***SEPTIEMBRE 2010***

bodes 10!

Re: ***SEPTIEMBRE 2010***

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 20, 2010 9:18 pm

hola, no nosaltres la música ha dit ell que la posaria i doncs em pensat k pot estar bé, lo bo de casarte al ajuntament esta mb perque no ens costa res de res.
no se vosaltres pero tinc uns nervis i encara ens queda una mica més d'1 mes!!! jo ja vui que arribi el dia per estar amb tota la familia i riure,...

k vagin mb els preparatius
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 9:44 pm

Quina sort nuriaisaac, a nosaltres en cobraven cent i pico per fer la cerimònia a l'ajuntament més el lloguer de la sala, uns poca vergonya és lo que son!! : sgra : : sgra :

Els preparatius sense presa però sense pausa, ara ja vaig reservant dies per prova de maquillatge i demés. :-)ok:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. jul. 21, 2010 10:59 am

hola, una pregunta, que doneu de detalls?, perque nosaltres ens vam liar i vem comprar per els homes un boligraf amb els noms gravats, i per les dones un bombons amb un clauer. i després per parelles, familia donarem la foto a tots.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 21, 2010 11:51 am

Nosaltres a les noies donem una copa petita amb una espelma dins perfumada i a la base de la copa porta una rosa blanca petita enganxada, la ficarem en una bossa que porta dos anells brodats, i als nois encara que es típic, un puro dins d'una capseta que porta un segell amb les nostres inicials i uns anells dibuixats.

Després a les que han tingut un fill, algun detallet per ells, a les que es casen i es casaran una figureta de nuvis però petitona, a la meva mare li donarem una replica del seu ram de núvia per que li pugui portar al cementiri als seus pares ja que en el seu dia no li va poder portar, a més li donarem mentre sona la cançó de l'Amaia Montero "Te voy a decir una cosa" dedicada a totes les mares, uff! ja veuràs quin mar de llàgrimes.

Quan pugui posaré fotos dels detallets, ara no estan a casa meva els te la meva germana :-))
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 21, 2010 11:53 am

Això dels bombons amb el clauer ha de ser xulo, ja ens posaràs alguna foto si es pot ::love::
Crisxyz

EntradaAutor: kris28 » dc. jul. 21, 2010 1:05 pm

nuriaisaac ha escrit:hola, una pregunta, que doneu de detalls?, perque nosaltres ens vam liar i vem comprar per els homes un boligraf amb els noms gravats, i per les dones un bombons amb un clauer. i després per parelles, familia donarem la foto a tots.

Doncs nosaltres per els homes el tipic puro amb els nostres noms, per les dones un vano paltejat amb els noms i la data del casament dintre una bossa platejada, i pels nens i els no tant nens ( aqui tambe m'incloc jo) xuxes.
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. jul. 22, 2010 7:31 am

hola, ja la posaré quan tingui mes cosas ja fare varies fotos i les penjaré.
nosaltres avui anem a tancar el viatje anem a tenerife a un hotel una semana amb un tot inclos, ja que deiem per anar a rivera maia ens quedem aqui a espanya que también tenim molt bones platjes i mb de preu!! on aneu vosaltres?

desde fa unes semanes que ja porto 3 nits varies somiant que no arribo el dia de la boda, en plan que me oblidat del ram, que vaig justa de temps pel maquillatje,.... quina pooooor, cada dia ens queda menys!!!!!!! quines ganes!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 22, 2010 1:38 pm

nuriaisaac ha escrit:hola, ja la posaré quan tingui mes cosas ja fare varies fotos i les penjaré.
nosaltres avui anem a tancar el viatje anem a tenerife a un hotel una semana amb un tot inclos, ja que deiem per anar a rivera maia ens quedem aqui a espanya que también tenim molt bones platjes i mb de preu!! on aneu vosaltres?

desde fa unes semanes que ja porto 3 nits varies somiant que no arribo el dia de la boda, en plan que me oblidat del ram, que vaig justa de temps pel maquillatje,.... quina pooooor, cada dia ens queda menys!!!!!!! quines ganes!!

Jo volia un creuer, però amb això de les propines que has de donar i que les begudes no van incloses como que no, al Carles li agradaria anar a Paris i a mi m'encantaria tornar a Lanzarote (hi vaig anar sola fa anys quan encara no tenia parella i em vaig prometre a mi mateixa que hi tornaria però amb parella, jeje).

Al final i veient que m'ho estic carregant jo tota sola tot el tema de la boda ell ha decidit que el viatge serà sorpresa per mi, això si, ho esta planejant amb l’assessorament de la meva germana que si no por em fa *.O.-O*

Això que dius dels somnis a mi no m’ha passat de moment però coneixent-me i amb lo nerviosa que soc no m’estranyaria que també em passés, intenta relaxar-te i si pots fes-te algun massatge d’aquest de xocolata que diuen que va bé, jo me’l faré 15 dies abans del casament no surt gaire car, a mi amb el peeling m’inclouen el massatge, surt per uns 40 euros, tot i que haig de dir que m’ho regala ma germana, però si m’agrada m’ho faré més vegades...
Crisxyz

EntradaAutor: NuriaiAlex » dv. jul. 23, 2010 12:22 pm

Aixxx.........Que poquito nos queda ya!!!

Pero de momento nervios 0!! jejejje

Un saludo.
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex

Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

EntradaAutor: neus29 » dv. jul. 23, 2010 6:30 pm

NuriaiAlex ha escrit:Aixxx.........Que poquito nos queda ya!!!

Pero de momento nervios 0!! jejejje

Un saludo.

hola nuriaialex, kin dia et cases? jo el dia 4 de setembre. ja començo a estar nerviosa, com portes els preparatius?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: kris28 » dv. jul. 23, 2010 8:10 pm

Aixo cada cop esta mes a prop!! Dilluns ya no seran 2 mesos...baixare a 1!!!! I amb lo rapid que passa l'agost... no ens adonarem i serem dones casdes!!!
Imatge
kris28

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 27, 2010 7:56 am

i els que som de principi encara menys, a mi en queda 1 mes i una setmana i jo estic nerviosa quan ho penso sem posa l'estomac del reves!!!!!!!!! tan que ja me aprimat 5 kilos pero jo encantada de la vidaaaa. vosaltres que tal com aneu? us falten coses? jo ara estic amb el dilema de que tinc potser tinc 4 amigues i no vui divir el ram en 4 i els hi vui donar algu especial i no se que, si em fessin 4 mini rams, que penseu?
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 27, 2010 8:36 am

No se si et servirà aquesta idea nuriaisaac, jo vaig comprar uns rams per separat fets de paper i tela molt monos en una botiga de liquidació de tot una mica, vaig comprar cinta de colors en una merceria i aquest és el resultat.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 27, 2010 11:27 am

i aquests rams que son per les amigues? jo aixi no crec trobarne el que faré a veure si a la floristeria em poden fer uns mini rams (4) i donar a les meves 4 amigues? us sembla bona idea? es que sino no se que fer. jo donaré com molt dos nuvis, rams a mares i avia, i a les amigues aixo que dic i despres a tothom els detalls d'home i dona i les fotos
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 27, 2010 12:10 pm

nuriaisaac ha escrit:i aquests rams que son per les amigues? jo aixi no crec trobarne el que faré a veure si a la floristeria em poden fer uns mini rams (4) i donar a les meves 4 amigues? us sembla bona idea? es que sino no se que fer. jo donaré com molt dos nuvis, rams a mares i avia, i a les amigues aixo que dic i despres a tothom els detalls d'home i dona i les fotos

Si aquest rams son per les amigues i la yaya, el blau es per una amiga que esta soltera i no te parella, el verd es per una altra que si que te parella i estan compromesos i a part d'una mini figureta de nuvis li regalo el ram perquè en la segona celebració que faré, ella em pentinarà i maquillarà, i el rosa es per la yaya a més d'una foto que li regalarem.

Jo he fet aquest rams per no gastar més del compte, evidentment en la floristeria et faran els rams minis que necessitis, jo ja no puc gastar més, jeje.

Quan els tinguis ja posaràs foto :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

EntradaAutor: kris28 » dt. jul. 27, 2010 8:37 pm

nuriaisaac ha escrit:i els que som de principi encara menys, a mi en queda 1 mes i una setmana i jo estic nerviosa quan ho penso sem posa l'estomac del reves!!!!!!!!! tan que ja me aprimat 5 kilos pero jo encantada de la vidaaaa. vosaltres que tal com aneu? us falten coses? jo ara estic amb el dilema de que tinc potser tinc 4 amigues i no vui divir el ram en 4 i els hi vui donar algu especial i no se que, si em fessin 4 mini rams, que penseu?

Hola nuriaisaac, jo vaig anar a un casament que la nuvia portave el ram de roses i el tenia dividit en 4 parts, una per cada germana, pero si no el vols dividir, hauras de fer mini rams. en un altre casament van fer una replica del ram en petit per una amiga i el ram per la germana... aixo depen de tu i del presupost que tinguis o et vilguis gastar.
Jo el ram ja l'encarregat i li he dit a la florista que el vull partit en 2 un tros per cada cunyada.
Imatge
kris28

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. jul. 29, 2010 3:46 pm

Hola chicas ya va quedando muuuuu poco :D

Pues yo lo tengo ya casi todo, ahora que plego a las 17h voy a por las parejas de novios, que he comprado 4 para repartir jeejeje

Mi ramo será para mi super amiga del alma..no lo dividiré xq mi ilusion era darselo a ella..

Ahora me queda el tema de la liga..q nse si dar 1 , o varias...es lo unico que me queda...

Ya tenemos los detalles pedidos y a esperar a finales de agosto jejejejeejejee

que nerviosssssssssss >.-<:
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. jul. 29, 2010 3:52 pm

Nosotros de detalles daremos a los hombres :

Chivas 12 años

y a las mujeres napolitanas osea 2 chocolatinas con el imán de novios

Más unos puros que compraremos pa quien quiera...

Aqui os dejo la pareja de novios que daremos :D
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dj. jul. 29, 2010 5:14 pm

hola, que estaba pensando en que momento se dan los detalles, después del pastel? antes? primero se daran lo de los padres, luego supongo que novios,... y al final lo de todos? después del pastel?no?

yo hoy voy al ayuntamiento al que nos casa para decir como queremos hacerlo,... yo quiero que llegue el dia para todo lo que se hace de su resultado, y también para parar de gastar que es un gasto enormeeeee.

gracias
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: kris28 » ds. jul. 31, 2010 2:32 pm

nuriaisaac ha escrit:hola, que estaba pensando en que momento se dan los detalles, después del pastel? antes? primero se daran lo de los padres, luego supongo que novios,... y al final lo de todos? después del pastel?no?

yo hoy voy al ayuntamiento al que nos casa para decir como queremos hacerlo,... yo quiero que llegue el dia para todo lo que se hace de su resultado, y también para parar de gastar que es un gasto enormeeeee.

gracias

Nuriaissac, els detalls hi ha gent que els deixa a la taula per no repartir-los... pero jo els repartire, normalment a les bodes que he anat els dona despres del pastis!
I les entregues tal com tu vulguis... normalment pel que vist jo, son nuvis, entregues embrassades, lliga, ram i pares, pero ho pots fer com tu vulguis, per aixo es el teu dia!!!
Imatge
kris28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants