BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: edelweiss » dl. jul. 26, 2010 11:13 am

bon dia! :-/
encara no sé ben bé com funciona això ni si escric al lloc que em toca. Som una parella de Lleida i tot just comencema ara a planificar el nostre enllaç pel proper agost del 2011.
Veig que per aquí hi ha gent amb força informació, i he decidit mirar si algú en sap alguna cosa sobre les bodes al Castell de la Seu Vella de Lleida ... fa dos dies que he demanat informació i encara espero que m'enviïn un mail.
algú sap quina dosponibilitat hi ha? i els preus?

moltes gracies i, enhorabona a totes les prósimes núvies!! *.-o-o.*

edelweiss
edelweiss

Entrades: 1
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 1:53 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. jul. 26, 2010 12:19 pm

Hola edelweis i benvinguda!!!estàs en el lloc correcte som les lleidatanes que es casaran al 2011. >.-<:
Referent a l'altre, no esperis l'email de la Seu Vella perquè mai arriba t'ho dic per experiència, si vols informació jo de tu aniria personalment, no se pero dona la impressió com si no volguessin que es cases ningú a la Seu vella ... quina pena... però mes o menys et dic que les bodes han de ser obligatoriament per la tarde a partir de les 7 i mitja, i el preu ho han pujat bastant avans eren 600 euros ara ho han pujat però no et puc dir quan. Ho se perquè ho vaig mirar al seu moment, però al final vam decidir no fer-ho a la seu vella.
Espero haver-te ajudat una mica, i aquí estem per qualsevol cosa! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 26, 2010 2:16 pm

benvinguda guapa i enhorabona pel casament!! jo no et puc ajudar massa amb la Seu Vella perquè tot i que els dos som de Lleida ens casem a Barcelona, ciutat on vivim... però tal i com et diu la Nuvolet, aquestes coses penso que és millor anar en persona a demanar informació :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 26, 2010 3:19 pm

Benvinguda al foro! Jo se la Seu Vella i les bodes no te'n puc dir gran cosa, sé que feien pagar al voltant de 800 euros i que s'ha de pujar allí directament, o així ho van fer una parella que conec. A més, si t'hi vols casar ja saps que si a última hora fan algun esdeveniment et diuen que no es pot celebrar allí la cerimònia i t'has de buscar una altra cosa. És un risc que s'ha de córrer... Nosaltres no ens casem per l'església, però si ho fessim seria allí segurament!

A veure si algú en sap alguna cosa més.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 8:43 pm

Benvinguda Edelweiss! I felicitats, enhorabona pel teu casament!

No t'amoïnis, que en aquest foro, poc o molt, sempre escrius allà on toca... sempre seràs benvinguda!

Jo sí que vaig mirar això de fer el casament a la Seu Vella i et puc donar molta informació. A mi sí que em van respondre al mail, però també t'he de dir que ho fan al cap de mooooolts mesos. Bé, de fet jo vaig trucar directament a la Seu Vella (em sembla que vaig treure el telèfon per internet, des de la web de la Paeria) i ells van prendre nota de la data que m'interessava i del meu mail i dades personals. Temps després, uns quants mesos, em va arribar el correu.

T'ho explico per punts:

1. Preu: 880€ de lloguer, al qual has d'afegir flors i decoració (que has de buscar tu, és clar) i el preu de cada una de les cadires que posis (em penso que 0,60€ un model de fusta, de les plegables; 0,80 el model d'alumini, també plegable). La megafonia la posen ells, però la música tu.

2. Horaris: com t'han dit, ha de ser SEMPRE fora d'horari de visita turística i, per tant, sempre serà a partir de les 19:30h. I ara tinc el dubte de si dissabte es fan o no cerimònies. Si hi ha exposicions o visites "inesperades" NO es fan casaments durant aquella temporada.

3. Espai: es pot fer cerimònia religiosa i em penso que també civil al claustre. Per a la religiosa hi ha la nau central (per a més de 100 convidats) i una nau lateral (per a menys de 100).

4. Altres:

- Es fa l'ingrés dels diners ABANS del casament, quan presentes la sol·licitud (i això és pràcticament uns 8 o 9 mesos abans), però ells et poden dir que NO es pot celebrar el casament FINS A 15 DIES ABANS DE LA DATA. (Això i el preu total, però sobretot aquesta part, ens va fer enrera. No m'imagino que després de dir-ho als convidats i tenir-ho tot enllestit em truquessin per anul·lar-me la data allà dalt i 15 dies abans buscar una altra església... em moria!).
- Heu de buscar vosaltres el capellà.
- No es pot llençar arròs ni petards a prop del temple.

En general aquestes són les condicions que a nosaltres i a unes quantes parelles més ens van fer arribar via mail. Per cert, quan te l'envien també t'hi adjunten les sol·licituds i la documentació necessària per començar els tràmits. Si ho trobo t'ho passaré, ok? Espero haver-te estat d'ajuda! Si recordo res més t'ho faré saber.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dt. jul. 27, 2010 11:32 am

Buniketa, doncs vas tenir sort jo encara espero l'email, be, mes o menys m'ho va explicar la dona per telèfon, això de 15 dies avans, és lo pitjor, és per aquest motiu que dic que sembla com si no volgues que es cases ningú, perquè qui s'arrisca a que et diguin que no ho pots celebrar faltant tant poc temps, ayss.... :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 27, 2010 11:39 am

Sí, sí... la veritat és que la disposició perquè la gent es casi allà no és la millor, no...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 27, 2010 12:04 pm

Doncs és una gran llàstima pq el lloc és preciós, immillorable i màgic. Haurien de posar més facilitats o, com a mínim, no posar tantes trabes.

El que no sabia és que es pugués fer la cerimònia civil al claustre i m'encanta la idea! Potser en demano informació, m'encantaria casar-me al Castell, aisssss d'il·lusions també es viu!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 27, 2010 12:11 pm

aairinn ha escrit:Doncs és una gran llàstima pq el lloc és preciós, immillorable i màgic. Haurien de posar més facilitats o, com a mínim, no posar tantes trabes.

El que no sabia és que es pugués fer la cerimònia civil al claustre i m'encanta la idea! Potser en demano informació, m'encantaria casar-me al Castell, aisssss d'il·lusions també es viu!!!

D'això de la cerimònia civil no n'estic segura, eh? No sé si m'ho van dir ells o ho vaig sentir d'alguna noia. A mi em sembla una mica extrany, més que res perquè tot i que no s'hi fa missa i ja no és seu parroquial, és un temple...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 27, 2010 12:32 pm

Per preguntar no es perd res, encara que si és amb aquestes condicions doncs tora una mica enrere com us va passar a vosaltres. Però mira, em treure el gusanillo preguntant-ho!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: NUVOLET » dc. jul. 28, 2010 7:23 am

Noies no se si ho saveu, però a la web de rosaclara ja està tota la col.lecció del 2011, jo ja m'he apuntat uns quans que els vull provar!!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 28, 2010 9:49 am

Apuntat Nuvolet! Després hi faré una ullada jo també!

Nenes, us he de dir que ja tinc casi apamada la data i el lloc del gran dia. Quan ho tingui tot lligat un n'informo!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 28, 2010 11:14 am

NUVOLET ha escrit:Noies no se si ho saveu, però a la web de rosaclara ja està tota la col.lecció del 2011, jo ja m'he apuntat uns quans que els vull provar!!!! ::love::

jejeje, Nuvolet jo també hi he fet una ullada i n'hi ha que són ben macos... però no sé per què, encara penso en el mateix... aix! Però n'hi ha molts de l'estil que busco. Hi haurem d'anar!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: JudithT » dc. jul. 28, 2010 11:22 am

Holaa Xiques,
Doncs bé primer de tot enhora bona a totes.

Jo també sóc de Lleida però visc a Andorra, i per contrastar una mica del que veiem cada dia al obrir la finestra de casa nostra que són les precioses muntanyes, hem dicidit casar-nos a la platja.

Bueno el nostre gran dia és el dia 17 de juliol de 2011. De moment el que tenim més o menys mirat és el restaurant, i pel que fa al vestit jo també em decanto pels de Rosa Clarà.

Ja teniu feta alguna proba del vestit??

Fins aviat!!!
JudithT

Entrades: 8
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 9:15 pm

EntradaAutor: carlina » dc. jul. 28, 2010 12:50 pm

Benvingudes a totes les noves núvies!Deu ni do quin munt de casaments que hi ha només en aquest foro a Lleida, després els restaurants es queixen, no se pas de què.Fins una altra noies!Un petó per totes!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 28, 2010 2:15 pm

hola JudithT! benvinguda al fòrum i enhorabona pel casament! dius que et cases a la platja??? quin és el lloc escollit?

Aiiix Buniketa que t'acabaràs quedant aquell en el qual tant hi penses!!! jejeje!! :-)ok: a veure si tinc un ratet i faig un cop d'ull a RC, xafarderajé una mica a veure què ha sortit de nou tot i que el meu el tinc més que escollit ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 28, 2010 2:52 pm

Benvinguda Judith, i felicitats pel casament!

Doncs sí, Cadui... de moment és el candidat. Però de totes maneres, vull anar a RC perquè n'he vist de l'estil i em faria gràcia emprovar-me'n més. Si no, tornarem a Pronovias, jeejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 28, 2010 3:32 pm

Benvingudes a les noves, poseu-nos al dia de tot ehh :-)ok:

Osti noies aquests dies casi no m'he pogut connectar perquè tenim des de dilluns els nebodets a casa, de 3 i 6 anys, i uffff tot el dia davant i darrera, aprofito ara que estan fent migdiada :-)) que més tard ja tenim feina a anar al cine a veure Toy Story 3 :-)) >.-<:

Ohhh com valorem la feina que porta la canalla quan hi són! ens queda un descans quan marxen, la casa està endreçada i silenciosa ::love:: Qualsevol diria que no volem canalla... però després de la boda esperarem un o dos anyets.

Neneeees ara em posaré a mirar els vestits de Rosa Clarà però no aniré a provar-me res fins a l'octubre, marge de temps per perdre algun quilet :star:: i treure'm de sobre el colesterol que m'han trobat!!! Que guai les que ja teniu el vestit mirat i decidit!!!!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: JudithT » dc. jul. 28, 2010 3:40 pm

Doncs si ja ho pots ven dir la feina que porten les més petits de casa. Jo farè igual que tu fins al setembre ocubre no anire a emprovar-me cap vestit, (deixo marge per ficar-me a tó una altra vegades desprès de les vacances).

Sols mirareu per Lleida o anireu a mira alguna coseta per Barcelona, diuen que tenen una mica més d'estock i de varietat? en sabeu alguna cosesta?

M'en alegro que ja ho tingueu les coses clares per lo del vestit!!! quina sort, jo sóc molt indecisa!!!
JudithT

Entrades: 8
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 9:15 pm

EntradaAutor: aairinn » dc. jul. 28, 2010 4:26 pm

Benvinguda Judith i enhorabona pel teu casament! Ja ens aniràs explicant cosetes eh que ho volem saber tot!! *.-o-o.*

Inqueta, jo faré com tu, fins a l'octubre com a mínim no començaré a mirar, crec que hi ha d'haver temps de sobres, sé que si començo a mirar abans em faré un embolic, me n'agraden tants de vestits... Suposo que quan trobi el "meu" ho sabré ràpid, un amor a primera vista o algo així jejeje A més, també em donaré tempa per perdre 4 o 5 quilets que em vull treure de sobre, encara que a mi, els nervis m'engreixen així que ja em veig abans de la boda amb la boca tancada si no no cabré al vestit!!! ai deumeu, no hi vull ni pensar!!!

I per lo dels nens`.. són tan monos quan són dels altres!jejeje A nosaltres ens encanten i ens veiem amb crios per casa però el que hem de tenir clar és que la tranquilitat i la vidorra que portem ara s'acabarà, però segur que val molt la pena!
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant