txellgodayol ha escrit:Maricris a en Paco li anira genial ja veuras!!1
Que ha fet le cosina de satanas aquest cop??
Jo si puc plegar aviat avui, anirem un ratet a la platja. I dema a Vic.
aix! és veritat a per els mobles!!! quina il.lusió! quan te la vegis tota muntada ja voràs quin goig fa!!!
pues si us ho explico.... el dissabte passat (que jo estaba per barna) el paco i el seu germà s'en van a pescar, cosa rara que ella el deixés anar a pescar amb el paco, però bueno, van a pescar tota la nit i el paco li diu al seu germà que està intentant q de cara al viatje de mèxic convencem a mi per tenir un fill (cosa que veo peluda pq jo de moment no em vec preparada i ell ho sap però segueix insistint a cada conversa que tenim...) total, que li diu això que ell es mor de ganes de tenir un fill i que li costa convencent-se'm molt i que a mèxic serà la definitiva i bla bla bla... i es queda la conversa allà.
Pues el meu cunyat es veu que li comenta a la meva cunyada i ella automaticament (quan fa meeeeesos que dormen fins hi tot separats) li diu que ella també vol un altre fill pq no acaba de ser feliç i que necessita un altre filll!!!! ESTA COM UNA CABRA BOJA LA MALA-PUTTA!!!!
és super gelosa de tot de lo nostre i es capaç de quedar-se embarassada per ser el centro del l'univers!! pues ahir la meva sogra em ve casi plorant en plan: - me han dejado destrozada pq ara la "señora" dice que quiere tener otro hijo y que van hacer y de que le daran de comer y pq lo hace y pq es asi!! si ni quiere a la hija que tiene...!! ´- clar, la meva sogra NO ENTÉN res!!! i a mi no em dóna la gana d'explicar-li el pq s'ha emperrat en quedar-se prenyada pq només es per enveja de que jo m'hi pugui quedar!!! jo flipo!!!
I a mi aquestes coses em senten fatal... nosé que fer, ahir a la tarda ja em vaig rallar el cap pero es que aquest matí ja no he pogut mes i m'he fotut a plorar de tal manera... pq la meva sogra li ha taladrat el cap al paco amb lo mateix...
Sé que hauria de passar completament d'ells però és que les envejes de mala fe em reventen per dins...
pues això es lo que ha fet...ho sento pel rollazoooo