MAS MARROCH (GIRONA)

un gran any!

MAS MARROCH (GIRONA)

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 5:37 pm

Hola!! he creat aquest post per les noies que es casen al mas marroch o saben d'algu que s'hi hagi casat per compartir opinions i visions!! nosaltres vam decidir casar-nos aqui, el 14-05-2011!! aviam si ens podeu dir la vostre opinio al respecte!!!

graciessssssss
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

Re: MAS MARROCH (GIRONA)

EntradaAutor: geisha » ds. jul. 24, 2010 1:47 pm

Noies!!! que ningu coneix el mas marroch (del celler de can roca) a girona!!! juuuuuu
jo que volia que em donessiu la vostre opinio!!!

bueno aviam si us animeu!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Shaik » ds. jul. 24, 2010 2:41 pm

Hola reina!!

Jo no hi he estat mai, però he sentit a dir que és genial, segur que anirà d'alló més bé! A més, tens assegurat que el menjar serà perfecte, poca broma amb aquesta gent que estan "que se salen". Felicitats per l'elecció, serà inoblidable!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: geisha » dg. jul. 25, 2010 10:53 am

Ei Shaik!!! moltissimes grácies, tothom diu que es genial pero ningu es casa allà!!! jajajaja
espero que tingueu rao jo no he anat a cap!
muaaaaaaa
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Shaik » dg. jul. 25, 2010 11:44 am

Segur que sí que anirà genial! A nosaltres ens queda molt lluny i ni ens ho hem plantejat, però és d'aquells llocs que coneixes per la bona fama que tenen, així que pots estar ben tranquila que serà fantàstic! *.-o-o.* *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. jul. 27, 2010 10:24 am

Geisha guapa!!! Hem sap greu jo no hi he anat tampoc... Però tinc amics que si! I tothom ha quedat encantat el menjar boníssim i el lloc preciós!! Això últim ho comparteixo per les fotos que he vist!! Una elecció genial!!! >.-<: *.-o-o.* >.-<:
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: JiG » dc. jul. 28, 2010 8:30 pm

Jo tampoc hi he estat però n'he sentit a parlar molt bé i el menjar genial!!!!! Conec una noia companya de la feina que s'hi casa aquest octubre. Sincerament, entenc una mica els teus dubtes, jo he estat a punt molts cops de crear un post del Jardí de Calders, on em caso jo, perquè que sé que tenen casaments cada setmana, però no veig per aquí ningú que s'hi casi tampoc jejejeje. En fi, segur que anirà més que bé, fantàstic, ja ho veuràs!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: geisha » dj. jul. 29, 2010 12:24 pm

Gracies noies x els anims!!!! jajjaja doncs ja em diras com li va a l'octubre aquesta companya de feina!!! si es ke son lloks k s'hi casa molta gent xo ningu en parla x els post!! jo el jardi de calders tambe si casen uns amiks l'any vinent i diuen k es una pasada, super bonic!! i la veritat jo he vist fotus i es alucinant!!! com porteu els preparatius noies?
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:12 pm

pot ser no sigui un lloc que es parli molt, però te una bona fama ben guanyada, segur que tot va genial.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Pinkeen » dj. gen. 06, 2011 11:44 pm

Hola Geisha!!

La meva germana s'hi va casar fa uns anys i jo ara m'hi caso al mes de juny. La veritat és que vam quedar encantats amb la meva germana, el tracte boníssim i el menjar excepcional!!! no cal que pateixis dona!!
Pinkeen

Entrades: 17
Membre des de: dt. juny 08, 2010 3:14 pm

EntradaAutor: geisha » dv. gen. 07, 2011 2:41 pm

Pinkeen Felicitats, bueno ja en som dos!! ja ens queda poquet eh!!jo volia casarme al juny!!! no hi havia llok!!!!
Ja tens data per la prova del menu? uff.jo vai molt liada no se en ke tink k pensar, xk flors i tot aixo ja esta no?

aix..........petooooo
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Lisbeth » ds. gen. 08, 2011 8:08 pm

ah! jo tinc una amiga que l'any passat se li va casar la germana allà i resumint es veu que : fantàstic! :-)
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Pinkeen » dg. gen. 09, 2011 3:23 pm

geisha ha escrit:Pinkeen Felicitats, bueno ja en som dos!! ja ens queda poquet eh!!jo volia casarme al juny!!! no hi havia llok!!!!
Ja tens data per la prova del menu? uff.jo vai molt liada no se en ke tink k pensar, xk flors i tot aixo ja esta no?

aix..........petooooo

Ei Geisha!!
Encara no tenim proba per el menu. Em van dir que fins a més endavant res, per que com el casament és d'estiu prefereixen que tastis el menu durant el bon temps. Diuen que seria com provar una escudella i car d'olla a l'estiu i que per això hem d'esperar al bon temps.

El tema flors encara no el tinc molt clar, les flors de la cerimònia en principi vull que les fagi el noi de la http://www.tija.com. Té coses molt modernes que van amb l'estil del nostre casament, ell em va comentar que fins el febrer no hi anés per que era massa aviat. De totes maneres al Setembre vaig anar al mas marroch per veure com tenien les taules muntades perque tenien un casament i em vaig quedar parada amb els centres de taula. La Xani em va comentar que tenien una florista que normalment els hi fa els centres i els tenia molt macos, potser li demano a ella que fagi lo de la cerimònia també. Tu saps si els centres de taula estan inclosos en el preu del cobert? la veritat no ho vaig preguntar. Segurament al Febrer quant baixi a Girona aniré a veure els dos floristes i a preguntar preus, + o - ja sé el que vull o sigui que serà el que vegi que ho pot fer millor i per bon preu!
Pinkeen

EntradaAutor: geisha » dl. gen. 10, 2011 7:51 pm

Ei Pinkeen!! doncs el tema dels centres per les taules em van dir que amb el preu del menu ja entren, et deixen triar el color d'estovalles i el tema flors del restaurant, el que es te que montar a part pagar es el tema flors de la cerimonia! nosaltres ja tenim el mestre de cerimonia, nomes ens queda tema flors pero el dia de la prova del menu ja parlarem haviam que fem, pero tot el montatge de la cerimonia mes el mestre de cerimonia conto 1000 euros mes!

Es un gasto tot plegat!

Ja sabeu que donareu als nens, gent, etc.....?
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Pinkeen » dl. gen. 10, 2011 10:24 pm

Si la veritat és que tot surt caríssim! sort que nosaltres hem fet moltes coses amb molt de temps i com a mi m'encanta fer recerca online he trobat moltes ofertes que he anat comprant i també he fet moltes manualitats.
Sort que ara em dius que les flors estan incloses una despesa menys!

Ja sé que penses que es super car lo de la cerimònia, però pensa que si et casessis per l'església potser encar et surt més car, has de pagar al capellà, pagar el dret a fer servir la església i les flors. Així només pagues dugues de les coses i a sobre el mestre de cerimònia et diu exactament el que tu vols.

Tema regals fem: alfombreta de ratolí amb un disseny que vam fer nosaltres, ho vaig encarregar a una botiga per internet a UK, tot i que ho vam haver de comprar en lliures era molt més barat que a cap altre lloc a Espanya.
De nens segurament només en tindrem 5, la veritat no havia pensat a regalar-lis res especial a part d'una bossa de xuxes... De totes maneres als 3 que em porten els anells els hi vull fer un detallet. Havia pensat fer-lis un llibre personalitzat, i un peluix d'aquest que parlen i els hi pots gravar el missatge tu. Una altre possibilitat és regalar un joc de lego, l'altre dia vaig veure que ara fan jocs que poden ser una moto o un robot i que valen només 5 €!
Pinkeen

EntradaAutor: geisha » dt. gen. 11, 2011 5:30 pm

Ostres quantes coses que teniu, uff........ jo m'estresso moltissim, ara tinc examens i entre una cosa i l'altre, jo als petits nenes vull donar-los uns rams de xupaxups, als nens comprare un camio o cotxe baratet i vull emplenar-los de xuxes, en total potser hi tindre uns 9 nens!

Ara mateix este acabant de perfilar el viatge, i al febrer coencem a comprar els detalls de la gent!!! a mes de fer el video x fer les entregues, als pares, parelles nuvis, millor amiga, proxims pares, etcc...
ens kedara entregar detall avies, i treure el solter d¡or x entregar la lliga!!

uff..........quina feinada!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Pinkeen » dt. gen. 11, 2011 9:30 pm

No t'estressis que encara et queda molt de temps! jo tinc moltes coses, però és per que visc a Irlanda i no baixo molt sovint a Girona. La propera vegada que vinc serà al febrer per parlar amb les noies que canten a la cerimònia i el florista, però crec que només tornaré a venir com a molt 3 vegades més o sigui que tot s'ha d'enllestir amb antel.lació!

Però t'entenc perfectament que t'estressis jo em poso molt nerviosa pensant el que em queda per a fer i les poques vegades que em queden per poder venir!
Ànims que segur que tot surt de perles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pinkeen

EntradaAutor: geisha » dt. gen. 11, 2011 10:08 pm

Ostres jo de tu ja estaria super estresada!! buff......que guai preprara-ho tot desde irlanda! pero quins nervis!!! bueno ja veuras com a tu tambe tot t'anira genial!!!! anims!

Si necessites alguna cosa no dubtis a dir-m'ho!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 11:41 am

Pinkeen ha escrit:Ja sé que penses que es super car lo de la cerimònia, però pensa que si et casessis per l'església potser encar et surt més car, has de pagar al capellà, pagar el dret a fer servir la església i les flors. Així només pagues dugues de les coses i a sobre el mestre de cerimònia et diu exactament el que tu vols.

Hola Pinkeen,
Jo no estic pas d'acord amb tu amb aquest tema. Jo em caso en un Santuari i no he pas de pagar el dret de fer servir l'esglèsia. Les flors sí que les he de pagar, però evidentment si fas més et surt més car i si fas menys doncs no tant. I en el capellà només li has de donar la voluntat i ja està. Jo crec que et surt més barat casar-te en una esglèsia o en un ajuntament (aquí sí que només has de pagar les flors... i si n'hi vols) i llavors anar en el restaurant a fer el convit; que no pas això que s'ha posat ara tant de moda de casar-te en aquests complexes. En aquests llocs se n'aprofiten molt de les teves ganes de casar-te.

Tinc dos cosines que es van casar a la Torre dels Til·lers, un lloc magnífic i preciós. La primera es va casar per l'esglèsia (allà ja en tenen una també) i la segona va fer uan cerimónia civil. A les dues els hi va costar exactament el mateix la part de la cerimónia. Elles em van dir que ho van fer perquè els hi feia molta il·lusió fer-ho tot allà mateix perquè la gent no s'hagi de desplaçar, però pel tema econòmic és una ruina total.

Salut!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Pinkeen » ds. feb. 26, 2011 10:29 pm

Hola MiM,

Evidentment tot és relatiu. Segons el que tu escullis et sortirà més o menys car. Com tu dius si vols més o menys flors et pot sortir més car i també segons quina església/capellà escollis. Jo només parlo de la meva experiència. La meva germana es va casar a una església fa 5 anys a Girona i li van demanar diners per fer l'ús de l'església i el capellà li va dir que la voluntat eren 300€. És a dir no era una voluntat era obligatori donar 300€. La meva cunyada es va casar l'estiu passat a una església i el seu capellà els hi va dir que per casar-los eren 600€. Ara bé s'ha de dir que això era a Irlanda i les coses son més cares. Tot depèn a on et casis, estic segura que hi han capellans que no demanen un preu, com tu dius demanen la voluntat i no et demanen diners per fer servir l'església (com és el teu cas).

En el nostre cas nosaltres no som creients, i no volem casar-nos en una església.Respecto a la gent que creu i és part de l'església i em sembla una falta de respecte que si no hi creus et casis per l'església per que creguis que és un lloc bonic o per que ens hi hem de casar per que és tradició. Nosaltres no em escollit casar-nos al Mas Marroch per que és una moda o per que no volem que la gent es desplaci, solament per que volíem fer-ho en un jardí amb la companyia de tots els nostres familiars i amics. A més a la majoria d'ajuntaments no pots casar-te amb tota la família i amics ja que les sales d'actes no sempre tenen cabuda per tots i moltes de les vegades els casaments solament són durant la setmana.

Per cert a molts ajuntaments també pagues per a fer servir les sales d'actes. Jo els que vaig estar preguntant havia de pagar 150€. Això és com tot segons el que un decideixi fer pot sortir més o menys car.
De totes maneres no puc parlar d'aquests complexes que dius que s'aprofiten de la gent que es vol casar per que no en conec cap.
Pinkeen

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants