Quin poc moviment!! eh!!
Mireu a quines hores entro avui!! Enlloc de dir bon dia, casi que ja puc dir bona nit!! jejeje!!
Pel matí m'he liat per casa, entre fer de maruja, posar rentadorades, i fer el dinar... buf!! Se m'ha passat el matí volant!! I després de dinar he anat cap al poble a recollir 4 coses més... ais quines ganes d'acabar amb la mudança!!
Ais nenes... m'han agafat unes ganes de quedar-me al poble!! uf uf!! que bé que s'estava allà!!! De calor res de res!! Corria una airet fresquet que donava gust!! I res, despres quan he tornat a Reus, només sortir del cotxe ja he començat a suar i a suar!!! Quina diferència d'un lloc a un altre!!
Ma mare m'ha passat un dvd de fotos que li ha passat un amic de la família. Aquest noi es veu que va fer més de 600 fotos en tot lo dia de la meva boda!!! Que fort!!! I m'he passat mitja tarda mirant-les... ja veieu com perdia el temps enlloc d'anar recollint les ultimes coses que em queden al poble, jajjaja!! Però que xules!! I n'hi ha moltes vostres!! I de la conga que vau fer per donar-me la pulsera... molt xules! A veure quan trobi un momentet us montaré un pps i us ho passaré!
Avui tornava la Elxa? Buf... arribarà rebentada!
Laiac, vaya finde t'espera, eh! Mogudet, mogudet!! Ànims! Pensa amb les vacances que hi ha a la vuelta de la esquina!!
Tara, quan tens vacances tu? Deuen estar al caure oi?
Petonets a totes!
Ja avui no crec que torni a entrar, he de fer algo de sopar pel meu sr marit, jijiji, i despres donen la serien per la tele! Així que em despedeixo... fins demà!
Patunets!