VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 9:27 am

ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...

quins complements t'has agafat tu d'allà? jo busco alguna cosa pel cabell i si trobés les sabates...doncs ja seria la reostia jaja
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Massianya » dc. jul. 21, 2010 9:30 am

I la Rosa Clarà no fa rebaixes????

Ui... a mi això de la llagrimeta ja em fa patir... Quan m'agafa la fluixera no hi ha qui em pari. I si s'escau que són els dies abans de la regla... aleshores ja podem plegar i no cal ni que em maquilli.
Si no plora ningú, crec que es podrà controlar, però a la que vegi una sola llàgrima, a mi se m'encomana...
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 9:34 am

Sita_yo ha escrit:ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...

quins complements t'has agafat tu d'allà? jo busco alguna cosa pel cabell i si trobés les sabates...doncs ja seria la reostia jaja

m' acabo d' adonar q a totes dues ens queden a partir d' avui 10 mesossssssss!!!!!!q guayyyyy
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 11:26 am

Massianya ha escrit:I la Rosa Clarà no fa rebaixes????

Ui... a mi això de la llagrimeta ja em fa patir... Quan m'agafa la fluixera no hi ha qui em pari. I si s'escau que són els dies abans de la regla... aleshores ja podem plegar i no cal ni que em maquilli.
Si no plora ningú, crec que es podrà controlar, però a la que vegi una sola llàgrima, a mi se m'encomana...

Noies... oblideu-vos d'això que a les botigues de núvia fan rebaixes... a les botigues tipus RC o Pronovias, potser et fan algun petit descompte, o algun regal, però depén de la franquícia o de si és per acabar stock, però en general ni es fan rebaixes ni res.

Els que sí que poden aprofitar per mirar el vestit en època de rebaixes són els nuvis, els papes i les mames...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 11:33 am

jope buniketa kina noticia mes dolentaaaaaaaaaaaaa!! jejejje..ostres jo ja m'imaginaba un descompte de 500 euros por lo menos!!! el meu problema es que m'ho paga la meva mare, i clar, no es plan..ahir li vaig dir que em va agradar un vestit de RC i que valia 2900 euros i es va atragantar amb una cocacolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 11:58 am

Syl05/05/02 ha escrit:jope buniketa kina noticia mes dolentaaaaaaaaaaaaa!! jejejje..ostres jo ja m'imaginaba un descompte de 500 euros por lo menos!!! el meu problema es que m'ho paga la meva mare, i clar, no es plan..ahir li vaig dir que em va agradar un vestit de RC i que valia 2900 euros i es va atragantar amb una cocacolaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

sorry... :-( :-( :-( :-(

a aquestes botigues els descomptes només els fan quan es veuen obligats a liquidar stock. Per exemple, a Pronovias un o dos cops l'any vénen els mostruaris (els que tenen a la botiga i s'ha emprovat tothom, perquè m'entenguis) més barats, però ja és fora de temporada. Per la resta... nastis de plastis. I mai he sentit que RC fes res semblant. De fet, per això estan els de les altres col·leccions. Mira, pel que jo he vist, la classificació per preus està així:

Rosa Clarà
RC Two - Aire - Alma Novias
Luna Novias

La diferència és que la línia Two i Rosa Clarà són més semblants. La qualitat de RC és la més alta, i el preu també, és clar.
Entre Aire i Alma, jo prefereixo Aire, tot i que els d'Alma i Luna no els he vist en viu i per tant, no he vist la qualitat del teixit.

De totes maneres, sembla que aquest any Pronovias també segueix una mica la línia RC (no és una còpia, eh? vull dir que hi ha uns quants models amb el cos fins la cadera, paraula d'honor i la faldilla llisa o amb volum, fés-hi una ullada).
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 12:50 pm

Sita_yo ha escrit:ok! merci! i venen de tot suposo no? avere si puc apropar-me i si realment val la pena arrasarem sino doncs...continuarem buscant! jeje com que encara em queda temps...

Al tocador m'he agafat una camisola molt mona per la nit, la roba interior no perque me l'agafo on el vestit (un caprichito), les sabates, esperdenyes pel ball que sino amb les sabates no aguantaré, mitges, lliga, un bano, el coxi dels anells he mirat quin m'agrada però en principi em deixen un, i els complements del cabell mels agafaré a allà pero aniré amb el peluquer a mirar el vestit i després al tocador i axi pel tipus de pentinat que vull em dirà que queda millor.

La veritat que amb els descontes ens vam estalviar diners... em queda un any encara i és aviat... pero m'ho he d'acabar comprant si o si... aixi que... a aprofitar les rebixes.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 12:56 pm

esteruchy ha escrit:

Al tocador m'he agafat una camisola molt mona per la nit, la roba interior no perque me l'agafo on el vestit (un caprichito), les sabates, esperdenyes pel ball que sino amb les sabates no aguantaré, mitges, lliga, un bano, el coxi dels anells he mirat quin m'agrada però en principi em deixen un, i els complements del cabell mels agafaré a allà pero aniré amb el peluquer a mirar el vestit i després al tocador i axi pel tipus de pentinat que vull em dirà que queda millor.

La veritat que amb els descontes ens vam estalviar diners... em queda un any encara i és aviat... pero m'ho he d'acabar comprant si o si... aixi que... a aprofitar les rebixes.

buenooo doncs avere si puc anar a fer-hi una ullada...i si hi ha alguna cosa interessant! jeje llavors ja tens el vestit tu? jo m'espero al setembre que ja tinc hora perque aixi ja estan tots els de la nova temporada diguessim, total tampoc tinc presa, tot i aixo ja em fa por anar amb tant de temps per si m'aprimo o m'engreixo...! On te l'has agafat tu? Segur que estas molt maca! Quan tingui el meu vestit ja posaré alguna fotitooo!!

i si montseta ens queden 10 mesos!! weeeeeeeee! jajajaja s'acaba l'estiu, despres arriba nadal i ja ho tenim xD
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 1:13 pm

Jo m'anava a esperar al setembre pero les meves noies (la mare, la tieta, les cosines, unes amigues,..) es van posar d'acrod i em van agafar hora a varios llocs per treurens el mono. I al final em vaig enamorar d'un vestit. I vaig dir que m'esperava.... però al final vaig dir si m'agrada pq donar més voltes? aixi que vaig anar de nou amb la mare a fer el primer pagament. I passat l'estiu aniré de nou amb les meves noies a ensenyar el vestit que em quedo!! Les he deixat amb intriga aixi que.... per aqui també us deixó amb l'intriga. I un cop ho hagi dit a elles ja us psoaré fotos de quin és!

Consell... porta't unes sabates quan vagis a probar vestits de nuvia! Que jo anava amb les xancles totalment veraniega i al primer lloc on vaig anar no tenien un 41... i axi pots veure més l'efece del vestit.
Imatge
Imatge
esteruchy

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:33 pm

esteruchy ha escrit:Jo m'anava a esperar al setembre pero les meves noies (la mare, la tieta, les cosines, unes amigues,..) es van posar d'acrod i em van agafar hora a varios llocs per treurens el mono. I al final em vaig enamorar d'un vestit. I vaig dir que m'esperava.... però al final vaig dir si m'agrada pq donar més voltes? aixi que vaig anar de nou amb la mare a fer el primer pagament. I passat l'estiu aniré de nou amb les meves noies a ensenyar el vestit que em quedo!! Les he deixat amb intriga aixi que.... per aqui també us deixó amb l'intriga. I un cop ho hagi dit a elles ja us psoaré fotos de quin és!

Consell... porta't unes sabates quan vagis a probar vestits de nuvia! Que jo anava amb les xancles totalment veraniega i al primer lloc on vaig anar no tenien un 41... i axi pots veure més l'efece del vestit.

si si, ja ho tenia pensat, vull anar a veure si trobo algunes sabates blanques que siguin maques i no gaire altes, sobretot comodes! i aixi ja aprofito per quan vagi. Jo nome´s anire a una botiga a mirar i espero sortir dalla amb ja la meva elecció del vestit, diuen que com mes mires es pitjor aixi que..avere si es veritat
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 2:35 pm

uy doncs no havia pensat el tema de les sabates per emprovar-se el vstit...es veritat si anem amb xancles no llueix bé del tot...jope em sembla que em kedo enrere ni tan sols tinc fotograf!!!! i nomes em keden 11 mesos!!! aixxxx anire mirant els vestit ja per si acàs....
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:38 pm

Syl05/05/02 ha escrit:uy doncs no havia pensat el tema de les sabates per emprovar-se el vstit...es veritat si anem amb xancles no llueix bé del tot...jope em sembla que em kedo enrere ni tan sols tinc fotograf!!!! i nomes em keden 11 mesos!!! aixxxx anire mirant els vestit ja per si acàs....

mira el fotograf no fos cas que els que t'interessi tinguin els dies agafats. I despres ja busques el vestit, aixo si pots trucar i ja demanar dia i hora i aixi una preocupació menys
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. jul. 21, 2010 2:39 pm

ara em poso per si acàs....merci wapetonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 21, 2010 3:18 pm

doncs jo quan vaig anar a mirar vestits duia unes espardenyes de tacó molt mones i a totes les botigues me les van fer treure i em van col·locar unes sabates de "prestado". El pitjor lloc, Aire a Lleida que les sabates m'anaven petites (curtes i estretes) i vaig acabar amb un mal de peus terrible jaja!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 3:24 pm

cadui ha escrit:doncs jo quan vaig anar a mirar vestits duia unes espardenyes de tacó molt mones i a totes les botigues me les van fer treure i em van col·locar unes sabates de "prestado". El pitjor lloc, Aire a Lleida que les sabates m'anaven petites (curtes i estretes) i vaig acabar amb un mal de peus terrible jaja!

ells sempre en tenen perque jo els hi vaig preguntar, pero em van dir que si jo tenia les que ja portaria i tal que les portes.
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 21, 2010 5:00 pm

clar si tens les que portaràs el dia del casament millor que millor... però si no és el cas, sempre prefereixen deixar-te unes de seves
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: esteruchy » dc. jul. 21, 2010 9:25 pm

cadui ha escrit:clar si tens les que portaràs el dia del casament millor que millor... però si no és el cas, sempre prefereixen deixar-te unes de seves

I sino passa com a mi que soy una pies grandes (tinc un 41 no ens passem tampoc) i no tenien 41 i el 40 ni m'entrava xDD

Carol mira que sóc gafeeeee jajajaja totes les coses rares em passen a mi!!!
Imatge
Imatge
esteruchy

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 21, 2010 9:36 pm

jajaja no dona, a mi també em passen coses d'aquestes! jo també faig un 41 i ja et dic que les sabates m'anaven curtes i estretes, sobretot a Aire a Lleida... jo crec que em van donar 5 números més petits perquè vaig sortir amb un mal de peus impressionant!!! :star::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Piticlina » dc. jul. 21, 2010 9:37 pm

Noies, avui he estat al Corte Ingles i he vist una cosa que us pot interessar. Novissima "regala" un creuer si et compres el vestit allà. El vestit ha de costar més de 1600 euros i del creuer s'han de pagar les tases i no se que mes (es a dor, que regalat regalat, no es, pero bueno). Per si alguna està interessada, aqui queda dit!
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 22, 2010 6:34 am

Aquí una altra que fa un 41!! >.-<: Va bé saber-ho això de les sabates, perquè no hi havia ni caigut...
He estat mirant per internet i veig que en general hi ha ha molt de taló... Espero trobar-ne unes amb un taló raonable. Més que res perquè, si no, em veig massa alta i no m'agrada.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants