VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: kittysan » dc. jul. 28, 2010 9:26 am

Hola Syl,
Si ya vas a mirarte vestido llama si quieres a Novias Lour en Molins de Rei que tienen ese vestido en la web y pregunta el precio porque suelen ser mas baratos a parte también te regalan el cancan, el cojin y me parece que la liga. Te lo digo porque a mi me gustaba uno de aire y eran 250€ mas barato a parte todos los regalos. :-)ok:
Imatge
kittysan
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Neki » dc. jul. 28, 2010 9:47 am

marisergi ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: HO HE ACONSEGUIT!!!!!!! Vaig a fer una ullada que em té intrigada....gràcies marsal!

Felicidades guapa!!!!!

Ahora ya a leer........ :-)ok: :-)ok:
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: Massianya » dc. jul. 28, 2010 11:53 am

buniketa ha escrit:Tenim web actualitzada i col·lecció 2011 de Rosa Clarà!!!

On són? Jo els vull veure!! :-///:
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dc. jul. 28, 2010 11:56 am

A mi no me sale la página actualizada!
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 28, 2010 2:53 pm

Alexandra23 ha escrit:A mi no me sale la página actualizada!

Jo, pues yo os prometo que los he visto esta misma mañana, eh?

www.rosaclara.es
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Massianya » dc. jul. 28, 2010 3:06 pm

Buniketa, quan he vist el teu missatge he volat cap a la pàgina de la Rosa Clarà i m'ha sortit la vella. Suposo que és perquè estava guardada a la memòria o jo què sé... Però ara hi he tornat a entrar i els he vist.

M'agraden!! Ja en tinc tres o quatre de guardats! Bé bé. I el millor és que són de TWO.
Massianya

EntradaAutor: Piticlina » dc. jul. 28, 2010 5:13 pm

a mi també m'ah agradat mes els de la TWO que els de RC. Sabeu si la diferencia de preu és molta? per quan ronden els de laTWO?
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. jul. 28, 2010 6:10 pm

Si els de TWO son mes barats, crec que van de 1500 a 1800 y els de la primera colecció mes de 2000...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: marisergi » dc. jul. 28, 2010 8:17 pm

Noies, avui he anat a mirar vestits per primera vegada! Quina experiència més xulaaaa! ha estat molt i molt emocionant. M'he enamorat d'un d'Aire BCN, però reconec que m'haig d'esperar i emprovar-me molts més... de totes maneres, aquest me l'he emprovat 3 cops. Ha estat un "flechazo"!!! L'únic és que té volantets i no sé jo si a ell li agradarà molt això dels volants...jejeje...
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. jul. 28, 2010 8:50 pm

mari et veura preciossa portis el vestit que portis!!! a munt els volants,jijiijii :-)) :-))
xcert si t'agaden els volants prova't el Cairo de RC colecció two 2010, a mi em va encantar!!!
DUNA_BCN
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: marisergi » dj. jul. 29, 2010 8:52 am

Nenes, quin xasco... ahir vaig agafar catàlegs de vestits de les diferents botigues q vaig entrar i ell va fer una ullada a un per la nit... quan va arribar a un vestit moooooooolt semblant del que m'he enamorat va dir: "buf! aquest no m'agrada gens!"... em moro! Ja sé que els volantets són molt personals, però el q jo mhavia enamorat d'AIRE va ser un amor a primera vista... buf! no sé què fer... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: Montseta28 » dj. jul. 29, 2010 9:00 am

MARISERGI no facis cas!!!!si a tu et va agradar segur q a ell quan et vegi amb el vestit posat li encantarà!!!!jo ahir también vaig entrar a demanar hora a una botiga de la carretera de Sants, m' hi van empènyer unes amigues de la feina!!!la veritat és q em van atendre molt bé, i em van dir q em trucarien pq fins a finals d' agost principis de setembre no tindrien totes les col.leccions!!!!però la veritat és q mirant alguns dels que hi havia la dependenta va clavar el meu gust!!!!aayyyy q xuliiiiiii!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: marisergi » dj. jul. 29, 2010 9:03 am

Ja ho sé que lletja no em veurà...però imagina't...quin apuro...si tu t'enamoressis d'un i saps q a ell no li agradarà, t'arriscaries??? aiiiiiiiiix....quin rotllooooooo....gràcies pels ànims wapa!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: esteruchy » dj. jul. 29, 2010 9:29 am

marisergi ha escrit:Nenes, quin xasco... ahir vaig agafar catàlegs de vestits de les diferents botigues q vaig entrar i ell va fer una ullada a un per la nit... quan va arribar a un vestit moooooooolt semblant del que m'he enamorat va dir: "buf! aquest no m'agrada gens!"... em moro! Ja sé que els volantets són molt personals, però el q jo mhavia enamorat d'AIRE va ser un amor a primera vista... buf! no sé què fer... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Tranquila el meu per tocar els nassos a molts em diu que no li agrada però ho tinc comprovat... Algun dia que hem anat a passejar i hem passat per alguna casa de nvuies... per l'aparador em diu es muy feo esto ehhh.... i un altre dia que passem per allà o en una altre botiga i tenen el mateix... es precioso!!!....ho fa per xinxar-me!!
Apart si a tu t'agrada... ja veuràs que quan et vegi amb ell ... ja veuràs com es posarà!!
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Neki » dj. jul. 29, 2010 9:37 am

Hola marisergi, no te ralles por ese tema!!!
Te puedo asegurar que tu futuro maridete te verá preciosa con cualquier vestido...; mirando catálogos, mi marido me empezó a decir cuales eran los que le gustaban pero no estaba el mio (lo pasó sin opinar nada...) y al verme, me dijo que el mejor vestido que podía llevar!!!
Igualmente si quieres mira más por si te quedas más tranquila, pero si al final no ves ningun otro, pues el que a ti te guste!!!!
Imatge
Neki

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 29, 2010 10:52 am

Jo tinc el mateix dilema... I suposo que totes hi acabem pensant un moment o altre.
Ell és antivolants i antitot el que sigui massa carregat. El que passa és que té un concepte diferent que jo del que vol dir “carregat”. Un dia, per passar l’estona ens vam mirar un catàleg junts i a ell li agradaven els vestits cenyits i amb molt de caient. Quan veia farbalans es posava nerviós i tot... I gaires blondes tampoc... I que la faldilla no sigui gaire grossa... I que....
Jo li vaig dir que segons quins vestits només te’ls pots posar si ho tens absolutament tot al seu lloc i unes mides de model. I no és el cas... Hi ha algun vestit preciós, que em quedaria horrorosament malament. No sóc grassa, però tinc més carn que totes les models dels catàlegs (i no gaire ben repartida, hehe).
Ahir vaig tenir la meva primera experiència: em vaig emprovar 5 vestits. 4 de poc volum i un amb una mica més de volum. Doncs, en contra de tot pronòstic, quan em vaig veure posat el de volum em quedava més bé que els altres. Encara he de passar per moltes botigues, però vist això, ja no em tanco en banda. Em quedaré el que em quedi més bé.
Alguna vegada m’ha passat que m’he comprat algun vestit o samarreta que m’encanta (i que l’altra gent està d’acord amb mi) i a ell no li agrada gens... Bé, és el risc que s’ha de córrer, però penso que li agradarà el vestit que triï.
Massianya

EntradaAutor: Neki » dj. jul. 29, 2010 11:48 am

Massianya ha escrit:Jo tinc el mateix dilema... I suposo que totes hi acabem pensant un moment o altre.
Ell és antivolants i antitot el que sigui massa carregat. El que passa és que té un concepte diferent que jo del que vol dir “carregat”. Un dia, per passar l’estona ens vam mirar un catàleg junts i a ell li agradaven els vestits cenyits i amb molt de caient. Quan veia farbalans es posava nerviós i tot... I gaires blondes tampoc... I que la faldilla no sigui gaire grossa... I que....
Jo li vaig dir que segons quins vestits només te’ls pots posar si ho tens absolutament tot al seu lloc i unes mides de model. I no és el cas... Hi ha algun vestit preciós, que em quedaria horrorosament malament. No sóc grassa, però tinc més carn que totes les models dels catàlegs (i no gaire ben repartida, hehe).
Ahir vaig tenir la meva primera experiència: em vaig emprovar 5 vestits. 4 de poc volum i un amb una mica més de volum. Doncs, en contra de tot pronòstic, quan em vaig veure posat el de volum em quedava més bé que els altres. Encara he de passar per moltes botigues, però vist això, ja no em tanco en banda. Em quedaré el que em quedi més bé.
Alguna vegada m’ha passat que m’he comprat algun vestit o samarreta que m’encanta (i que l’altra gent està d’acord amb mi) i a ell no li agrada gens... Bé, és el risc que s’ha de córrer, però penso que li agradarà el vestit que triï.

A ver, mi idea es que acabas cogiendo siempre el vestido con el que te sientes como una novia.., y que tu "futuro" ese dia te verá preciosisima a ti con el que hayas escogido, ese dia no creo que se pare a mirar si el vestido es más ceñido, con más volumen o con volantes...., ese dia no estará mirando una pasarela, estará viendote vestida de novia a punto de casarse con él...
Yo te diría que en el momento que estés probándote vestidos, te cojas el que te haga sentir bien a ti, no el que pueda gustarle a él....
Imatge
Neki

EntradaAutor: kittysan » dj. jul. 29, 2010 12:16 pm

marisergi ha escrit:Noies, avui he anat a mirar vestits per primera vegada! Quina experiència més xulaaaa! ha estat molt i molt emocionant. M'he enamorat d'un d'Aire BCN, però reconec que m'haig d'esperar i emprovar-me molts més... de totes maneres, aquest me l'he emprovat 3 cops. Ha estat un "flechazo"!!! L'únic és que té volantets i no sé jo si a ell li agradarà molt això dels volants...jejeje...

Si t'el vas provar tres cops, quasi segur que es el teu i tu tranquila que et veura preciosa aquell día encara que portis una camisa de dormirjejejej
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: geisha » dj. jul. 29, 2010 12:21 pm

Noies!!! no us preocupeu, al meu noi tampoc li agraden gens els volantets i jo em vaig enamorar del obelisco de rosa clara, tot i que a la web no es veu tan maco com es!!! pero ara tic un dilema important jo ja el vaig encarregar hi ara n'he vist un molt semblant de rc, la coleccio two tambe k es el origen!!! pero bueno ahora ya lo tengo y me gusta!! igual si k me precipite un poko, consejo mirad mucho!!!!

besooooooo
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Neki » dj. jul. 29, 2010 12:42 pm

geisha ha escrit:Noies!!! no us preocupeu, al meu noi tampoc li agraden gens els volantets i jo em vaig enamorar del obelisco de rosa clara, tot i que a la web no es veu tan maco com es!!! pero ara tic un dilema important jo ja el vaig encarregar hi ara n'he vist un molt semblant de rc, la coleccio two tambe k es el origen!!! pero bueno ahora ya lo tengo y me gusta!! igual si k me precipite un poko, consejo mirad mucho!!!!

besooooooo

Claro que sí, tienes que coger el vestido con el que tu te sientas comoda y que a ti te guste.., yo me enamoré del mio solo verlo y durante todos los meses ni pensé que a mi marido no le fuese a gustar...., y confirmado luego, le encantó!!!!!!!!
Imatge
Neki

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant