Detallets convidats

un gran any!

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 02, 2010 12:53 pm

Seguramente no llega a los 10€, lo he dicho por redondear, como la invitación y algunos detalles complementarios de la boda también los hago yo... pues eso. Al final nos decidimos por algo que en el momento en que lo acordamos no estaba tan visto (y de momento en ninguna de las bodas que hemos ido en los últimos tiempos lo hemos visto):
Para los hombres: miniaturas de licor. Cardhú de 12 años.
Para las mujeres: miniaturas de perfume. W Platino de Roberto Verino.
Pensamos que era mejor algo que se viera más o menos del mismo nivel de precio, que no se viera una cosa más cara o barata que otra. Además es útil y nos parece que de buen gusto.
Para los niños: tazas pizarra y chuches en una bolsita de fieltro hecha por mí.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Nelbba » dv. jul. 02, 2010 1:05 pm

La verda que lo de la idea del licor en miniatura es algo que tambien barajamos, es que aun no lo tenemos decidio la verdad jejeje.
Pero los dos me parecen muy buena idea la verdad ^^ y nada visto, o almenos yo no jejeje.

Pues yo para los niños no lo se la verdad, vi lo de las tazas esas pero nose nose, soy tan indecisa jejejej
18 de Junio de 2011
Nelbba
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dv. jul. 02, 2010 2:34 pm

Hola, hace unos meses estuve en una boda en la que los detalles para los hombres eran unas botellitas de licor tamaño mini, es un buen detalle.

Yo quería hacer los de los puritos con filtro y aromas de vainilla, mango, etc, pero al final mi novio ha decidido que sean los típicos puros con la anilla que lleva los nombres de los novios :star::

Bueno, puesto que lo demás lo he decidido yo tampoco esta mal, jeje.
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 2:54 pm

Pues yo opto por los regalos no sexistas, es decir, o regalar a hombres y mujeres lo mismo o parecido. Por ejemplo, me gusta regalar miniaturas de licor a unos y de perfume a otros, o de martini blanco a unos y negro a otros, son cosas del mismo estilo. He ido a bodas que regalaban cosas muy distintas y a mi no me gusta. Por ejemplo, vino para ellos y jabón para ellas (huelo mal acaso?), vino para ellos y set de manicura para ellas (...) no se, habrá gustos para todos pero yo intentaré ser lo más equitativa posible. ¿Que os parece unos chocolates?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 12, 2010 12:18 am

Molt bona idea Aiirin, jo també he pensat en fer botelletes de vi personalitzades per als homes i per les dones no sé si alguna miniatura de melmelada o... bueno no ho sé, lo de les dones no ho tenim gaire ideat encara. Venga ànims que estàs a punt d'arribar als 100!!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 7:03 am

Sí nena sí, però com costa eh!! A veure si aviat hi arribo, i tu també eh que ja casi hi ets! Lo de les melmelades és molt bona idea també, mai ho havia sentit però m'encanta, genial!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Massianya » dl. jul. 12, 2010 7:13 am

Nosaltres encara no tenim clar què regalarem, però sí que volem que els convidats s'ho trobin al plat quan entrin.
Per nosaltres, l'estona de donar les gràcies i parlar una mica amb tothom serà la de l'aperitiu al jardí del restaurant. Anirem voltant per allà, anar picant i anar xerrant... Quan sortim de la cerimònia anirem tots cap al restaurant, així que farem l'aperitiu amb els convidats.
Als últims casaments que hem anat, els nuvis sortint de l'església o ajuntament desapareixen a fer-se fotos i entren al saló un cop tothom està assegut (que, a més, acostuma a ser hora de berenar, ja...). A mi això no m'agrada gens. Jo tinc ganes d'estar amb la gent que ve a la festa. Així que ens posarem les botes com tothom a l'aperitiu i entrarem tots juntets al restaurant.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 12, 2010 9:21 am

aairinn ha escrit:Sí nena sí, però com costa eh!! A veure si aviat hi arribo, i tu també eh que ja casi hi ets! Lo de les melmelades és molt bona idea també, mai ho havia sentit però m'encanta, genial!

Sii mira Aiirin ho he vist en aquesta web: http://www.todoriginal.com/Detalles-para-Bodas.html

a mi m'agrada bastant :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 12:41 pm

Ah doncs molt xulo inqueta, m'agrada la idea de les melmelades més que les altres, no he ho vist mai en cap casament i potser per això em fa més gràcia, però totes són xules. Jo vaig veure en una pàgina no sé on ( ja la buscaré) unes capsetes amb dolços de tota mena i també em va agradar bastant. Ara, de reu crec que més carillo. Quan ho trobi ho poso per aquí a veure què us sembla!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 12:42 pm

Massianya ha escrit:Nosaltres encara no tenim clar què regalarem, però sí que volem que els convidats s'ho trobin al plat quan entrin.
Per nosaltres, l'estona de donar les gràcies i parlar una mica amb tothom serà la de l'aperitiu al jardí del restaurant. Anirem voltant per allà, anar picant i anar xerrant... Quan sortim de la cerimònia anirem tots cap al restaurant, així que farem l'aperitiu amb els convidats.
Als últims casaments que hem anat, els nuvis sortint de l'església o ajuntament desapareixen a fer-se fotos i entren al saló un cop tothom està assegut (que, a més, acostuma a ser hora de berenar, ja...). A mi això no m'agrada gens. Jo tinc ganes d'estar amb la gent que ve a la festa. Així que ens posarem les botes com tothom a l'aperitiu i entrarem tots juntets al restaurant.

Està molt bé això, Massianya, podreu estar amb els convidats al moment més entretingut de tots, el pica-pica. AL menys a mi és el que més m'agrada de totes les bodes, pots estar parlant amb uns i altres i voltant. Però tinc un dubte, les fotos quan les fareu llavors?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Massianya » dl. jul. 12, 2010 1:15 pm

aairinn ha escrit: Està molt bé això, Massianya, podreu estar amb els convidats al moment més entretingut de tots, el pica-pica. AL menys a mi és el que més m'agrada de totes les bodes, pots estar parlant amb uns i altres i voltant. Però tinc un dubte, les fotos quan les fareu llavors?

Doncs no farem les típiques fotos dels nuvis posant aquí i allà, que si ara petonet, que si ara t'enfiles aquí, que si tu fas veure que no sé què... Ni tampoc les dels nuvis amb els convidats, organitzats per grups, tots palplantats amb cara de pal.
Agafarem un bon fotògraf perquè faci de paparazzi, és a dir, que faci un reportatge exaustiu del casament, de nosaltres i dels convidats, amb fotos espontànies. Jo crec que des de la cerimònia fins al ball, la cosa dóna per fotos moooolt bones...
Massianya

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 12, 2010 7:09 pm

Molt bé, si senyora, és molt bona idea. Crec que a mi em serviria de molt per què el que més temo del casament és com puc arribar a quedar a les fotos i només pensar que no se'n pugui aprofitar ni una m'agafa una mala gana. Quan no m'adono que em fan fotos quedo molt més estupenda. Com que les fotos ens les farà un familiar que és fotògraf i ja ens va avisar que el nostre reportatge no seria un reportatge normal igual ja va encaminada per aquí la cosa, tot i que no n'hem parlat encara...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 12, 2010 11:27 pm

aairinn ha escrit:Ah doncs molt xulo inqueta, m'agrada la idea de les melmelades més que les altres, no he ho vist mai en cap casament i potser per això em fa més gràcia, però totes són xules. Jo vaig veure en una pàgina no sé on ( ja la buscaré) unes capsetes amb dolços de tota mena i també em va agradar bastant. Ara, de reu crec que més carillo. Quan ho trobi ho poso per aquí a veure què us sembla!

Aiirin ja m'avisaràs quan ho pengis :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: Massianya » dt. jul. 13, 2010 7:52 am

I amb el tema de les fotos, també es pot regalar un llapis USB amb les fotos del casament, que això és una cosa que després es fa servir i que, si en compres uns quants, potser no surt gaire car. Clar que això no serveix per a tothom. No veig a la meva iaia amb un USB...
De fet, encara no tinc ni la més remota idea del que regalaré, però segurament no serà el mateix per a tothom...
Massianya

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 8:23 am

Massianya ha escrit:I amb el tema de les fotos, també es pot regalar un llapis USB amb les fotos del casament, que això és una cosa que després es fa servir i que, si en compres uns quants, potser no surt gaire car. Clar que això no serveix per a tothom. No veig a la meva iaia amb un USB...
De fet, encara no tinc ni la més remota idea del que regalaré, però segurament no serà el mateix per a tothom...

jajaja jo tampoc m'imagino la meva àvia i la seva germana o als meus sogres amb un usb, s'hi podrien fer mal ... La meva àvia porta mesos reclamant-me que li vagi a fer una classe de com funciona el nou dvd gravador que es va comprar, quina mandra...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inqueta » dt. jul. 13, 2010 9:11 am

jajaja :-)) disfruteu-les les padrines que són molt bones, a mi no em queda cap padrí jaaa, per això mateix feu-los-hi saber el molt que les estimeu :-)ok: encara que una mica desfasades però són la veu de l'experiència. Jo sempre li deia a la meua padrina que estava molt antiquada i ara, de vegades, penso quanta raó tenia en això o en allò... però teniu raó, elles pobres amb un usb es farien mal :-///:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 19, 2010 11:33 am

Hay una página en internet (detalleespecial.com) que está muy bien!!! y además hay regalos bastante originales
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 12:20 pm

en www.obsekia.com hay muchas cosas tambien como detalles y el precio es muy bajo...! mirarlo! yo he cogido cositas! :)
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 19, 2010 2:06 pm

Hola sita_yo!!
Pues ahora mismito me pongo a mirar la pagina que nos recomiendas aunque a mi me falta un poco mas que a ti para que me llegue el gran dia..jejjee Nosotros lo celebramos el 9 de Julio
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Montseta28 » dg. ago. 01, 2010 7:50 pm

Holaaaaaa!!!!aquí us deixo, si puc penjar-la, una foto dels detallets de les convidades que estic fent!!!són moneders de feltre!!a veure si us agraden!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants