VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Laury_82 » dc. jul. 07, 2010 6:39 pm

KEI muuuuy bonito el vestido, enhorabuena!!

Xikas yo el mio me lo compre en Tamara novias, que esta en Sans,y el trato fue genial y hay vestidos de Cymbeline, San patrick, etc..
Me atendio Toñi, aunqie a la hora de pnerme el vestido entró la otra dependienta y no tengo keja ninguna, suuuuper majas ambas.

Creo que aki no e puesto mi vestido, a ver si luego lo subo para q lo veais las xikas que aun no podeis entrar en las cuentas atras. Es de San patrik, el modelo eslava. :-))

Saludosss
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 09, 2010 5:29 pm

ostras Laury_82 esa tienda está muy cerca de casa mi madre y habia pensado acercarme!!!así q te trataron bien no???lo recomiendas verdad???pues habrá q pasarse a echar un vistazoooo!!!!
Imatge
Montseta28
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Laury_82 » ds. jul. 10, 2010 12:22 am

Hola floretas,

Pues si Montseta te lo recomiendo, por lo menos ami me trataron genial, cosa que no puedo decir de pronovias de sans.

No hace falta pedir hora, yo me pase pa xafardear y ala jejejejej ::love::

Mira te enseño mi vestido q me hace ilusion xDDD ( si pinchas encima, lo veras en grande)

Imatge
Imatge

Bueno wapi ya me contaras que tal la busqueda del vestido *.-o-o.*

Nanit
Imatge
Laury_82

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 10, 2010 1:52 am

Que bonitos!! Enhoorabena a las que ya teneis vestido, chicas! Yo no empezaré a buscar hasta septiembre - octubre. Ya habrá nueva colección y tranquilamente ya iré haciendo, que en septiembre estoy invitada a 2 bodas y ya engo bastante dolor de cabeza pa enncntrar 2 vestidos de fiesta, q no encuentro nada!!
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: siu__84 » ds. jul. 10, 2010 8:54 am

Laury_82 ha escrit:Hola floretas,

Pues si Montseta te lo recomiendo, por lo menos ami me trataron genial, cosa que no puedo decir de pronovias de sans.

No hace falta pedir hora, yo me pase pa xafardear y ala jejejejej ::love::

Mira te enseño mi vestido q me hace ilusion xDDD ( si pinchas encima, lo veras en grande)

Imatge
Imatge

Bueno wapi ya me contaras que tal la busqueda del vestido *.-o-o.*

Nanit

Hola Laury!!

Muy muy bonito tu vestido!! Te tengo q decir q me lo probe y la verdad q es un vestido q queda muy bien!! Yo estaba enamorada de él pero me paso q cuando me probe "mi vestido" ya no me gustaba ningun otro!! Pero creo q es una muy buena elección xq es un vestido precioso!!Enhorabuena;)
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dl. jul. 12, 2010 9:39 am

ooooooooooh es muy bonito!!! felicidades!! Yo también pasé por Tamara novias!!! me iban a llamar para septiembre, pero al final me lo compre en el pronovias de Sants!! Por cierto, me llamaron este fin de semana para darme fecha para el arreglo.... el 22 de marzo!!!
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: geisha » dl. jul. 12, 2010 10:33 am

Chicas!! Felicidades a todas por los vestidos, y las que aun no lo tyengais tranquilas porque hay un vestido perfecto para cada novia!! yo ya he hecho el total de la paga y señal!!! 800 euros! que dolor, pero es una pasada de vestido!!!(almenos para mi)!
ya me han dado hora para la primera prueba!!!!el 14 de febrero!!! el dia de los enamoradossss!! *.-o-o.*

otra cosa mas hecha, ahora me toca en setiembre escojer los zapatos ya que en febrero ya debo llevar-los a la prueba!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: kasia25 » dl. jul. 12, 2010 4:42 pm

geisha, que vestido has escogido?
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: geisha » dl. jul. 12, 2010 6:57 pm

Hola kasia!!
jijiji es un vestido de rosa clara!! de los de la coleccion 2011!!! tengo alguna foto pero no se poner-la!!!jijiji
muaaaaaaaaa
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: kasia25 » dl. jul. 12, 2010 7:57 pm

otra rosa clarera!!!!!!! ueeeeeeeeeeee! pues describelo!!! jejejejejeje tienes que ir a penjar un fitxer adjunt, que cuando escribes te sale abajo, y luego buscarlo y añadirlo al mensaje! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: geisha » dl. jul. 12, 2010 9:22 pm

kasia ahora me parece que sip!! esta soy yo la primera vez que vi el vestido!! un beso, ya me contaras como es el tuyo!! mua
geisha l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 9:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Laury_82 » dl. jul. 12, 2010 9:32 pm

Ohhhh Geisha, que bonitooo el vestido y te queda genial, que tipiko más mono tienes, tas muy wapa.

En el pelo que te haras?? un recogido? porque asi el palabra de honor se te luce mas.
Imatge
Laury_82

EntradaAutor: Shaik » dl. jul. 12, 2010 9:42 pm

Que guapa Geisha!! Noia, has d'arribar als 100 missatges i fer-te un compte enrera, que aquestes fotos aquí són un perill públic, jajaja! El vestit és preciós i et fa un tipet molt maco (vaja, el que tens)! *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: kasia25 » dt. jul. 13, 2010 8:56 am

geisha!!!!!!! que wapaaaaaaaaaaaaaa! et queda genial!!!!!! el corpiño et queda clavat i la faldilla és espectacular!!!! el meu és el romina, no tinc fotos amb ell pk el primer cop la noia no ens va deixar soles, i el segon cop ja no vaig portar la càmera amb els antecedents... :( el meu és el romina de RC 2010, et busco fotos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: Massianya » dt. jul. 13, 2010 10:48 am

Molt bonic el Romina!

Tinc un dubte... Suposo que el vol de la faldilla depèn del can-can. És a dir, que no necessàriament ha de ser com als catàlegs. Igual que la cua... Es deu poder tallar, oi?
És que després de mirar mil fotos, veig vestits molt macos, però em sobra faldilla a tot arreu... I aleshores ja els descarto de seguida.
És que no vull tenir problemes per maniobrar...
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: kittysan » dt. jul. 13, 2010 11:08 am

geisha ha escrit:kasia ahora me parece que sip!! esta soy yo la primera vez que vi el vestido!! un beso, ya me contaras como es el tuyo!! mua

Que guapa geisha, me alegro de que ya tengas vestido. FELICIDADESSSSS!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 13, 2010 12:21 pm

Massianya ha escrit:Molt bonic el Romina!

Tinc un dubte... Suposo que el vol de la faldilla depèn del can-can. És a dir, que no necessàriament ha de ser com als catàlegs. Igual que la cua... Es deu poder tallar, oi?
És que després de mirar mil fotos, veig vestits molt macos, però em sobra faldilla a tot arreu... I aleshores ja els descarto de seguida.
És que no vull tenir problemes per maniobrar...

Pensa que el TEU vestit serà teu perquè te'l faran de nou amb les teves mides. Aleshores és quan amb la modista i la dependenta defineixes el que s'hi pot fer i el que no. Les faldilles sovint porten molta roba que es pot treure si a la núvia li agrada més o li queda més bé, pel que fa a la cua, es pot allargar o escurçar segons la teva conveniència. De totes maneres, abans t'has d'emprovar el vestit perquè moltes vegades tampoc són tan incòmodes com sembla. És que depén molt del teu cos, del vestit... i normalment el can can no és tant per donar-li vol a la faldilla (en tot cas volum, però tampoc) com per evitar que la faldilla es deformi (que no se'ns fiqui entre les cames si fa vent, que no ens el trepitgem...). És per això que n'hi ha tants i de tantes maneres. De totes maneres, tampoc és ni obligatori ni imprescindible, depén del vestit.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: kasia25 » dt. jul. 13, 2010 12:34 pm

exacte, la cua del vestit la tries tu!!! de fet el romina casi no té cua, i am'agrada aixi, jo también hagués tallat cua si en tingués més!!! ;)
Imatge
kasia25

EntradaAutor: geisha » dt. jul. 13, 2010 2:04 pm

Ei noies!! es bonic!! quines ganes tink k arribi el dia!! uff........doncs sip aviam si arribo als 100 missatges i obro un compte amb rere!! ostres el romina tambe es precios, jo em volia quedar un molt semblant pero la mama em va aconsellar aquest!!!
jo em treure una miqueta de cua i a mes em fan un arreglo perque a l'hora del ball me la pugui treure ja que no m'agrada k l'enganchin al darrera!!

et fan el vestit a mida i tu tries el que vols!!! muak
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: geisha » dt. jul. 13, 2010 2:09 pm

Laury en el pelo como dices me hare un recogido ya que no se ir con el pelo suelto, ahora me lo estoy dejando largo para poder hacerme un buen recogido!! tu ya tienes tu vestido?
Imatge

14-05-2011
geisha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants