"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 13, 2010 7:42 am

nur_jor ha escrit:Hole!!!!

Ja som aqui!! Ja hem arribat!!! Som els mateixos que hem marxat!! jajaja!!! Ai ai ais.... :D

Com anem ninetes? Que tal?? M'he de posar al dia de moltes coses!!!

Vam arribar ahir per la tarda, i per la nit van venir uns amics a casa a veure el partit, i vam anar a dormir a les tantes despres de més de 30 hores sense dormir gens!! El viatge de tornada va ser una pallissa... No vaig poder dormir gens a l'avió!! Se'm va fer etern!!! I a més a més vam haver de fer escala a Madrid... Quin dia ahir... prrfff

Però ja està! Ja som aqui!! I avui hem dormit fins a les tantes i per la tarda ens l'hem passat comprant!! Habíem d'omplir la nevera!!! Que la teniem buida!! jejeje!!

I ara al vespre despres de sopar hem instalat internet!! Per fi internet al nostre piset!!! Hem fet feina avui eh... Però tenim el pis fet un desastre!!! Uf uf...

Demà no em podre conectar potser, perque aniré al poble a buscar les meves coses, i ja ens hi passarem tot lo dia. Tindré més feina demà!

Que tal tot per aqui?? Com esteu??

Com van anar les bodes de les nostres ninetes Elxa i Papallona?? Quines ganes de veure les fotillos de les reporteres de primera!! jejeje! Quina llàstima no haver pogut ser-hi!!! La Elxa ja està de viatge, i la Papallona ja ha marxat??

Giss!! La siguiente, eh!!!!! Que fort! És impressionant com van caient totes!!

I les demés que tal?? A veure quan hi ha quedada, que tinc ganes de veure-us!!!!!!

M'és impossible posar-me al dia de tot avui. És tardissim i m'en vaig a mimir ja que demà ens hem de llevar d'hora per anar al poble. En quan pugui prometo que em poso al dia de tot!!!!!

Un petonet per les ninetes més guapes del món!!! Muas!!!!

NINETAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Com estàs?????????????? com ha anat?????? que la riviera maya?????????? i NY???????? com us ha anat per allí..........quin temps us va fer al final a la RM???????????? heu estat bé a l'hotelet????
i la nova vida de casada?????????? ja estàs a caseta teva???????????

que fuerte que fuerte............me n'alegro moooooooooooolt!!!!!!!! i siiiiiiiiiiiii ens hem de veure eeeeeeeee!!!! però jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! MOLT BÉEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

ara a disfrutar de tot el que heu fet i tot el que us queda per fer ara juntets!!!!!!!!!!

MOOOOOOOOOOOLTS PATUNEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. jul. 13, 2010 8:19 am

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!

Ja soc aqui!!!!!!!!!, vam arribar ahir i entre desfer la malets i fer rentadores ens va passar tota la tarda, el pitjor de tot..... QUINA CALOR!!!!!!!! aixo no es pot aguanter, alla era gloria!!!! la boda be, una mica diferent de les d'aqui pero be, ena vam posar al llit a les 7 del mati i encara m'estic recuperant, ja no estic per tant de trotr! ja us explicare i ja us ensenyare les fotillos, pero les tinc a la camara del papa i fins que no arribin!!!!!

Nur, guapa ja sou aqui!!!!!!!!!!! que tal el viatge, explica!!!!!!!!!!

El que veig es que hi ha poc moviment, no???? jo em deia "ja veuras la feinada que tindras per
posar-te al dia" i veig que no????????? que se us ha menjat la llengua el gat!!!!!!!

Bueno vaig a treballar una mica sino..... a veure si quedem eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. jul. 13, 2010 8:36 am

Bon dia a totes!!!! com es presenta el dimarts????

Entrava a saludar-vos ara que tinc 5 minutets i dir-vos que ànims amb aquesta caloreta!!! inaguantableeeeee....lo bo del meu viatge ésk no hauré d'estar aqui per la calor que encara ha de venir...jejejeje

Nur....BENVINGUDAAAAA!!!!! Que bé saber de tu.....ens has d'explicar moooooltes coses xuliiiii i res...a veure si quedem....Petonets enormes!!!!!

Papallona ..... disfrute-ho moltissimmmm i a descansar que t'ho mereixes!!!!

Lo dicho, que passeu un bon dia i que sea leve!!!!!! Adéuuuuuuuuuuuuuuuuu :-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 14, 2010 8:03 am

NINETEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!

bon diaaaaaaa...............això segueix igual eeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!jopeta.......però on sou?????????????

HAppi,..............com van els preparatius??? no hi pensava!!!!! ja és definitiu que marxes doncs no??? i quin dia???? encara tens una setmaneta per prepara coses no????? molt béeeeeeeeeeeeeee........aixxxx i el teu nen solet aquí!!!!!!!!!

NURrrrrrrrrrrr..........................on estàs??? ahir vaig passar amb cotxe per davant de casa teva i dic.-....aixxxx, a veure si surt per aquí i la veig!!!!!!!!!!!

Taraaaaaaaa.........a les 7 del matíiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! nenaaaaaaaaa, quina boda no?????????

Ninetes........avui a les 14 tinc llevadora........aixxxxxxxx, no em dirà gaire cosa però en tinc ganes....a veure si ho tinc tot bé i aquesta nit em puc afartar de pernil salat, i de carpaccio....mmmmmmmmmm....jijijij i sinó pos....no passa res!!!!!!!!!!!

Molts patunets a totesssssssss......que tingueu un bon matíiiiiiiiii............amb aquesta calor!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. jul. 14, 2010 8:33 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!

bon diaaaaaaa...............això segueix igual eeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!jopeta.......però on sou?????????????

HAppi,..............com van els preparatius??? no hi pensava!!!!! ja és definitiu que marxes doncs no??? i quin dia???? encara tens una setmaneta per prepara coses no????? molt béeeeeeeeeeeeeee........aixxxx i el teu nen solet aquí!!!!!!!!!

NURrrrrrrrrrrr..........................on estàs??? ahir vaig passar amb cotxe per davant de casa teva i dic.-....aixxxx, a veure si surt per aquí i la veig!!!!!!!!!!!

Taraaaaaaaa.........a les 7 del matíiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! nenaaaaaaaaa, quina boda no?????????

Ninetes........avui a les 14 tinc llevadora........aixxxxxxxx, no em dirà gaire cosa però en tinc ganes....a veure si ho tinc tot bé i aquesta nit em puc afartar de pernil salat, i de carpaccio....mmmmmmmmmm....jijijij i sinó pos....no passa res!!!!!!!!!!!

Molts patunets a totesssssssss......que tingueu un bon matíiiiiiiiii............amb aquesta calor!!!!!!!!

Bonesss....

Doncs si, ja és definitiu del tot...marxo el diumenge que ve el 25 de juliol, però bé, encara queda una setmaneta per enllestir-ho tot....
El nen solet? un mes passa ràpid i tot sigui pq les coses vagin millor en tema de treball...jejejejje.

Que vagi molt bé el dia i la llevadora, of course!!!

Bon dia a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. jul. 14, 2010 9:08 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Nenes aixo fa eco, ecoooooooooooooooooooooo, ecoooooooooooooooooo, on souuuuuuuuuuuuuuuu????????????????????????????????????????????????????????????????

Jo avui m'he adormit, que be que estava al llit, no m'hagues aixecat, necessitos unes vacances, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, aixi que avui a la llevadora, a veure que et diu, pero ja veuras com estara tot be!

Happi, aixi ja fent maletes???? ja estas preparada????? no li passara res al teu nen per estar-se un mes solet, aixi despres us agafareu amb mes ganes!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dc. jul. 14, 2010 7:57 pm

Hola ninetes!!! com esteu?

Sabeu què??? la setmana que ve em caso!!! que fuerte que fuerte!!! porto uns dies molt liada... per això no he dit res... però es que queda molt poquet i encara tinc varies cosetes per fer...

Laiac, què tal a la llevadora? has vist al cigronet?

Tara, explica explica! qué tal la boda?

Torsaeann, com estàs?

Nur, i el viatge!!!! ens has d'explicar!!! on ets???

Elxa, disfrutando del viaje eh? ale ale! a disfrutar!!!

Papallona! lo mismo digo! què estaràs fent ara???

Estiu, com va?

Happi, todo bien? ya te queda poquito a ti también eh? espero que vaya muy bien. Un besito

Bueno nenes, anem parlant.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 15, 2010 7:41 am

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!

però que passa aquí?????????????? jopetaaaaaaaaaaaa, al final farem un monòleg intern cadascuna.......que falta gent eeeeeeeee!!!!! i jo ja no tinc més coses a explicar!!!!! que les que us heu casat fa poc o us caseu són vosaltres!!!!!!!!!!!!! jopeta......incomunicades total!!!!!!!!!!

TORSEANNNNNNNNNNNN.............ESTIUUUUUUUUUUUUUUU............NUUUUUUUUUUURRRRR?????????????????

Bueno doncs.....jo tinc noticies de la llevadora, tot ok tot i que no estic inmune a la toxo i bueno....res de menjar cru....ni pernil, ni embotit, ni peix cru (per cert, les gambes també son crues!!!) ni ni.....po weno.....hi ha moltes coses més per menjar....mentre no em treguin el formatge!!!!!!jijjijiji

No m'allargo gaire perquè vaja..........no explique gaire coses tampoc!!! així que.....a treballar!!!!!!!
QUE PASSEU UN BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. jul. 15, 2010 8:25 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laiac tens rao, aqui ningu no explica res de res!!!!!!! i jo no tinc res que explicar!!!!!! bueno si lo de la boda pero ja us ho explicare cuan quedem i si voleu claro!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, explica que tal el viatge!!!!!!!!!!!!!!!! estas molt moreneta o que??????????????? va que estas de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!

Veig que la cosa esta molt morta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. jul. 15, 2010 8:40 am

Bon dia!!!!

Sembla que el sol avui ens dona una petita treva....aqui están començant a caure gotetes....Menos mal!!! a ver si calma aquesta calor!!!!

Laiac.... que bé que tot ok??? i encara que no puguis menjar certes coses....hi han moltes altres!!!! no???? ja ens explicarás!!!

Jo tampoc tinc res a explicar...vaja!!!!! ja ho sabeu...que marxo la setmana vinent...i llestos!!!! jejejejejeje.

Plans per les vacancetes, ja??? Laiac ja has pensat com celebrat el teu 1r aniversari??????

Passeu un bon dia!!! i me'n vaig a currar una miqueta!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 15, 2010 7:07 pm

Hola... jo sí que explico coses eh? no sé si es que els meus missatges no es veuen o qué...

Bé nenes, demà seré oficialment una dona casada.

Ara anem a parlar amb el de la música.

Un petonet per totes
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 15, 2010 11:11 pm

Hole!!!!

Estic aquí!!!!!! jejeje!!! ::love:: Perdoneu no haver-me passat aquests dies pel foro, però vaig de culet!! Sort que el meu maridet (que raro sona!!!) m'ajuda molt!!!

El dimarts vam anar al poble amb els dos cotxes a carregar coses meves. Vam omplir dos cotxes i encara em falta fato!!! On ho posaré tot????? Tenim tot el pis fet una pocilga!!! Bosses per aquí, més bosses per allà!! Uf... li donaria puntes de peu a tot i ho tiraria per la finestra!!!!

I no vull anar a buscar el que em falta fins que no tingui tot lo que tinc ara per aquí una mica organitzat... uf uf... i la calor aquesta no ajuda gens!!!!

El viatge va anar molt bé!!! NY ens va agradar molt, era com de pelicula!!!! jejejee!!! Però el menjar... de lo pitjor! El meu nen ho portava molt malament, i jo només deia "vull un bon pa amb tomacaaa!!!" jajaja!! Però en general bé! Els americans són molt seus... i banderes americanes n'hi ha fins i tot a la sopa!!! Les excursions que vam fer ens van agradar molt! I amb elles vam entendre més la ciutat i la seva forma de viure, la qual no m'hi podria adaptar jo! Que bé que s'està aquí a caseta, jejeje!!

A RM vam estar de coña!! Allò era relax total! Quin contrast de NY a RM!! A NY tothom corria pels carrers, tots els cotxes pitaven... uf uf... i a RM tot lo contrari!!! tothom s'ho prenia tot amb calma, i nosaltres vam arribar accelerats de la gran manzana i no enteniem res, jajajaj!! Pero facilment ens vam adaptar. Qui no s'adapta a la boda vida?? jejeje! L'hotel una passada! Molt xulo! I... lo millor de l'habitació? El jacuzzi... jijijijijijiji!!!!!! Jo en vull un a casa!!!!!!!!!!!!!!!!! El menjar a RM molt bé. El primer dia el meu nen i jo ens vam posar les botes!!!! jajaja!!!! Quina diferència d'un lloc a l'altre!!! L'inconvenient de RM va ser que el temps no va acompanyar massa. Es veu que hi havia una "ola tropical" o algo així, i un parell de dies ens va ploure. I un dia va diluviar!! Un diluvi que va durar més de 24 hores i sense parar!!! Les carreteres estaven inundades, i ens va entrar aigua a l'habitació i tot!!! I vinga a posar tovalloles i més tovalloles per terra... de película!! I vam trucar a recepcció dient que ens entrava aigua a l'habitació, i sabeu que van fer?? Ens van portar més tovalloles, jajajajja!!! Quin xou!!!! I lo de morena... no hi he tornat massa, perque jo no sóc de sol. I quan estavem a la piscina o a la platja o estava dins l'aigua i només treia el cap, o estava sota la sombrilla... No sóc gaire amiga del sol. La calor m'agovia bastant... En fi... les excursions una passada, però una calor impresionant!! La millor de totes, per mi, nedar amb dofins!! M'he posat una foto al facebook, al meu perfil si la voleu veure.

I lo pitjor de tot?????? El vol de tornada... uf uf uf... 10 hores de Cancun a Madrid. Pensava que em moria allà a dins!! Se'm va fer etern i no vam poder dormir. Perque? No ho sé!!! Tothom dormia i la gent roncava i tot!!!! I jo no vaig poder dormir, i això em posava més nerviosa i feia que el vol se'm fes més llarg i més llarg... Fatal! I com que no podia dormir tampoc deixava dormir al meu maridet, jajaja!!! Pobret meu!!!!!!!!! És un sol!!!!!!!!!!!!!!1

Weno guapes, quan ens veiem ja us ho explicaré tot millor. Ara us he fet 4 pinzellades del viatge solament...

I lo de viure amb el meu nen molt bé!!!!!!!!!! A veure si ara aviat acabem amb la mudança i comencem a disfrutar millor del piset... i de nosaltres!!

Nenes, quan hi ha quedada? Tinc ganes de veure-us! Però demà tarda m'és impossible quedar perque baixa a Reus la mama i el dissabte és el cumple del meu nen! Ais... el seu primer cumple de casat!!!

Laiac, tot bé amb la llevadora? Ais que bé!!
Tara, que has anat de boda? M'he de posar al dia urgentment!!!!
Torsaeann, que t'expliques? Que tal tot?
Elxa i Papallona, a disfrutar del viatget!!!
Giss, tu ets la pròxima!! I què és això que demà et cases? Demà firmeu ja? No m'entero!
Estiu, com va l'estiu? jejejeje!!! Com portes els preparatius de la boda? Nena, que és el mes vinent ja, eh!!!!!!!!!!!!!!!!
Happi, la setmana vinent voyage voyage!!!! No et sobra lloc a la maleta per prendre'm?? No puc amb aquesta calor!!! Dios!!!!!

Weno, mireu la hora que és!!!! I jo aquí escribint un missal, i totes aquestes bosses d'aquí al costat no s'han mogut de lloc!!! jajajaj!!! El final si que les llençaré totes per la finestra!!!!

Un petonàs molt gran a totes!!!! Nanit!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 15, 2010 11:28 pm

Juer... quin rollasso us he fotuuuttt!!!

I'm sorry!!!! :-))

Fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. jul. 16, 2010 7:31 am

Bon dia!!!!!!!!!

Per fi divendres!!!!!!!!!!!!!! aquesta setmana se m'ha fet llarguissima!!!!!!!!!! aixo no pot ser!!!!!!!!!!!!

Nur, nena que be saber de tu!!!!!!! aixo de les mudances es un rollo, pero no us en adonareu i ho tindreu tot enllestit! i de rollo res de res, ho volem saber tot!

NINETES, mireu el meu marcador 6 MESOS!!!!!!!!!!, bufffff com passa el temps!!!!!!!! dir-vos a les que falteu per casar que disfruteu al maxim dels dies que encara us queden i sobretot d'aquell dia que passa
volant!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 16, 2010 10:57 am

NINETEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA SOM DIVENDREEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..quina setmana més pesada que se m'està fent......però almenys aquest finde....relax de bodes...no per res eeee, però els amics em mataran.....i avui a la nit cumple al poble!!!!!!

TARA sIIIIIIIIIIIIIIIIII FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS 6 meseeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : *.-o-o.* *.-o-o.* venga venga venga.....afer cosinets per la meva bajoqueta!!!!!!!!!

NURRRRRRRRRRRRR..............aixxxxxxxxxxxxxx......que guai tot..............tot i que sincerament, jo ho vaig mirar un dia ho del temps a la RM i si, tempesta tropical....es veu que aquest any està sent molt actiu pel que fa a tempestes!!!!!!! però me n'alegro de dins del que cap tot anés molt bé.....i l'avió.........jijijiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih e dir jo si no ho soporto!!!!!!! aixxx quines ganes de veure't!!!!!!

GISS......que vagi molt bé avui.....ni hi havia caigut que avui firmaves......és veritat!!!!!! doncs que vagi molt bé!!!!! realment, si ho mires així,.....avui ja sereu marit i muller no??? no us posareu l'anell però!!!!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES:.....................a verue nur si ara que estas tu per aquí això s'anima una mica..........!!!!!

aaaa per cert....TORSEANN, avui tenies boda no????????????

PATUNETS!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. jul. 16, 2010 12:00 pm

Gracies guapa!!!!!!!!!!!!!!!!! aquesta nit celebracio!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 16, 2010 12:12 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!

Per fi divendres!!!!!!!!!!!!!! aquesta setmana se m'ha fet llarguissima!!!!!!!!!! aixo no pot ser!!!!!!!!!!!!

Nur, nena que be saber de tu!!!!!!! aixo de les mudances es un rollo, pero no us en adonareu i ho tindreu tot enllestit! i de rollo res de res, ho volem saber tot!

NINETES, mireu el meu marcador 6 MESOS!!!!!!!!!!, bufffff com passa el temps!!!!!!!! dir-vos a les que falteu per casar que disfruteu al maxim dels dies que encara us queden i sobretot d'aquell dia que passa
volant!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Hole!!! Ja ho sé que és un rollo això de les mudances, ja!!! No m'ho pensava pas!! Sort que lo d'hivern ja fa temps que ho vaig portar al piset, que sinó encara tindria el doble de feina ara!!

Recordo quan la Laiac parlava de la seva famosa "habitación de los horrores", recordeu? jjajaja!! El meu pis sencer és un horror!!!!! Jorlll!!!! jajajajaja!!! Quan entro al pis i veig tot aquest desgavell m'agafa mal de panxa!! Ais... Millor prendre-s'ho amb humor, que sino malament!!! :-))

Avui fa 6 mesets que te'ns vas casar nena!! mig any ja!!!! Es impressionant com passa tot!! Res... ja saps que toca avui!! A celebrar-ho!!!!!!!!! :-)ok:

Petonets guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 16, 2010 12:30 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA SOM DIVENDREEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..quina setmana més pesada que se m'està fent......però almenys aquest finde....relax de bodes...no per res eeee, però els amics em mataran.....i avui a la nit cumple al poble!!!!!!

TARA sIIIIIIIIIIIIIIIIII FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS 6 meseeeeeeeeeeets!!!!!!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : *.-o-o.* *.-o-o.* venga venga venga.....afer cosinets per la meva bajoqueta!!!!!!!!!

NURRRRRRRRRRRRR..............aixxxxxxxxxxxxxx......que guai tot..............tot i que sincerament, jo ho vaig mirar un dia ho del temps a la RM i si, tempesta tropical....es veu que aquest any està sent molt actiu pel que fa a tempestes!!!!!!! però me n'alegro de dins del que cap tot anés molt bé.....i l'avió.........jijijiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih e dir jo si no ho soporto!!!!!!! aixxx quines ganes de veure't!!!!!!

GISS......que vagi molt bé avui.....ni hi havia caigut que avui firmaves......és veritat!!!!!! doncs que vagi molt bé!!!!! realment, si ho mires així,.....avui ja sereu marit i muller no??? no us posareu l'anell però!!!!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES:.....................a verue nur si ara que estas tu per aquí això s'anima una mica..........!!!!!

aaaa per cert....TORSEANN, avui tenies boda no????????????

PATUNETS!!!!!!!!!!!!

Guapa!!! Vinga ànims!! Que ja tenim el finde aquí mateix!! A descansar i a desconectar del curro!!!

Doncs si, a RM hi havia una ola tropical d'aquetes, que en va fer de les seves. I la gent d'allà ens deia que normalment aquesta època no és de pluges ni res, que lo que passava ara era anormal, però acabaven dient que el clima del tròpic és així d'inestable i no es pot preveure mai. Hi havia dies que estavem a la piscina i de lluny se sentien trons, i de sobte tot es posava negre i queia un xafec, i al cap de 20 minuts tornava a fer un sol de justícia... coses molt rares!!!

Jo tambe tinc moltes ganes de veure-us!! I a la teva panxulina!! jejeje! Ais... a veure, demà és el cumple del meu nen, em sap greu deixar-lo solet, però pel matí em podria escapar un parell d'horetes... així ens veiem totes i ens posem al dia de tot. Que us semblaria? Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 16, 2010 12:31 pm

On esteu les altres? Tot bé?
Com es nota que és temps de vacances!!!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 16, 2010 1:02 pm

NURRRRRRRR!!!!!!!!!!! sort de tu!!!!!!!!!!!!

a mi em sap greu, aquesta tarda operen al meu nebodet i després marxem corrents cap a Calanda........així que no tornem fins al diumenge, i res de res, no puc quedar!!!!!! i la resta.......pos nu sé!!!!!!

Aiixxx que ja plegooooooo, tinc una ganaaaaaaa!!!!!!

MOLTS PATUNETS PRECIOSAAAA!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants