LLUNA DE MEL...MARXEM A...

un gran any!

Re: LLUNA DE MEL...MARXEM A...

EntradaAutor: laiaetam » dl. jul. 26, 2010 2:24 pm

Jo vaig fer l'erasmus a París, i vaig viure-hi un temps, si necessites qualsevol informació també et puc ajudar. I Florència també és súper bonica, més petita que París però amb molt encant, i uns restaurants bonissims on fan una carn fiorentina espectacular!!
Imatge
laiaetam
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 26, 2010 4:00 pm

Això de la lluna de mel sí que serà un no parar de canviar d'opinió, amb els que ens agrada viatjar i sobretot a mi!!! Bufffff quin munt de llocs que hi ha per veure, no sé pas per on ens decidirem. La idea és fer un combinat costa oest dels EUA amb la polinesia francesa (bora bora , per exemple) però surt caríssim. També havíem pensat combinar-ho anb NYC que no hi hem estat tampoc. Si no Thailandia, l'Índia o la Xina també ens encantaria. També hem pensat tanzania i després les Sheychelles, però s'ha de mirar. Nosaltres calculem un pressupost de 4mil per persona, despeses d'allí a part. Són molts diners, però és l'excusa perfecta el casament!!! Això sí, ja m'havien avisat del que dieu vosaltres, no dir a l'agència en cap moment "lluna de mel" pq et claven el que volen, o això diuen... He vist que algú té en ment algun dels viatges que tenim nosaltres, si teniu alguna idea més/pressupost m'ho podeu dir, a veure si així centrem una mica les idees.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 5:15 pm

Jo aposto també per EUA+Polinesia Francesa...però si ho faig, al tornar, em veig demanant a la porta de l'església... M'agraden molt els combinats que has escollit, jo també els tenia apuntats, i també estem moooooooolt indecisos.
La veritat que el meu somni és un Overwater a Bora-bora però ell diu que són moltes hores de vol i moltes escales! Jo ho vaig estar indagant i la veritat és que sí, que és un tute, però crec que el que m'espera allà, ho compensa tot.
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 26, 2010 5:50 pm

És que és aquest el problema, que si marxem a fer aquest viatge ja podem tornar demanant caritat pq pot ser massa. Però d'il·lusions també es viu i jo aniré a preguntar quan arribi el dia, qui sap si d'aquí a llavors no hem fet algun pot a la primitiva o algo així, jejeje l'oferta més oferta que he vist per costa oest més polinèsia és de 4mil i pico per barba, i sense el tot inclòs a les illes, que tampoc sé si és recomanable o no en aquest cas. A aquest preu suma-li els extres, les no-ofertes, els suplements de te,porada alta ( en el meu cas seria finals de juliol-agost) i no sé quantes coses més i estic segura que per menys de 6mil per cap no sortim. I això, a nosaltres, ens costa molt de guanyar!!! Així que ja veurem... El que tinc clar és que m'agradaria combinar visites amb platja per relaxar-nos, a veure si pot ser.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: marsal75 » dl. jul. 26, 2010 5:58 pm

un consellet: aneu amb compte les que us caseu en els mesos d'estiu segons a quina zona aneu amb els típics huracans i cosetes per l'estil... perque s'han donat els casos de gent que els han fet tornat

uns amics nostres (els unics de la colla que estan casats) l'any passat estaven a la riviera maya quan va esclatar ho de la grip A. A ells no els van fer tornar pero a altres parelles de nuvis les seves respectives agencies si... es van quedar sense lluna de mel quan tot just feia dos dies que estaven allà... quan allà no en sabien res de tota la psicosis que aquí s'havia creat
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: aairinn » dl. jul. 26, 2010 6:04 pm

Bueno, no conec massa el tema huracans però ja hem descartat la zona del carib, el que és mèxic , cuba o república dominicana precisament per això. De fet, ja hi voliem anar aquest agost i a l'agència ens van advertir d'això, que ho tinguessim en compte més que res.

Però una cosa més que cal mirar, como no!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: marisergi » dl. jul. 26, 2010 8:56 pm

marsal75 ha escrit:un consellet: aneu amb compte les que us caseu en els mesos d'estiu segons a quina zona aneu amb els típics huracans i cosetes per l'estil... perque s'han donat els casos de gent que els han fet tornat

uns amics nostres (els unics de la colla que estan casats) l'any passat estaven a la riviera maya quan va esclatar ho de la grip A. A ells no els van fer tornar pero a altres parelles de nuvis les seves respectives agencies si... es van quedar sense lluna de mel quan tot just feia dos dies que estaven allà... quan allà no en sabien res de tota la psicosis que aquí s'havia creat

Gràcies pel consell marsal, ho apuntem a la llibreteta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: macu1313 » dl. jul. 26, 2010 9:31 pm

Hola chicas,
yo el tema de la luna de miel lo estoy mirando y no sabemos dónde ir.En un principio a mi me gustaria Costa Rica, Tahilandia y al él riviera maya.
Pero cada dia cambiamos d opinion.
Claramente te saldrá mas barato cojertelo por tu cuenta, pero yo creo que hay que mirarlo todo.Para las chicas de maldivas mirar la agencia por internet unmundo.Sale igual de barato que punta cana y te vas a las maldivas.Lo único que sales desde Paris.Una chica del foro del año pasado ( Judi)se fue con esa compañia y por lo que cuenta super bien.En su crónica salen fotitos
Buniqueta yo el año pasado me fui a paris con easyjet y es espectácular.A mi me encantó..... :-)) :-)) :-)) :-)) Te lo digo pq yo me fui con easyjet 3 dias con el hotel por 400 euros los 2.Esta compañia tienen cosas que estan muy bien, lo que pasa q el hotel era normalito.
Imatge
macu1313

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: marisergi » dt. jul. 27, 2010 8:08 am

macu1313 ha escrit:.Para las chicas de maldivas mirar la agencia por internet unmundo.Sale igual de barato que punta cana y te vas a las maldivas.Lo único que sales desde Paris.Una chica del foro del año pasado ( Judi)se fue con esa compañia y por lo que cuenta super bien.En su crónica salen fotitos.

Gracias macu!!!!!!!!!!! Ahora mismo voy a mirar unmundo a ver qué tal!!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 27, 2010 12:08 pm

Nenes! M'he tret del cap la idea de combinar la costa oest amb la Polinèsia, m'ha dit un conegut que treballa a una agència de viatges que pagues les ganes d'exclusivitat i que el viatge surt per entre 6 i 9 mil per barba. I jo que voleu que us digui, que si hem de fer el viatge a l'agost en plena temporada alta i ens hem de gastar 18mil euros doncs como que no.

M'ha proposat fer la costa oest sola o combinata amb NYC o amb Miami. També fer Kènia amb Mauricio; Tailandia; Bali sol o combinat amb Bangkok, i un llarg etcètera. Tot per a dues setmanes aprox. de viatge i uns 10mil de pressupost. Amb això diu que me'n sobra i tot per qualsevol d'aquests viatges i tornarem encantadíssims.

A veure si us serveix d'idea per a vosaltres també!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: marisergi » dt. jul. 27, 2010 3:08 pm

aairinn!!! m'encantaaaa! ves informant que això que expliques interessa moltíssim!!! m'apunto al bombardeo i descarto Polinesia per falta de money. A mi costa oest amb Miami també m'ho han dit... nu sé... tot és anar donant idees! :hmm::
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 28, 2010 5:34 pm

Nosaltres farem Japó, 15 dies allà i 2 de viatge. Sempre hem volgut anar a aquest país i sempre havíem dit que seria el viatge de noces (abans de parlar de boda i tot!!) així que vam trobar una molt bona oferta de vols i ja els tenim comprats. Buscarem hotels a través de booking, ens farem un regal i algun dia agafarem hotelet de luxe, però hem vist que muntant-ho nosaltres ens podem estalviar fins a 3000€!!!! així que no hi ha color.

Shaik he vist que parlaves d'anar a Egipte. Jo hi vaig estar de viatge de final de carrera i al nostre creuer pel Nil hi havia diverses parelles de lluna de mel. Trobo que és molt bona opció, tens part cultural i tens part de relax. Això si, si no se us escapa de pressupost, et recomano el "creuer llarg" que és en dues parts, una de Luxor a Assuan pel Nil i l'altra d'Assuan a Abu-Simbel pel llac Nasser, combinat amb algun dia al Caire i rodalies. :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 28, 2010 5:57 pm

Merci Cadui guapa! Ens ho mirarem perquè Egipte és un viatge obligat que tinc pendent i el farem de tota manera, ja sigui de noces o no. Dependrà de l'època, si és estiu farà massa calor, i potser ho deixaríem per més endavant (a l'hivern). El que sí que ens agradaria és fer el viatge llarg, de 12 o 15 dies, i aprofitar bé per veure coses, però també per descansar una mica, jejeje!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cadui » dc. jul. 28, 2010 6:41 pm

jo el viatge llarg també el tinc pendent per fer-lo amb el meu nen... dèiem de fer-lo l'any després de la boda, per celebrar el primer aniversari jejeje! Ja hi vaig anar al març i penso que és la millor època, és finals del seu hivern (ells anaven amb abric!!!!) però la temperatura era bona, uns 30º de calor sec, es nota la temperatura però no es sua ni gota. Si us decidiu a fer-lo no dubtis a demanar-me informació, sóc tota una egiptòmana, jejeje!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: marisergi » dc. jul. 28, 2010 8:14 pm

Jo fa 15 dies q he tornat d'Egipte, però de la part del desert del Sinaí, del Mar Roig, per fer snorkel i platgeta... està xulo, però la calor era insoportable. Jo també crec que el millor no és anar a l'estiu. Estàvem a 50º!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. jul. 28, 2010 8:19 pm

hola a totes!!!!1 >.-<: >.-<:
A mi el viatge de noces em costarà més que triar fotògraf, i això es molt, jejeje, anda que no vaig voltar...
Shaik, Egipte preciós, es el viatge que tornria a repetir, em va encantar :-)) , nosaltres vem fer 4 dies creuer i dos Cairo, es perfecte encara que hagués volgut anar a Alexandria, però en aquell moment no tenia ni un duru, jejejeje, xcert nosaltres varem estar a Abu Simbel i val la pena les hores a la carretera :-)ok:
per el que a mi en respecte estem una mica perdurts, jo volia fer un Safari combinat al Shelleys, però al meu futur no el convenç,(per el tema bitxus) jejeje
no se si mirar el Canadà, algu hi ha estat?¿
petonets!!
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 28, 2010 8:33 pm

Ohhh noies, jo si voleu us porto les maletes i vinc amb vosaltres, jejeje! Al meu noi no li agrada viatjar, no suporta els avions i diu que l'estresso molt quan viatgem, que no el deixo descansar :-/

No dubtis Cadui que si ens decidim et tocarà fer-me de guia, haig de confessar una cosa: quan vaig estudiar la carrera va ser la meva primera carbassa, vaig suspendre l'examen sobre l'antic Egipte, jejeje! :star:: Potser el deixarem per l'any següent, i el faríem a l'hivern, ja veurem com estarem de moneys... :hmm::

Mar, 50º??? Ufff, pá morirse!!

Duna, diuen que el Canadà és preciós, sobretot la zona de Qebec! Si t'agrada el paisatge, uns amics van fer un creuer pels fiords de Noruega que els hi va encantar, és una altra opció! Jo sóc més de monuments, per això miro altre tipus de llocs, tot i que encara ho veig molt lluny i fins a última hora no ho decidirem. També em crida molt l'atenció un safari, ja veurem, dependrà del pressupost que ens quedi després del bodorrio, que suposo que no serà per tirar cuets, jajaja!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: cris85 » dj. jul. 29, 2010 2:02 am

Doncs nosaltres segurament farem 10 dies acosta oest EUA + 5 dies a Hawaii (honolulú). Em vist una oferta que surt aprox 3-4mil per barba i en hotels que están de conya, així que estem a punt de dir el "¨SÍ quiero" al viatje. Jeje. Aquests dies segurament ho acabarem de lligar!
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: marisergi » dj. jul. 29, 2010 8:46 am

Amb quanta antelació es deu agafar el viatge?? ?:) ?:) ?:) ?:)
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: fiona84 » dj. jul. 29, 2010 8:55 am

Noies jo acabo d'arribar de tailandia (no de viatge de nuvis) i la veritat es que ha estat espectacular,hem tingut de tot i no ha estat gens car per estar 20 dies, ho hem fet tot per lliure i penso que te tot el necessari per un bon viatge de noses, te ciutat i unes platges impresionants, nosaltres hem viatgat al carib, pero com phi-phi islands no he vist res, jo ho recomano al 100%!!
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants