MAYO 2011

un gran any!

Re: MAYO 2011

EntradaAutor: adriana27 » dl. jul. 19, 2010 9:19 pm

felicitats irene " EL 7 DE MAIG COM JO JJEJE! pero bueno jo encara estic buscant el lloc q no el troboooo! sort q al ser maig no estar tant solicitat i encara hi ha disponibilitat! A VEURE QUI EM DONA IDEES , SOBRETOT A DE SER AL MARESME SI CONEGEU ALGUN LLOC M' HO DIEU Q CADA DIA M' ESTRESO MÉS! MIRA ENCARA NO TENIR EL LLOC.....
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Anna&Carlos » dl. jul. 19, 2010 10:18 pm

Holaaaaaaa!!!! Otra pareja para el mes de Mayo, mas concreto para el dia 14, en el Mas de Can Riera, lo que no tenemos decidido la hora, sera por la tarde, pero no se si a las 17:30-18:00-18:30 el horario es un dilema, por el tema luz para las fotos...

s2 y que siga creciendo la lista de Mayo del 2011!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Anna&Carlos
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 10:46 pm

uooo felicitats a les que ja teniu data! i que millor que al mes de maig! jaja esperem que sigui un maig amb molt de solet!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 10:47 pm

Anna&Carlos ha escrit:Holaaaaaaa!!!! Otra pareja para el mes de Mayo, mas concreto para el dia 14, en el Mas de Can Riera, lo que no tenemos decidido la hora, sera por la tarde, pero no se si a las 17:30-18:00-18:30 el horario es un dilema, por el tema luz para las fotos...

s2 y que siga creciendo la lista de Mayo del 2011!!! >.-<: >.-<:

yo me caso a las 17,30...creo que es la mejor hora, luego sino ya es demasiado tarde y en funcion de donde te queiras hacer las fotos...habra luz pero...ya no sera lo mismo! a mi m aconsejo mi fotografo y mi tio k también es fotografo
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: sarapia » dt. jul. 20, 2010 6:42 am

irenekff enhorabona pel teu casament!! Jo també em caso el dia 7 oeoeeo!!!!

Sita_yo jo també penso que la millor hora al maig és entre les 16:30 i es 17:30 per a casar-se, així pots aprofitar la llum del dia per a fer les fotografies, nosaltres ens casem a les 16:30.

Anna&Carlos enhorabona pel teu casament!!!!!!!!!!!!!!!

Ostes, el Maig de l'any vinent estarà ple ple, que bé1!!!!! ja queda menys!!!!!! : ban : : ban :
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 8:50 am

hi tant! i jo que em pensava k al maig hi haurien pocs casament, perque com que sol ser epoca de comunions...doncs amb el munt de gent que no esta al foro i que segur que també coincideixen dates...!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: MaBer » dt. jul. 20, 2010 11:10 am

Sita_yo ha escrit:uooo felicitats a les que ja teniu data! i que millor que al mes de maig! jaja esperem que sigui un maig amb molt de solet!!

Esperem.hooooooooo, perquè és el que més por em fa :S
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 12:50 pm

la veritat esque el temps esta boig, jo també desitjo que no plogui. ´Molta gent li dic la data i diu ains es epoca de pluges, pero bé, mai se sap, jo espero que no! Aquest any el temps ha estat com boig, plovent fins a mitjans de juny aixi que...siguem positives!!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dt. jul. 20, 2010 2:19 pm

Chicas muuuuchas felicidades a todas!!! La lista de mayo creceeeeeeeeeeee!!!
Lo de la lluvia es algo que no podemos controlar, y además lo más importante es celebrar ese día con toda la gente que queremos, así que salud para todos que ya queda menos!!!!!!!!!!!!
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 20, 2010 4:28 pm

Chicas, yo me caso el 14 de mayo, y en mi ciudad (Lleida) es el fin de semana entre la Fiesta Mayor (el 11 de mayo) y el fin de semana del Aplec del Cargol (que ese año caerá en 21). Elegimos esa fecha para no fastidiar las fiestas a nadie. Y el caso es que, generalmente, bien por la Fiesta Mayor, bien por el Aplec, siempre llueve. Bien, este año no. Igual que aunque mayo sea mes de lluvia, también lo es abril, y sin embargo este año ha llovido más en junio que en los otros meses.

¿Qué quiero decir con eso? Pues que nos pasamos mucho mucho tiempo planeando ese gran día para nosotras, y que no podemos obsesionarnos con algo que NO PODEMOS PREDECIR NI CONTROLAR. Así pues, y nunca mejor dicho, "al mal tiempo buena cara". En eso no podremos hacer nada, lo mejor es desear que no llueva, porque lógicamente es lo que todos y todas preferimos, pero si eso pasa, pues nada, a vestirnos con nuestra mejor sonrisa y a disfrutar del gran día con nuestro novio y nuestras famílias! ¿Las fotos? Pues hemos contratado a fotógrafos profesionales que saben (o deberían) sacar partido a toda circunstancia, así que tranquilas: todo irá estupendamente!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 4:41 pm

pues si!! mi fotografo el otro dia hablamos de eso pq le pregunté el plan B por si llovia o algo...y ya me comentó de buscar algun sitio alternativo o algo asi, pero sin reportage no nos quedaremos! y que vivan las noviasssssss! jaja
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: cadui » dt. jul. 20, 2010 5:14 pm

totalmente de acuerdo con buniketa! el tiempo es algo que no podemos controlar y nos puede llover o no... pero al menos a mi nada ni nadie me estropeará el día. Lo más seguro es que me compre un paragüas mono por si las moscas y cruzaremos los dedos para que luzca un sol radiante!

Sobre la hora que es mejor, esto es un poco personal. Nosotros nos casamos el 14 de mayo a las 17h para aprovechar las horas de luz que quedaran después de la boda.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 10:32 pm

la mayoria cogeis hora de boda por la tarde no? yo la verdad es que lo prefiero...asi aprovechas mas el dia, y por la mñn puees ir mas "relajada"
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 12:36 am

En realidad, lo de aprovechar más el día yo creo que es al revés. Las que lo hacen por la mañana disfrutan mucho mas el dia de la boda; por ejemplo, al ser comida, la fiesta dura toda la tarde (más o menos hasta la hora de la cena), pero es que después puedes seguir tantas horas más como quieras con tu gente. Digamos que hay más horas de fiesta, porque lo demás es lo mismo.

Sin embargo, para eso hay que levantarse algo más temprano. A mí me parece que eso en realidad da lo mismo, porque creo que tampoco podría dormir hasta las 10 de la mañana, así que...

Personalmente nos casamos por la tarde por una cuestión de salud: necesito comer a determinadas horas, con un horario más o menos establecido, y no quisiera que con los nervios y demás tuvieramos ningún susto o no pudiera disfrutar como quiero de mi día.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 9:29 am

adriana27 ha escrit:felicitats irene " EL 7 DE MAIG COM JO JJEJE! pero bueno jo encara estic buscant el lloc q no el troboooo! sort q al ser maig no estar tant solicitat i encara hi ha disponibilitat! A VEURE QUI EM DONA IDEES , SOBRETOT A DE SER AL MARESME SI CONEGEU ALGUN LLOC M' HO DIEU Q CADA DIA M' ESTRESO MÉS! MIRA ENCARA NO TENIR EL LLOC.....

Holaaa!!!felicitats pel casament!!!per cert has mirat TUró del Sol, Can Marial, Can Jonc, el Castell de l' Oliver...estan tots al maresme!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 9:31 am

Noietesss a mi también em fa una mica de por q plogui akell dia, però que hi farem si ha de ploure q plogui, una anècdota més per explicar d' akell dia no???
naltros ens casem al matí pq vam pensar que així aprofitavem més el dia, però penso que un dia així s' aprofita ja sigui casant-se al matí o a la tarda, és ben igual!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: MaBer » dc. jul. 21, 2010 11:39 am

Holaaaa noies !!

Nosaltres también ho fem al mati, bé, la cerimonia crec que serà a les 13h o 13:30h....Els del restaurant ens van recomanar que al ser al mes de Maig ho fessim així i ens van dir que también d'aquesta manera gaudiriem més del dia....L'altre tema és la gent gran i els nens petits que al ser al migdia no estaràn tant cansats com si ho fem a la nit.....però vamos que poder després són els que porten més marxa jejejeje !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 21, 2010 3:23 pm

nosaltres vam escollir horari de tarde per facilitar al màxim que els convidats puguin arribar a Barcelona sense massa presses, és que el 95% venen de fóra i la gran majoria no han estat a la ciutat mai, per tant no és plan de que hagin d'anar a corre cuita, fent-ho per la tarde tots molt més relaxats!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 21, 2010 3:25 pm

Neneeees, segons els fotògrafs un altre avantatge de casar-nos al maig és que el temps d'espera fins que ens donin els nostres àlbums seran de menys temps perquè serem de les primeres bodes de l'any :-)ok: i pel que fa al temps sigueu POSITIVEEEEES que he vist algunes fotos de bodes amb pluja i han quedat fantàstiques. Ojalá que faci un sol radiant, però si no, això no ens pot fer espatllar un dia tant important >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. jul. 21, 2010 9:35 pm

yo me caso a las 18h pero creo que lo cambiare a antes, porque sino...a que hora anochece en mayo? alguna de vosotras lo sabe exacto, es q claro si me caso a las 17h entonces el picoteo empezaria a las 18.30 y a las 8 ya se empieza acenar y a esa hora no se tiene hambre no? ayudarme! que no se que hacer. decir opiniones!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants