VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 6:37 pm

Gràcies wapi! Això mateix faré...us he agafat tant la paraula que dilluns mateix seguríssim que hi vaig a tafanejar, i si cal, a emprovar tantes vegades calgui!!!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: cadui » dg. jul. 25, 2010 10:21 pm

sarapia jo també vaig anar només a dues botigues i en vaig tenir prou perquè em vaig enamorar el primer que em vaig provar!! és pot dir amb quin model et quedes o tens espies??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cris85 » dg. jul. 25, 2010 10:52 pm

Buff... Porto mesos dient "fins que no passi l'estiu no començaré a mirar", "no penso ni plantejar-m'ho ben bé fins al setembre-octubre"... Però no, no puc més!! Jajaja. He de començar ja pq no m'aguanto els nervis!!! D'aquí a una setmana només em quedarán 10 mesos, no m'ho puc creure! Em penso que a aquest pas hauré d'acabar els preparatius internada al manicomi! jeje. Aquesta setmana començaré a demanar alguna cita en cases de núvies...
Imatge
cris85
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: sarapia » dl. jul. 26, 2010 6:49 am

cadui ha escrit:sarapia jo també vaig anar només a dues botigues i en vaig tenir prou perquè em vaig enamorar el primer que em vaig provar!! és pot dir amb quin model et quedes o tens espies??

hola Cadui,

de moment els espies estan controlats (o això espero).
Al final em quedaré un WhiteOne, el model 422 de la col·lecció del 2009. M'encanta!!!!

La foto la he posat al meu compte enrera.

Divendres em prendràn les mides (després d'ensenyar-li al meu pare que encara no m'ha vist).
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 8:24 am

nenes k ja em poseu nerviosa i toooot!!! doncs jo no penso anar!!! jajajajjaja el vestit ja sé quin serà (sempre i quan em kedi bé...) pero com tampoc tinc temps pues mira millor......alomillor a les fires de nuves et fan rebaixa...
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:31 am

Buuuuf! La gent està moooolt en el tema eh? jo sé com el vull més o menys però no he començat... Jo tampoc m'aguanto; aquesta setmana pujaré a Granollers a donar un cop d'ull. I ells? amb quants mesos d'antelació se'l solen mirar?
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 8:33 am

em sembla que s'ho miren amb una antelacio de 4 mesos...per lo que m'han dit..pero no ho sé segur....
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:35 am

4 mesos???? ufff, doncs el meu llavors s'ho mirarà amb 2... mai tenen pressa ells eh?
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: esteruchy » dl. jul. 26, 2010 8:45 am

Nosaltres tenim un amic que té una sastreria i està clar que ell se l'agafarà a aqui. :-)
Li va dir que al Febrer vagi a mirar trajes. uns 5 mesos avans del casament.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 26, 2010 9:15 am

sarapia és molt xulo! segur que esàs preciosa!!!

el meu nen diu que pensa "finiquitar" el tema traje durant les vacances a l'agost perquè sinó no sap quan podrà anar entre feina, privada i guàrdies... a part de que des de que sap que jo ja tinc el meu li han entrat unes ganes terribles de comprar-se el seu jejeje!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 9:30 am

cadui ha escrit:sarapia és molt xulo! segur que esàs preciosa!!!

el meu nen diu que pensa "finiquitar" el tema traje durant les vacances a l'agost perquè sinó no sap quan podrà anar entre feina, privada i guàrdies... a part de que des de que sap que jo ja tinc el meu li han entrat unes ganes terribles de comprar-se el seu jejeje!

jajajjjaa al meu li passa igual!!!! li he dit que s'ho miri mes endavant i m'ha dit que ni hablar!!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 10:49 am

Syl05/05/02 ha escrit:nenes k ja em poseu nerviosa i toooot!!! doncs jo no penso anar!!! jajajajjaja el vestit ja sé quin serà (sempre i quan em kedi bé...) pero com tampoc tinc temps pues mira millor......alomillor a les fires de nuves et fan rebaixa...

Syl, no és qüestió de posar-te nerviosa, però jo no em tancaria a la idea d'un únic vestit... el meu consell és que te'n miris uns quants i que te'ls emprovis. Més que res perquè mai saps què pots trobar. Una cosa és que ens agradi molt un vestit en concret, però això no vol dir que sigui el més adient per a nosaltres, el millor estil, el que ens trobem millor... Pensa que, jo no sé com ets tu i parlo del que sé que em podria passar a mi, si tu tens al cap que ha de ser sí o sí aquell i després et deceb o no t'agrada, la desil·lusió pot ser tal que no acabis de trobar-ne un altre que et faci prou el pes i hauràs de buscar més i més. Sé de noies que al final el vestit els ha suposat un maldecap horroròs perquè s'havien fet a la idea que seria d'una manera i al final allò no podia ser. El millor és estar oberta a totes les possibilitats i estils; emprovar-te el que t'agrada és clar, per tenir la referència, i si t'agrada i no descobreixes res en els altres... doncs endavant!

A més és una cosa que només faràs un cop a la vida... tot i que jo ja en tinc un en ment que ja em vaig emprovar i tot, penso que miraré una mica més per gaudir d'aquesta part del casament com ho faig de tota la resta.

Per cert... sento ser portadora de males notícies, però de rebaixes en vestits de núvia... ja te'n pots acomiadar. Pensa quan són d'altres col·leccions, d'anys anteriors, el preu baixa una mica, però que a la fira et facin rebaixes en vestits de temporada és impossible. Et poden fer alguna oferta en complements, però poca cosa. No es prodiguen gaire, en això.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 2:19 pm

uuoooo merci per la informacio buniketa...m'has fet un favor i tot!! ara ja no tinc excusa per començar a fer el tour vestidil!!!!! jajajajajja ja no tinc que esperar a l'octubre............
Realment penso igual que tu...no sé si em portare una desilusio quan me'l emprovi...pero el que tinc clar es que vull un vestit que encara que no sigui maco em quedi requetebé!!!! home i si m'agrada millor!!!!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 26, 2010 4:40 pm

Syl jo estava enamorada del Bahamas d'Aire i em pensava que seria el meu, però vaig decidir anar primer a Cymbeline a provar-me de tots els estils que trobés i em vaig provar de tot!! models que m'agradaven, models que no i models que em va treure la noia perquè els veia "per mi", així vaig trobar el meu... Quan vaig anar a Aire em vaig dur una decepció impressionant perquè no em va agradar com em quedava cap ni un!! vaig tornar a Cymbeline (anava amb ma mare i les meves germanes) i en veure la seva reacció i lo bé que em sentia amb el vestit que m'agradava, ja no m'ho vaig pensar més, aquell era el meu!!

Així que no et facis masses il·lusions amb un model determinat perquè del catàleg a posat canvia una barbaritat i potser després no t'hi trobes a gust amb ell! El meu consell és que t'ho emprovis tot, que et deixis aconsellar per la gent que t'acompanya i per les dependentes, segur que així trobes de seguida el TEU vestit!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 4:43 pm

cadui ha escrit:Syl jo estava enamorada del Bahamas d'Aire i em pensava que seria el meu, però vaig decidir anar primer a Cymbeline a provar-me de tots els estils que trobés i em vaig provar de tot!! models que m'agradaven, models que no i models que em va treure la noia perquè els veia "per mi", així vaig trobar el meu... Quan vaig anar a Aire em vaig dur una decepció impressionant perquè no em va agradar com em quedava cap ni un!! vaig tornar a Cymbeline (anava amb ma mare i les meves germanes) i en veure la seva reacció i lo bé que em sentia amb el vestit que m'agradava, ja no m'ho vaig pensar més, aquell era el meu!!

Així que no et facis masses il·lusions amb un model determinat perquè del catàleg a posat canvia una barbaritat i potser després no t'hi trobes a gust amb ell! El meu consell és que t'ho emprovis tot, que et deixis aconsellar per la gent que t'acompanya i per les dependentes, segur que així trobes de seguida el TEU vestit!

siiiiiiiiiiii ::love:: es veritat us faré cas noietes no vagi a ser que després no en trobi cap que m'agradi..... :-)ok:
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Neki » dl. jul. 26, 2010 4:52 pm

Solete!!!!!!!!!!!

Tranquila que tienes tiempo de sobras..., mirando después de las vacaciones vas sobrada....
No te cierres a mirar más catálogos y más cosas, pero si estás enamorada de ese, pruebatelo sin dudarlo...
A mi el mio me gustaba en el catálogo pero no era el que más me gustaba, pero fue probarme el mio (que fue el primero que me hizo probarme la chica de Pronovias) y me encantó!!! me vi tan, tan yo con él puesto..., luego me probé el que me gustaba y no me gustaba ya tanto....
Ya verás que cuando te veas con el tuyo puesto, lo sabes!!!!! se te queda una carita de tonta!!!
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 5:05 pm

Nenes! Moltes gràcies pels vostres consells! Jo volia anar a per un en concret, però veig que no, que has d'anar a per tots, oi?
Doncs mil gràcies, de debò, pq sabent-ho, no em decepcionaré tant! Em deixaré emprovar de tot una mica... A mí m'ha dit una amiga que ja s'ha casat que, quan t'emproves el TEU, ho saps perfectament. Ella diu que és una "química entre el vestit i tu... us enamoreu l'un de l'altre", jejejeje... :-))
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: esteruchy » dl. jul. 26, 2010 5:18 pm

marisergi ha escrit:Nenes! Moltes gràcies pels vostres consells! Jo volia anar a per un en concret, però veig que no, que has d'anar a per tots, oi?
Doncs mil gràcies, de debò, pq sabent-ho, no em decepcionaré tant! Em deixaré emprovar de tot una mica... A mí m'ha dit una amiga que ja s'ha casat que, quan t'emproves el TEU, ho saps perfectament. Ella diu que és una "química entre el vestit i tu... us enamoreu l'un de l'altre", jejejeje... :-))

Si jo anva aper treurem el gusanillo i treurel a les meves noies... i al final.. vaig saber que un era el meu!! I se sap... :D I tot i que volia esperar-me ja vaig donar la paga i senyal perque se que no hi haurà cap que m'agradi tant!! I aixo que jo el vestit que tenia al cap... al moment de la veritar no m'agradava!
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 9:04 pm

Diooooooooooos! No me conteis más que me estoy muriendo de ganasssss!!!! Creedme que hasta sueño por las noches y todo eh? Sueño que llega el día de la boda y me pongo un vestido super cutre, (era morada de manga larga y unos botones grandes amarillos) y me pongo malísima eh????? :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. jul. 27, 2010 8:41 am

Neki ha escrit:Solete!!!!!!!!!!!

Tranquila que tienes tiempo de sobras..., mirando después de las vacaciones vas sobrada....
No te cierres a mirar más catálogos y más cosas, pero si estás enamorada de ese, pruebatelo sin dudarlo...
A mi el mio me gustaba en el catálogo pero no era el que más me gustaba, pero fue probarme el mio (que fue el primero que me hizo probarme la chica de Pronovias) y me encantó!!! me vi tan, tan yo con él puesto..., luego me probé el que me gustaba y no me gustaba ya tanto....
Ya verás que cuando te veas con el tuyo puesto, lo sabes!!!!! se te queda una carita de tonta!!!

jajajjaaj aunque creo que la carita de tonta se me va a kedar cuando me digan el precio......mas que na porque me lo paga la mami......
Imatge
Syl05/05/02

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants