"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. jul. 26, 2010 8:33 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!

Un altre dilluns aqui, nenes com passa el temps, fa no res que va començar el bodatour i ja nomes queda un meset per acabar-lo!!!!!!!!!!!! quina llastima!!!!!!!!!!

Com es nota que la majoria esteu de vacances eh!!!!!!!!!!!!!!i jo aqui pringant!!!!!!!! pero bueno no em queixo que a les dues vaig cap a casa!!!!!!!!!!!

Elxa!!!!!!!!!!! ya has empezado a trabajar??????????

Bueno guapes vaig a veure si esmorzo que tinc gana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 26, 2010 9:32 am

Bon dia!!!

Com se m'han enganxat els llençols avui!!! No se que em passa que estic cansadíssima!!!

Com va el dilluns?

Elxa, avui comences a treballar? Que vagi molt bé la tornada!

Giss i Laiac! Gaudiu molt del viatge!! I no torneu massa negres eh!! Que sinó jo encara em veuré més blanca al vostre costat!!! jajaja!!!

Tara tranqui dona, que com pots veure amb el bodatour el temps passa volant, i en un obrir i tancar d'ulls tu tambe estaràs de vacances!!! Que això vola! Ja veuràs!

De la mudança ahir que vaig anar al poble a veure "la cursa de les andromines" (una cursa on la gent es munta trastos sense motor i baixen per baixades del poble i guanya la que va més ràpid... com vaig riure!!!! jajaja!! l'andromina que em va agradar més va ser uns que anaven dins d'una banyera amb 4 rodes!! jjajaja!! quines idees que te la gent!!) doncs això, que ahir que vaig anar al poble vaig baixar unes quantes caixes que encara em faltaven, i avui he d'intentar posar una mica d'ordre entre bosses i caixes... uf uf!! Ara al poble només hi tinc els abrics d'hivern, però per el moment no els penso baixar fins que no faci fred.

I res, que us expliqueu?

Me'n vaig a la cuina a pensar a veure que farem per dinar avui... que com tornem amb els bikinis al final ens sortiran per les orelles!! jajaja!!

Vinga, petonets a totes!!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. jul. 26, 2010 9:35 am

Ais!! Quin marcador que tinc! Ha passat 1 mes!!!
Que fort!!! I que trist... jops! Que rapid passa tot!!
Jo vull tornar a casar-me!!!!!!!
Ara fa un mes... a aquesta hora sortia de la pelu i anava cap a casona!!
Ais quins records... :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. jul. 26, 2010 10:55 am

Nur, guapa es veritat un meset ja!!!!!!!!!!!!!!!!!! felicitats, fareu alguna coseta especial o que????????????????????

Elxa, asi que tienes faena eh!!!!!!!!!! yo la vrdad no mucha, la semana que viene sera peor, principio de mes y buffffffffff informes por hacer!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. jul. 26, 2010 11:10 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!

bona nitttttttt!!!! quines hores que entro!!!!!!!!! tinc el maromo aquí dormint i jo descarregant fotos!!!!!!Jijijij...........

que tinc WIFI a l'apartameeeeeeeeeeeent!!!!!!!!

ohhhhhhhhhh nenes, quines platges, quina aigua.....quina passada de debò....sembla que nadem en una piscina, molt semblant a l'aigua de la riviera maya, o més segons on!!!!!!!!!

Demà a veure on trobem per menjar una bona caldereta de llagosta.........mmmmmmmmmmm!!!!!

NURRRRRRRRRRR que ara ja posa un mes i un dia...........però FELICITTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!

TARAAAAAAA......com estàs........un dilluns més passat, tranqui.........que aviat tindràs tu dies de vacances!!!

ELXAAAAAAAAAA ja se t'ha acabat¿??? jopelinesssss, vuelta a la normalidad!!!!! eii jo vull veure alguna foto de la RM....ehhh nenes!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEETS!!!! i si demà puc, us entro a saludar!!!
MOLTS patunets!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. jul. 27, 2010 7:31 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! ja esta aqui la mes matinera, per obligació eh!!!!!!!! sino encara dormiria!!!!!
Avui s'em fara llarg, llarg, tinc poqueta cosa i encara es pitjor!!!!!! pero bueno es el que toca!!!!!!!

Laiac, nena nosaltres sempre pensant en com i on ens connectarem, que guai wifi, estaras en tot moment comunicada eh!!!!!!!!!!!!!!

Elxa i nur, si ens heu d'ensenyar les fotos del viatget eh!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes he de marxar..............parlem mes tard!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. jul. 27, 2010 8:46 am

Elxa que guai, ya veras como han quedado geniales!!!!!!!!!!!!!! ya nos contaras!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. jul. 27, 2010 8:58 am

Bon dia guapes!!

Doncs si, ahir un meset de casats! No vam fer res d'especial, vam fer un soparet i després vam mirar les fotos que ens han passat els amics... quins records... jooooooooooooooooo!! Jo ho vull tornar a repetir!!! Perquè passa tan ràpid? no és just. T'estàs mesos i mesos preparant-ho perquè després amb un sol dia s'acabi tot... jops! Però weno, sempre ens quedarà un bon record!! jeje ::love::

Laiac!! Oju eh, anem allà on anem sempre busquem totes la manera de conectar-nos!! jajaja!! Això ens té enganxades!! Que guai que us ho estigueu passant tant bé! I les platges estan guapes? Guai ! Disfruteu-ho!

Tara, matí pesadet avui? Doncs tu ves escribint per aquí i ja veuràs com volarà el matí! jeje!

Elxa, avui ja vas a veure les fotos??? Que bé!!!!!!!!!!!!! Quina sort!! jo pel que veig lo meu anirà per llarg, i al veure a la Laiac quan li van tardar... doncs jo ja em puc anar preparant... Nena, que vagi molt bé! Segur que heu quedat guapissims!

Quan arribava la Papallona? Deu estar al caure, oi?

A les demés, un petonàs!!!

Vaig a comprar!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. jul. 27, 2010 9:18 am

NINETEEEEEEEEEES!!!!

bon diaaaaaaaaaaa...entro i surto que sinó el meu maridet em mata.......m'he conectat perque aquí està nuvolot avui, i en comptes de fer platja volem anar pels poblets i mirava una cosa!!!!!!

ELXAAAAAAAAAAAAAAAA...............avui fotos¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ que guai que guai ja ens explicaràs!!!!!!!!!!qina passada nenaaaaaaaaaa!!!!! segur que han sortit genials!!!!!

TARAAAAAAAAAAa.............animuuuuuuuuuuu, despres quan tu facis vacances ens faràs envejeta a totes!!!!!!!!i tan!!!!

NURRRRRRRRRRRRR...........tranqui, que tu quan vegis les fotos ja tindràs l'álbum mig muntat i serà menys......que guai tornar a mirar les fotos un mes després no?????

i les demès????????????? on sou???????????????? :-/ :-/ :-/ :-/

MOLTS PATUNETS PRECIOSEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 28, 2010 9:35 am

Bon dia!!!

Elxa, bon dia matinadora! Doncs si... ultimament aquest post està una mica parat! I això no pot ser! Entre que és estiu i hi ha platgeta, i que les nuvies estan de viatges... per aquí no hi ha gaire moviment aquests dies!

Què dius? Que tenim a la Tara malaltona?? Ja m'ha extranyat no veure-la per aquí. Ais... espero que es recuperi aviat!!!

Nenes... avui estem a 28!!! En un més sabeu on estarem?? De bodorriooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Ole! Ole!!

Bé, me'n vaig a endreçar una mica i entro més tard a veure si hi ha hagut més moviment.

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 28, 2010 9:50 am

elxa ha escrit:si nur, estem soletes per aki!!! :-(

Po vaya!! Soletes! Està desèrtic això!
Fa eco i tot!
Mira mira: ECO ECOOOO!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 28, 2010 9:50 am

ECO ECOOOO!!!! :star::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. jul. 28, 2010 9:51 am

Ho haveu vist??? :-(
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. jul. 28, 2010 10:59 am

Hola guapes!

Dons ara sembla que no em faci tant de mal, pero no he passat bona nit i no he anat a la ofi, pero amb les gotes que em van donar sembla que va millor!

Nur, guapa, ahir em feia mal l'orella i vaig anar al metge i tinc otitis, no se si es perque vaig passar fred o que! pero ara semla que no em fa tant de mal, el que passa es que ara m'he de dutxar i clarooooo no em pot entrar aigua i resulta que no tinc cotofluix, a veure si trobo algun tap!

Elxa, que tal con el fotografo ayer!!!!!!!!!!!

Ei si nenes en un mes de bodorriooooooooooo, estiu, nena un meset nomes!!!!!!!!!

Bueno guapes ja marxo, i fins dema ja no tornare a entrar, aixi que ens veiem dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. jul. 28, 2010 11:43 pm

NINETEEEEEEEEEEESSS!!!!!!!!!!!!

quina gràcia m'heu fet.............a veure que ho provo jo?¿¿????? ECOOOOOOOOOOOOOO ECOOOOOOOOOOOO jijijiji.....

Noies, i la resta???? aquí només entrem les que ja estem casades i no tenim gaire cosa a explicar!!!!! bueno, jo si.........que estic a menorca, que això és una passada, i que quines cales i quina aigua que hi ha per aquí................aps, i avui m'he socarrimat!!!!!!!!! >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<:

TARAAAAAAAAAa................com et trobes?????????? va millor l'orella?? demà aniràs a treballar!?????

NUR..........com van els dies al piset nou???? ja vas millorant els sopars i dinars????????

ELXAAAAAAa--................de vuelta a la ofi i a la normalitat eeeeeeeee.............que fuerte!!! d'aquí no res us passarà com a mi....un ANY de casades i com si res!!!!!!!!! bufffffffff

ESTIUUUUUUUUUU............nenaaaaaaaaaaaa.............que no havia entrat en tot el dia..........SIIIIIIIIIIIIIIIII.............UN MMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!! qeu fuerteeeeeeeeeee... i ho tens tot o no???? te'm d'ajudar en algo???? jo ara ja tindré l'agost lliure eeeee!!!!! haig d'estudiar però..........!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSss.............i la papallona quan torna???????????

MOLTS PATUNETS A TOTEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!! me'n vaig cap al llit que sinó...cada dia abandono al meu maridet!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 29, 2010 7:08 am

Bon dia!!!!
Avui sóc jo la matinadora, jejeje!! On són les matinadores oficials??

Tara, així que otitis? Uf... és fotut això! Fa molt mal! Espero que avui estiguis molt millor!!!!!!!!! Cuida't i fes bondat guapa!

Elxa, es veritat, que tal va anar al veure les fotos???

Laiac!!! Des de Menorca!! Com va tot?? Veig que genial, eh!!! Socarrimada? Arribaràs més morena encara?? Nena... ni te'm posis al costat eh!!!! aahhhh!!! jajajajaja!!!

I les altres on pareu??

Estiu! Que ara ja baixem del mes! La cosa es posa sèria eh!!!! Si necessites ajuda per qualsevol cosa com diu la Laiac diga'ns-ho!

Weno, me'n vaig a passar el matí al poble a fer quatre gestions... Ens veiem per la tarda! A veure si quan torno a entrar està la cosa més animada!

Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. jul. 29, 2010 8:08 am

Bon dia!!!!!!!!

com veieu avui ja he tornat a matinar i..............estic amb el forro polar posat i m'hauria d'haver quedat a casa pero cuan una es idiota, dons no s'hi pot fer res mes!
Sembla que amb les gotes va a millor, pero ara em fa mal l'altre!!!!!!!!!! pot ser que em passi d'una a l'altra?????? o simplement que tambe em va agafar i ja esta! no res que estic feta un cuadre, de bon mati ja he començat a estornudar i a mocar-me!

Nur, ja has fet tot el que havies de fer al poble???????

Elxa, que tal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, tia deix d'enviar aquestes fotos que em fas enveja!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena cuan tornes??????

Bueno guapes vaig a menjar alguna cosa que tinc gana!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. jul. 29, 2010 9:23 am

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAA!!!! entro en un pli plas....hem mirat a verue si havíem cobrat...que avui anem a fer la caldereta de llagosta i no és plan no tenir ni un duro...jijijijiji... :-/ :-/ :-/

Jopetaaaaaaaa elxaaaaaaaaaa si que passa la setmana ràpid siiiiiii que em queda avui i demà!!!!!!!!!
ara me n'aniré un ratet més a socarrimar....però avui em posaré protecció a tope....que sinó encara soc capaç de pelar-me la cara i els hombros!!!!!!

TARAAAA....com estàs preciosaaaaaa???? si que ets una mica ruc no??? A CASA hauries d'estar!!!!! es que..cuida't MOL!!!!!!

Nur..........si que matinera no?????? he tornat a canviar la meva foto dels facebook....jijijij...ahir l'aigua era impressionant!!!!!

PAPALLONAAAAAAAA............ja faràs un truc o diràs algo al arribar eeeeeeeeee!!!!!!!

UN PATUNET MOOOOOOOOOOLT GRAN A TOTESSSSSS:........avui faré una fotito a la caldereta i us faig dentetes!!!!!!o no, que no a totes us agrada el peixet!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaixxxxxxxxxx que el meu maridet m'abandonaaaaaaaaaa..............marxoooooooooooo : sol : : sol : : sol : >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. jul. 29, 2010 9:56 pm

Hola!!

Ja stic per aquí! Com ha anat el dia?? Dijous ja, eh!! Com bé diu la Elxa això passa volant!!

Pel matí he anat al poble, i ja està tot enllestit, i per la tarda hem anat a la platgeta amb el meu maridet. Aquesta setmana hi hem anat cada tarda, a veure si així agafem algo de moreno pel finde que és la festa major del meu poble!!! Avui ja ha començat i dura fins dilluns. Aquest any ho viuré "diferent"...

Tara, si encara no estaves bé millor haver-te quedat a casa dona!! Que estar amb el polar a la feina no és gaire bon simptoma de milloria... Espero que demà et trobis millor!!! I si estàs igual a casa eh!! Ara a mumir i a cuidar-se!!

Laiac!!! Més fotos? Vaig a xafardejar al facebook... jejeje!! La foto que tenies la platja de fons amb les barquetes era xulissima!!! Que bé t'ho passes eh!! I cuidadin amb el "lorenzooooo"!!!! jejeje Ei! guarda'm una miqueta de calderetaaaaaa!!!!

Elxa, com ha anat la primera setmana de tornada a la normalitat? Per Reus tot genial!! M'agrada! jejeje! I el meu maridet farà vacances 15 dies a l'agost, uf, passaran volant!!!

Petonets a totes ninetes! Ens veiem demà!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. jul. 30, 2010 2:12 am

ninetessssssssssssssssssssssss

ja estic per akiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

tot molt bé... ija ha passsattttttttttt aix kina penetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pero tot preciossssssssssssss!! superfeliçççççççççççççççç

PERO QUE BUNIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

bueno naltros estem patint el jetlag mireu kines hores i ara ens hem assegut després de fer cosetes i lo pitjor que jo entro a treballar a les 8 del mati!!! maretaaaaaaaaaaaaaaaaa

bueno tinc ganes de kedar i vore fotitussssssssssssssss jiji i la boa de Giss !! también...

bueno unpetunet i parlem!!

muakis!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants