nur_jor ha escrit:Hole!!!!
Ja som aqui!! Ja hem arribat!!! Som els mateixos que hem marxat!! jajaja!!! Ai ai ais.... :D
Com anem ninetes? Que tal?? M'he de posar al dia de moltes coses!!!
Vam arribar ahir per la tarda, i per la nit van venir uns amics a casa a veure el partit, i vam anar a dormir a les tantes despres de més de 30 hores sense dormir gens!! El viatge de tornada va ser una pallissa... No vaig poder dormir gens a l'avió!! Se'm va fer etern!!! I a més a més vam haver de fer escala a Madrid... Quin dia ahir... prrfff
Però ja està! Ja som aqui!! I avui hem dormit fins a les tantes i per la tarda ens l'hem passat comprant!! Habíem d'omplir la nevera!!! Que la teniem buida!! jejeje!!
I ara al vespre despres de sopar hem instalat internet!! Per fi internet al nostre piset!!! Hem fet feina avui eh... Però tenim el pis fet un desastre!!! Uf uf...
Demà no em podre conectar potser, perque aniré al poble a buscar les meves coses, i ja ens hi passarem tot lo dia. Tindré més feina demà!
Que tal tot per aqui?? Com esteu??
Com van anar les bodes de les nostres ninetes Elxa i Papallona?? Quines ganes de veure les fotillos de les reporteres de primera!! jejeje! Quina llàstima no haver pogut ser-hi!!! La Elxa ja està de viatge, i la Papallona ja ha marxat??
Giss!! La siguiente, eh!!!!! Que fort! És impressionant com van caient totes!!
I les demés que tal?? A veure quan hi ha quedada, que tinc ganes de veure-us!!!!!!
M'és impossible posar-me al dia de tot avui. És tardissim i m'en vaig a mimir ja que demà ens hem de llevar d'hora per anar al poble. En quan pugui prometo que em poso al dia de tot!!!!!
Un petonet per les ninetes més guapes del món!!! Muas!!!!
NINETAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Com estàs?????????????? com ha anat?????? que la riviera maya?????????? i NY???????? com us ha anat per allí..........quin temps us va fer al final a la RM???????????? heu estat bé a l'hotelet????
i la nova vida de casada?????????? ja estàs a caseta teva???????????
que fuerte que fuerte............me n'alegro moooooooooooolt!!!!!!!! i siiiiiiiiiiiii ens hem de veure eeeeeeeee!!!! però jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! MOLT BÉEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
ara a disfrutar de tot el que heu fet i tot el que us queda per fer ara juntets!!!!!!!!!!
MOOOOOOOOOOOLTS PATUNEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!

Perdoneu no haver-me passat aquests dies pel foro, però vaig de culet!! Sort que el meu maridet (que raro sona!!!) m'ajuda molt!!!