Aja! Aquí tenim el post-tastet
Tema menjar...jo he de reconèixer que ho vaig trobar tot correcte, però tampoc eren coses de molta complicació el que vam escollir, o sigui que per a què quedés bo tampoc calia molta història.
Això sí, de pastís dubtàvem entre massini i selva negra...i tot i que sóc la fan nº1 de la xocolata, i conseqüentment del selva negra, vam acabar escollint el massini perquè l'altre no tenia res a veure amb el que jo recordava haver menjat fa temps...realment poc consistent, sense gaire elaboració i poc sabor a xoco...
La Marta, la moreneta, és qui ens va atendre en un principi a nosaltres, la primera persona que ens va ensenyar el Mas i realment, en bona part, ens vam decidir per ells perquè de tots els restaurants aquest va ser on millor ens van atendre -entre altres aspectes que valoràvem- i on ens van dedicar el temps que fes falta. La Marta és un soooooooooooool

I a més, una cosa que seeeeeeempre valoraré és que la gent em sigui franca i no em vulgui vendre sopars de duro, i ella ens va ser sincera en temes on es podria haver enganxat els dits
Nosaltres també agafem les estovalles que ens entren, les de color verd-oliva i el centre de gerberes o com punyetes es diguin aquelles flors blanques i les fulles gegants verdes...Quins coneixements florals els meus, eh!?! XDDDDDDD
La minuta la bàsica, el sitting el que entra per defecte...i poca cosa més, perquè posarem una hora més de ball i barra lliure, com t'ho dius, que la gent ho valorarà més, i si hem de fer una despesa extra que sigui en teca, que la gent también ho agrairà més.
En el Mas fan les coses molt bé, però també tenen les seves "pifies", la Ninembo ens va fer un llistat de coses que no li havien encertat, l'Anna per contra ha tingut una experiència quasi perfecte, sinó perfecte. Potser en el moment que més idealitzem un lloc és quan més ens pot "defraudar" però no et trenquis el cap, crec que hem fet una molt bona elecció i segurament el dia del banquet ells són els primers que saben que estan fent la campanya més dura de màrketing, amb el client allí davant analitzant-los, i seran els primers que voldran sortir gloriosos...pensa que d'una boda mai se sap si en poden sortir més
També heu menjat molt, i a certes alçades...el menjar ja no cundeix o el veus com un element a exterminar, una amenaça XDDD perquè tens el pap ple. De debó, sortirà tot molt bé! I tenint la sort del foro i sent tu i jo de les últimes juguem amb ventatge respecte a les altres maseritas...perquè sabent què els ha passat o deixat de passar podem donar un toc d'atenció.
Petons i a descansar wapíssimaaaaaaaaaaaa