Autor: marisergi » ds. jul. 24, 2010 6:37 pm

Autor: cadui » dg. jul. 25, 2010 10:21 pm

Autor: cris85 » dg. jul. 25, 2010 10:52 pm

Autor: sarapia » dl. jul. 26, 2010 6:49 am
cadui ha escrit:sarapia jo també vaig anar només a dues botigues i en vaig tenir prou perquè em vaig enamorar el primer que em vaig provar!! és pot dir amb quin model et quedes o tens espies??

Autor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 8:24 am

Autor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:31 am

Autor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 8:33 am

Autor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:35 am

Autor: esteruchy » dl. jul. 26, 2010 8:45 am

Autor: cadui » dl. jul. 26, 2010 9:15 am

Autor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 9:30 am
cadui ha escrit:sarapia és molt xulo! segur que esàs preciosa!!!
el meu nen diu que pensa "finiquitar" el tema traje durant les vacances a l'agost perquè sinó no sap quan podrà anar entre feina, privada i guàrdies... a part de que des de que sap que jo ja tinc el meu li han entrat unes ganes terribles de comprar-se el seu jejeje!

Autor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 10:49 am
Syl05/05/02 ha escrit:nenes k ja em poseu nerviosa i toooot!!! doncs jo no penso anar!!! jajajajjaja el vestit ja sé quin serà (sempre i quan em kedi bé...) pero com tampoc tinc temps pues mira millor......alomillor a les fires de nuves et fan rebaixa...

Autor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 2:19 pm

Autor: cadui » dl. jul. 26, 2010 4:40 pm

Autor: Syl05/05/02 » dl. jul. 26, 2010 4:43 pm
cadui ha escrit:Syl jo estava enamorada del Bahamas d'Aire i em pensava que seria el meu, però vaig decidir anar primer a Cymbeline a provar-me de tots els estils que trobés i em vaig provar de tot!! models que m'agradaven, models que no i models que em va treure la noia perquè els veia "per mi", així vaig trobar el meu... Quan vaig anar a Aire em vaig dur una decepció impressionant perquè no em va agradar com em quedava cap ni un!! vaig tornar a Cymbeline (anava amb ma mare i les meves germanes) i en veure la seva reacció i lo bé que em sentia amb el vestit que m'agradava, ja no m'ho vaig pensar més, aquell era el meu!!
Així que no et facis masses il·lusions amb un model determinat perquè del catàleg a posat canvia una barbaritat i potser després no t'hi trobes a gust amb ell! El meu consell és que t'ho emprovis tot, que et deixis aconsellar per la gent que t'acompanya i per les dependentes, segur que així trobes de seguida el TEU vestit!
es veritat us faré cas noietes no vagi a ser que després no en trobi cap que m'agradi..... 
Autor: Neki » dl. jul. 26, 2010 4:52 pm

Autor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 5:05 pm

Autor: esteruchy » dl. jul. 26, 2010 5:18 pm
marisergi ha escrit:Nenes! Moltes gràcies pels vostres consells! Jo volia anar a per un en concret, però veig que no, que has d'anar a per tots, oi?
Doncs mil gràcies, de debò, pq sabent-ho, no em decepcionaré tant! Em deixaré emprovar de tot una mica... A mí m'ha dit una amiga que ja s'ha casat que, quan t'emproves el TEU, ho saps perfectament. Ella diu que és una "química entre el vestit i tu... us enamoreu l'un de l'altre", jejejeje...

Autor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 9:04 pm

Autor: Syl05/05/02 » dt. jul. 27, 2010 8:41 am
Neki ha escrit:Solete!!!!!!!!!!!
Tranquila que tienes tiempo de sobras..., mirando después de las vacaciones vas sobrada....
No te cierres a mirar más catálogos y más cosas, pero si estás enamorada de ese, pruebatelo sin dudarlo...
A mi el mio me gustaba en el catálogo pero no era el que más me gustaba, pero fue probarme el mio (que fue el primero que me hizo probarme la chica de Pronovias) y me encantó!!! me vi tan, tan yo con él puesto..., luego me probé el que me gustaba y no me gustaba ya tanto....
Ya verás que cuando te veas con el tuyo puesto, lo sabes!!!!! se te queda una carita de tonta!!!