Autor: Massianya » dv. jul. 23, 2010 10:35 am

Autor: DUNA_BCN » dv. jul. 23, 2010 10:44 am
Massianya ha escrit:Doncs jo em sembla que les primeres investigacions les faré sola, i quan hagi triat la botiga, almenys, convocaré el gabinet d'expertes (que suposo que seran un parell d'amigues que no s'assemblen de res entre elles, per animar la cosa). La meva mare s'haurà d'esperar al dia-D hora-H... hehe
Per aquí no he vist cap núvia Whiteday, oi? N'he vist algun de maquíssim!! Em sembla que avui a la tarda, com qui no vol la cosa, trauré el cap a la botiga de JM Peiró. Hehehe. Jo que em volia esperar fins al setembre... hehehe... Impacient!!

Autor: Syl05/05/02 » dv. jul. 23, 2010 10:50 am
Massianya ha escrit:Doncs jo em sembla que les primeres investigacions les faré sola, i quan hagi triat la botiga, almenys, convocaré el gabinet d'expertes (que suposo que seran un parell d'amigues que no s'assemblen de res entre elles, per animar la cosa). La meva mare s'haurà d'esperar al dia-D hora-H... hehe
Per aquí no he vist cap núvia Whiteday, oi? N'he vist algun de maquíssim!! Em sembla que avui a la tarda, com qui no vol la cosa, trauré el cap a la botiga de JM Peiró. Hehehe. Jo que em volia esperar fins al setembre... hehehe... Impacient!!

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 10:53 am

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 12:52 pm

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 12:59 pm
marisergi ha escrit:bueeeeeeeeeeeeeeno, veig que no sóc la única impacient!!! mira que em diuen "uffff, vas molt ràpid!"... però és que em pica moooolt la curiositat!
marsal75, a quines de Granollers vau anar? jo volia anar a una que m'han dit "Núvies d'Or", hi ha moltes més???

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 1:03 pm
marsal75 ha escrit:a Granollers hi ha a més de la de Núvies d'Or a Roger de Flor, hi ha Nuvies Atelier, al carrer Ricomà, twins al carrer barcelona, despres hi ha una a les galeries de la porxada, pero la dona ni tan sols ens va deixar entrar a la botiga (molt borde, era la antigua propietaria del pronovies) i després la Elena Torrado a Joan Prim (allà és on me l'he agafat jo) ahhh i a també hi ha el Jordi Dalmau al carrer Ponent

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 1:20 pm
marisergi ha escrit:marsal75 ha escrit:a Granollers hi ha a més de la de Núvies d'Or a Roger de Flor, hi ha Nuvies Atelier, al carrer Ricomà, twins al carrer barcelona, despres hi ha una a les galeries de la porxada, pero la dona ni tan sols ens va deixar entrar a la botiga (molt borde, era la antigua propietaria del pronovies) i després la Elena Torrado a Joan Prim (allà és on me l'he agafat jo) ahhh i a també hi ha el Jordi Dalmau al carrer Ponent
Ostresssss! Estàs mooooolt ficada en el tema eh????? doncs moltíssimes gràcies! ara mateix me les apunto i, ara sí, m'ha entrat més curiositat que mai!!!!
Merci wapi!

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:02 pm

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 5:07 pm

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:11 pm

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 5:20 pm

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 5:52 pm

Autor: marsal75 » dv. jul. 23, 2010 6:08 pm

Autor: Montseta28 » dv. jul. 23, 2010 7:12 pm

Autor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 7:23 pm

Autor: sarapia » ds. jul. 24, 2010 7:14 am

Autor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 8:03 am

Autor: buniketa » ds. jul. 24, 2010 9:25 am
marisergi ha escrit:Pq dius això de l'experiència???? però tu ja has anat a emprovar-te'ls i tot això???
Noies, perdoneu prò jo no he anat mai amb ningú i estic força peix... quan vas a mirar un vestit, només per xafardejar o fer-te idees, te'ls fan emprovar encara q diguis "no, només vinc a mirar"... com va això?

Autor: sarapia » ds. jul. 24, 2010 5:09 pm
marisergi ha escrit:Pq dius això de l'experiència???? però tu ja has anat a emprovar-te'ls i tot això???
Noies, perdoneu prò jo no he anat mai amb ningú i estic força peix... quan vas a mirar un vestit, només per xafardejar o fer-te idees, te'ls fan emprovar encara q diguis "no, només vinc a mirar"... com va això?