BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 2:53 pm

Així m'agrada, noies! a participar! I a veure si us passeu pels compte enrere de les lleidatanes, que us hi esperem! A més, us podrem obrir les vostres i ens podreu explicar tot tot i tot!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » ds. jul. 10, 2010 3:34 pm

jajajaja aiiix que serem veïnes totes tres!! jajaja!! els meus pares viuen a Benavent. Es van comprar una caseta allà quan jo tenia 12 anys però mai he fet vida al poble... tenia a tots els amics, estudis, feina, parella a Lleida i al poble anava a dormir. A sobre ara fa 3 anys que visc a Barcelona pel que estic totalment desconnectada d'allà, així que no patiu que encara que sabés de quin poble sou, no tinc amb qui comentar-ho jajajaja!

Vaaa noies que tenim ganes de veure els vostres comptes enrere i de que pugueu entrar als nostres!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dg. jul. 11, 2010 6:01 pm

Pues potser SI que encara serem veïnes :-)) :-)) :-))

Jooooooo jo pensava que aquesta setmana deixariem lloc i data confirmada i encara noooo esstic impacient per contar-vos-ho.
I també estic impacient per poder mirar els comptes enrera però poquet a poquet vaig fent >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 11, 2010 6:27 pm

inqueta ara em deixes mooolt intrigada jajaja! no pateixis que poc a poc anireu tatxant cosetes de la llista d'assumptes pendents! ja veuràs com segur que aviat ens pots dir data i lloc de celebració :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 7:07 am

Si no som veïnes poc ens falta, això segur! I segur que més d'una de les que estem aquí ens coneixem personalment i ni ho sabem, per això de moment em mantinc mig en l'anonimat, pq encara no hem dit a ningú qe ens casem i tampoc és plan que se n'enterin sense que els hi haguem dit nosaltres... M'agradaria tenir primer dia i lloc per poder-los-hi dir després a tots, però per això encara falta una miqueta. A veure si a l'agost ens hi posem de cap per què ara al juliol la feina és esgotadora i no ens deixa temps per res més!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 12, 2010 8:53 am

No pateixis, aairin, totes hem passat per això. Nosaltres fins que no ho vam dir a casa i a les families i després als amics no vam dir qui som al foro. Ara, això sí, després voldríem veure alguna foteta vostra, eh? perquè puguem veure les noves cares lleidatanes del foro.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 12, 2010 10:12 am

aariin no pateixis!! totes hem passat pel mateix. Tu tranquil·la, assegureu-vos la data i el lloc i quan hagueu donat la notícia ja ens contaràs cosetes :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 12:35 pm

Gràcies guapíssimes! La veritat que el foro serveix de molt, no només per agafar idees si no per seguir endavant amb tot plegat per que de vegades se'm fa una montanya, i això que en tinc unes ganes boges de començar seriosament emb els preparatius i d'anunciar-ho als quatre vents!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 12, 2010 11:11 pm

Neneeeeessss heu vist al Puyol aixecant la copa del mundial amb una mà i la senyera a l'altra mà??? :-)ok:

Ostras Aiirin que ja has arribat als 100!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 7:29 am

Sí inqueta, però a tu no et queda res, casi ja hi ets així que escriu una miqueta més avui i ja tindràs els 100!!

Si et dic la veritat no l'he vist al Puyol aixecant la copa, he vist que portaven una senyera però la copa no. I cada dia estic més farta del mundial, no es pot veure a la tele res més que això, quin desastre...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dt. jul. 13, 2010 8:58 am

Siii ja tens raó, ara menjarem mundial tot l'estiu em sembla :star::

Ja escric ja, però ja no sé ni on escriure :-)) :-)) :-)) però ja em falta poquet, l'únic que em va semblar llegir és que s'ha de tenir 100 missatges i un mes d'antiguitat al foro, ho sabeu neneeees???

Jo pel mes encara em falta uns dies :-///:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dt. jul. 13, 2010 9:17 am

Per cert neneeeess, una altra qüestió: ja teniu totes fotògrafs???? bueno ja sé que la Buniketa té MArco Rojo que m'agrada força però em sembla que mirarem alguna cosa per aqui...
He anat mirant webs i m'agraden bastant el Jaume Capdevila, el Jordi Pou, el David del Val i la Mònica Carrera. I vosaltres????
Una núvia del 2010 m'ha passat pressupostos del Jaume Capdevila i la Mònica Carrera, dels altres en sabeu algo??
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inqueta » dt. jul. 13, 2010 9:49 am

UUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! ja he arribat als 100 i puc entrar a mirar els vostres comptes enrere!!!!!!

Ara se m'obre una nova porta per poder llegir més i empapar-me de més informació!!! Quina ilusió semblava que no arribaria mai :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 10:00 am

inqueta ha escrit:UUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! ja he arribat als 100 i puc entrar a mirar els vostres comptes enrere!!!!!!

Ara se m'obre una nova porta per poder llegir més i empapar-me de més informació!!! Quina ilusió semblava que no arribaria mai :-)) :-)) :-))

ENHORABONA INQUETA! Has fet feina aquest matí eh!! Ara ja pots indagar més i comentar més cosetes! Jo hi tinc accés des d'ahir i encara no m'hi he posat a fons amb els comptes enrera, hi ha tanta informació...

Per cert, ja he vust la foto del Puyol amb la senyera i el Xavi al costat, llàstima que portin la samarreta de la roja, si no semblaria i tot que es tracta de la selecció catalana qui ha guanyat el munfial, jejeje
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 10:04 am

Per lo del fotògraf nosaltres tenim uns familiars que ho són, així que no en buscarem cap. Una cosa menys en què pensar... A mi m'agrada molt el Garsaball però crecq ue s'ha posat una mica pels núvols tant de preu com de disponibilitat, així que no sé a qui més et podria aconsellar!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dt. jul. 13, 2010 10:49 am

Inqueta jo t'aconsello al fotògraf i càmera de la nostra boda:fotògraf sitó www.fotografsito.com(no dona pressupostos per mail) i pere video www.perevideo.com.T'ho fan com tu vols, totalment personalitzat i saben captar molt bé els moments, les mirades etc...nosaltres en vam quedar molt contents i la família que ha vist els àlbums i el videos els ha agradat molt.nosaltres vam fer dos àlbums el gran digital on hi havia el pre-boda i boda i el petit amb fotos empegades on hi havia el banquet i al video et donen 3dvd's.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 13, 2010 10:57 am

inqueta ha escrit:Per cert neneeeess, una altra qüestió: ja teniu totes fotògrafs???? bueno ja sé que la Buniketa té MArco Rojo que m'agrada força però em sembla que mirarem alguna cosa per aqui...
He anat mirant webs i m'agraden bastant el Jaume Capdevila, el Jordi Pou, el David del Val i la Mònica Carrera. I vosaltres????
Una núvia del 2010 m'ha passat pressupostos del Jaume Capdevila i la Mònica Carrera, dels altres en sabeu algo??

Dels que dius he sentit parlar molt bé del Capdevila i del Jordi Pou. Si li envies mail, el Pou t'enviarà el pressupost. La Mònica Carrera no la conec. I en David del Val... sense comentaris. Jo hi vaig contactar i no te'l recomano, ara que, és clar, depén del que et vulguis gastar i del feeling que hi tinguis. És car, i a sobre no sembla gens interessat en els reportatges de casament. Més aviat fa el possible perquè no el contractis. Mira, a mi em surt una mica més car els del Marco Rojo que ell perquè els he de pagar desplaçament i allotjament, però val molt més la pena, ho faig molt i molt a gust.

Les que també us recomano molt, són molt maques i agradables, i l'estil de fotos és semblant al del marco, són l'Elena Vallès (aquesta em penso que se la va quedar la Nuvolet) i la Susanna Martínez. Totes dues tenen web i estan molt bé.
També us he de dir que la majoria dels fotògrafs de Lleida treballen sense vídeo. Si el vols, has de contractar algú altre. El que té de bo és que sovint ells mateixos et recomanen algú amb qui ja han treballat.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dt. jul. 13, 2010 4:04 pm

Noies d'noces té facebook!!!Encara no sé massa com va però bueno...i podreu veure la web que encara li falta una mica per està acabada.www.d-noces.com.és molt senzilleta però pel preu que m'ho han fet està superbé es que m'han arribat a demanar 1500€ per una web.Quan pugui econòmicament la papallona a l'entrar mourà les ales.
Ja hem direu què us sembla la web.A10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 13, 2010 11:03 pm

Inqueta i Airiin ENHORABONAAAAAAAAAAAAA!!!Ja teniu els 100missatges... ja podeu descubrir tot el que s'amaga darrera dels 100 missatges!!!
Nosaltres hem agafat al Jaume Capdevila, de tots és el que ens va agradar més el seu treball i la seva manera de parlar amb nosaltres (és molt proper)...
Aveure si ja podeu concretar dates i llocs i començar a dir més cosetes!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 14, 2010 9:14 am

Hola noieeeees!!!

Buniketa he mirat les webs d'aquestes fotògrafes i m'han agradat molt, ja me les he apuntat a la carpeta de fotògrafs :-))

Carlina, la pàgina està molt xula, ja es veu que encara està en construcció, per mi una coseta que canviaria és poder mirar les fotografies en tamany més gran i s'apreciaria més, però ja et dic molt xula :-)ok: Al facebook no t'hi he sapigut trobar...

Gemma, m'encanta que hagis agafat el Jaume Capdevila perquè té molts números de ser el primer que mirarem, ell també li va fer el reportatge a ma germana però ja fa nou anys!! clar llavors eren fotos imprimides clar... Ahh per cert, amb les foreres casi som veïnes :-)) :-)) però mirant la teva web de nuvis.org he reconegut de vista al teu home, el germà del teu home i el meu van treballar junts uns quants anys per allà a dalt a la muntanya >.-<:

Nooo si Lleida és un mocadoooor jajajjja

Pel que fa a confirmar data, començo a estar una miqueta emprenyada perquè dimarts de la setmana passada, el restaurant ens va dir que trucaria a l'altra parella per confirmar si encara estaven interessats en aquella data, i sinó seria per nosaltres o ens confirmaria per l'altra data. Ja ha passat una setmana i encara no m'han trucat, bé, ahir vaig trucar pel matí i em van agafar l'encàrrec que a la tarda em trucarien i..... pues res!!!! Vaig trucar varies vegades per la tarda i res... Joooooo jo que sóc supercomplidora no m'agrada que em tinguin així. Aquella parella ja fa més de tres setmanes que s'ho van mirar, no podria començar a ser hora que donessin resposta o el restaurant s'interessés???? Casualment ahir em van trucar d'un altre restaurant per preguntar-me si estàvem encara interessats amb la data i a ells què?? no els truquen??

Aissss, quan sàpigui algo ja us explico, almenys m'ha anat bé desfogar-me una miquetaaaa :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant