BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 14, 2010 10:15 am

Alguna de vosaltres em podrà obrir un compte enrera??? :-( jo també tinc ganes d'explicar-vos una miqueta.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 14, 2010 10:35 am

PER FIIIIIIIIII, JA TENIM DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja sóc núvia de maig: 21 de MAIG de 2011

Sembla que hagin llegit el meu emprenyament al foro *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ja m'han trucat!! Ueeeeeehhhh quina il.lusió!!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 14, 2010 11:56 am

inqueta ha escrit:Alguna de vosaltres em podrà obrir un compte enrera??? :-( jo també tinc ganes d'explicar-vos una miqueta.

feeeeeeeeeeeeeeeeet!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 14, 2010 12:07 pm

ENHORABONA INQUETA!!!!!!MOLTES MOLTES FELICITATS!!!!
I si ja tens compte enrera ja estàs tardant a explicar-nos moltes cosetes!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 14, 2010 4:41 pm

oleeeee que bé!!!!! enhorabona inqueta!! finalment per quin restaurant us heu decidit??? ara ja podreu explicar a tothom i dir-ho als quatre vents que US CASEU EL 21 DE MAIG jejeje!!!

jo no et puc ajudar massa amb el tema fotògraf... nosaltres hem agafat un noi (l'Ivo Dekovic) d'aquí de Barcelona que ens van recomanar uns amics. De fet no vam mirar cap més perquè aquest ens va encantar! Sé que es desplaça perquè a una noia del fòrum anirà a Girona a fer-li el reportatge, així que si us interessa et passo el contacte :-)ok:

Gemma últimament estàs off del fòrum! tot bé?? algun avanç bodorril??

Carlina, la web està molt bé, jo també miraria de que la gent pugui fer zoom a les fotos perquè puguin veure millor com és cada producte :-)ok: pel demés, guai!

Buniketa que ens queden 10 mesos de res! >.-<: >.-<: això va baixant a una velocitat de vertigen!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dc. jul. 14, 2010 4:50 pm

Ei me n'alegro que us hagi agradat la web, encara s'ha d'acabar però suposo que aquesta setmana ja estarà acabada. Li he comentat al noi que m'està fent la web i diu que si les fotos les fa més grans sortirà la barra de navegació i no es veuràn senceres.Ho sento noies.Però me n'alegro que la resta de la web us agradi!
Felicitats Inqueta per la data! Vinga ànims a totes amb els preparatius.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. jul. 14, 2010 8:21 pm

Hola CAdui!!
Estic off de tot crec!! Doncs és que he tingut 4 guàrdies en 2 setmanes i 3 de les quals han estat MOLT dolentes!! Pel que l'endemà no he estat persona... Tot i això os he anat llegint i estic més o menys al dia!!

Novetats bodorrils 0!!(ja dic que molta feina) però aquest cap de setmana per fi no treballo i vaig de despedida de solters (la fan conjunta, o sigui que anem el Jordi i jo junts també), en part estic contenta per començar a veure coses i pensar que també hem poden fer a mi d'aquí relativament poc, i d'altra banda al estar cansada penso això es non stop!! Però guanya més la part de il·lusió per la despedida ja que ella és amiga des de la infancia i ell des de l'institut!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. jul. 15, 2010 7:16 am

Noies ja estic de tornada de les vacances i vinc amb NOVETATS... :-)ok:
Us ho conto al meu compte enrera!!!!!
M'hauré de posar al diaheu escrit bastant, i ja veig que les noves ja teniu compte enrera, quan pugui m'hi passo!!!
Parlant de fotografs, la meva es l'Elena Vallés, m'encanta el seu treball!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 15, 2010 10:46 am

Gràcies buniques, ja tinc compte enrera, contador i data ueeeeeehhhh!!!

Si siii el 21 de maig de 2011 a La Dida!!! (jo ja ho tenia clar des d'un principi jijjji).

Ara em passaré pels comptes enrera i estrenaré el meu també, quina iluuuuu >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 15, 2010 12:36 pm

A la Dida?? És un dels llocs que vull anar a mirar, que xulo! Me n'han parlat tant i tant bé, aissssss quina sort inqueta!!!!!

Em podries passar per rpivat la informació que tinguis? Gràcies guapa!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 15, 2010 2:05 pm

Aairinn FET!!
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 15, 2010 2:34 pm

Gràcies guapa!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 15, 2010 7:17 pm

Nuvolet com han anat les vacances??? espero que torneu amb les piles carregades!!! ara em passo pel teu C.E per veure les novetats bodorrils!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dl. jul. 19, 2010 12:30 pm

Noies D'Noces a part de tenir pàgina de facebook té perfil.per ara no veig a cap lleidatana per la meva pàgina... vinga a fer-vos fans guapes que l'important a la meva empresa es que corri la veu i que la gent visiti la pàgina web.
Per cert noies he trobat això que potser us pot interessar, ah a la barbie i al ken encara els falta una mica pq els acabi.
http://www.toysdeboda.com/toysdeboda.swf

Adéu.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. jul. 19, 2010 8:55 pm

Encara estic de vacances per aixo me conecto poquet, ara estic al poble de ma mare tipo casa rural jejejej i ja poc internet...
Quan arribi a lleida, prometo posar-me al dia de totes vosaltres wapes!!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 19, 2010 9:49 pm

Neneeeees això està una mica mooooort... AAAAMUNT EL POST >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo aquest any ja les he fet totes les vacances sniff sniff :-( ara en tornaria a fer :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 20, 2010 7:22 am

Doncs jo encara no les he fet, començo el dia 1 i en tinc unes ganes!!!! A més, llavors ens començarem a posar amb lo del bodorrio, iupiiiiiiiiii!!! Marxem una setmaneta fora i la resta a arreglar coses de casa que també ens portarà feina, així que estaré ben entretinguda!
I vosaltres què? Marxeu a algun lloc (o heu marxat a algun lloc)?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. jul. 20, 2010 1:18 pm

Jo no tinc vacances fins setembre-octubre, però son per fer feina (Master i tesis doctoral...) ja veieu quin plan, però el que quedi d'estoneta, suposo que aniré a mirar el VESTIT!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. jul. 20, 2010 4:31 pm

doncs jo les faig del 15 d'agost al 15 de setembre. La primera part de les vacances coincideixo amb el meu nen i hem pensat que com que vam estar a Roma al juny i que al desembre ja tenim programat un viatge a València, doncs aquests dies estarem entre Lleida i Barcelona. Ens portarem uns dies als meus germans petits cap aquí i els durem al zoo, a algun parc aquàtic... estan com a bojos sols de pensar que venen a casa nostra (ens enyoren molt i nosaltres a ells) així que quan els hi expliqui el pla que tenim al·lucinaran!! Volíem portar-los també al Tibidabo, però després del que va passar dissabte ens dóna una mica de grima... :--( A part els volem dir que tindran un paper mooolt important pel nostre casament i ho farem els dies que estiguin amb nosaltres. Encara no us avanço res perquè vull tenir-ho tot muntat abans. Però ja us explicaré!! :-))

I la segona part de les vacances no coincideixo amb ell perquè es guarda dies per Nadals, així que aquells dies em posaré les piles per avançar temes bodorrils :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 20, 2010 8:12 pm

Nosaltres acabem d'arribar de Toledo. Hi hem passat uns dies, i pel que es veu hem tingut molta sort perquè hem tornat just abans de l'ona de calor infernal que els ataca. De fet, quan vam arribar aquí a Lleida vam pensar que hi volíem tornar, perquè tot i fer-hi calor es podia suportar millor que la humitat i la xafogor de Lleida... ja sabeu de què parlo...

Hem pogut desconnectar uns dies i veure cosetes meravelloses, que és el que ens encanta! És un lloc preciós, per tornar-hi!
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant