LLUNA DE MEL...MARXEM A...

un gran any!

LLUNA DE MEL...MARXEM A...

EntradaAutor: marisergi » dv. jul. 23, 2010 8:38 pm

Ei noies! on marxeu de lluna de mel? Doneu-me idees que vaig mooooolt perduda! :-/
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

Re: LLUNA DE MEL...MARXEM A...

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 8:52 pm

hola guapi!

Doncs nosaltres anirem a Nueva York i despres a punta cana....així fem uns dies de "esTres" a la ciutat i despres dscansem a la platjeta! jaja
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 12:52 am

Jo no en tinc ni idea. Justament ara començarem a anar a agències a demanar informacions... El cas es que fa 3 anys vam anar a Riviera Maya de vacançes, així que ara el carib no és opció, prefeririem un altre lloc... Però es que sembla que si busques "viatge de nuvis" els preus es multipiquen x 10. Em penso que ho buscarem plantejant unes vacances "normals" que sinó penso que tothom vol estafar-me!! Jeje. Potser sóc una mica paranoica, però prefereixo anar amb cautela...
Imatge
cris85
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 7:52 am

Nosaltres també descartem Carib (Punta Cana i Mèxic ja hi hem estat ::love:: ). A mi em faria molta, moltíssima il·lusió Bora-bora o les Maldives : sol : , però és això, el preu es dispara! Jo no sé quin pressupost es marca la gent, però és que 5mil euros x persona ho veig una bestialitat!!!! :star::
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: marsal75 » ds. jul. 24, 2010 9:13 am

nosaltres no tenim ni idea d'on anar... la idea inicial era fer un creuer pel Baltic, pero al març no hi han creuers perque el mar esta encara gelat... així que no tenim ni idea... el nostre pressupost és no passar-nos entre els dos dels 3500 euros.
Tenim varies coses en ment, però tot serà qüestió de veure els preus
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 24, 2010 2:38 pm

Nosaltres anem a Nova York i Canadà!!!jo penso q hi ha catàlegs especials per nuvis q fan ofertes bones i a més regals i atencions especials per a les parelles acabades de casar!!!ho dic pq la meva germana treballa en una agència de viatges i ens ho ha comentat!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Shaik » ds. jul. 24, 2010 3:21 pm

El meu somni seria anar a la Índia (hi tinc una nena apadrinada), però ens costaria 5000 euros sense comptar les despeses extres allà, així que ho deixarem per un altre moment.

El plan B que més m'agrada (he estudiat història de l'art, perquè m'entengueu, no és que sigui massoquista, jejeje) és fer un creuer de cap a cap del mediterrani, per visitar monuments fins quedar-me empatxada! M'agradaria passar per Croacia, Grècia, Turquia i Alexandria, i després tornar cap a occident. Trobo que és ideal perquè et permet descansar i disfrutar (el que vol el meu futur) i veure coses alhora, per qui li agradi, és clar. I el més important de tot: no hauríem d'agafar l'avió (o màxim una horeta fins a Venecia), que el meu noi hi té pànic... :star::

Altres opcions: Egipte, Rússia, un safari, etc, tot el que no sigui platgeta i complex hoteler, jejeje, que sol ser el que la majoria busca.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 24, 2010 3:27 pm

Nosaltres también fugim una mica del plan complex hoteler i pulserita, som una mica hiperactius i ens agrada molt veure i conèixer coses!!!però està clar q això va a gustos i persones!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: laiaetam » ds. jul. 24, 2010 4:41 pm

A nosaltres ens agradaria molt anar a Zanzivar o algun lloc així, però és caríssim!!
Imatge
laiaetam

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 8:30 pm

Jo sempre he somniat amb dos destinacions: -Bora-bora o les Maldives... però no sé si entren en pressupost...es dispara moltíssim!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: cris85 » ds. jul. 24, 2010 9:52 pm

Montseta28 ha escrit:Nosaltres anem a Nova York i Canadà!!!jo penso q hi ha catàlegs especials per nuvis q fan ofertes bones i a més regals i atencions especials per a les parelles acabades de casar!!!ho dic pq la meva germana treballa en una agència de viatges i ens ho ha comentat!!!

Ai.. Podries dir quina agencia és? Per mirar més opcions... Nosaltres també busquem algo mes que platja, la veritat. Vam anar a la Riviera Maya y només vam anara a la platja 2 dies, el 1r y l'últim, la resta njo vam parar de recórrer les runes de ciutats mayes, etc. Ens agrada més "l'ajetreo". XD
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: laiaetam » dg. jul. 25, 2010 7:09 pm

Estaria bé les que teniu informació d'agències que fan bones ofertes per nuvis les posessiu, i compartissim informació.

A mi m'agradaria fer un safari i després platja, però per altra banda, també m'encanta conèixer llocs nous i patejar... ja veurem on acabem!! :-/
Imatge
laiaetam

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dg. jul. 25, 2010 8:56 pm

doncs estaria bé qui tingui informació d'algunes agencies.... quines recomaneu, quines estan dubtoses, quines no es recomanen... més que res per a quan toqui anar a buscar preus per a saber destins, saber amb quins operadors treballen i segons els destins que ofereixen
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Shaik » dg. jul. 25, 2010 9:06 pm

Jajaja, de moment se m'acut NO reservar a Marsans, que no sé com pot acabar... :star::
Imatge
Shaik

EntradaAutor: buniketa » dg. jul. 25, 2010 11:05 pm

En principi nosaltres havíem decidit París... però finalment farem París-Florència. Evidentment, com veieu, també ens encanta veure coses i més coses! Per cert, ens ho farem per lliure. Després de comparar agència i booking, ens decantem clarament per muntar-nos-ho nosaltres. Més barat i nosaltres disposem al 100% del nostre temps i ens fem els nostres horaris i plans. Com unes altres vacances, ja ho farem més especial nosaltres.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Massianya » dl. jul. 26, 2010 7:44 am

Nosaltres volem fer un combinat CIUTAT (no sabem quina...) + PLATJA (d'aquestes de sorra blanca i cocoteros, si pot ser).

Em fa l'efecte que per portar l'etiqueta "romántico" o "luna de miel" el viatge s'encareix una mica... Així que ho mirarem com si fos un viatge normal.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:11 am

Sí, a mí també m'ho sembla... Més val no dir que es Lluna de mel! A part, jo aquest estiu he marxat al Mar Roig i l'hotel ens va donar una habitació normal (sense cap luxe ni res) i allà vam conèixer a una parella que hi anava de lluna de mel...doncs tenia la mateixa habitació q nosaltres i no els hi van fer res d'especial i diferent... el que sí és cert, que el viatge els hi va sortir 200 euros més car amb la mateixa companyia! Vam flipar! ... i vam deduïr que era per dir que era lluna de mel...

Buniketa, fer-ho per lliure sempre surt millor, descarat! Però per exemple, la meva parella i jo volem fer Maldives o la Polinesia Francesa... o vés a saber! i clar, per Internet, com que no trobaré res i lligar-ho tot pot ser un cacau! :star::
Jo penso igual, aneu dient quines agències mireu i anem deixant opinions, ok?!?!? :-)ok:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: NUVOLET » dl. jul. 26, 2010 8:47 am

La nostra idea en un principi es la costa oest de EEUU, i la volem fer per lliure alquilant cotxe. Encara que jo ja vaig passant-me per agencies per mirar catàlegs, ja que hi ha rutes i coses interesants, i sempre va be comparar i tal.
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 10:40 am

marisergi ha escrit:Buniketa, fer-ho per lliure sempre surt millor, descarat! Però per exemple, la meva parella i jo volem fer Maldives o la Polinesia Francesa... o vés a saber! i clar, per Internet, com que no trobaré res i lligar-ho tot pot ser un cacau! :star::

Sí, és evident que segons quin és el destí et dóna molta més confiança que et portin i que et guiïn, vaja... Quan no saps el que t'hi pots trobar...
De totes maneres et puc avisar que Polinesia Francesa i Maldives són destins dels més cars. Jo ho miraria igualment per lliure per comparar una mica a veure què t'entra i què no, però sempre mirant 4 i 5 estrelles, ja que no se sap com són les categories. Europa és pràcticament tota igual, però a la resta...

Sovint, que un viatge s'encareixi 200€ (com el cas que expliques) també pot ser degut al que entri en el pack. Per exemple, potser els entrava el transport i desplaçament de l'aeroport a l'hotel i viceversa. Hi ha llocs que et gestionen que hi hagi un bus o un xofer esperant-te per portar-te al teu hotel. És car, però és una possibilitat, ja que s'adapten al teu horari.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Shaik » dl. jul. 26, 2010 11:20 am

buniketa ha escrit:En principi nosaltres havíem decidit París... però finalment farem París-Florència. Evidentment, com veieu, també ens encanta veure coses i més coses! Per cert, ens ho farem per lliure. Després de comparar agència i booking, ens decantem clarament per muntar-nos-ho nosaltres. Més barat i nosaltres disposem al 100% del nostre temps i ens fem els nostres horaris i plans. Com unes altres vacances, ja ho farem més especial nosaltres.

Molt bona elecció!! A París hi he estat dues vegades, si vols consells sobre què visitar només m'ho has de dir, jejeje! Als nostres millors amics els hi vam regalar una setmana a París quan es van casar i van estar molt contents. I una altra parella també hi va anar i super bé. Tenim la sort de tenir ben aprop la creme de la creme de la cultura i l'art, i moltes vegades marxem lluny quan al costat de casa ens esperen meravelles. A Florència tinc moltes ganes d'anar-hi, amb el vaixell Grimaldi i fer rutes en cotxe per la Toscana!

Per cert, jo sempre busco ofertes amb Booking, i sempre ha anat perfecte! També penso que és un "cuento" això de viatges per nuvis, si són iguals que els normals i et foten els diners!
Imatge
Shaik

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants