. O sigui que casi segur que seré núvia de maig *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<:

jejejejeje, això també ens ha passat a nosaltres... De totes maneres, pensa que podria ser que el seu casament sigui posterior al vostre i també els els podràs donar... I si no, doncs hi ha dues alternatives: buscar uns altres candidats o bé no donar-ne cap...

Siii tens raó buniketa ara estic impacient per saber què ens volen dir, jo ja l'hauria trucat per preguntar-los-hi però el meu nen diu que això s'ha de parlar tranquilament sopant i si s'escau (que segurament que si) fent un xin-xin :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 09, 2010 11:06 pm

inqueta ha escrit:
buniketa ha escrit:

Siii tens raó buniketa ara estic impacient per saber què ens volen dir, jo ja l'hauria trucat per preguntar-los-hi però el meu nen diu que això s'ha de parlar tranquilament sopant i si s'escau (que segurament que si) fent un xin-xin :-))

Araaa que igual ens diuen que la nostra amiga està embarassada *.-o-o.* *.-o-o.* però no crec :-///: el que està clar és que és una de les dos, això no falla :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 2:16 pm

Doncs mira, Inqueta: si es casen, cal saber la data. Si és abans que vosaltres, li podeu regalar una cigonya amb les instruccions per fer bebés; si és després que el vostre, doncs els nuvis. Si és que la vostra amiga està embarassada, doncs els podeu fer un pastís de bolquers. Jo en vaig fer un per uns amics nostres, i queden espectaculars!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » ds. jul. 10, 2010 2:56 pm

Jajaja Buniketa veig que tens solució per a tot, m'encantaaaa lo de la cigonya també :-)) :-)) en prendré nota :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 4:14 pm

jejejeje... és l'experiència, que és un grau! Quan portis tant de temps pel foro com jo veuràs que no tinc tant mèrit... és qüestió d'anar veient cosetes i de pensar una miqueta... sovint n'hi ha prou amb adaptar la teva idea inicial a la nova situació.
En aquest cas, preferim esperar-nos a comprar les parelles de nuvis per entregar, ja que en un any encara poden passar moltes coses. I el mateix amb les cigonyes... A més, que per diversos motius personals no pensem fer el regal de la parella de nuvis a totes les parelles que hi hagi, així com cigonyes... com en tot, serem hipersincers i que la gent s'ho prengui com vulgui.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: adriana27 » ds. jul. 10, 2010 9:52 pm

Hola chicasss! yo también soy de mayo el dia 7! lo hacemos x la iglesia y luego el convite, que de momento no acabo de encontrar el sitio que me hace ilusion,
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. jul. 10, 2010 10:02 pm

Hola Adriana, por que zona buscas?? si és per LLeida et podem ajudar al foro Bodes LLeida :-)ok: . Sinó,si dius per la zona on busques segur que alguna forer@ et pot aconsellar on mirar... :-///:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: sarapia » dg. jul. 11, 2010 5:46 pm

Hola Adriana, enhorabona pel teu casament. Ens casem el mateix dia!!! jjejhjeeeee.
Per a quina zona busques restaurant?'??
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 11, 2010 6:09 pm

Benvinguda i enhorabona pel casament!!!! noies comencem a ser moltes pel mes de maig eeeeh??!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Montseta28 » dg. jul. 11, 2010 8:50 pm

Benvinguda Adriana i felicitats pel casament!!!!ja som forces del mes de maig ehhhh!!!!!
Imatge
Montseta28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant