"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 21, 2010 8:10 pm

Hola!!

Quin poc moviment!! eh!!

Mireu a quines hores entro avui!! Enlloc de dir bon dia, casi que ja puc dir bona nit!! jejeje!!

Pel matí m'he liat per casa, entre fer de maruja, posar rentadorades, i fer el dinar... buf!! Se m'ha passat el matí volant!! I després de dinar he anat cap al poble a recollir 4 coses més... ais quines ganes d'acabar amb la mudança!!

Ais nenes... m'han agafat unes ganes de quedar-me al poble!! uf uf!! que bé que s'estava allà!!! De calor res de res!! Corria una airet fresquet que donava gust!! I res, despres quan he tornat a Reus, només sortir del cotxe ja he començat a suar i a suar!!! Quina diferència d'un lloc a un altre!!

Ma mare m'ha passat un dvd de fotos que li ha passat un amic de la família. Aquest noi es veu que va fer més de 600 fotos en tot lo dia de la meva boda!!! Que fort!!! I m'he passat mitja tarda mirant-les... ja veieu com perdia el temps enlloc d'anar recollint les ultimes coses que em queden al poble, jajjaja!! Però que xules!! I n'hi ha moltes vostres!! I de la conga que vau fer per donar-me la pulsera... molt xules! A veure quan trobi un momentet us montaré un pps i us ho passaré! :-)ok: Ja veureu que guapes!

Avui tornava la Elxa? Buf... arribarà rebentada!

Laiac, vaya finde t'espera, eh! Mogudet, mogudet!! Ànims! Pensa amb les vacances que hi ha a la vuelta de la esquina!!

Tara, quan tens vacances tu? Deuen estar al caure oi?

Petonets a totes!

Ja avui no crec que torni a entrar, he de fer algo de sopar pel meu sr marit, jijiji, i despres donen la serien per la tele! Així que em despedeixo... fins demà!

Patunets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 21, 2010 9:59 pm

Bona nittttttttt!!!!!

NURRRRRRRR no és perdre el temps mirar fotos.............jo fa no res en comptes d'arreglar la cuina i deixar-ho tot netet, m'he posat a mirar fotos d la meva boda.........m'ha fet una gràcia, feia mooooooolt que no les veia!!!!quins records, casi un any!!!!!!!!! doncs ja ens les podràs ensenyar eeeeeeee!!!!!!!

Demà al matí tinc reunió a tgn, així que entraré tard tard..........aixxxxxxxxx a mi si que em queden 2 dies de feina!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiii >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bona nit i PATUNETSSSSSSSS!!!!!!!!!!
què li has fet de sopar al teu maridet nur???????
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dj. jul. 22, 2010 6:27 am

Hola ninetes!!! Bon dia! avui sóc la primera en entrar! jejeje es que avui tinc un dia... bufff!

Elxa! qué bien verte de nuevo por aquí! al final pudisteis dormir o qué? aix que rollo esto de los cambios de horarios no? aix! a mi me toca el lunes!!! qué ganas!

Laiac! que sigui lleu la reunió! ànims! que queda avui i demà!

Bueno boniques! vaig a fer coses! parlem a la nit.

Molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. jul. 22, 2010 7:44 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

Be avui esta una mica tapat, a veure si plou i refresca!!!!!!!!!!! pero em sembla que res de res!!!!!

Nur, guapa de vacaces encara no en tenim aquest any fins l'octubre res, morire!!!!!!!!!! pero bueno
estem mirant per anar a RM, ja n'hi ha prou de que em feu dentetes, pero encara no tenim res segur
pero alguna coseta farem!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena ja casi un any com passa el temps!!!!!!! ho hem de celebrar eh!!!!!!!!!!!!!1

Elxa, que bien verte por aqui!!!!!!!!!! si a ver si nos vemos y nos cuentas que tal ha ido todo!!!!!
Oye dile a tu marido que llame al mio que quiere hacer criar al perro y esta desesperado!!!!!!!!!!

Gis, ya no te queda nadaaaaaaaaaaaaaaa, pasado mañana te casas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes marxo que hem d'anar a fer-nos una foto, un company marxa i li volen regalar
una foto nostra, quina ilu que li fara!!!!!!!! (bueno sempre li podra dibuixar bigoti amb algu!!!)
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 22, 2010 10:45 am

Bon dia!!!

Com va aquest matí tot ennuvolat?? Jops!! A veure si refresca com diu la Tara!

Elxa!! Benvinguda!!! Quines ganes de veure't i que m'expliquis com va anar tot!! He vist alguna fotito teva... estaves impresionant nena!!! tot bé el viatge??

Laiac, nena... casi un any!!! I que xulo mirar fotos... és com recordar un somni!! jejeje!! Doncs ahir per sopar al meu maridet li vaig fer un plat mooooooooooooolt elaborat... bikinis! taxan!!!!!!! jajajajaja!!! weno... poquet a poquet anirem fent coses millors... jijiji!!!

Tara, les vacancetes a l'octubre? Ja veuràs que el temps passa volant i en un no res ens hi plantarem! I llavors te'n aniràs a RM amb el teu maridet i ens faràs dententes a totes!! jejeje!!! Ja heu començat a mirar algo?

Gis, dos dies nena!!!!!!

A les demés, petonets!!!!!!!!!

Parlem més tard!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. jul. 22, 2010 11:08 am

Nur, nena cada cosa te la seva tecnica!!!!!!!! hi ha gent que els hi posa mantega per dins, altres per fora, altres que no, aixi que tampoc es tan facil, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no vegis com
he rigut, la gent deu pensar que estic lela!

Dons si, nur ja hem mirat alguna coseta, avui hem trobat una oferta de 2x1, despres ens ho
acabarem de mirar a veure que!!!!!!!!!!! que tinc ganetes!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 22, 2010 11:33 am

NINETEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!

BOn diaaaaaaaa...........aaaaaaaaaaaaaaaa acaboa d'arribar al despatx!!!!!! i tinc mil coses epr fer!!!!!!!!!!!!grgrgrgrg quin rotlluuuuu!!!!!!!

ELXAAAAAAAAAAAA...............tu por aquí?????????? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: iupiiiiiiii com estàs?????????jijiji és que con el jet lag!!!!!!!!!!! i què heu fet tota la nit???????? podrieu haver fet un noviet/novieta per la meva bajoquetaaaaa!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-)

NUR!!!!!!!!!!!!!! com diu la tara........hi ha moltes maneres de fer un bikini eeeeeee......poca broma!!!!!!jijijijiij!!!

Aixxxxxx nineteeeeesss.....tinc gana i m'he menjat tot el que tenia...........què faré???????Avui no dino fins tard que vaig amb un amic!!!!!!!!!!!!!que fuerteeeeee!!!!!!!!

NINETES, intento entrar per la nit............MOOOOOOOLTS PATUNETS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 22, 2010 5:29 pm

Hole!!

Pel que veig els meus bikinis han causant furor, eh!! jajaja!! Ais... em van sortir bonissimsssss!!!! El ferran adrià no m'arriba ni a les soles de les sabates!! jajajaj!!! Ais mareta... :-))

weno, ara acabo d'arribar de depilar-me, m'ha pillat la pluja pel carrer! i quan he arribat a casa ha parat! ais...

res, ara us munto el pps i us el passo, ok? ja veureu que guapes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. jul. 23, 2010 6:57 am

Hola boniques! com esteu?

Perdoneu que no hem pasi gaire per aquí, però vaig molt liada!!! aix, de fet estic començant a posar-me nerviosa... i això que no ho he estat pas en tota la setmana!
Bueno, ja era hora de que surtissin els nervis no? jejeje

Eiii!!! a mi m'encanten els bikinis!!! tradicionalmente conocidos como "mixtos" jejeje Jo els hi poso la mantega per fora i els paso per la planxa... què bons!!!

Laiac! que només et queda un dia per agafar vacancetes!!! ànims!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 23, 2010 8:52 am

Bon dia!!

Giss nena, que demà et cases!! Fora nervis que tot sortirà molt bé!!

On són avui les matinadores del foro?

Avui dia lleig... però ha refrescat! Guai!

Vaig a comprar! Fins després!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 23, 2010 9:56 am

BON DIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

uixxxxxxx, avui és que ja he esmorzat i he tingut reunió i tot, al bar.....jijijiji, però ara ja no em mouré més d'aquí, perque noies sabeu que??????????? AVUI COMENÇO VACAAAAAAAAAAAANCEEEEEEEES!!!!!!! : ban : :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: : ban : >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quin dia més fresquet no??? però jo a la nit he tingut por i tot eeee, quants llamps, no parava..............GISSSSS tranqui però perque acabo de veure la previsio per demà i hace un SOL : sol : : sol : así que això només ha de durar avui!!!!!!!!!!!

REs nenes, avui tinc un dia apretadet apretadet,.....encara no em puc preparar res de la maleta perque haig d'anar a comprar, netejar, i fer el sopar que venen uns amics del poble a veure l'àlbum de la boda, i el video i mareeeeeee.....ja veureu que acabarem a les tantes i jo mañana medio zombieeee.......però allí estaré sobreviviendo!!!!!!!!!! i encara haig de mirar què em poso!!! que la panxulina ja no deix posar de tot!!!!!!!!

Buenooooooo..........MOLTS PATUNEEEEEEETSSSSSS àNIMU!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. jul. 23, 2010 9:57 am

Aaaaaaa per cert!!!!!! ja tinc la reserva feta també perque la nit de noces la passem al Termes de Montbrió.....com fa un any............aixxxxxxxxxxx qué bonitoooooooo!!!!!!!!!! la mateixa nit dormirem al mateix lloc!!!!!!!!!! tot i això, no tindrem cava, ni maduixetes, ni un llit de 2x2 però bueno.....serà igual de xulo!!!!!!

Patunets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. jul. 23, 2010 10:21 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jo, ja pensava que no podia dir-vos res!!!!!!!!! de bon mati ja he hagut d'anar a portar papelo, despres hem esmorzat i ara, ara ja em preparo per marxar!!!! a les 12 tinc hora al metge, res greu, be ja us explicare!!!!!!!!!!!!!

Gis, nena, mañana es el gran dia!!!!!!!!!!!no tienes porque estar nerviosa, ya veras que todo sale sobre lo previsto!!!!!!!!!!

Nur, guapa, compra tambe per mi!

Laiac, cabr..... ja comences les vacances!!!!!!!!!!! jo i jo aqui pringant!!!!!! pero per les tardes a fer cosetes eh!!!!!!!!!!!

Elxa, que vaya bien el pre y el post!!!!!!!! si me da tiempo pasare por la playa a ver si os veo!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes petonets a totes i marxooooooooooooooooo!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 23, 2010 4:29 pm

laiac ha escrit:BON DIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

uixxxxxxx, avui és que ja he esmorzat i he tingut reunió i tot, al bar.....jijijiji, però ara ja no em mouré més d'aquí, perque noies sabeu que??????????? AVUI COMENÇO VACAAAAAAAAAAAANCEEEEEEEES!!!!!!! : ban : :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: : ban : >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quin dia més fresquet no??? però jo a la nit he tingut por i tot eeee, quants llamps, no parava..............GISSSSS tranqui però perque acabo de veure la previsio per demà i hace un SOL : sol : : sol : así que això només ha de durar avui!!!!!!!!!!!

REs nenes, avui tinc un dia apretadet apretadet,.....encara no em puc preparar res de la maleta perque haig d'anar a comprar, netejar, i fer el sopar que venen uns amics del poble a veure l'àlbum de la boda, i el video i mareeeeeee.....ja veureu que acabarem a les tantes i jo mañana medio zombieeee.......però allí estaré sobreviviendo!!!!!!!!!! i encara haig de mirar què em poso!!! que la panxulina ja no deix posar de tot!!!!!!!!

Buenooooooo..........MOLTS PATUNEEEEEEETSSSSSS àNIMU!!!!!!!

Hole!!

Nena!! Avui... vacances!!!!!!!! :-///: Ja han arribat!!!

I que? Ja tens modelito per demà?

Aquesta nit ha llampegat? Osti tu... no me n'he enterat!! Aquesta nit ha refrescat molt! això si... i per això he dormit tota la nit d'un tiron! Es que aquestes ultimes nits no parava de despertar-me per la calor! I vinga a fer viatges a beure aigua fresca...

Que vagi molt bé el soparet!!

Fins demà!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 23, 2010 4:30 pm

laiac ha escrit:Aaaaaaa per cert!!!!!! ja tinc la reserva feta també perque la nit de noces la passem al Termes de Montbrió.....com fa un any............aixxxxxxxxxxx qué bonitoooooooo!!!!!!!!!! la mateixa nit dormirem al mateix lloc!!!!!!!!!! tot i això, no tindrem cava, ni maduixetes, ni un llit de 2x2 però bueno.....serà igual de xulo!!!!!!

Patunets!!!!!

És igual que no sigui exactament igual dona, lo important sou vosaltres! vosaltres fareu que l'aniversari sigui especial... 1 any nena!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. jul. 23, 2010 4:31 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jo, ja pensava que no podia dir-vos res!!!!!!!!! de bon mati ja he hagut d'anar a portar papelo, despres hem esmorzat i ara, ara ja em preparo per marxar!!!! a les 12 tinc hora al metge, res greu, be ja us explicare!!!!!!!!!!!!!

Gis, nena, mañana es el gran dia!!!!!!!!!!!no tienes porque estar nerviosa, ya veras que todo sale sobre lo previsto!!!!!!!!!!

Nur, guapa, compra tambe per mi!

Laiac, cabr..... ja comences les vacances!!!!!!!!!!! jo i jo aqui pringant!!!!!! pero per les tardes a fer cosetes eh!!!!!!!!!!!

Elxa, que vaya bien el pre y el post!!!!!!!! si me da tiempo pasare por la playa a ver si os veo!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes petonets a totes i marxooooooooooooooooo!

Hole!
Uis... al metge?? Estàs bé?
Ens veiem demà!

bodorrio!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. jul. 25, 2010 9:50 am

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!

que des del divendres qe no entravaaa!!!!!!! normal............ahir estavem DE BODAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Tot i ser una taula de quatre, ens ho vam passar d'allò més bé...................aixxx, però ara escric a la crònica!!!!!!!

res, que porto una estoneta fent mil coses, i moooooltes més que em falten fer!!!!!bufffff..sense estar ahir en tot el dia a casa.....buffff, avui no sé si arribaré a tot!!!!!!

Espero poder dir-vos algo abans de marxar, sinó....jo prenc per si cas el portàtil per si hi ha wifi, com que amb el cotxe al barco podem pendre el que volguem!!!!!Jijiijji...........sinó....fins DISSABTE QUE VE no parlarem!!!!!!!!!!!!

Me'n vaig a esmorzar!!!!!!!!!!!parlem més tard.............i sinó..........QUE TINGUEU UNA MOLT BONA SETMANAAAAAAAAAA!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. jul. 25, 2010 12:08 pm

Hole!! Bon dia!!

Com es presenta aquest diumenge??

Vaya bodorrio el d'ahir! M'ho vaig passar molt bé!!

Ara vaig a dinar al poble a casa muns pares, i ja no baixarem fins la nit, així que si avui ja no ens veiem per aquí que passeu totes un molt bon diumenge guapes!

Laiac, que vagi molt bé el viatge i disfruteu-lo molt!!! Ens veiem a la tornada!

Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dg. jul. 25, 2010 8:12 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!

Fins fa una estona que no he estst persona!!!!!!!!!!!! necessitava dormir!!!!!!!!!!! sort que el diumenge ha estat de relax total!!!!!!!!! hem dinat a casa dels papis i despres siestaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Laiac, nena passeuvos-ho molt be, relaxeu-vos i disfruteu del sol!!!!!!!!!!! vindras negre!!!!!!!!!!!!

NUr, guapa dema encara tens feina de mudança o que??????????????'

Elxa, guapa que tal la cena de ayer acabasteis muy tarde????????

Petoneta a totes parlem dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dg. jul. 25, 2010 11:40 pm

Ninetes!!! entro per despedir-me... marxo a NY!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Gràcies per haver-me acompanyat en el dia d'ahir! espero que us haguessiu passat bé!

Molts petonets i que vagi molt bé!
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants