CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: Pampita » dc. jul. 14, 2010 9:23 pm

DUNA_BCN ha escrit:Hola a totes,
[color=#008000]Obro aquest foro per si hi ha alguna altre noia que es casi a Can Alzina l'any 2011, per compartir opinions i dubtes, jo sovint entro al foro de les companyes del 2010 que son molt maques i amables, però penso que es hora d'obrir el 2011.
Benvingudes a totes!![/
color] *.-o-o.*

Heyy DUNA !!!! Jo soc nova aqui i la veritat es que tampoc se molt be com va tot aixó..pero jo em caso l'1 d'octubre dl 2011 a can alzina... ja s'ha creat el foro de can alzineres 2011...Diuguem algo i podriem mantindre el contacte per anar parlant,,et sembla bee!!??? :-///: okkkk...
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 14, 2010 10:46 pm

Hola!!! Primer de tot benvinguda!! I felicitats per la boda!!

Porfin!!! Una Octubrera!!!!

Et comento, les 32 pagines que te el post son de gent que es casa a ca n'alzina, aqui pots demanar el que vulguis que totes t'ajudarem!! Jo no em caso a Ca n'alzina, simplement no sé on em caso, peró dissabte vaig anar a veure Ca n'alzina i trobo un lloc súper especial...

A mi aquest foro m'encanta sempre hi ha algu per ajudar'te. Si tens qualsevol dubte, ho dius!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Pampita » dc. jul. 14, 2010 11:22 pm

Hola Mari (MJM) Graciés per donarme la benvingudaaa!!! i la enhorabona jakjakajajaa ....a veure si us decidiu vosaltres també!! Gracies per guiarme, jo sóc d'Igualada pero fa 4 anys que visc a Fraga amb el novio ell es d'alli i voliem celebrar la boda a Igualada, quan vam coneixer Ca n'Alzina ens vam enamorar...que bonic, super xulu i les vistes molt wapes... es un espai diferent i molt acollidor, ens va encantar!!! Espero que també coincidiu com nosaltres quan el visiteuuu!!!! ja m'explicaras! Per cert d'on ets? a i una question que no ve al cas..jejeje com es fa per posar una imatge ( com de perfil com la teniu totes) jkajkjakjaka em fa vergonya i tot preguntar aixoo pero es que no ho trobo per cap puesto.... :-/ Doncs encantada i ens mantindrem en contacte OKKK... :-)ok:
Pampita

EntradaAutor: kasia25 » dj. jul. 15, 2010 9:12 am

benvinguda pampita!!!! aqui ja som unes quantes del 2011 i estem aqui per ajudar-nos entre totes!!! jo em caso el 24 de juny del 2011! i estic encantada del lloc, la veritat és que és preciós!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Pampita » dj. jul. 15, 2010 9:26 am

Hola Kasia que béee....m'encanta jkajkaajkaaa esta xulu aixo de coincidir en l'any del casament i també amb el restaurant...que be. Kasia a vosaltres us han dit quan fareu el tast perque no se si ho vaig entendre bé pero seria a principis d'any, cap el gener, pero a mi em sembla molt aviat... o potser que trucarien per acordar la data no sé..a vos us han dit algo?! Aquest blog no té chat en directe...o t'avisa si t'arriba un missatge?? m'heu de posar al dia una mica perque estic peix per aquest medi..jajajkajkaja :-/
Pampita

EntradaAutor: kasia25 » dj. jul. 15, 2010 2:09 pm

no t'avisa... has d'anar mirant.. doncs crec que el tast es a principic d'any... suposo que primer els dels primers mesos i després la resta... xo exacte no t'ho se dir!;) es poden enviar missatges privats si hi ha algun tema que no vols que llegeixi ningú, pk es veu que aqui hi han espies...
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 15, 2010 2:17 pm

Pampita per posar l'imatge crec que era anant a tauler de control de l'usuari i després a perfil, allà hi ha l'opció avatar :-)ok:
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. jul. 15, 2010 2:24 pm

aaahhh , és important que sàquigues que quant arribis als 100 missatges podras accedir a les comptes enrrera, que son post particulars xq cadascuna expliquem les nostres coses ...
DUNA_BCN

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. jul. 16, 2010 10:20 am

Pampita, jo sóc de Manresa. Volem un restaurant per la zona, peró primer volem veure uns quants avans de de decidir-nos per un en concret... Peró Ca N'alzina és un dels finalistes...

Tema tast del menu a nosaltres en va dir la Thaïs que normalment es fa gener-febrer perque són les dates més fluixes i es reserven els caps de setmana per anar fent tasts. Per nosaltres és molt d'hora fer-ho en aquesta data, pero quan ho fariem sinó? a juliol/l'agost amb tantes bodes no pot ser, setembre también hi ha bodes i crec que és massa just...

Tema avatar... com pots veure jo no tinc pk ni m'ho he mirat... pero ja t'ho ha explicat la Duna. Sisi, amb 100 missatges pots veure els nostres comptes enrera on expliquem tot el que anem fent, vestits, restaurants... I pel que es veu amb 500 accedeixes a la zona VIP!! XD
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. jul. 16, 2010 10:36 am

Pampita he obert un post d'Octubreras ja que tu también ets de l'octubre!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Pampita » dg. jul. 18, 2010 2:11 am

Mari (MJM) ha escrit:Pampita he obert un post d'Octubreras ja que tu también ets de l'octubre!!!

Queee wayyy Mari!!!!!!!!!!!!! m'agrada ara mateix aniré a veure si el trobo jejejee... Ja m'explicaras que ta ha anat aquest cap de setmana a veure la Casa de Ca n'Alsina eeee!!!! jiijjiii.... Espero que bee... Doncs referent a lo del tast, mira si es el sistema que tenen d'organització que hi farem! pero ho trobo una mica exagerat la data... no se. Nosaltres fem missa a Santa Maria, també es on jo vaig fer la comunió y m'encanta, es molt espectacular!!! com a Parroquia no te desperdici...jejee, pero bueno aixó es molt personal... La que ens van ensenyar de Rubió es una cucada també eeeh está molt bé, molt més intim..esta chula i si heu de fer civil allí ha de ser espectacular també..que way jjejee!!!!
Pampita

EntradaAutor: kel&Toni » dg. jul. 18, 2010 8:18 am

Hola Pampita!! Benvinguda i moltes felicitats!! Jo em caso el 24 d'abril i faré la cerimonia civil al jardí de ca n'alzina i m'han comentat que l'alcalde fa el casament molt divertit , i dir-te que una de les coses importants per nosaltres va ser poder tenir la opció d tenir un espai per fer la cerimonia per si plovia...perque ja saps que a l'abril esta la cosa xunga!!
Respecte el tast, es cert que es fan a principis d'any perque es quan no tenen casaments i es poden dedicar als nuvis. I que més...mmmm...no se...tu ves preguntant que ja t'anirem posant al dia!! ais...un petonet a les dmes eh!! : besito :
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. jul. 23, 2010 7:57 am

Bon dia guapeeeeess!!! : sol : >.-<: :-()-) : besito :
Kel estic amb tu, una de les millors coses que té Can Alzina es la Masia i la possibilitat de fer la ceremonia a l'interior, es preciosa :-))
la veritat, que si plou en el meu dia no em preocuparé gaire :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. jul. 23, 2010 10:36 am

Aquesta tarda-nit vaig a veure un complex turistic i dma l'últim restaurant que ens queda!! Aixó vol dir que diumenge ja sabrem si celebrerem la boda a Ca n'Alzina o no!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. jul. 23, 2010 10:41 am

Mari, ya nos diras alguna cosa !!! :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: Lanati » dt. jul. 27, 2010 6:23 pm

Nenes, aquest finde vaig a veure ca n'Alzina, i estic llegint en diferents foros coses que em preocupen. Pregunto: quina decoració entra en el preu del menú? La decoració de les taules es paga a part? Es que estic llegint moltes queixes sobre que no expliquen bé les coses i fins i tot enganyen en quant als preus finals (p.ex., de la cerimònia civil, que no és el meu cas). Em van enviar preus de menús, però no sé si refiar-me'n. A més, són del 2010, encara. Què em dieu? Merci, guapes!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 28, 2010 10:36 am

amunt!
Lanati

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 28, 2010 1:51 pm

Aixó de la decoració, no se que dir-te... no ho vaig concretar, peró són coses que has de parlar amb la Thaïs el dia que vagis a veure la masia, jo crec que per exemple les fundes de les cadires que són opcionals aniràn apart... A part dels menus ella et dona preus per la cerimónia civil i dj si no m'equivoco. I son preus tancats, que puji el preu del menu, normalment el que puja si ho tanques ara es l'IPC...

Lanati quan et cases?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Lanati » dc. jul. 28, 2010 3:22 pm

En principi, al setembre de 2011. Vaig passar per ca n'alzina el finde passat i em va semblar molt xul·la, però estic llegint coses que no m'agraden gaire. Per exemple, no estan coordinats amb l'ermita que tenen propera. Una noia deia que el mossen li va dir que es busqués capellà; que ell només casava a la gent del poble. I és clar, per a mi això és molt important. Altres restaurants et faciliten aquest tràmit. :-(
Lanati

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 10:49 am

Up!
Lanati