BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dt. jul. 20, 2010 11:07 pm

Noies nomes dir-vos que he tingut que crear una altra vegada la pagina i el perfil del facebook pq m-han deshabilitat el compte pq havia posat d/noces en comptes dels meus cognoms, no m-agrada posar els cognoms pero bueno que hi farem aixi que continuo estant a negocios locales planificacion de eventos pero amb el nom de d-noces. le escurcat pq veia que era massa llarg l-altre.Bueno si voleu us podeu fer fans.La cadui ha estat la primera lleidatana, ho sento em tindras que tornar a agregar altra vegada.
Vinga nanit!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. jul. 21, 2010 2:45 pm

Noies!!!Com va tot!?
EL dilluns a la tarda i dimarts he estat a Mollerussa, això és i no és novetat, la novetat és que vaig anar al jutjat i no, no era cap denuncia ni res! VAig anar a preguntar pels tràmits per casar-me, que tot i que queden poc més de 9 mesos, com estic lluny de casa, així faig les coses amb temps. Total que hem va preguntar de quina manera celebrariem el matrimoni, jo li vaig comentar que seria un matrimoni eclesiàstic, però que tenia entés que també necessitava la partida de naixement pel casament civil i a més a més vaig preguntar si hi hauriem d'anar abans o després de casar-nos per l'església....

Doncs la resposta de la noia va ser escueta però clara, hem va dir que si hem casava per l'església que no calia RES al jutjat, que només el que hem demanés el mossén (que demana partida baptismal i DNI), i hem va comentar que un cop celebrada la ceremònia religiosa, el mossén porta ell els papers al jutjat i ho arregla tot, i posteriorment el jutjat ja t'avisa per anar a recollir el llibre de familia, pel que al celebrar i firmar a l'església ja està tot firmat i no et cal preocupar per res més!!! Després vaig mirar el taulell del jutjat, perque es casen uns amics nostres a l'Agost (els que vam anar a la despedida el passat dissabte)i ens va dir que a nosaltres no ens amonestarien al jutjat que només ho farien a l'església que ja era vàlid!

Tot i això jo vaig demanar igualment la partida de naixement, per si de cas la demanen després per alguna cosa i sinò la guardaré!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 2:57 pm

La partida de naixement, guarda-la, perquè em penso que a nosaltres el mossén ens va dir que sí que la necessitàvem. La resta és tal com tu dius, especialment si l'església és la que et pertoca. De totes maneres, assabenta-te'n abans, perquè de fet el paper caduca als 6 mesos i t'estalviaries haver de demanar-la un altre cop. Per cert, gemma, pensa en els cursets prematrimonials, que també en necessitaràs el certificat...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 21, 2010 3:05 pm

a nosaltres el mossèn també ens demana la partida de naixement, així que l'haurem de demanar però he vist que amb el Certificat Digital (o el DNI electrònic) ho podem fer per internet, ens estalviarem cues al Registre Civil. Sobre si hem d'anar o no ho he de preguntar perquè no tinc ni idea de si aquí a Barcelona funciona igual o ho haurem de portar nosaltres... però com que tots aquests papers caduquen als 6 mesos ho mirarem més endavant.

Buniketa m'alegro de que us hagi agradat Toledo!! el meu pare és d'allà (bé de Talavera de la Reina que està a prop i que de fet és més gran que Toledo) així que hi anem quasi cada any a Toledo. El meu nen no hi ha estat mai per això i la veritat és que tinc moltes ganes de fer una escapada amb ell per ensenyar-li la ciutat. Per mi, és de les ciutats que més m'agraden d'Espanya :-)ok: I si, allà pot fer moooolta calor però és una calor més seca que la de Lleida i no hi ha tanta xafogor! jo vaig al·lucinar dissabte quan vam arribar a Lleida i a les 19h hi havia 39º!!!!!! vam anar de cap a la piscina jajaja! : sol :
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. jul. 21, 2010 5:13 pm

No sabia que caducava als 6 mesos!! I jo que ho vaig demanar ja en previsió, la dona no hem va dir pas que caduqués, ara que també hem va dir que no hem calia, que amb la partida baptismal que demana el mossén ja estava que la resta ho feien ells i el mossén! Doncs li he dit al Jordi que també la demani...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. jul. 21, 2010 5:15 pm

Buniketa! Lo dels cursets ja ho sé, bé no sé lo del certificat, però el mossén ens va dir que l'any que ve allà Febrer o Març ens trobariem un diumenge a la tarda unes quantes parelles i allí xerrariem una estona (tota la tarda) i ja està el curset!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 22, 2010 3:01 pm

Buffff quina mandra lo dels cursets, és un tràmit que s'ha de passar si vols casar-te pel civil però a primera vista fa mandra. El que no sé si us han dit o no els respectius mossens és si l'heu de fer o no, jo sé de mossens que no el demanen, no sé en què es basen però n'hi ha que el volen i n'hi ha que no els hi cal.

La meva germana que es va casar fa un parell de mesos el van fer, no sé si van ser vuit divendres al vespre, dos mesos vamos. Ells ho explicaven rient, diu que el pobre home que l'impartia els hi explicava unes coses... però que bueno, que no era tan horrible com es pensaven en un principi. Clar està, que el meu cunyat i la meva germana no són com nosaltres dos, ell és creient, per tant, s'ho devia prendre d'una altra manera.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 22, 2010 3:31 pm

a nosaltres també ens dóna un pal impressionant lo dels cursets... què ens han de dir sobre el respecte, l'amor i la convivència si portarem quasi 4 anys vivint junts i quasi 8 de nuvis per la boda??? en fi... "burrocràcia" que hem de passar per casar-nos!! A nosaltres ens va dir el mossèn que hi havia l'opció d'anar diverses tardes o bé fer un intensiu d'un cap de setmana, que és el que farem, pim-pam i llestos! jejeje!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 22, 2010 8:54 pm

Bé, no conec cap mossén que no els demani, més que res perquè formen part de l'expedient matrimonial i per tant són necessaris. El mateix mossén quan ho preguntes te n'informa. A nosaltres ens han dit que són 5 sessions de 2h, i els temes no són aliens a nosaltres, són prou interessants... no sé, penso que si ens casem per l'església és que en alguna cosa creiem, si no és ben absurd! Una altra cosa és que ens faci mandra... a mi també me'n fa molta, però penso prendre-m'ho com una conversa amb altres parelles. De fet no és un curs on agafar apunts o classes didàctiques... són diàlegs amb altres persones des d'altres punts de vista, segurament... no sé, a mi no se'm fa un drama, i penso que de tot i de tothom es pot aprendre molt, encara que ja en sapiguem.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. jul. 22, 2010 10:13 pm

Nosaltres només es una tarda de diumenge! Però en tinc ganes perque ens trobem diferents parelles que ens casem al 2011 i que estem plens d'il·lusió per la nova vida que es planteja, nosaltres no es el cas que haguem conviscut prèviament, i casi que ho farem, després de casats, molt poc.
Al que anava, que podrem compartir les nostres experiències i les nostres convivències, a mi hem fa molta il·lusió!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 23, 2010 10:46 am

Buniketa, jo he dit que a mi em fa mandra només de pensar-ho, però també dic que jo no em casaré per l'església, no sóc creient ni practicant ni ell tampoc i crec que és l'opció més raonable. SI em casés per l'església em faria mandra igual però m'ho prendria com un tràmit i una bona ocasió per aprendre coses, segur que algo s'apren de les altres parelles o de qui doni la xarrada, no dic que no, però d'aquí a que sigui obligat, doncs no ho entenc.

De totes maneres, et dic que sé d'un mossèn que no demana els cursos, al centre d'orientació familiar (COF) t'ofereixen alguna alternativa al curset, no sé quina però us ho ben asseguro per què conec gent que s'ha casat per l'església i no ha fet tals cursets.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 23, 2010 1:31 pm

però ja ofereixen l'alternativa i segurament han de presentar alguna cosa en el seu lloc.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 23, 2010 4:51 pm

Ah això segur, deu ser més del mateix però amb un altre nom per què les parelles més reticents ho facin amb ganes, suposo.

marxeu de cap de setmana noies? Nosaltres demà anem de celebració a la muntanya, diumenge si ens ve de gust potser anem a remar al delta o a prendre el sol que prou em convé a mi...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. jul. 23, 2010 5:30 pm

No hi ha cap de setmna! Demà a treballar i durant 24 hores!!i el Jordi per no aburrir-se treballarà a les obres del pis...Un "planazo" i diumenge vindrà a veure'm i passarem el dia ronsejant...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 23, 2010 5:45 pm

Una altra que també treballa el cap de setmana :star:: un planàs!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 23, 2010 10:47 pm

Doncs nosaltres demà a la tarda marxem cap a Sant Joan de Lern. Passarem allà la nit i el diumenge. Finalment ens hem reunit una bona colleta... serem 11 dissabte i 16 diumenge per dinar! Estarem bé, ens allunyarem una miqueta de la calor...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dg. jul. 25, 2010 10:14 am

Nosatres al final avui diumenge no fem res, sofà sofà i sofà tocarà pq estem agotats d'ahir i ja ens toca una mica de repòs també. Ara faig una mica de foro boda i després plegar roba i sofà, un planàs també! jajajaj

Buniketa, nosaltres hi anem molt a St Joan de Lerm sobretot a esquiar a l'hivern, és molt xula aquella zona. Si voleu menjar bé podeu anar al restaurant del poble del costat, de Sant Andreu de Castellbó, a Cal Titarró són encantadors i s'hi menja de conya. I si no, doncs en una altra ocasió pq ara ja no crec que ho vegis...

Bon diumenge a totes!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: NUVOLET » dg. jul. 25, 2010 8:15 pm

Noies ja he tornat del poble de la mare!! ara me poso al dia!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 26, 2010 10:06 am

doncs jo soc creient però el meu nen no ho és, es casa a l'església per mi. No farem missa al casament perquè no vull obligar-lo a fer la comunió per poder casar-se -amb missa- si va en contra de la seva ideologia, si ho fem sense missa només cal que estigui batejat, que ja ho està.

Sobre els cursets, no és que em faci pal compartir experiències amb altra gent, sinó que una parella de gent gran ens donin la xarla sobre el que ells pensen que és l'amor i la vida en parella. Així funciona a Sta Maria, no és una conversa ni un intercanvi d'opinions sinó que escoltar tota l'estona el que ells pensen. I és això el que em molesta, per aquest motiu m'ho prenc com una burocràcia per casar-me i no com una experiència ni un aprenentatge. Si el plantejament dels cursets fos un altre no m'importaria gens ni mica fer-los i segur que hi aniria molt més motivada, però muntat d'aquesta manera doncs no perquè penso que és més una obligació que no cap altre cosa.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 10:30 am

Doncs em sembla molt bé l'opció que heu pres, Cadui... així tots dos esteu contents. Tu et pots casar per l'església i no feu la missa sencera, a més de no haver de fer un altre tràmit.

Pel que fa a això del curset, quin pal si és així... no m'estranya que no et motivi gens. A veure, que jo tampoc és que me'n mori de ganes, però no em semblava pas un pal tan fort. Ja veurem finalment amb què ens trobem!
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants