Autor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 8:43 pm
Benvinguda Edelweiss! I felicitats, enhorabona pel teu casament!
No t'amoïnis, que en aquest foro, poc o molt, sempre escrius allà on toca... sempre seràs benvinguda!
Jo sí que vaig mirar això de fer el casament a la Seu Vella i et puc donar molta informació. A mi sí que em van respondre al mail, però també t'he de dir que ho fan al cap de mooooolts mesos. Bé, de fet jo vaig trucar directament a la Seu Vella (em sembla que vaig treure el telèfon per internet, des de la web de la Paeria) i ells van prendre nota de la data que m'interessava i del meu mail i dades personals. Temps després, uns quants mesos, em va arribar el correu.
T'ho explico per punts:
1. Preu: 880€ de lloguer, al qual has d'afegir flors i decoració (que has de buscar tu, és clar) i el preu de cada una de les cadires que posis (em penso que 0,60€ un model de fusta, de les plegables; 0,80 el model d'alumini, també plegable). La megafonia la posen ells, però la música tu.
2. Horaris: com t'han dit, ha de ser SEMPRE fora d'horari de visita turística i, per tant, sempre serà a partir de les 19:30h. I ara tinc el dubte de si dissabte es fan o no cerimònies. Si hi ha exposicions o visites "inesperades" NO es fan casaments durant aquella temporada.
3. Espai: es pot fer cerimònia religiosa i em penso que també civil al claustre. Per a la religiosa hi ha la nau central (per a més de 100 convidats) i una nau lateral (per a menys de 100).
4. Altres:
- Es fa l'ingrés dels diners ABANS del casament, quan presentes la sol·licitud (i això és pràcticament uns 8 o 9 mesos abans), però ells et poden dir que NO es pot celebrar el casament FINS A 15 DIES ABANS DE LA DATA. (Això i el preu total, però sobretot aquesta part, ens va fer enrera. No m'imagino que després de dir-ho als convidats i tenir-ho tot enllestit em truquessin per anul·lar-me la data allà dalt i 15 dies abans buscar una altra església... em moria!).
- Heu de buscar vosaltres el capellà.
- No es pot llençar arròs ni petards a prop del temple.
En general aquestes són les condicions que a nosaltres i a unes quantes parelles més ens van fer arribar via mail. Per cert, quan te l'envien també t'hi adjunten les sol·licituds i la documentació necessària per començar els tràmits. Si ho trobo t'ho passaré, ok? Espero haver-te estat d'ajuda! Si recordo res més t'ho faré saber.