Autor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 9:27 am

Autor: Massianya » dc. jul. 21, 2010 9:30 am

Autor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 9:34 am
Sita_yo ha escrit:ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...
quins complements t'has agafat tu d'allà? jo busco alguna cosa pel cabell i si trobés les sabates...doncs ja seria la reostia jaja

Autor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 11:26 am
Massianya ha escrit:I la Rosa Clarà no fa rebaixes????
Ui... a mi això de la llagrimeta ja em fa patir... Quan m'agafa la fluixera no hi ha qui em pari. I si s'escau que són els dies abans de la regla... aleshores ja podem plegar i no cal ni que em maquilli.
Si no plora ningú, crec que es podrà controlar, però a la que vegi una sola llàgrima, a mi se m'encomana...

Autor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 11:33 am

Autor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 11:58 am
Syl05/05/02 ha escrit:jope buniketa kina noticia mes dolentaaaaaaaaaaaaa!! jejejje..ostres jo ja m'imaginaba un descompte de 500 euros por lo menos!!! el meu problema es que m'ho paga la meva mare, i clar, no es plan..ahir li vaig dir que em va agradar un vestit de RC i que valia 2900 euros i es va atragantar amb una cocacolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Autor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 12:50 pm
Sita_yo ha escrit:ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...
quins complements t'has agafat tu d'allà? jo busco alguna cosa pel cabell i si trobés les sabates...doncs ja seria la reostia jaja

Autor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 12:56 pm
esteruchy ha escrit:Sita_yo ha escrit:ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...
Al tocador m'he agafat una camisola molt mona per la nit, la roba interior no perque me l'agafo on el vestit (un caprichito), les sabates, esperdenyes pel ball que sino amb les sabates no aguantaré, mitges, lliga, un bano, el coxi dels anells he mirat quin m'agrada però en principi em deixen un, i els complements del cabell mels agafaré a allà pero aniré amb el peluquer a mirar el vestit i després al tocador i axi pel tipus de pentinat que vull em dirà que queda millor.
La veritat que amb els descontes ens vam estalviar diners... em queda un any encara i és aviat... pero m'ho he d'acabar comprant si o si... aixi que... a aprofitar les rebixes.

Autor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 1:13 pm

Autor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:33 pm
esteruchy ha escrit:Jo m'anava a esperar al setembre pero les meves noies (la mare, la tieta, les cosines, unes amigues,..) es van posar d'acrod i em van agafar hora a varios llocs per treurens el mono. I al final em vaig enamorar d'un vestit. I vaig dir que m'esperava.... però al final vaig dir si m'agrada pq donar més voltes? aixi que vaig anar de nou amb la mare a fer el primer pagament. I passat l'estiu aniré de nou amb les meves noies a ensenyar el vestit que em quedo!! Les he deixat amb intriga aixi que.... per aqui també us deixó amb l'intriga. I un cop ho hagi dit a elles ja us psoaré fotos de quin és!
Consell... porta't unes sabates quan vagis a probar vestits de nuvia! Que jo anava amb les xancles totalment veraniega i al primer lloc on vaig anar no tenien un 41... i axi pots veure més l'efece del vestit.

Autor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 2:35 pm

Autor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:38 pm
Syl05/05/02 ha escrit:uy doncs no havia pensat el tema de les sabates per emprovar-se el vstit...es veritat si anem amb xancles no llueix bé del tot...jope em sembla que em kedo enrere ni tan sols tinc fotograf!!!! i nomes em keden 11 mesos!!! aixxxx anire mirant els vestit ja per si acàs....

Autor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 2:39 pm

Autor: cadui » dc. jul. 21, 2010 3:18 pm

Autor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 3:24 pm
cadui ha escrit:doncs jo quan vaig anar a mirar vestits duia unes espardenyes de tacó molt mones i a totes les botigues me les van fer treure i em van col·locar unes sabates de "prestado". El pitjor lloc, Aire a Lleida que les sabates m'anaven petites (curtes i estretes) i vaig acabar amb un mal de peus terrible jaja!

Autor: cadui » dc. jul. 21, 2010 5:00 pm

Autor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 9:25 pm
cadui ha escrit:clar si tens les que portaràs el dia del casament millor que millor... però si no és el cas, sempre prefereixen deixar-te unes de seves

Autor: cadui » dc. jul. 21, 2010 9:36 pm

Autor: Piticlina » dc. jul. 21, 2010 9:37 pm

Autor: Massianya » dj. jul. 22, 2010 6:34 am
Va bé saber-ho això de les sabates, perquè no hi havia ni caigut...