***SEPTIEMBRE 2010***

bodes 10!

Re: ***SEPTIEMBRE 2010***

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 14, 2010 2:14 pm

eba ha escrit:Ei Hola Crisx

Molt xules les sabates, de veritat. Les meves son unes lodi amb taló fi, també molt maques.... Les vaig anar a comprar

amb el meu xicot i li van agradar....jejeje.

Els anells també m'agraden, però nosaltres els hem fet més finetes i d'or groc i tenen com un gravat en la zona exterior...

Tu portaràs mitges? jo, pq m'han estat escalfant el cap..... i blanques i también una lliga...mare de deu si que aniré cargada
de coses aquell dia...jejeje :star::

Portaràs can can? La que em fa el vestit diu que tinc que portar el d'aro, però no ho veig molt clar...

sls
:-()-)

Hola, gràcies, les vaig veure i ja no vaig buscar més.
Els anells son més finets que els de la foto, intentaré penjar la foto original, ja els vam portar a gravar fa un mes i els tinc a casa esperant el gran dia :-))
Encara haig de acabar de rumiar el tema de les mitges, però les que tinc son de color carn, també portaré lliga, amb el llaç de color blau fosc, jo haig de portar can can per el tipus de vestit sinó la faldilla quedaria massa caiguda. :-)
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 14, 2010 6:50 pm

Crisxyz ha escrit:
Petita83 ha escrit:
Crisxyz!!!!
Quina bona pensada a nivell d'organització per la boda!!! Al final cumplireu el somni de moltes foreres que el dia de la boda duri més, tant com dos dies!!!

El sopar que fareu amb els amics a Barna que serà, més informal, de boda?

Gràcies, jeje.

Tot va sorgir com una idea esbojarrada meva per que tothom pogués estar o el dia del casament o després.

El sopar que farem a Barcelona serà com el dinar del dia del casament, m'explico: el restaurant es el Paradís Park de Santa Eulàlia de Ronçana, aquest restaurant te un gran valor sentimental per mi ja que hi vaig fer la comunió i moltes vegades havíem anat a dinar amb el meus pares i la meva germana, serà una manera de sentir el meu pare més a prop, el Carles i jo anirem vestits de nuvis, els amics hauran d'anar vestits per una boda i tindrem pastis i tot lo demés.

El gasto serà el mateix però en dies separats. >.-<: >.-<:

Quantes emocions que viureeeeeeeeeeeeu!!! Totes les bodes tenen uns sentiments importants darrere però la vostra té un component emocional súper foooooooooort, seran uns grans dies, cada un amb unes companyies, però segur que els recordareu amb moooooooooolt de carinyu

Un petó wapa!
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tinita » dc. jul. 14, 2010 7:35 pm

HOLA REINES SETEMBRERES!!!

QUE JA HO TENIM AQUIIIIIIIIII!!!!

Per cert ara que he vist les aliances, nosaltres encara no ens hem decidit...quin desastre!! :star::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 14, 2010 8:17 pm

Petita83 ha escrit:
Quantes emocions que viureeeeeeeeeeeeu!!! Totes les bodes tenen uns sentiments importants darrere però la vostra té un component emocional súper foooooooooort, seran uns grans dies, cada un amb unes companyies, però segur que els recordareu amb moooooooooolt de carinyu

Un petó wapa!

Moltes gràcies per les teves paraules Petita83.

El dia del casament no se, però ara ja tinc els sentiments a flor de pell ::love::
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 14, 2010 8:20 pm

Tinita ha escrit:HOLA REINES SETEMBRERES!!!

Per cert ara que he vist les aliances, nosaltres encara no ens hem decidit...quin desastre!! :star::

Hola Tinita, tu tranqui que nosaltres vam fer al revés primer les aliances i després tot lo demés, jeje.

La veritat es que al principi el tema de les aliances no era pas per casar-nos sinó com una mena de compromís entre ell i jo i després amb el temps ja es veuria, però la cosa s'ha sortit de mare i ara no hi ha marxa enrera :-))

Tot plegat cada dia em fa més il•lusió >.-<: >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. jul. 15, 2010 7:16 am

hola a totes!!
el problema que tenim les que ens casem el setembre i més al principi que a molts llocs a l'agost tanquen i no podem fer res. nosaltres al març ja vem comprar les aliances, els detalls al abril, jo el vestit només em falta la ultima prova que serà una semana abans del casament.

les sabates meves también son lodis amb talo de 9 cm, no se com m'aguantaré!!! ja me comprat unes de planes xk si no no podré.

nose vosaltres pero jo estic nerviosa i encara queda mes d'1 mes i mig!! i ja no paro de pensar en tot!!

m'agradaria si alguna es casa com jo per lo civil, com farà l'enllaç per fer alguna cosa especial. em casa en el ajuntament i tampoc es que sigui un lloc gaire maco i tampoc es pot tocar gaire només podem posar flors, musica de cd. i voldria fero molt especial.

Espero k us vagi tot mb mb mb!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: eba » dj. jul. 15, 2010 7:37 pm

Hola nuriaisaac,

Jo també em caso pel civil. En el meu cas l'ajuntament té un encant especial. És un poblet sobre una muntanya....tot de pedra i al costat d'aquest hi ha una esglèsia molt maca!!!! La decoració......alguna cosa original, no vull el tipic centre de flors....
He pensat en fulles grans per sobre la taula..espelmes ...amb alguna flor...

Jo de moment no estic gens nerviosa, però imagino que el dia abans si.

L' unic que encara no he mirat es on anar de lluna de mel....

Bueno, ja ens queda molt poc.....Ja ho tens tot????
Per cert, quin dia et cases?

sls :-()-)
eba

Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. jul. 15, 2010 8:19 pm

hola, ens casem el 4 de setembre, si ja ho tinc tot, ara dintre de 15 dies vaig a la peluquera, aquest cap de setmana la prova del menu.

el nostre ajuntament es un edifici com qualsevol i aixo es el que em ralla una mica, i ens casen a la sala de plens, que es tot de fusta per sort i crec que l'adornaré amb flors perque tampoc ens deixen fer gaire, pero flors si.

tu com ho portes? i l'ordre de la ceremonia com ho faras?
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: eba » dj. jul. 15, 2010 8:50 pm

hola,

Jo de moment ho porto.....jeje. La prova del menú ja la vam fer i ja ho tinc triat, els anells ahir els vaig anar a buscar,
la prova de pentinat ja la vaig fer. Em falta la segona prova del vestit que la faré el 24 d'agost.
sabates ( también són lodi), ram, picardies i tocat tot triat. el regals dels convidats, amigues i mares también.

I respecte l'ordre de la ceremonia...no he pensat, tenim que anar a parlar amb l'alcalde. Es veu que es un sr molt simpatic i caxondo....La
mev amiga va aanar a una boda fa poc i diu que va fer la ceremonia molt divertida. Aviam......

I tu quin ordre seguiras......

sls
eba

Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

EntradaAutor: Ilu » dj. jul. 15, 2010 10:58 pm

Hola noies!!

Això ja està en marxa!

Nosaltres també ens casem pel civil i l'ordre més o menys el mateix de tota la vida l'únic que posarem caçons xules, llegiran 2 persones i cantarà la meva tieta.

Avui m'he fet la primera prova del vestit i a finals de mes hi tornaré anar perquè me'l posin a mida. Avui no tenia el can-can i no me les han pogut agafar.
També he encarregat els detalls dels convidats i he comprat els novis per regalar als amics.

Em falta saber el pentinat que portaré i aconseguir un collaret de cymbeline que surt a la portada i n'estic enamorada!

Ah! també em falta repartir les invitacions, ho farem a final de mes que tenim vacances!

I per la resta crec que ja està!!!

No estic nerviosa però el meu cap no para de donar voltes sobre el tema!!

QUE GUAY, JA QUEDA MOLT POC!!!!!!!!!! :-):-):-):
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 15, 2010 11:51 pm

Tinita ha escrit:HOLA REINES SETEMBRERES!!!

: sgra : : sgra : : sgra : : sgra : NO EM SIGUIS SOPONCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : sgra : : sgra : : sgra : : sgra :

Encara no heu escollit les alianceeeeeeeeeeeeeeees???

Qui et va matriculaaaaaaaaaar jajajajajajajajaja nenaaaaaaaaaa, que ens plantem a l'agost en reeeeeeeeeeees, aish que us vec intercanviant anelles d'aquelles dels cheetos XDDDDDDDDDDDDD ¬¬ això, sí, no te la podràs menjar fins que tingueu les aliances bones, eh! >.-<: >.-<: >.-<:

Fora conyes, nosaltres ho vam fer a principis de Juny perquè els joiers ens van emparanoiar que trigarien molt que si patatim patatam...i 20 dies després ens trucaven que ja les podíem anar a buscar...¬¬ i per això tanta presa??? Els hagués matat, però miro la part positiva, ens vam estalviar l'increment del 2% de l'IVA :-/

De totes formes, mireu a veure no tingueu follon pel fet d'estar Agost pel mig.

Un petonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaàs :-()-)

I ja ens aniràs explicant si toca posar Cheetos o no (jijijijijiji)
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: neus29 » dv. jul. 16, 2010 12:14 pm

nuriaisaac ha escrit:hola a totes!!
el problema que tenim les que ens casem el setembre i més al principi que a molts llocs a l'agost tanquen i no podem fer res. nosaltres al març ja vem comprar les aliances, els detalls al abril, jo el vestit només em falta la ultima prova que serà una semana abans del casament.

les sabates meves también son lodis amb talo de 9 cm, no se com m'aguantaré!!! ja me comprat unes de planes xk si no no podré.

nose vosaltres pero jo estic nerviosa i encara queda mes d'1 mes i mig!! i ja no paro de pensar en tot!!

m'agradaria si alguna es casa com jo per lo civil, com farà l'enllaç per fer alguna cosa especial. em casa en el ajuntament i tampoc es que sigui un lloc gaire maco i tampoc es pot tocar gaire només podem posar flors, musica de cd. i voldria fero molt especial.

Espero k us vagi tot mb mb mb!!!

hola¡¡¡¡¡ ke tal? som compis de dia, jo tambe em caso el dia 4 de setembre, pero ens casem per la esglesia, jo el dilluns ja vaig fer la prova de maquillatje i de pentinat perke al agost tanquen la perruqueria on vaig. la prova de menu la vem fer al març .
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 20, 2010 7:31 am

HOLA, nosaltres els anells els vem comprar fa 4 mesos i vem tenir sort pk al cap de 2 setmanes d'anar-los a comprar, l'or havia pujat i ens costarien 200€ més.
jo avui ja tinc tots els detalls que donaré.
Vosaltres que fareu?
jo donaré un boligraf gravat amb els nostres noms pels homes, per les dones un clauer amb bomobons i a part la foto que ens farem al sortir del ajuntament.

ahir vaig anar a per les mitjes al cortingles i em vaig comprar une worlof o algu aixi em van costar 26 euros, pero son les millor, xk jo tinc una mica de cuixa, tinc una 44 de pantalo i totes m'apretaven del lliguero i aquesta casa es alemana i van super super bé!!!

les que us caseu per el ajuntament li direu algu k llegeixi, i si es k si tipus que? un poema?....

espero k us vagi tot mb.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. jul. 20, 2010 8:42 am

Holaaaaaaaaaa!!!

Que estrés chicas... esto se acerca y yo cada vez llevo peor los nervios... jajaja Acabaré por no poder mover el cuello de los nervios que se ponen ahí! :star:: :star:: :star::

A mi me faltan los zapatos, la ropa interior, detalles de muejres y cosas varias...

La semana que viene tenemos prueba de menú y las alianzas ya están pedidas y tienen que estar apunto de llamarnos para decirnos que están listas ::love::
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 9:36 am

AnNy-JoSe ha escrit:Holaaaaaaaaaa!!!

Que estrés chicas... esto se acerca y yo cada vez llevo peor los nervios... jajaja Acabaré por no poder mover el cuello de los nervios que se ponen ahí! :star:: :star:: :star::

A mi me faltan los zapatos, la ropa interior, detalles de muejres y cosas varias...

La semana que viene tenemos prueba de menú y las alianzas ya están pedidas y tienen que estar apunto de llamarnos para decirnos que están listas ::love::

Tens raó, son tantes coses que no donem l'abast.

Jo gairebé ho tinc tot, però segur que sempre falta alguna coseta d’última hora.

Hola nuriaisaac, en principi nosaltres no tindrem musica al jutjat, on si la tindrem serà a la cerimònia al restaurant, el mestre de cerimònies serà el meu cunyat que també serà el padrí (pobre quina feinada, jeje), és molt divertit i se que ens farà un text al seu estil, la gent flipara :-///:
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 20, 2010 1:21 pm

hola, nosaltres es veu ke el k ens casa (alcalde) altres vegades ja a posat algu de música en cd, a part posare algunes flors, a la sala on ens casem i caven unes 70 persones, encara q son 100 persones.
despres en el convit em encarregat un music xk toqui.
ara tinc el dubte de si dirli a algu si llegeixi alguna cosa o només fer la cerimonia pim pam i despres ja de festa. k fareu vosaltres?
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 1:53 pm

En principi no farem cap lectura a més de la que faci el meu cunyat, nosaltres no tindrem músic ni dj (massa gasto), el que si que tindrem es musica per els plats, pastis i regals mares, i alguna sorpresa que entre la meva germana i el meu novio estan conspirant ::love::
Crisxyz

EntradaAutor: neus29 » dt. jul. 20, 2010 6:53 pm

hola wapes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ com hu porteu? ke poquet ens keda eh.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Clairevili » dt. jul. 20, 2010 7:13 pm

Hola noies...
no tinc perdó!
porto temps pel foro i encara no havia entrat a aquest post!
Em caso el 25 de setembre a l'esglesia santa Maria de Mataró i fem el convit al restaurant Alvariño >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: neus29 » dt. jul. 20, 2010 7:41 pm

Clairevili ha escrit:Hola noies...
no tinc perdó!
porto temps pel foro i encara no havia entrat a aquest post!
Em caso el 25 de setembre a l'esglesia santa Maria de Mataró i fem el convit al restaurant Alvariño >.-<: >.-<:

hola clara¡¡¡¡¡¡ com portes els preparatius? jo la setmana pasada vaig fer prova de pentinat, mnaquillatje i vestit, tambe hem fet el pre boda, ens el van fer al estudi, va ser molt divertit
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants