Massianya ha escrit:Jo tinc el mateix dilema... I suposo que totes hi acabem pensant un moment o altre.
Ell és antivolants i antitot el que sigui massa carregat. El que passa és que té un concepte diferent que jo del que vol dir “carregat”. Un dia, per passar l’estona ens vam mirar un catàleg junts i a ell li agradaven els vestits cenyits i amb molt de caient. Quan veia farbalans es posava nerviós i tot... I gaires blondes tampoc... I que la faldilla no sigui gaire grossa... I que....
Jo li vaig dir que segons quins vestits només te’ls pots posar si ho tens absolutament tot al seu lloc i unes mides de model. I no és el cas... Hi ha algun vestit preciós, que em quedaria horrorosament malament. No sóc grassa, però tinc més carn que totes les models dels catàlegs (i no gaire ben repartida, hehe).
Ahir vaig tenir la meva primera experiència: em vaig emprovar 5 vestits. 4 de poc volum i un amb una mica més de volum. Doncs, en contra de tot pronòstic, quan em vaig veure posat el de volum em quedava més bé que els altres. Encara he de passar per moltes botigues, però vist això, ja no em tanco en banda. Em quedaré el que em quedi més bé.
Alguna vegada m’ha passat que m’he comprat algun vestit o samarreta que m’encanta (i que l’altra gent està d’acord amb mi) i a ell no li agrada gens... Bé, és el risc que s’ha de córrer, però penso que li agradarà el vestit que triï.
A ver, mi idea es que acabas cogiendo siempre el vestido con el que te sientes como una novia.., y que tu "futuro" ese dia te verá preciosisima a ti con el que hayas escogido, ese dia no creo que se pare a mirar si el vestido es más ceñido, con más volumen o con volantes...., ese dia no estará mirando una pasarela, estará viendote vestida de novia a punto de casarse con él...
Yo te diría que en el momento que estés probándote vestidos, te cojas el que te haga sentir bien a ti, no el que pueda gustarle a él....