VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Massianya » dv. jul. 23, 2010 10:35 am

Doncs jo em sembla que les primeres investigacions les faré sola, i quan hagi triat la botiga, almenys, convocaré el gabinet d'expertes (que suposo que seran un parell d'amigues que no s'assemblen de res entre elles, per animar la cosa). La meva mare s'haurà d'esperar al dia-D hora-H... hehe

Per aquí no he vist cap núvia Whiteday, oi? N'he vist algun de maquíssim!! Em sembla que avui a la tarda, com qui no vol la cosa, trauré el cap a la botiga de JM Peiró. Hehehe. Jo que em volia esperar fins al setembre... hehehe... Impacient!!
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. jul. 23, 2010 10:44 am

Massianya ha escrit:Doncs jo em sembla que les primeres investigacions les faré sola, i quan hagi triat la botiga, almenys, convocaré el gabinet d'expertes (que suposo que seran un parell d'amigues que no s'assemblen de res entre elles, per animar la cosa). La meva mare s'haurà d'esperar al dia-D hora-H... hehe

Per aquí no he vist cap núvia Whiteday, oi? N'he vist algun de maquíssim!! Em sembla que avui a la tarda, com qui no vol la cosa, trauré el cap a la botiga de JM Peiró. Hehehe. Jo que em volia esperar fins al setembre... hehehe... Impacient!!

jajaja,a guapa, fans ben fet, es normal que et piqui la curiositat :-))
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. jul. 23, 2010 10:50 am

Massianya ha escrit:Doncs jo em sembla que les primeres investigacions les faré sola, i quan hagi triat la botiga, almenys, convocaré el gabinet d'expertes (que suposo que seran un parell d'amigues que no s'assemblen de res entre elles, per animar la cosa). La meva mare s'haurà d'esperar al dia-D hora-H... hehe

jajajajaja a mi em passa igual!!! jo em volia esperar pero m'he enamorat......aixi que un dia d'akests ara que tindre vacances m'apropo.....i lo mateix me'l comproooo
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 10:53 am

jo faig fer aixó, amb una altre noia d'aquí el foro, vem anar a investigar per algunes botigues de Granollers: tracte, marques que tenien... bé una mica de tot... i quan ja tenia decidides les botigues a les que aniria doncs vaig anar amb la meva mare
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 12:52 pm

bueeeeeeeeeeeeeeno, veig que no sóc la única impacient!!! mira que em diuen "uffff, vas molt ràpid!"... però és que em pica moooolt la curiositat!
marsal75, a quines de Granollers vau anar? jo volia anar a una que m'han dit "Núvies d'Or", hi ha moltes més???
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 12:59 pm

marisergi ha escrit:bueeeeeeeeeeeeeeno, veig que no sóc la única impacient!!! mira que em diuen "uffff, vas molt ràpid!"... però és que em pica moooolt la curiositat!
marsal75, a quines de Granollers vau anar? jo volia anar a una que m'han dit "Núvies d'Or", hi ha moltes més???

a Granollers hi ha a més de la de Núvies d'Or a Roger de Flor, hi ha Nuvies Atelier, al carrer Ricomà, twins al carrer barcelona, despres hi ha una a les galeries de la porxada, pero la dona ni tan sols ens va deixar entrar a la botiga (molt borde, era la antigua propietaria del pronovies) i després la Elena Torrado a Joan Prim (allà és on me l'he agafat jo) ahhh i a també hi ha el Jordi Dalmau al carrer Ponent
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 1:03 pm

marsal75 ha escrit:a Granollers hi ha a més de la de Núvies d'Or a Roger de Flor, hi ha Nuvies Atelier, al carrer Ricomà, twins al carrer barcelona, despres hi ha una a les galeries de la porxada, pero la dona ni tan sols ens va deixar entrar a la botiga (molt borde, era la antigua propietaria del pronovies) i després la Elena Torrado a Joan Prim (allà és on me l'he agafat jo) ahhh i a també hi ha el Jordi Dalmau al carrer Ponent

Ostresssss! Estàs mooooolt ficada en el tema eh????? doncs moltíssimes gràcies! ara mateix me les apunto i, ara sí, m'ha entrat més curiositat que mai!!!!
Merci wapi!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 1:20 pm

marisergi ha escrit:
marsal75 ha escrit:a Granollers hi ha a més de la de Núvies d'Or a Roger de Flor, hi ha Nuvies Atelier, al carrer Ricomà, twins al carrer barcelona, despres hi ha una a les galeries de la porxada, pero la dona ni tan sols ens va deixar entrar a la botiga (molt borde, era la antigua propietaria del pronovies) i després la Elena Torrado a Joan Prim (allà és on me l'he agafat jo) ahhh i a també hi ha el Jordi Dalmau al carrer Ponent

Ostresssss! Estàs mooooolt ficada en el tema eh????? doncs moltíssimes gràcies! ara mateix me les apunto i, ara sí, m'ha entrat més curiositat que mai!!!!
Merci wapi!

vaig fer el meu estudi de la situació vestidil abans d'agafar-me'l, més que res perque quan s'han de fer les proves em faria molta mandra haver-me de desplaçar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:02 pm

uuuuuuuf! doncs ara que tinc tota la tarda, vaig a fer aquest estudi jo... "estudi vestidil" i sabatukil! jijijijij
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 5:07 pm

jo el sabatuki encara no l'he fet.... hauré de començar un dia d'aquests

que ets de Granollers o els voltants?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:11 pm

Del Maresme, de Canet! Dilluns començaré a xafardejar per Granollers...tinc unes ganes q ni t'ho imagines!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 5:20 pm

jo de sabateries tinc localitzada la de pell Tolrà, que també en tenen una a Mataró, la Canals, el calçat Miralles i la Pous... ahhh i la Groc... tret d'aquestes em sembla que després queda anar a Barcelona
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:52 pm

Buffff! que nivelazo nena!!!! Tu estàs super-mega-al dia!!!! va bé q diguis, pq jo vaig apuntant, jejejeje.
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 6:08 pm

és que en una de les sabateries hi treballa la meva cunyada i dues més les tinc sota la meva feina... així que algunes les tinc controladilles
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 23, 2010 7:12 pm

uufffff llegint-vos encara m' han agafat més ganes d' anar a mirar vestits, no sé si podré esperar.me fins a setembre com havia pensat!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 7:23 pm

jajajaja! jo també em volia esperar a setembre però avui mateix ja li he dit a me mare que el dilluns a la tarda se'l reservi per anar només a fer una ullada...
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: sarapia » ds. jul. 24, 2010 7:14 am

com totes les impacients de per aquí, la setmana passada vaig anar una botiga de vestits de núvia.... hi vaig anar amb la meva mare... ens ho vam passar pipa les dues!

Ara, jo anava amb la idea d'un vestit d'aire o sant patrick i al final m'he enamorat d'un Mundó i un Peiró.... ja us explicaré el final.......

Ara, no m'ho pensava i és una experiència única que s'ha de viure (des del meu punt de vista).
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 8:03 am

Pq dius això de l'experiència???? però tu ja has anat a emprovar-te'ls i tot això???
Noies, perdoneu prò jo no he anat mai amb ningú i estic força peix... quan vas a mirar un vestit, només per xafardejar o fer-te idees, te'ls fan emprovar encara q diguis "no, només vinc a mirar"... com va això?
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 24, 2010 9:25 am

marisergi ha escrit:Pq dius això de l'experiència???? però tu ja has anat a emprovar-te'ls i tot això???
Noies, perdoneu prò jo no he anat mai amb ningú i estic força peix... quan vas a mirar un vestit, només per xafardejar o fer-te idees, te'ls fan emprovar encara q diguis "no, només vinc a mirar"... com va això?

És que pensa que si vas a mirar vestits, primer t'ensenyen el catàleg, i en veus tants i tant macos que el més segur és que no puguis evitar les ganes de posar-te'n algun! Evidentment, no t'obliguen a res, però si hi vas acostuma a ser per emprovar-te'n algun dels que hi hagi.
Abans, el més recomanable és que hagis fet una ullada a les col·leccions per internet, per si n'hi ha algun en especial que et vulguis emprovar. Ara et pots trobar que alguns models del 2010 ja no hi siguin i que els del 2011 encara no hagin començat a entrar... arriben aprox al mes de setembre-octubre. Per tant, no a totes les botigues tenen sempre tots els models.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: sarapia » ds. jul. 24, 2010 5:09 pm

marisergi ha escrit:Pq dius això de l'experiència???? però tu ja has anat a emprovar-te'ls i tot això???

marisergi si, ja m'he emprovat vestits i avui ja he decidit quin serà el meu!!!

Tal com diu la buniketa, només mirant els catàlegs veus masses models de cop i acabes amb el cap com un bombo, si te'ls emproves, veus quins et queden millor i ja veus cap a quin estil vas...... Jo només he anat a dues botigues i divendres de la setmana vinent ja em prendràn les mides!

Aprofita l'estiu, si pots, i ves a mirar i a emprovar!! Jo hi he anat amb la meva mare i ara que tinc el vestit decidit vull que el meu pare em vegi.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants