"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 16, 2010 1:30 pm

laiac ha escrit:NURRRRRRRR!!!!!!!!!!! sort de tu!!!!!!!!!!!!

a mi em sap greu, aquesta tarda operen al meu nebodet i després marxem corrents cap a Calanda........així que no tornem fins al diumenge, i res de res, no puc quedar!!!!!! i la resta.......pos nu sé!!!!!!

Aiixxx que ja plegooooooo, tinc una ganaaaaaaa!!!!!!

MOLTS PATUNETS PRECIOSAAAA!!!

Ei no passa res! Ja ens veiem a la tornada guapa!!!

Operen al teu nebot? que ha passat? És algo greu? Espero que no i que tot vagi molt bé!!!

Que vagi tot molt bé per Calanda! I oju amb la calor!!! Disfruteu el finde!!!!!!!! :-)ok:
Petonets!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dv. jul. 16, 2010 8:47 pm

Hola ninetes!!!

Oficialment ja sóc una dona casada!!! avui hem anat a signar amb els testimonis, i si si Laiac, també amb anells però ara ens els hem tret per dissabte que ve.
Bueno, a vista de la llei estem casats però per mi el gran dia és la setmana que ve.
Encara tinc una setmana per acabar d'enllestir coses.

Laiac, com va la panxulina?

Tara, felicidades!!! 6 meses ya! como pasa el tiempo!!! hareis algo especial?

Nur, així que de mudances... bueno, un cop estigui tot ja veuràs quina tranquilitat juntets al vostre piset! jejeje

Les demés on sou? molts petonets per totes!!!

Demà fem la despe i la setmana que ve a tope amb els últims preparatius.
Tinc ganes de veure-us...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. jul. 17, 2010 9:46 am

Hola ninetes!

Pero on sou?? Que us esteu torrant totes a la platgeta o que? On pareu?!

De quedada res, oi? Ais... i jo que tenia ganes de veure'us!!!!! Jops!! weno, a la pròxima si, eh! :-)ok:

Laiac, que vagi molt bé el finde!

Giss, ja estàs oficialment casada? Enhorabona!! Vinga, un regalet de boda http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=50&t=21962 ara ja ens podràs explicar cosetes, eh!

Tara, com va anar ahir la celebració del mig anyet?

A les altres, que tal tot? Un petonet molt gran!!!!!

Bon cap de setmana!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 17, 2010 9:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » ds. jul. 17, 2010 9:47 am

Nenes... com passa el temps!!
El meu marcador diu que ja han passat 3 setmanes!! Uf... quina llàstima!!
Petonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. jul. 17, 2010 9:57 am

Bones a totesss!!!!!!

Per fi dissabte!!!!! jejejeje....com esteu?? veig que no hi ha gaire moviment....bé es nota que és estiu!!!! Com es presenta el finde??

Laiac....que vagi bé el finde...a relaxar-se!!!!!

Nur...de mudances??? buffff quin pal, no??? però bé quan ho tingueu tot situat i vosaltres instal.lats...ja veurás que bé!!!!!

Giss...felicidades..ja estás casada!!!! ahora entonces ya tienes vacaciones en el curro para ir preparando cosillas esta semana, no???...representa que te las dan cuando te casas...Ale...a aprovecha estos días!!!!

Tara....felicitats pels 6 mesets???? com passa el temps!

Doncs jo ninetes...avui tenim festa!!!! i dic festa pq aquesta nit marxo amb les amigues a fer el comiat!!!! però el comiat del viatge!!!! anem a sopar i després cap a Salou!!!! així que ara farem cosetes i després a fotrem una graaaaaaaaaaaaaannnnn siesta!!!!!! jejejejej ésk sinó no aguantoooo!!!

Doncs no res...que passeu un super finde!!!! i no us canseu mollltttt!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dg. jul. 18, 2010 12:36 am

Ninetessssssssssssssss
estic vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NY una passada!!!! em queden dema diumenge i dilluns matiiiiiiiiiiiiiiiii jopssssssssssssssssssssssssss

laiac ja menjaras formatget i tantttttttttttttttt
tara felicitatssssssssssss 6 mesosssssssssssssssss
Giss avui has firmatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!
Nur aixi que RM de conya uoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
happiiiiiiiiiiiii com ha anat el comiat per salou

Elxa, torsaeann tot ok??????????????????

un petonet avu anem al 230 un club que està a la 20 o 30 planta d'un edifici anem amb una parella de BCN i una altra de Madrid!!

bueno tinc mooooooooooooooooooooltes fotus per ensenyar-vos!!!

us trobo a Faltarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 18, 2010 11:06 am

Huoleeeeeeeeeeeeeeeeee
què tal???

Papallona!!! què guay saber de tu!!! disfruta dels dies que et queden! ja ens explicaràs!!!

Laiac, que vagi bé per Calanda!

Nur, gràcies per la pre-crónica! ets un solete! : sol :

Happi, siii!!! ahora tengo tiempo de preparar cositas! que aún me quedan alguna eh? jejeje
El martes os pongo al dia!

les demés què tal? espero que estigueu bé!

Ahir vam fer la despe! ens ho vam passar de conya! ja veureu fotos!

Bueno guapis, anem parlant.

Un petonet molt gran!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dl. jul. 19, 2010 7:26 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Hola guapes aquest finde desconneccio total, divendres vam fer soparet romantic al piset, va anar molt be i dissabte vam anar a passar el dia al Delta a torrar-nos a la platgeta i diumenge dia de piscina, dinar familiar i festa d'aniversari sorpresa per la tarda, aixi que completet!

Nur, nena tranquila jo despres de força temps encara tinc una habitacio dels horrors!

Laiac, que tal el teu nebodet i la fabeta???????????

Sra. Gis, ya lo tienes todo preparado???

Papallona, guapa que be que t'en enrecordis de nosaltres!!!!!!!!!!!! si, siiii volem fotos!!!!!!!!!!!

Elxa, cuando vuelves??????????

Petons a totes, vaig a fer alguna coseta, quina peresa que fan els dilluns!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 19, 2010 7:45 am

NINETES!!!!!!!!!!

buf buf....ahir després de la riera vaig entrar, vaig començar a escriure i després se'm va desconectar el portatil i ho vaig perdre tot..............seria l'emoció de la RIERA....queeeeeeeeeeeee fuerteeeeeeee!!!!!!

Com ha anat el finde???????? jo amb els amics del poble.......ja vam donar la noticia a tothom....o sigui que crec que ja és del tot oficial....bé, avui li haig de dir al meu jefe, que pobrissó, encara no he dit res....jijijiji i la bajoqueta pos segueix donant pel culete....tinc una angúnia i un malestar que......................quina ràbia!!!! però que hi farem....ahir em marejava i tot!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAAA...................preciosaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que fortttttttttttt, que bunic que deu ser tot no??????????? NY ohhhhhhhhhhh quines vistes deu haver desde tot arreu........i marxau JA a la riviera maya no?????????????? iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: !!!! jo també vull!!!!

TARA..............anda que no.....que guaiiiiii, quina celebració, i quin finde més completet..............espero que anés molt bé el soparet romàntic!!!!!

És veritat SRA.GISS............ara ja ets senyora de.....jijijijij però això això.....fins dissabte no és celebració total!!!!!

Ninetes, comença la setmana, la meva última de feina.................i estic ja estressadiiiiiiiiiiiiissima amb tot el que haig de fer!!!!!!!!!!!!!!bufffffffffffffffffff!!!!!!!!

Patuneeeeeeeets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. jul. 19, 2010 8:31 am

Bon dia a totes!!!

Com es presenta aquesta setmana? per moltes la última abans de començar vacancetes...Encara que a veure si millora el temps, no? que avui és un dia que sembla no farà gaire sol!!! : sol :

Que passeu un bon dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dl. jul. 19, 2010 9:46 am

Holaaaaaaaaaa!!!!

com esteu??? comencem setmana! la meva completita... jejej eperò dissabte em caso!!!! yupiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Laiac, què guay, ara ja és oficial que estàs embarassada! que xuli el marcador!!!

Tara, vaya finde! has estado entretenida eh? te lo has tenido que pasar genial no? Pues si... ya soy señora de... jejeje però hasta el sábado no termina de ser oficial para mi!
Y preparado... bueno, faltan cosas de última hora! pero bueno, aun hay tiempo...

Torsaeann, on ets???

Nur, ja has acabat d'arreglar el piset?

Elxa, ya te queda poco!!!

Papallona! ara Riviera!!! posa't negra!!!

Estiu, per on pares?

Happi, preparada para tus super vacaciones? aix si... hoy está nublado... espero que el sábado haga sol!!!
Laiac, per si de cas... tu tens el paraigües blanc???

Bueno nenes, vaig a fer coses... Un petonet per totes!

Ah! i a veure si us passeu per la meva pre-crónica jo... :-/
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 19, 2010 2:25 pm

Boneeeeeeeessssssss!!!! Com va aquest dilluns mig tapadot?? Però amb molta calor, ehhhh!!!! Uf... : sol :

Sembla que avui està animadillo això!!!

Papallona, que guai tenir noticies teves des de les ameriques!!! Que tal tot?? ais... que xulo! Disfruta-ho!!!

Laiac, quin marcador tan xulo!! Així que ara ja és totalment oficial!!! I el teu jefe? jijiji!!!

Tara, aquest finde completo, no?? Que guai! Tot això fa estiu!!

Giss, setmana estressant a la vista? disfruta-la com puguis nena, que això només passa un cop!!

Happi, que tal la despe del dissabte?

Avui el meu nen ha començat a treballar... Ja han passat 3 setmanes de la boda! Que fort... Li feia una peresa... pobret!!! Ara aprofitaré per endreçar bosses i bosses! Que ahir vam anar al poble, i vaig aprofitar per baixar més fato!! Al final acabaré sortint del pis perque no hi cabré! jajaja!! Com pot ser que arribi a tenir tants trastos?????? I encara me'n queden per baixar, eh!! Ara posaré el meu ordenador aqui a l'estudi, que aquests dies he estat escribint des del portatil del meu nen. A veure si m'aclaro amb tants cables!! Amb una mica de sort i de paciència quan em torni a conectar ho faré des del meu pc!!

Bé xiques, ens anem veient!! Muaks!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 19, 2010 4:06 pm

Ninetes!!!!!!!!!

calor???????' buffff he engegat l'aire perque no he pogut ni fer la migdiada...........quin rotllo..tot i que aviat ja marxo de casa així que a patir-ne una mica més..........però haig de comprar fruitaaaaaaa, no puc sobreviure sense ella!!!!!! >.-<: >.-<:

Eiiiiiiiiiii GISSSSSSS, ESTIUUUUUUU tenieu la vostra despe aquest finde???????????com va anar....???teniu fotos???????

Que guai Nur ja estar a acaseta teva però no???????? i si si, més de 3 setmanes, quan tornes a treballar tot torna a la normalitat!!!!! nosaltres la setmana vinent celebrem l'anyet!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiii i de relax al termes!!!! :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* !!!!! aaaaaaaa i el meu jefe molt bé...no ha fet cap cara rara, no deu se gaire conscient de la feina que ve...jijjiji

Bé ninetes...........demà al matí tinc reunions a tgn i ja no niré a la feina, per això que fins al migdia no em conectaré!!!a veure aquesta nit!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 19, 2010 9:06 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!

calor???????' buffff he engegat l'aire perque no he pogut ni fer la migdiada...........quin rotllo..tot i que aviat ja marxo de casa així que a patir-ne una mica més..........però haig de comprar fruitaaaaaaa, no puc sobreviure sense ella!!!!!! >.-<: >.-<:

Eiiiiiiiiiii GISSSSSSS, ESTIUUUUUUU tenieu la vostra despe aquest finde???????????com va anar....???teniu fotos???????

Que guai Nur ja estar a acaseta teva però no???????? i si si, més de 3 setmanes, quan tornes a treballar tot torna a la normalitat!!!!! nosaltres la setmana vinent celebrem l'anyet!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiii i de relax al termes!!!! :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* !!!!! aaaaaaaa i el meu jefe molt bé...no ha fet cap cara rara, no deu se gaire conscient de la feina que ve...jijjiji

Bé ninetes...........demà al matí tinc reunions a tgn i ja no niré a la feina, per això que fins al migdia no em conectaré!!!a veure aquesta nit!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!

Nenes... aquesta calor és massa!! dormir?? resulta gairebé impossible!! uf uf...

Si que està guai estar a casa meva ja! Ja en teniem ganes! jeje!! Lo que a mi sempre m'agrada queixar-me de tot!! Ja des de petita! De sempre!! Sino em queixo per algo és que em trobo malament o algo em passa... jajajaja!!!

Nena!! es veritat... en menys de 15 dies ja celebres l'any de casada!!! Que guai que ho celebreu al termes!! Ja vau sentir al meu mossen, va dir que cada any s'ha de celebrar l'aniversari... mira, pot ser com vulgui aquest bon home, però en això tenia tota la raó! Doncs apa! A celebrar-ho s'ha dit!!

Weno, doncs ara amb el jefe... ara ja si que es oficial del tot!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. jul. 20, 2010 7:35 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ja tenim el dimarts aqui!!!!!!!!!!!!!! i aquesta nit despe!!!!!!!!!

Nur, si que te rao, s'ha de celebrar sigui com sigui!!!!!!!ja tens mes organitzadet el pis????? es un pal i a sobre amb aquesta calor.....anims!

Laiac, nena no t'estressis eh!!!!!!!!! aquest mati, tantes reunions!

Estiu nena!!!!!!!!!!!!! on ets?????????????????????

Bueno vaig a fer alguna coseta, parlem despres!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 20, 2010 11:39 am

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ja tenim el dimarts aqui!!!!!!!!!!!!!! i aquesta nit despe!!!!!!!!!

Nur, si que te rao, s'ha de celebrar sigui com sigui!!!!!!!ja tens mes organitzadet el pis????? es un pal i a sobre amb aquesta calor.....anims!

Laiac, nena no t'estressis eh!!!!!!!!! aquest mati, tantes reunions!

Estiu nena!!!!!!!!!!!!! on ets?????????????????????

Bueno vaig a fer alguna coseta, parlem despres!

Hole!!

Bon dia!! Això va que vola!! Avui festa!! jejeje!! Ja tinc el provolone a punt!! Ñam ñam!!

El pis organitzat??... ves... diguem que tinc les bosses totes organitzades en un racó per no veure-les, jajajaja!!! Però res, poquet a poquet es va fent...

Com va el dimarts?

Ens veiem al vespre guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 20, 2010 11:41 am

I les altres? On esteu?

Laiac, no te'ns estressis aquest matí!!! Ànims!!

Petonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. jul. 20, 2010 12:30 pm

Bon dia! ara que tinc una estoneta entro!!

Que tal es presenta el dimarts???? molta caloreta, veritat????? massa i tot...quina mala nit que he passat avui...no he clucat l'ull!!!! sort que m'han dit que al meu próxim destí refresca una miqueta....

Nur...com va la organització de la casa??? no he tingut temps de contestar mails....però tranqui per les bossetes d'organça que avui ho enllestim...jejejeje. Hi ha canvi a quan vius amb els pares a quan estem soletes, no???? jo también ho vaig notar pero molt ehhh!!!! però aixóo entra dins de la nova etapa, no??? jejejejje...és qüestió de temps!!!!

Giss... como van los últimos preparativos??? veo que ajetreada...ánimos que la semana que viene estarás de relax total. La fiesta el sábado?? genial....demasiado...me reí com hacía tiempo que no reía y encima llegando a las 7 de la mñn a casa....voy toda la semana petaada.....no estoy acostumbrada a esto!!!

Avui despe...al final puc venir...vindré una estoneta i llestos...i res...el dissabte teniu boda, no??? la 1ª boda del bodatour que em perdo...però deixo clar que, no es pq vulgui...sinó que hi han altres deures a fer....és lo que toca!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 21, 2010 7:45 am

Bon dia pel dematí!!!!!!!!!!!!!

quina son............un dia més.................quina son................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........i avui me'n salvo d'anar a tgn, però avui, reunió aquí, i demà a tgn!!!!! iupiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

I jo que ja m'estresso, només tindré dissabte a la nit i diumenge, per fer les maletes, preparar el mejar per pendre, netejar tot el cotxe, anar a despedir-me de la family........i a sobre, el meu nen treballant fins a últim moment!!!!!!!! que a les 19 marxeeeeeeeeeeemmmmmmm...........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............mes estoy estressando!!!!!!!!! a sobre, divendres sopar amb uns amics, i ho haig d'arreglar tot, i dissabte BODAAAAAAAAAAAAAAAAA.............. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* acabará amb les meves forces!!!!!!!!!!!!!

Com va el matí nenes!!!!!!!!!!!! la majoria sense treballar segur que molt bé pendones!!!!!! però vaja, em queden 3 dies i FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : ban : : ban : : ban : : ban : : sol : : sol : : sol : i cap a MENORCAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixxxxxxxxxxxxxx avui torna l'elxa no???????????????? sort que la tindrem aquí.....sinó el dissabte seríem el TRIO calatrava!!!!!!!Jijijijijijij

Au ninetes guapes............UN PATUNET MOLT GROS!!!!! que passeu un bon dimecres!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. jul. 21, 2010 9:05 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui encara que no ho sembli he matinat eh!!!!!!!!!! el que passa es que no se que passa amb
el servidor que no va massa fi i fins ara res de res!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena nomes de llegir tot el que has de fer aquest finde jo tambe m'estresso!!!!! quina feinada!
Si necessites un cop de ma ja ho saps!!!!!!!!!!!!!!

Nur, encara deus estar al llit!

Elxa, ya estais por aqui?????????????? mi marido esta deseando hablar con el tuyo!!!!! cosas de hombres
imagino!

Bueno marxo que encara he d'esmorzar i tinc cosetes a fer, no com d'altres que estan de vacances!!!
Jo tambe en vulllllllllllllllllllllllll!
Parlem mes tard!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants